Admiraliteit Bar & Kitchen

Admiraliteitsstraat 17B 3063 EJ Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Admiraliteit Bar & Kitchen

Er is maar een plek in Rotterdam waar je geniet van cocktails aan de Admiraliteitskade, terwijl je verwend wordt met culinaire hoogstandjes. Bij de Admiraliteit Bar & Kitchen. Buiten een zonnig terras met uitzicht op de haven en binnen een opvallend interieur. Een indrukwekkende bar die je vanaf de tussenverdieping in alle rust kunt bewonderen. Op de kaart tongstrelende lunch- en dinergerechten. Fingerfood, salades, soep, sandwiches en verschillende vlees- en visgerechten om samen te delen. Make your day!

Halve fles mineraalwater

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
Katie P.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Eerste keer hier gegeten en het was heerlijk. Fantastische service. Relaxte sfeer. We komen snel terug!
T V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Goede lunch, wederom gekozen voor de heerlijk tonijn lolly's, de hamburgers en de duck spring rolls. Een ander wilde het broodje met ossenhaaspuntjes en deze was ook heerlijk! Gezellig, leuk terras!
Marami .
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
We hebben hier gezellig geluncht. De broodjes zalm waren erg lekker, samen met de friet. Mooi ingerichte bar, gave decoratie.
Lisa O.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Heerlijk gegeten en de cocktails zijn eindelijk eens lekker
Fritsi .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Hier meerdere keren geluncht; het carpaccio broodje met truffelsaus is voortreffelijk, net als de frieten die je erbij krijgt. De zaak is mooi ingericht, je kan door de open keuken zien hoe de kok de maaltijden bereid en met mooi weer kan je op het terras buiten zitten met uitzicht op de haven. Bediening is vriendelijk door de tweeling zussen die deze zaak runnen.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Super mooie zaak waarbij de prijs- kwaliteitsverhouding erg goed is. Leuk is juist het thema sharing, zo is het mogelijk om veel lekkere gerechten te bestellen en een goede indruk te krijgen van de kaart en de smaken.
Open keuken en vriendelijk personeel. Zeker de moeite waard
Maggie C.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Het was super leuk. Ik ga zeker nog een keer er heen.
Ivonne V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Heerlijk gegeten weer. De tonijn is en blijft zalig. Prettige ambiance en vriendelijke bediening.
christel B.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Heerlijke lunch genoten bij de admiraliteit. Ze zijn zeker niet flauw met de porties. Heerlijk brood met carpaccio geserveerd met frites tezamen met een heerlijke prosecco. Hele fijne atmosfeer en supervriendelijke bediening.
Caner H.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Leuk plekje. Goede cocktails. Leuke en attente bediening. Eten is Goed, maar voor de prijs heb ik beter gehad. Ik begrijp wel dat de prijs hoger is omdat de ligging vooral in de zomer super is.
T V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
We waren met 4 personen en gingen uiterst tevreden weer weg. Eten was lekker en afwisselend dus bleef verrassend. De muziek stond precies goed, hard genoeg om de buren niet te horen maar niet te hard om een gesprek te voeren. De sfeer is intiem en prettig, het is geen grote zaak wat wij als fijn hebben ervaren. Wij hadden wijn en gin tonics, men heeft een grote selectie aan gins dus voor ieder was wils. Een absolute aanrader 'vooraf' is de ceviche, duck spring rolls en de tonijnlolly's!! Heerlijk! Wij hadden ook nog oa de black cod, surf and turf en de mini hamburgers. Eigenlijk hadden we de hele kaart, met dit waren echt onze favo gerechten, al het andere was ook heerlijk! Wij komen absoluut terug!
Marjolijn S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
De 'shared dining' gerechten zijn hier werkelijk subliem!! De tonijn-lollies, de gegrilde kipburgers en de ossenhaas kan ik iedereen aanbevelen.

