Acquavite

Adriaan Dortsmanplein 3 1411 Naarden Nederland Kaart

Over het restaurant Acquavite

Een schitterende zaak

Een prachtige zaak in het mooie Naarden-Vesting. In een stijlvolle omgeving geniet je van de lekkerste hapjes uit het gelaarsde land. Van de antipasti tot de dolci, het is allemaal tot in de puntjes verzorgd.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Acquavite

Woensdag t/m Maandag
Dinsdag gesloten

• Af te huren , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Rob P.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Prima eten
D .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2017
Mooie locatie, fijne bediening en heerlijk gegeten ( carpaccio pulpo & spagetti vongole). Hadden graag een fooi gegeven, maar werd alleen cash geaccepteerd en dat hadden we helaas niet bij ons.
janjaapvanlier V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Voor het eerst op invitatie dit geweldig mooie restaurant mogen bezoeken. Prachtig gelegen in Naarden Vesting, vorstelijke entree en mooi ingericht. De staf is uiterst hoffelijk en behulpzaam.

Er wordt gewerkt met een meer gangen menu waarbij voorkeuren kunnen worden aangegeven. Alles smaakte meer dan naar wens maar de pasta vongole sprong er bovenuit. Goed wijnarrangement goed met niet de goedkoopste wijnen maar de prijs meer dan waard.
Ruben C.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Prima plek, value for money.
Maureen S.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
mooie locatie in de gewelven. moderne zwart/wit inrichting. uitstekende bediening die je niet zo vaak meemaakt. fijne gerechten met Italiaanse touch. zeker de moeite waard om terug te komen.
Mariska P.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Heerlijk weekmenu gegeten, mooie ambiance, goede service
frankvandenbreemer V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Absoluut voor herhaling vatbaar !
Mavade .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Acquavite is een heel plezierige verrassing: werkelijk uniek gelegen in de fortificaties van Naarden-Vesting met een vorstelijke entree en een smaakvolle inrichting. Het eten was, net als de huiswijn, van hoogstaande kwaliteit, de bediening perfect. Niets werd aan het toeval overgelaten en niets werd vergeten. En dat alles in een prettige en gastvrije sfeer. Gezien het gebodene is de prijs/kwaliteitverhouding gunstig te noemen.
Edwin K.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Gisteren in dit restaurant met mijn vrouw wezen eten.
Vanaf binnenkomst tot het verlaten van de zaal alles helemaal top geregeld.
Eten was zeer goed en op hoog niveau.De mensen die hier werken hebben echt passie voor hun vak dat kun je aan alles zien.
Zeer zeker voor herhaling vatbaar,ga zo door.
Walter W.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Vandaar, als Belgen met verlof in Naarden, daar toevallig terechtgekomen om te eten. De locatie is enorm mooi en heeft ons totaal verrast. Fantastische bediening, iedereen even vriendelijk en enthoesiast! Het eten was verrukkelijk! Het overtrof onze stoutste verwachtingen, een dikke proficiat aan het ganse team
Jean-Michel K.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Fraai gelegen restaurant met een zeker cachet. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Parkeergelegenheid !
De kaart is voornamelijk op Italiaanse leest geschoeid.
Anouk V.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2016
Hier vandaag geluncht ivm verjaardag partner. Een schot in de roos: correcte ontvangst en bediening, met zorg bereide gerechtjes in een prettige, rustige ambiance. We kozen een voorgerecht van het menu: gegrilde rib eye. Heerlijk. Tussendoor werden het heerlijke brood en de olijfolie nog een keer aangevuld. Als hoofd hadden we respectievelijk de ravioli en de vitello. Beide zeer smaakvol en mooi opgemaakt. (Of de kok niet een keer bij ons thuis kan langskomen om de ravioli te maken, hoor ik hier nu uit de hoek van de kamer.) De krokante chip van zwezerik bij de 'vitello' spande wat mij betreft de kroon... goddelijk! Per persoon een half kaasplankje toe: ook top. En als afsluiter een goede espresso, jammergenoeg ongevraagd (maar wel lekker!) geserveerd met een selectie van 3 'friandises' (waaronder een mini creme brullee). We komen hier graag nog een keer terug.
