Achterwerk

• Prinsenhof
  • ...

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 27.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Meer informatie over restaurant Achterwerk

Donderdag t/m zaterdag vanaf 18:00 uur

• Bar

Jouw recensie over het restaurant Achterwerk

De tafel van Joan M.
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2018
Het is zeker aan te raden om hier te eten wij gaan er zeker nog wel heen
Kayleigh P.
super lekker eten zeker een aanrader
Harryette B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Leuke sfeer en goed eten. Prettige mensen in de bediening. Mooie smaken en verrassende combinaties. Chocoladedruppels bij de koffie iets minder. Zou leuk zijn als ze ook een verrassende chocoladecreatie serveren bij de koffie. Koffie was ook heerlijk.
Deborah A.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Heerlijk gegeten! Bediening was wat slordig maar de kwaiteit van het eten heeft het allemaal goed gemaakt! De cocktails waren HEERLIJK!
Edith S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Wist niet dat veganistisch eten zo lekker kon zijn. Fijne bediening en gemoedelijke sfeer.
Rich V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Whau, wat een leuke verrassiing. Tuurlijk ken ik het oude gymnasium en later bioscoop. En ja, ik ben weleens in Oost geweest. Maar niet het afgelopen jaar. Wat een leuk restaurant.
De eerste verrassing was dat ik veganistisch ging eten. Dat heb ik nog nooit gedaan.
De bediening was vlot en vriendelijk. Het eigengemaakte aperitief was erg lekker en de amuse smaakte naar meer (een bitterbal).
Het hele 3-gangen menu was super smaakvol. Ook qua smaak en opmaak was het een beleving.
Mijn tafelgenote en ik werken beide in de hospitalitybranche en waren aangenaam verrast door de product kennis van het personeel. De uitleg van de diverse etenswaren was informatief en leerzaam. Op aanvullende vragen wisten ze het antwoord.
Hoe maak je mergue zonder eiwit of welke rode wijn goed bij het hoofdgerecht past en waarom?
Voor ons een 9+ qua bediening en eten. Wij hebben genoten.
En als klap op de vuurpijl een potje flipperen want er staan 2 flipperkasten in de gang. Een mens is nooit uitgespeeld (en gegeten).
Z.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2018
Heerlijk eten, meer "culinair" dan je van tevoren verwacht. Verassingsmenu van 3 gangen was voldoende (je kunt ook kiezen voor 4 of 5 gangen). Prettige bediening die alles netjes uitlegt wat er op je bord ligt.
Guus H.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
We hebben een niet alledaagse sfeer heerlijk gegeten. Met passie bereid en een uitstekende uitleg bij het opdienen. Een aanrader voor een volgende keer.
Karin I.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Het was een verrassend menu met heerlijke smaakjes en mooie combinaties.
Anne G.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
De bediening was top! We hebben het veganistische 3 gangen menu gegeten. Alles was perfect, behalve de salade die tijdens het hoofdgerecht werd geserveerd. Die had hoger op smaak mogen zijn. Verder was de bediening erg gastvrij en legde alles duidelijk uit. Al met al hebben we een top avond gehad en komen we zeker terug!
Monica W.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Met AH actie gegeten. 3-gangen verassing, Vegatrisch. Weinig smaak, wel mooi opgediend. Service was goed, vriendelijk. Jammer dat ze de kindermaaltijd dezelfde berekenen. Ruimte was klein en hipster ingericht.
Marjan K.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Lekker veganistisch gegeten met goed wijn arrangement. Maar het verrassende ' out of the box' concept zagen we niet zo... Min puntjes waren de plotselinge rookontwikkeling en kletterende servies in de bar. Daarvoor zijn wel excuses gemaakt.
Dikkie V.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Wat een heerlijke smaken en een variatie in bereidingstechnieken, prima gedaan!
Heleen T.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
wat een heerlijke en verassende gerechten ☺️
Carin P.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
De entree is wat merkwaardig. Je moet een paar ruimtes door voor je opeens in het gezellige, tamelijk kleine, restaurant beland. De ontvangst is hartelijk en je kijkt in de open keuken, waar heel rustig gewerkt wordt. De sfeer is ontspannen. We waren benieuwd wat het veganistische menu ons zou brengen, maar het was heerlijk. In elk gerecht waren verschillende bereidingswijzen verwerkt en heel veel verschillende smaken. Het bijpassende wijnarrangement maakte de gerechten af. Dankzij de restaurantactie van de AH hebben we kennis gemaakt met Achterwerk en het is absoluut een aanrader!
Sandra H.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
De bediening vergeet nog wel eens wat.
Het restaurant is alleen toegankelijk via trappen.
Afvalzakken worden gedurende de tijd dat de gasten eten door het restaurant naar buiten gebracht.
Het eerste veganistische restaurant dat ik in Groningen ken. Goed concept.
Middelkoop W.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Achterwerk heeft ons positief verrast. Leuke locatie, zeer vriendelijke bediening, goed eten. Vooral het hoofdgerecht uit ons verrassingsmenu met aubergine en pompoen vond ik erg goed. Onze jonge kinderen hadden het ook prima naar hun zin. Enige kleine minpuntje: ik vond het er erg donker.
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Werkelijk fantastisch gegeten in een hele bijzondere amibance. De smaken van de gerechten ware voortreffelijk en ook de service was voortreffelijk. Een pareltje in de stad!!!
Ruben V.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2018
Leuke sfeer, originele inrichting en een aansprekend menu. Het eten was lekker en mooi geserveerd. Het enige minpunt is dat het een beetje erg duur is.
T. M.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2018
Fantastische smaken, een feestje voor je smaakpapillen. Gerechten die bewijzen hoe ontzettend smaakvol, verrassend en veelzijdig je kan eten van vooral groentes! Zalig! Echt een mega aanrader!
Brigitte N.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2018
Dit is veganistisch eten zoals ik het vaker wil proeven! In ieder gerecht zat een spannend element en verrassende smaak-en structuurcombinaties. Genoten!