Toch zal ik hier niet nogmaals gaan eten, vanwege de opdringerigheid van het personeel.
Om de haverklap interrumpeerden twee verschillende obers ons gesprek. Als de een net weg was, onderbrak vervolgens de ander weer ons gesprek om te vragen of het smaakte. Service kan soms te ver gaan.
Terwijl mijn vriendin nog aan het eten was, kwam de ober alvast de tafel afruimen en bleef naast onze tafel staan, tot ze klaar was: 'Doe maar rustig aan! Ik wacht wel tot je klaar bent. Kan ik alles in een keer meenemen. laat je vooral niet opjagen. Ik wacht wel...'
Lau L.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Gereserveerd voor 4 personen vanavond.
Sfeer was gemoedelijk, muziek stond niet te hard. Leuke setting.
Aan het begin van de avond hadden we het alle vier koud omdat de deur naar het terras open stond. Nadat ik had gevraagd of het gordijn dicht mocht werd hier direct op in gespeeld.
Cocktails waren heerlijk. Van de shared dining hadden we de tuna, coquilles, geitenkaas dumbells, chicken burgers en in the side; groeten en huisgemaakte frites.
Alles was heerlijk en snel op tafel!
De dame die ons hielp aan tafel hield de lege glazen goed in de gaten , debrasseerde ze en vroeg direct of zij nog iets voor ons kon betekenen. Al met al een geweldige avond gehad en ik ga hier echt nog terug komen en als mensen aan restaurant zoeken dan zal ik deze aanraden! ????????
Afz Lau
Wouter S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Zeer sympathiek restaurant! Groupon gebruikt, maar je wordt er niet minder om geholpen. Dat is wel eens anders. Lekkere broodjes, heerlijke friet!! Hartstikke leuke gezellige bediening! Aanrader!
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
En alweer heeft de zaak haar concept een beetje aangepast (ik houd ervan... gewoon afstemmen op de wensen van je publiek) Nu ook gewone terrastafels buiten en een lekkere bank. De lunchgerechten zijn ondertussen keurig van formaat en 's avonds wordt het concept shared dining toegepast: leuk lekker alles delen. Het eten is bijzonder goed; de bediening gezellig en heel attent (toen wij naar een leesbril aan het zoeken waren in zo'n eindeloze damestas, kwam er ongevraagd al een brilletje van achter de bar vandaan!!) Heerlijke Caesarsalade, goed gevuld en aan de andere kant van de tafel 2 kleine broodjes met gebakken kipfilet en wat kaas. Goede chardonnay en als toetje gewoon een lekkere cocktail. Doe eens gek midden op de dag! (Die schoolgirl is echt geweldig (wodka, aardbeienpuree, room, witte en bruine chocoladecreme: een feestje) Bij het afrekenen kregen we ook nog een kleine alkoholische versnapering in een superleuk glaasje. Wat kan het leven toch fijn zijn als mensen het je naar de zin maken en niet meteen chagrijnig uitvallen (maken we ook mee, gelukkig niet vaak)

Joke B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Hebben daar geluncht met een Groupon bon en ondanks dat de deal een vrije keuze uit de lunchkaart was, bleek dit niet zo te zijn. Wij konden kiezen uit broodje carpaccio, broodje zalm of twee miniburgertjes met kip, jammer volgens eerdere beoordelingen op deze site, die wel een keuze hadden gekregen. Hebben heerlijk buiten gezeten, bediening goed en vriendelijk, twee dames die zo op elkaar leken dat je niet meer wist, wie je geholpen had. Het geboden eten was van zeer goede kwaliteit evenals de wijn, fijne ervaring gehad en zeker voor herhaling vatbaar. Waarschijnlijk niet meer met een Grouponbon want de voorwaarden kloppen niet.
Ineke O.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Pas gelunched hier met een Groupon-bon.
Het was heerlijk en de zelfgemaakte friet met mayonaise erbij was heerlijk.
Voor 2 Amerikaanse biertjes waren we 11 euro kwijt, dit vonden we echt
schandalig duur .

Nolja21 .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Een gezellige avond gehad bij Admiraliteit Bar & Kitchen! De sfeer is gezellig en knus, er is een nette open keuken en de gastvrouw was erg attent! We hebben heerlijke wagyu sliders gegeten en de tonijn lollies waren erg lekker. De huisgemaakte friet is een aanrader. We hebben erg genoten van de hapjes en hopen dan ook binnenkort terug te komen!
Brittanny V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Heerlijk gegeten en gedronken super leuk geholpen door de gastvrouw jette zeker een aanrader om nog een keer naar toe te gaan was zeer gezellig !!!
deptwomen .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Heerlijke lunch genuttigd (via groupon bon). Door zeer gastvrije en professionele serveerster Jette zijn wij uitstekend geholpen. Nadat zij de keuze van het menu had uitgelegd werd deze door haar geserveerd. Genoten van de broodjes carpaccio incl heerlijke frietjes.
Uitzicht en plek in de zon is fantastisch waarbij de bediening het een waar feestje maakt. Tegen alle klanten is zij even gastvrij en gezellig...niets is teveel. Aanrader!