Admiraliteit Bar & Kitchen

Admiraliteitsstraat 17B 3063 EJ Rotterdam Nederland Kaart

Over het restaurant Admiraliteit Bar & Kitchen

Er is maar een plek in Rotterdam waar je geniet van cocktails aan de Admiraliteitskade, terwijl je verwend wordt met culinaire hoogstandjes. Bij de Admiraliteit Bar & Kitchen. Buiten een zonnig terras met uitzicht op de haven en binnen een opvallend interieur. Een indrukwekkende bar die je vanaf de tussenverdieping in alle rust kunt bewonderen. Op de kaart tongstrelende lunch- en dinergerechten. Fingerfood, salades, soep, sandwiches en verschillende vlees- en visgerechten om samen te delen. Make your day!

Halve fles mineraalwater

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Bar , Per boot te bereiken

Jouw recensie over het restaurant Admiraliteit Bar & Kitchen

• Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Voor de zoveelste keer geweest en voor de net zoveelste keer helemaal goed. Wat lekker zitten, wat lekker drinken en eten. Zaten lekker buiten op het terras en kwamen niets tekort van flesje champagne tot paar knappe cocktails. Paar nieuwe gerechtjes op de kaart en zijn ook weer helemaal goedgekeurd oa tonijn sashimi en tartaar mooi hoor samen met de topper tuna tataki lolly’s en nog veel meer blijft het voor ons smullen geblazen. Tot snel weer
Sahar K.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Absoluut een aanrader!
Kim T.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Sfeervol kwa entourage, leuke muziek en erg goede hapjes en drankjes!
Een wijntje is behoorlijk aan de prijs en het personeel een tikkie arrogant.
Walter K.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Erg leuke kerstavond gehad, bediening zeer attent.
Echt een aanrader voor een gezellige avond met heerlijk eten
Fritsi .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Wederom van een zeer goede lunch bij de Admiraliteit Bar genoten; hun carpaccio sandwich met verse frietjes en huisgemaakte mayonaise. Inrichting ziet er klasse uit, bediening ook erg vriendelijk, kom hier zeker nog een keer terug.
Joeri V.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2017
Lekkere hapjes voor shared dining
rob V.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
gezellige sfeer, lekker eten en een perfecte en gezellige bediening
Hannelore J.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Voor het eerst wezen eten. Leuke sfeer en goede, attente bediening. Shared dining concept is erg leuk en onze keuze, tonijn tataki, ossenhaar, gegrilde groente en friet, was heerlijk. De start met een cocktail en afsluiting met cappuccino maakte de avond helemaal. De halloween aankleding hoefde van ons niet, maar dat is wellicht persoonlijk. Klein minpuntje is dat de tafels wat dicht op elkaar. Maar al met al een hele goede ervaring en dus komen wij zeker terug.
Harald H.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Intiem, zeer smakelijk-.zeer gepaste bediening en voor 2x keer vatbaar!
Mini remark:
Enige matige voldoende waren de french fries
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Alweer geweest. Was weer klasse. Wederom andere gasten bij ons en aan alle wensen meer dan voldaan. Hier weten we zeker dat we goed zitten als we gezelschap bij ons hebben. Dit keer op zaterdag geweest, gelukkig gereserveerd, want anders heb je pech. Boven aan het ronde tafeltje net voor de open keuken gezeten, geweldig zicht op hele zaak, gezellig. Continu weer bediening in de buurt en hier zit je nooit zonder drankje of hapje. Tuna tataki blijft de favoriet, wat fenomenaal de tonijn en zo goed gepresenteerd. Dit keer trouwens wel iets anders gedaan,vooraf begonnen met grote schaal oesters, aanrader!! Lekker genoten van onze witbiertjes, cocktails, bubbels, top zaak om je avond te spenderen. Tot weer de volgende keer!!
eter123 .
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Hier met zijn tweeen gelunched. Black angus sliders en chicken sliders. Het briochebroodje met gerooke zalm stond helaas niet meer op de kaart. De kip van de sliders was iets aan de droge kant. Verder smaakten de burgers prima. De friet was heerlijk. Iets meer mayo had fijn geweest. Drankenkaart ok! Het zout op tafel was tamelijk grof en zat niet in een molen maar in een gewoon potje. Dit zouden ze beter kunnen vervangen door fleur de sel oid of het overhevelen naar een molen. Het potje plakte overigens. Het interieur is decadent en over the top maar op een leuke manier. Wel kan het toilet een opknap en opfrisbeurt gebruiken. De wcbril zat los en het water spoot alle kanten op bij het fonteintje. Ook was er een sterke urinelucht aanwezig, ondanks de aanwezigheid van geurstokjes. De bediening was vriendelijk maar leek niet oprecht.
lisette L.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
De speciale hapjes zoals tonijn enzo vond ik erg lekker maar voor een gewone goede bitterbal hoef je er niet te komen, die zijn echt niet lekker. Je zit er heerlijk op het terras maar ik vind die dames in de bediening en in die pakjes een klein beetje overdreven.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Wederom buitengewoon genoten van eigenlijk alles. Eind van de middag op gezellig, zo goed als alle plekken gevuld, terras genoten van een borrel en vanaf een uur of 18 lekker naar binnen om boven te eten. Gereserveerd en deze wens aangegeven, en gelukkig weer aan voldaan. Gezellig zitten in leuke omgeving, levendig, open keuken, muziek niet te hard, helemaal goed. Werden meteen erop geattendeerd dat er een nieuwe menukaart in was gegaan, lekker weer van alles gekozen oa de buitengewone Tuna Tataki. Vaak kwamen ze weer even checken aan tafel, nooit tekort aan drinken etc. Gewoon weer helemaal voldaan en met fijn gevoel om een uur of 20/21 de deur uit. Wij komen heel snel weer terug!
Katie P.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Eerste keer hier gegeten en het was heerlijk. Fantastische service. Relaxte sfeer. We komen snel terug!
T V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
Goede lunch, wederom gekozen voor de heerlijk tonijn lolly's, de hamburgers en de duck spring rolls. Een ander wilde het broodje met ossenhaaspuntjes en deze was ook heerlijk! Gezellig, leuk terras!
R. F.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2017
We hebben hier gezellig geluncht. De broodjes zalm waren erg lekker, samen met de friet. Mooi ingerichte bar, gave decoratie.
Lisa E.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2017
Heerlijk gegeten en de cocktails zijn eindelijk eens lekker
Fritsi .
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Hier meerdere keren geluncht; het carpaccio broodje met truffelsaus is voortreffelijk, net als de frieten die je erbij krijgt. De zaak is mooi ingericht, je kan door de open keuken zien hoe de kok de maaltijden bereid en met mooi weer kan je op het terras buiten zitten met uitzicht op de haven. Bediening is vriendelijk door de tweeling zussen die deze zaak runnen.
Miranda V.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Super mooie zaak waarbij de prijs- kwaliteitsverhouding erg goed is. Leuk is juist het thema sharing, zo is het mogelijk om veel lekkere gerechten te bestellen en een goede indruk te krijgen van de kaart en de smaken.
Open keuken en vriendelijk personeel. Zeker de moeite waard
Maggie C.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Het was super leuk. Ik ga zeker nog een keer er heen.