Admiraliteit Bar & Kitchen

Zaterdag en Zondag vanaf 11:00

• Af te huren , Airconditioning , Per boot te bereiken , Terras
T V.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2016
We waren met 4 personen en gingen uiterst tevreden weer weg. Eten was lekker en afwisselend dus bleef verrassend. De muziek stond precies goed, hard genoeg om de buren niet te horen maar niet te hard om een gesprek te voeren. De sfeer is intiem en prettig, het is geen grote zaak wat wij als fijn hebben ervaren. Wij hadden wijn en gin tonics, men heeft een grote selectie aan gins dus voor ieder was wils. Een absolute aanrader 'vooraf' is de ceviche, duck spring rolls en de tonijnlolly's!! Heerlijk! Wij hadden ook nog oa de black cod, surf and turf en de mini hamburgers. Eigenlijk hadden we de hele kaart, met dit waren echt onze favo gerechten, al het andere was ook heerlijk! Wij komen absoluut terug!
Marjolijn S.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
De 'shared dining' gerechten zijn hier werkelijk subliem!! De tonijn-lollies, de gegrilde kipburgers en de ossenhaas kan ik iedereen aanbevelen.

Toch zal ik hier niet nogmaals gaan eten, vanwege de opdringerigheid van het personeel.
Om de haverklap interrumpeerden twee verschillende obers ons gesprek. Als de een net weg was, onderbrak vervolgens de ander weer ons gesprek om te vragen of het smaakte. Service kan soms te ver gaan.
Terwijl mijn vriendin nog aan het eten was, kwam de ober alvast de tafel afruimen en bleef naast onze tafel staan, tot ze klaar was: 'Doe maar rustig aan! Ik wacht wel tot je klaar bent. Kan ik alles in een keer meenemen. laat je vooral niet opjagen. Ik wacht wel...'
Lau L.
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2016
Gereserveerd voor 4 personen vanavond.
Sfeer was gemoedelijk, muziek stond niet te hard. Leuke setting.
Aan het begin van de avond hadden we het alle vier koud omdat de deur naar het terras open stond. Nadat ik had gevraagd of het gordijn dicht mocht werd hier direct op in gespeeld.
Cocktails waren heerlijk. Van de shared dining hadden we de tuna, coquilles, geitenkaas dumbells, chicken burgers en in the side; groeten en huisgemaakte frites.
Alles was heerlijk en snel op tafel!
De dame die ons hielp aan tafel hield de lege glazen goed in de gaten , debrasseerde ze en vroeg direct of zij nog iets voor ons kon betekenen. Al met al een geweldige avond gehad en ik ga hier echt nog terug komen en als mensen aan restaurant zoeken dan zal ik deze aanraden! ????????
Afz Lau
Wouter S.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2016
Zeer sympathiek restaurant! Groupon gebruikt, maar je wordt er niet minder om geholpen. Dat is wel eens anders. Lekkere broodjes, heerlijke friet!! Hartstikke leuke gezellige bediening! Aanrader!
Carla D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
En alweer heeft de zaak haar concept een beetje aangepast (ik houd ervan... gewoon afstemmen op de wensen van je publiek) Nu ook gewone terrastafels buiten en een lekkere bank. De lunchgerechten zijn ondertussen keurig van formaat en 's avonds wordt het concept shared dining toegepast: leuk lekker alles delen. Het eten is bijzonder goed; de bediening gezellig en heel attent (toen wij naar een leesbril aan het zoeken waren in zo'n eindeloze damestas, kwam er ongevraagd al een brilletje van achter de bar vandaan!!) Heerlijke Caesarsalade, goed gevuld en aan de andere kant van de tafel 2 kleine broodjes met gebakken kipfilet en wat kaas. Goede chardonnay en als toetje gewoon een lekkere cocktail. Doe eens gek midden op de dag! (Die schoolgirl is echt geweldig (wodka, aardbeienpuree, room, witte en bruine chocoladecreme: een feestje) Bij het afrekenen kregen we ook nog een kleine alkoholische versnapering in een superleuk glaasje. Wat kan het leven toch fijn zijn als mensen het je naar de zin maken en niet meteen chagrijnig uitvallen (maken we ook mee, gelukkig niet vaak)

