Achterwerk

Uitmuntend
9,3
Charlie B.
  • Datum van je bezoek: 2 mrt. 2018
Waanzinnig lekker plantaardig eten, leuke ontspannen sfeer en vriendelijke bediening! Ik ben zo blij dat er eindelijk een restaurant is in Groningen waar ze voornamelijk plantaardige maaltijden aanbieden!
V.
  • Datum van je bezoek: 1 mrt. 2018
Mooi verborgen restaurantje in een oude school. Lekker vegan eten (maar ook vlees en vis) en uitstekende bijpassende wijnen.
Jet L.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Super leuk restaurant en hele gezellige bediening en het eten was TOP! Het enige wat wij niet zo fijn vonden was de jazz muziek. Daar houden wij gewoon niet van, maar dat is persoonlijk!
Kirsten A.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Enorm genoten van de borrelplank en super grote kop (schaal) gemberthee als toetje. De rijstnoodles vielen tegen; de kokossmaak was overheersend en smaakmakers ontbraken.

We wisten ons ook niet zoveel raad met de bijgerechten. Het leek ons niet de bedoeling die al prikkend te eten dus we hebben het in de kom met soep genuttigd, ook de enige manier om te snijden. Een bordje erbij was wellicht handig maar hebben we niet om gevraagd. De ingredienten in de kom waren te groot om te eten, het was niet prettig om het ook in die kom te snijden tussen de soep door. De borrelplank, die echt verrukkelijk was, bleek behoorlijk te vullen. Doordat de noodles op zich lieten wachten, waren we al aardig verzadigd. Vooraf kregen we popcorn van het huis, werd enorm gewaardeerd en was zeer smakelijk.
Karlijn V.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Fijne sfeer, wel heel koud! We zaten op de tocht en bleven daardoor niet natafelen. Jammer, want eten en verzorging was top
Gea G.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2018
Super leuke locatie! Voorgerechten erg lekker. Lekkere wijn! Hoofdgerechten niet warm genoeg (bijgerechten beide koud) en ik vond de stoof te kort gestoofd. Toetje werd vergeten... En toch kom ik een keertje terug.
V.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Super eten! Heel anders dan 'normaal'. Waanzinnige combinatie van smaken en manieren van bereiden. Wil je een keer wat anders, wat WEL lekker is? Ga naar Achterwerk.

Om de zoveel weken wisselend menu
Bianca N.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Achterwerk bereidt bovengemiddeld lekker eten, en dat is naar onze mening ook waar ze het van moeten hebben! Buikspek en moussaka waren echt top. Je moet hier niet op tijd staan, want we hebben 2 uur gezeten voor 1 voorgerecht en 1 hoofdgerecht. Dat had echt wel wat beter mogen doorlopen. De bediening was vriendelijk en enthousiast maar leek nog vrij onbekwaam in de horeca: vergat soep/vis vd dag te noemen, liet de tafel lang onafgeruimd, groette niet even toen we weggingen. Ook mag de ruimte wel iets minder tochtig en ietsje knusser. Kortom voor het eten zeker gaan (ook met allergieën)!
Magda N.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Ik volg een speciale diet - de kok heeft speciaal voor mij gekookt van de ingrediënten wat ik kon eten!
Heel lief, ondanks de drukte!

Wij waren met ons 4. iedereen heeft heerlijk gegeten! Veel verrassende smaken en combinaties!