Acquavite

Adriaan Dortsmanplein 3 1411 Naarden Nederland Kaart

Over het restaurant Acquavite

Een schitterende zaak

Een prachtige zaak in het mooie Naarden-Vesting. In een stijlvolle omgeving geniet je van de lekkerste hapjes uit het gelaarsde land. Van de antipasti tot de dolci, het is allemaal tot in de puntjes verzorgd.

Halve fles mineraalwater
    Glas champagne

Meer informatie over restaurant Acquavite

Woensdag t/m Maandag
Dinsdag gesloten

Uitmuntend
9,2

Jouw recensie over het restaurant Acquavite

André B.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2018
Modern en toch sfeervol restaurant in de oude vestingmuur . Bediening met een gereserveerde bescheidenheid.
Prima ambiance om te genieten van een voortreffelijke keuken.
Jill T.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2018
Sfeervolle gebouw, heerlijke eten, top service. Echt een aanrader, met schappelijke prijzen. ????????
Remco K.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2018
Heerlijk gegeten in de vestingtuin. Goede bediening en mooie gerechten. We komen zeker terug.
Erna M.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2018
Diverse malen hier gegeten, was prima, deze keer minder aandacht en wat aanmerkingen op het eten.
Evelyn P.
  • Datum van je bezoek: 31 mei 2018
Heerlijk gegeten! Bediening is vriendelijk maar niet echt kundig. Daar moeten ze nog even puntjes op de i zetten ????
Igor P.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2018
Goed eten, redelijk verfijnd. Naadloos inspelend op dieetwensen. Goede wijn. Uitstekende sfeer en bediening. Aanrader!
Dennis J.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Top!
Walter G.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Bijzonder aardige attente bediening.
Matthijsgaspar .
  • Datum van je bezoek: 26 mrt. 2018
Prachtige locatie, gastvrij en vriendelijk personeel. Prima prijs kwaliteit verhouding. Uitstekende kaart, goede wijnen!
Ellen D.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Leuke locatie, goede bediening en lekker eten. Veel gevarieerde gerechten, leuk opgediend en hoeveelheid precies goed.
Smits Van Oyen S.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Fantastische ontvangst, ondanks dat wij door pech 3 kwartier te laat kwamen, service aan tafel uitmuntend, goed advies voor de wijn , eten viel me helaas een beetje tegen., maar dat was persoonlijk, misschien de verkeerde keuze gemaakt.
Volgende keer beter.
Ynge T.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Als ik de resencies zo lees lijkt het wel alsof wij veel pech hebben gehad: het was helaas een teleurstelling voor ons. Het eten was OK, maar zeker niet meer dan dat. Voorgerechten: gerookte zeeduivel was taai en regelrecht zonde van zo'n mooi stuk vis. De antipasto van mijn vriend was zo nietszeggend dat we de dag erna niet konden bedenken wat hij nou weer had gegeten. Het enige goede gerecht van de avond was de ravioli met eend. Heerlijk rijke smaak. Daarna hoofdgerecht: gamba met coquille beetje flauw en een wat karig belegde en slappe pizza primo amore. Bediening was wisseling: ontvangst erg hartelijk, daarna lang moeten wachten voor een menukaart, opnemen bestelling, etc. Ook leek er een groot verschil te zijn in de kennis van de individuele personeelsleden. Wel goede wijnadvisering. Inrichting op zich prima, op de foto zag het er mooier uit dan in het echt. Een beetje gedateerd en van der Valk-achtig voelde het aan. Tenslotte waren wij zelf niet erg fan van het rijkelijke gebruik van eendenlever gewerkt. Was wat ons betreft niet echt nodig maar smaken verschillen.
Max K.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Locatie, inrichting, gerechten, bediening, gastheer/gastvrouwschap, en prijs/prestatie allemaal top! Een verborgen juweeltje in Naarden-Vesting.
galois .
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Erg leuke locatie met zeer vriendelijk personeel. Ze zijn erg attent en letten continu op of je nog iets nodig hebt.
(soms wat teveel?)

We hebben het menu van de chef genomen en deze was erg goed. Porties precies goed (al leken ze in eerste instantie wat aan de kleine kant).
Juan D.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Een erg goede service! Zeer vriendelijke bediening! Ze vragen continu of alles naar wens is en zijn erg alert (misschien dat het soms wel wat minder kan ;-) ).

Erg mooie zaak en goed eten.
Theo P.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2017
Lekker eten en goede service.
Inrichting wat stijfjes en tafeltje in een afgelegen te donker hoekje.
LoesK .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Na een speurtocht op internet bij dit restaurant uitgekomen. De inrichting en sfeer zijn modern en netjes. Desondanks voelde wij ons op ons gemak in ons "normale" kloffie. Het personeel was zeer correct, maar vriendelijk.
Wij kozen voor een pizza en deze viel zeker in de smaak. Waren goed belegd en smaakte goed. Beetje vreemd dat er bij zo'n luxe uitstraling van het restaurant ook de optie is om de pizza's mee te nemen. Limoncello na smaakte goed.
Jos S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Aangenaam restaurant met een attente brigade, heerlijk eten. Kortom hier voel je je verwend.
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
Bijzonder lekker en prima service. Perfetto!
Lonneke D.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Wij hebben dit zomaar geboekt, onderweg uit Hilversum vandaan maar perfect restaurant en heel bijzonder gelegen onder de gewelven