Joke B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Hebben daar geluncht met een Groupon bon en ondanks dat de deal een vrije keuze uit de lunchkaart was, bleek dit niet zo te zijn. Wij konden kiezen uit broodje carpaccio, broodje zalm of twee miniburgertjes met kip, jammer volgens eerdere beoordelingen op deze site, die wel een keuze hadden gekregen. Hebben heerlijk buiten gezeten, bediening goed en vriendelijk, twee dames die zo op elkaar leken dat je niet meer wist, wie je geholpen had. Het geboden eten was van zeer goede kwaliteit evenals de wijn, fijne ervaring gehad en zeker voor herhaling vatbaar. Waarschijnlijk niet meer met een Grouponbon want de voorwaarden kloppen niet.
Ineke O.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
Pas gelunched hier met een Groupon-bon.
Het was heerlijk en de zelfgemaakte friet met mayonaise erbij was heerlijk.
Voor 2 Amerikaanse biertjes waren we 11 euro kwijt, dit vonden we echt
schandalig duur .

Nolja21 .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Een gezellige avond gehad bij Admiraliteit Bar & Kitchen! De sfeer is gezellig en knus, er is een nette open keuken en de gastvrouw was erg attent! We hebben heerlijke wagyu sliders gegeten en de tonijn lollies waren erg lekker. De huisgemaakte friet is een aanrader. We hebben erg genoten van de hapjes en hopen dan ook binnenkort terug te komen!
Brittanny V.
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Heerlijk gegeten en gedronken super leuk geholpen door de gastvrouw jette zeker een aanrader om nog een keer naar toe te gaan was zeer gezellig !!!
Torre960 .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Super leuke en knusse zaak! boven wezen dineren op een dinsdagavond, Leuk met zicht op de open keuken! De op de stokjes gepresenteerde Tuna Tataki's waren fantastisch. Verrukelijke cocktails genomen van de zeer uitgebreide drankenkaart.
Tot snel!
Deptwomen .
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2016
Heerlijke lunch genuttigd (via groupon bon). Door zeer gastvrije en professionele serveerster Jette zijn wij uitstekend geholpen. Nadat zij de keuze van het menu had uitgelegd werd deze door haar geserveerd. Genoten van de broodjes carpaccio incl heerlijke frietjes.
Uitzicht en plek in de zon is fantastisch waarbij de bediening het een waar feestje maakt. Tegen alle klanten is zij even gastvrij en gezellig...niets is teveel. Aanrader!
Wouter S.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2016
Heerlijke lunch gehad bij de Admiraliteit! We hadden een Groupon bon, maar WoW heerlijke lunch! De bediening is zeer vriendelijk en het restaurant zelf ziet er erg strak uit. Ik had de sliders, waren top, mijn vrouw had de club sandwich, die was enorm. De friet is ook top. Aanrader!
Heidi S.
  • Datum van je bezoek: 28 mrt. 2016
2de Paasdag hier heerlijk gegeten. De gastvrouw verstaat haar vak uitstekend en is zeer servicegericht. Het shared dining principe is echt erg leuk en maakt de eetbeleving weer eens anders dan anders. Het is moeilijk kiezen wat nou het lekkerste was, maar de lambchops zijn een aanrader!...Maar dat zijn de coquilles ook, en de oesters en de zeebaars...
Hier komen we zeker nog eens terug.
Mariekeh93 .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Ontzettend lekker gegeten bij de Admiraliteit. Uitstekend eten, goed concept (shared dining) en zeer attente bediening.
Vooral de tuna tataki is een echte aanrader! De wijn (sauvignon) en cocktails zijn ook uitstekend.
Wij komen zeker terug!
Rutger H.
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2016
De Admiraliteit is erg gezellig en het eten is heel lekker. Shared dining concept waarbij porties groot genoeg zijn. Aardige bediening maar wel iets opdringerig qua snelheid van gangen en continu vragen of je nog iets wilt drinken. Cocktails en wijn zijn super, personeel heeft duidelijk kennis hierover. Een leuke avond for sure.
Ruth B.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Wat een gezellige avond bij de Admiraliteit! Heerlijk gegeten met zijn vieren van het concept 'Shared dining'. De tonijn lolies, dim sum, oesters, hamburgertjes, lava cakejes en panna cotta, enz. allemaal super lekker! En wat een ontzettend vriendelijke bediening. Hier komen we zeker terug!????????
Jody B.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
In het kleinschalige Admiraliteit Bar en Kitchen hebben we er een gezellige en culinaire avond van gemaakt. De sfeer is ontzettend leuk, met gevoel ingericht. Nadeel was dat het tafeltje voor drie personen aan de krappe kant was. Het shared dinning concept maakt de kaart extra leuk, ook omdat je dan eerder geneigd bent een nieuw / onbekend gerecht te proeven. Het eten was ontzettend goed en grote favoriet was de 'patat stoofvlees'. Al met al een gezellige avond met nieuwe gerechten (coquilles en zeebaarsfilet) en een hoge kwaliteit.
Akina_nqn .
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2016
Ik en mij vriendin wilden na werk afspreken om wat te eten en daarna een paar lekkere cocktails te doen. We waren niet bekend in Rotterdam en hadden de Admiraliteit op Google gevonden; afgaande op de goede beoordeling op Iens zijn wij hier naartoe gegaan.

