Achterwerk

• Prinsenhof
  • ...

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 27.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten

• Bar
9,1
Marjan K.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Lekker veganistisch gegeten met goed wijn arrangement. Maar het verrassende ' out of the box' concept zagen we niet zo... Min puntjes waren de plotselinge rookontwikkeling en kletterende servies in de bar. Daarvoor zijn wel excuses gemaakt.
Dikkie V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Wat een heerlijke smaken en een variatie in bereidingstechnieken, prima gedaan!
Heleen T.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
wat een heerlijke en verassende gerechten ☺️
Carin P.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
De entree is wat merkwaardig. Je moet een paar ruimtes door voor je opeens in het gezellige, tamelijk kleine, restaurant beland. De ontvangst is hartelijk en je kijkt in de open keuken, waar heel rustig gewerkt wordt. De sfeer is ontspannen. We waren benieuwd wat het veganistische menu ons zou brengen, maar het was heerlijk. In elk gerecht waren verschillende bereidingswijzen verwerkt en heel veel verschillende smaken. Het bijpassende wijnarrangement maakte de gerechten af. Dankzij de restaurantactie van de AH hebben we kennis gemaakt met Achterwerk en het is absoluut een aanrader!
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
De bediening vergeet nog wel eens wat.
Het restaurant is alleen toegankelijk via trappen.
Afvalzakken worden gedurende de tijd dat de gasten eten door het restaurant naar buiten gebracht.
Het eerste veganistische restaurant dat ik in Groningen ken. Goed concept.
Middelkoop W.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Achterwerk heeft ons positief verrast. Leuke locatie, zeer vriendelijke bediening, goed eten. Vooral het hoofdgerecht uit ons verrassingsmenu met aubergine en pompoen vond ik erg goed. Onze jonge kinderen hadden het ook prima naar hun zin. Enige kleine minpuntje: ik vond het er erg donker.
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Werkelijk fantastisch gegeten in een hele bijzondere amibance. De smaken van de gerechten ware voortreffelijk en ook de service was voortreffelijk. Een pareltje in de stad!!!
Ruben V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Leuke sfeer, originele inrichting en een aansprekend menu. Het eten was lekker en mooi geserveerd. Het enige minpunt is dat het een beetje erg duur is.
T. M.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Fantastische smaken, een feestje voor je smaakpapillen. Gerechten die bewijzen hoe ontzettend smaakvol, verrassend en veelzijdig je kan eten van vooral groentes! Zalig! Echt een mega aanrader!
Brigitte N.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Dit is veganistisch eten zoals ik het vaker wil proeven! In ieder gerecht zat een spannend element en verrassende smaak-en structuurcombinaties. Genoten!
Mieke G.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Wij hebben bijzonder eten gehad en het was bijzonder lekker. Aparte smaaksensaties. Wil je een keer eens wat anders eten, ga dan naar Achterwerk en laat je aangenaam verrassen!

Tip: serveer de bijlagen tegelijk met het hoofdgerecht. Wij moesten hier lang op wachten.
Jan T.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Verrassend lekker gegeten
Irina V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Met ah actie hebben we een veganistisch verassingmenu gegeten. Het was heerlijk, origineel en zeer mooi opgediend. Kookkunsten op zeer hoog niveau! Hier komen we zeker nog een keer.
Anne-Christien V.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2018
Het veganistische verrassingsmenu gekozen. Wat een heerlijkheid allemaal! Ook de cocktails zijn ook superlekker! Echt verwennerij. Vriendelijke en attente bediening. En stijlvol ingericht. Ga zeker nog eens heen!
Julia Z.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Ik ben zelf vegetarian en mijn vriend niet. Hij was een beetje sceptisch over. Maar... Toen we binnen zijn gewaaid, waren we gelijk om. Wat een verrassend lekkere menu was het! Bedining is ontzettend aardig, eten is super lekker! En wat ons sowieso in verbazing gebracht: er was een kok doe constant bezig was. Ongelooflijk! Chapeau????
Natasja B.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Toptent! Hoewel wij niet vegan zijn toch heerlijk en verrassend goed gegeten. Ook goed rekening gehouden met mijn allergie. Daarbij wist de bediening ook prima waar ze het over hadden. Aanrader!
Nadien G.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Veganistische verrassingsmenu gehad, en onwijs verrast door de prachtige kleuren, heerlijke smaken en ruime borden. Ook de bediening was top, ze hadden duidelijk een goede kennis van de ingrediënten en de bijpassende wijnen en wisten dit ook op een leuke manier over te brengen. Kortom: Heerlijk gegeten in een fijne setting, echt een aanrader!
Nettymb M.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Met de AHrestaurantactie deze zaak gevonden. We kregen een veganistisch verrassingsmenu en we hebben ervan genoten. Een heel bijzondere ervaring!
Tineke D.
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2018
Via de AH actie vega verrassingsmenu. Heerlijke smaken en mooi opgemaakt. Ongedwongen sfeer.
Aanrader.
Anenjan R.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
We hadden een veganistisch driegangenmenu: alles heel smakelijk met verrassende smaakcombinaties! Vriendelijke bediening. Helemaal top! Zeker voor veganisten een aanrader, maar ook voor niet-veganisten die zich willen laten verrassen.
(Het is even lastig om de voordeur te vinden, maar daarna vergeet je die nooit meer????)