Veronique V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Service in dit restaurant is erg goed. Ze hebben veel aandacht voor hun gasten. De locatie is erg mooi en het eten is lekker. Kortom, zeker een aanrader!
Ernst R.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
niets toe te voegen aan bovenstaande
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 11 sep. 2016
Afgelopen maandag voor onze trouwdag wezen eten bij Acquavite en dit bleek een uitstekende keuze te zijn.
Verscholen in de vestingwerken van het mooie Naarden ligt dit Italiaans georienteerde restaurant, waarvan alleen de entree door de fraaie vestinggang al een feest voor het oog is.
Acquavite biedt tevens de mogelijkheid buiten te eten met fakkels in de binnentuin.
Het eten was bijzonder goed en fraai opgediend. Prima a la carte gerechten en een wisselend weekmenu.
Typisch Italiaans, mooie smaken en producten, fraai opgemaakte borden en alles goed op temperatuur opgediend.
Acquavite kent een open keuken welke een professionele rust uitstraalt en die je totaal niet hoort.
De bediening was zeer attent en vriendelijk.
Voeg hierbij de prima prijs/kwaliteitverhouding en alle redenen zijn aanwezig om Acquavite vaker met een bezoek te vereren.
JMAM V.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2016
Toevallig terecht gekomen, ligt aan een parkeerplaats en ziet eruit als een soort bunker. Als je naar binnen gaat kom je in het restaurant terecht en kun je aan de achterzijde in een heerlijke, rustige en beschermde soort van binnentuin zitten. Erg mooi, groen, rustig, gezellig. Goed geholpen door de bediening, volop aandacht en tijd. Een tonijnsandwich besteld. Was ronduit heerlijk, ook het drinken was goed verzorgt. Prijs / kwaliteit was dik in orde. Kan het iedereen aanbevelen.
Sylvia C.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Mijn glutenvrij & vegetarisch dieet was geen probleem! Heerlijk gegeten, superbediening en niet te duur! We hoefden ook niet lang op ons eten te wachten ondanks dat er ook een heel grote groep aanwezig was.
DanielleRoux .
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
De binnenkomst is geweldig, de tuin verrassend en mooi.
We kozen voor het menu. De gerechten waren precies wat we verwachtten, mooi om te zien, leuke combinaties van smaken en texturen, goed op smaak gebracht met peper en zout.
Enige verbeterpunt was de lange wachttijd tussen het voorgerecht en tussengerecht, langer dan ook een risotto mag rechtvaardigen. De bediening was allervriendelijkst en behulpzaam, van mij mag deze nog wat groeien in zakelijkheid en deskundigheid.
Peter S.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2016
Een zomerse donderdagavond, lang geleden de afspraak gepland, drie dagen ervoor een tafel gereserveerd bij Acquavite op basis van de moderne Italiaanse keuken en de heerlijke locatie in de vestingwerken van Naarden en dan samen met een goede vriend uit eten gaan. Ja, de vooruitzichten waren goed.

De praktijk bleek echter nog beter. Ieder onderdeel van het 4-gangen menu bevatte wel een verrassing, alles smaakte heerlijk verfijnd, de bediening was zeer relaxed, het buiten dineren was een traktatie en de gastvrijheid was Italiaans hartverwarmend. Met dank aan de gastvrouw en gastheer na het dessert ook nog een grappa proeverij tot ons genomen met als pittig sluitstuk de huisgemaakt grappa. Het maakte de avond helemaal af.

Beslist een aanrader als je een keer rustig van de Vesting Naarden wilt genieten en dit met een diner gepast wilt afsluiten.
hanswass .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Wij hebben vanavond (9/7) buiten gegeten. Het eten was heel goed en werd door ons 4- en als zodanig ervaren. De bediening was over het algemeen goed maar dat er eén bij was die niet wist hoe je een borrel serveert verbaasde ons enorm. Eerst kwam er een glas Cola met een borrel erin en toen een Cola glas zonder Cola met ergens onderin en borrel . Hij wist niet dat er borrelglazen bestaan. Wij hebben dit als grappig ervaren en een fijne avond gehad.