Ada lounge

Kurkhout 73 2719 JW Zoetermeer Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Ada lounge

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag en Donderdag 12:00 - 20:00
Vrijdag en Zaterdag 12:00 - 00:00
7,2
Voordelig
Erg rustig
Monica D.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2016
Heerlijk Turks gegeten, een gastvrij ontvangt en zeer vriendelijke bediening. Authentieke gerechten. Een absolute aanrader!!
Ieny .
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2016
Wij waren in het begin de enige gasten in dit restaurant. Het geluid van de Turkse muziek was erg aanwezig. De kokkin kwam na enige tijd aan tafel om te vragen of we nog vragen hadden over de menukaart. We vonden het bijzonder om te ontdekken dat deze kokkin met ons meedacht, ons adviseerde en het gerecht in de keuken wat aanpaste.
De sigara borek was met 5 stuks wat veel maar de smeuige vulling was overheerlijk.
De hoofdgerechten waren gewoon goed. Er was helaas geen plaats meer voor een dessert.
Mark-delft .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Gisteren voor de 2de keer gegeten in dit restaurant. De eerste keer met z'n tweeën met een Groupon aanbieding en dat gaf aanleiding om dit restaurant nog eens te bezoeken, nu met onze (grote) kinderen. De menukaart is uitgebreider dan op internet te lezen is. Er worden traditionele Turkse gerechten geserveerd. Vraag gerust om uitleg en advies. vooraf had ik, samen met mijn vrouw, een mix maza. Dat viel helaas wat tegen. Het was een mix van koude en warme voorgerechten voor 2 personen. Wat we kregen waren 2 warme bladerdeeg met groente rollen en een schaal vol met koude smeersels. Gepureerde walnoten, aubergine salade etc. Echt heel lekker en niet iets wat je in een ander restaurant krijgt, maar de prijs viel tegen. 25 euro voor 2 personen vind ik achteraf te veel. Gelukkig kregen we ook een ruime mand vol met brood. Het smaakte naar Turks brood, maar dan in de vorm van een groot stokbrood. De eerste keer dat ik er was kreeg ik het ook en vroeg ik of ik nog meer mocht. Dat mocht en tot aan het hoofdgerecht werd het kosteloos aangevuld. Heel erg lekker, maar ook heel erg machtig dus pas op...
Als hoofdgerecht had ik deze keer lamshaas gevuld met gekruide groente. had ik al gezegd dat de porties ruim waren? Op mijn verzoek was het wel lekker kruidig van smaak, maar niet scherp. Alle hoofdgerechten werden, net als de vorige keer, geserveerd met heerlijke Turkse rijst en verse patat.
Toe had ik de Atom. een Turkse yoghurt met verse vruchten en noten erop. De dame die mij de vorige keer zo goed geholpen had met mijn keuze uit het menu, kwam nu uit de keuken en vroeg of ik alle vruchten mocht, of dat ik een allergie oid had. Door het venster naar de keuken kon ik zien dat alle vruchten (mango, sharon fruit, appel, papaja etc) daarna vers geschild werden.
Het is jammer dat de aankleding van het restaurant niet wat gezelliger is. De prijs van de mix maza is echt te hoog. Maar het ontvangst, de riant gevulde glazen huiswijn en niet te vergeten de verse producten en de smaak van alle gerechten... ik kom zeker weer terug!