Op een maandagavond was het behoorlijk leeg maar het decor zorgde voor een warme en feestelijke sfeer met de paarse en groene clublichten. De zaak was klein en dus lekker knus ondanks het feit dat we de bovenste verdieping helemaal voor onszelf hadden. Je waant je in een Lodewijk XIV-stijl paleiszaal met de fluwelen stoelen, opgezette pauw en zuilen als wandversiering. Heel mooi ingericht.
We werden beleefd maar hartelijk ontvangen door de barman en daarna geholpen door de gezellige gastvrouw. Ze waren beide zeer attent.

In de reviews raadden iedereen de Tuna Tataki aan dus daar zaten hoge verwachtingen aan. En het was zoals alle men verkondigde, overheerlijk! We waren verbaast dat er een sojasaus erbij werd geserveerd, maar het gerecht was perfect op smaak gebracht en de lichte wasabi mayonaise maakte het helemaal af. Daarna kwamen de Gegrilde lamskoteletjes; weer heerlijk op smaak gebracht, lekker sappig en mals en met een interessante zoete aardappelpuree. Deze twee gerechten waren te lekker om te delen en te klein ook. We hadden de gamba’s en coquilles erbij besteld. We kregen 3 coquilles en 5 gamba’s waarvan de helft weggegooid werd omdat we de kop niet aten. Deze twee waren lekker maar niet bijzonder. Na dit hadden we nog steeds honger en bestelden de Vitello Tonnato en frietjes erbij. De kalfsvlees was niet bijzonder en de mayonaise bij de friet was flauw van smaak. Het had niet dat zure met een beetje zoet wat je normaal van mayo gewend bent.

Na zoveel gerechten, gedeeld door twee slanke dames, hadden we nog steeds een beetje trek maar we gingen over op de cocktails. Beiden een Naughty School Girl genomen; een verrukkelijke aardbei-crème cocktail wat echt een vrouwendessert is voor na het eten.
Met z’n tweeën na 5 gerechten, een frietje en 6 cocktails hadden we een rekening van 145 Euro. Bij dezen ook onze waarschuwing voor nieuwe gasten. Ga hierheen als je wilt borrelen, niet als je een maaltijd wilt nuttigen. De kosten zullen anders hoog oplopen. De gerechten zijn te klein om te delen als je echt wilt dineren. Hoewel erg lekker, waren de prijs voor de 5 gamba’s, 3 tonijn stuks en 3 coquilles best aan de hoge kant.
De Admiraliteit Bar & Kitchen is zeker voor herhaling vatbaar. Het barpersoneel heeft verstand van hun dranken en er valt veel uit te proberen. Echter moet mijn portemonnee hier beter op voorbereid zijn.
Mezz .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Binnenkomen is je welkom voelen, we hebben heerlijk gegeten, prima wijnkaart en het "decor"is prachtig kortom een hele fijne avond gehad.
N J.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Regelmatig vertoeven wij hier! Heerlijk wijntje aan de bar, of natuurlijk een bijzondere cocktail, want hiervoor kom je hier. Buiten de dranken om, kan je hier heerlijk eten! Dagverse producten, van gegrilde tonijn tot duckrolls en ceviche tot gamba's, allemaal tot in de puntjes verzorgd.
Het personeel is ontzettend vriendelijk en doen alle moeite! Het decor is prachtig met een overweldigende lamp als eye-catcher in het midden van de zaak, verder mooi gedecoreerd met grote vazen met bloemen en een strakke bar. Topzaak!