Over het restaurant Acquavite

Een schitterende zaak

Een prachtige zaak in het mooie Naarden-Vesting. In een stijlvolle omgeving geniet je van de lekkerste hapjes uit het gelaarsde land. Van de antipasti tot de dolci, het is allemaal tot in de puntjes verzorgd.

Halve fles mineraalwater

Guus S.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Naima A.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Heerlijk gegeten met ouderwets goede service!
Jasper A.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Zeer vriendelijk personeel, lekker eten met bijzondere ingrediënten. Zeer scherp geprijsd naar mijn smaak!
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Bijzonder om in de vestingmuren van Naarden te eten in een heerlijk Italiaans restaurant met open keuken. Gewone gerechten maar juist ook speciale gerechten die het proberen waard zijn. Misschien meer voor zakelijke gelegenheden maar dan is het wel erg lekker hier te mogen eten
Tjade R.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Alles duurde wat lang, kwaliteit was Ok maar niet te vergelijken met andere restaurants in de omgeving met zelfde prijzen. Bediening kan iets strakker.
Sacha L.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2017
Lekker eten met goede wijn in bijzondere omgeving
Andrea A.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Hartelijke ontvangst. Heerlijk eten, leuke,vlotte bediening. Al met al een top adres! Zeer geslaagde avond!
Els H.
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2017
Heel vriendelijke bediening, lekkere lunch. De ruimte zelf is wat aan de dinkere kant, maar het uitzicht naar buiten is mooi!
Rob P.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Prima eten
Dilsha .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Mooie locatie, fijne bediening en heerlijk gegeten ( carpaccio pulpo & spagetti vongole). Hadden graag een fooi gegeven, maar werd alleen cash geaccepteerd en dat hadden we helaas niet bij ons.
Jan Jaap V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Voor het eerst op invitatie dit geweldig mooie restaurant mogen bezoeken. Prachtig gelegen in Naarden Vesting, vorstelijke entree en mooi ingericht. De staf is uiterst hoffelijk en behulpzaam.

Er wordt gewerkt met een meer gangen menu waarbij voorkeuren kunnen worden aangegeven. Alles smaakte meer dan naar wens maar de pasta vongole sprong er bovenuit. Goed wijnarrangement goed met niet de goedkoopste wijnen maar de prijs meer dan waard.
Ruben C.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Prima plek, value for money.
Maureen S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
mooie locatie in de gewelven. moderne zwart/wit inrichting. uitstekende bediening die je niet zo vaak meemaakt. fijne gerechten met Italiaanse touch. zeker de moeite waard om terug te komen.
Mariska P.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk weekmenu gegeten, mooie ambiance, goede service
frankvandenbreemer V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Absoluut voor herhaling vatbaar !
Mavade .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Acquavite is een heel plezierige verrassing: werkelijk uniek gelegen in de fortificaties van Naarden-Vesting met een vorstelijke entree en een smaakvolle inrichting. Het eten was, net als de huiswijn, van hoogstaande kwaliteit, de bediening perfect. Niets werd aan het toeval overgelaten en niets werd vergeten. En dat alles in een prettige en gastvrije sfeer. Gezien het gebodene is de prijs/kwaliteitverhouding gunstig te noemen.
Edwin K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Gisteren in dit restaurant met mijn vrouw wezen eten.
Vanaf binnenkomst tot het verlaten van de zaal alles helemaal top geregeld.
Eten was zeer goed en op hoog niveau.De mensen die hier werken hebben echt passie voor hun vak dat kun je aan alles zien.
Zeer zeker voor herhaling vatbaar,ga zo door.
Walter W.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Vandaar, als Belgen met verlof in Naarden, daar toevallig terechtgekomen om te eten. De locatie is enorm mooi en heeft ons totaal verrast. Fantastische bediening, iedereen even vriendelijk en enthoesiast! Het eten was verrukkelijk! Het overtrof onze stoutste verwachtingen, een dikke proficiat aan het ganse team
Jean-Michel K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Fraai gelegen restaurant met een zeker cachet. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Parkeergelegenheid !
De kaart is voornamelijk op Italiaanse leest geschoeid.
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Hier vandaag geluncht ivm verjaardag partner. Een schot in de roos: correcte ontvangst en bediening, met zorg bereide gerechtjes in een prettige, rustige ambiance. We kozen een voorgerecht van het menu: gegrilde rib eye. Heerlijk. Tussendoor werden het heerlijke brood en de olijfolie nog een keer aangevuld. Als hoofd hadden we respectievelijk de ravioli en de vitello. Beide zeer smaakvol en mooi opgemaakt. (Of de kok niet een keer bij ons thuis kan langskomen om de ravioli te maken, hoor ik hier nu uit de hoek van de kamer.) De krokante chip van zwezerik bij de 'vitello' spande wat mij betreft de kroon... goddelijk! Per persoon een half kaasplankje toe: ook top. En als afsluiter een goede espresso, jammergenoeg ongevraagd (maar wel lekker!) geserveerd met een selectie van 3 'friandises' (waaronder een mini creme brullee). We komen hier graag nog een keer terug.