Achterwerk

• Prinsenhof
  • ...

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 27.5€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie.
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Meer informatie over restaurant Achterwerk

Donderdag t/m zaterdag vanaf 18:00 uur

• Bar
9,2

Jouw recensie over het restaurant Achterwerk

J.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Re W.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Deze avond het 3 gangen verrassingsmenu van de AH actie gegeten. Het was heerlijk!!
Jorien Z.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Stiekem was de popcorn met ras el hanout als apperatief het lekkerst. Sfeer was no nonsense, soms misschien beetje te relaxed, hoewel het ons niet stoorde.
Francien S.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Erg kreatief en lekker eten. Fijne ruimte, no nonsense.
Trek er wel tijd voor uit. Wij hadden nog een andere afspraak en hadden op minder tijd gerekend.
Voor een gezellige avond, lekker kletsen met vrienden is het zeer geschikt. Een aanrader.
Dikkie V.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Wij zaten bij de ingang en door de gordijnen kwam toch best wat kou; volgende keer kiezen we een ander tafeltje!
Clemens G.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Super lekker verrassend eten! Je valt van de ene smaak in de ander. Zo moet uit eten gaan altijd zijn. Heerlijk! Iedereen moet hier eten!
Janneke A.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Fantastisch Surinaams verrassingsmenu, een heerlijke smaakexplosie
Anneke H.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2018
Heerlijk gegeten op een bijzondere plek. Gekozen voor het 4 gangen verrassingsmenu en dat was het ook echt. Mooie smaakcombinaties, verzorgd opgediend. Aanrader voor vega's!
Jack L.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2018
Lekker gegeten, smakelijk, prima bediening, top!
Esther V.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Heel verrassend en lekker gegeten. Heel aardige jonge mensen. Er wordt hard gewerkt om iedereen vriendelijk en vlot te bedienen.
Sarah W.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
Heerlijk gegeten top avond
Hiske V.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2018
We stonden een beetje op tijd, daar werd goed over meegedacht en op geanticipeerd. Ondanks 'onze haast' heerlijk kunnen genieten van een 3-gangen verrassingsmenu!
Irma D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heerlijk gegeten, kopje espresso gekregen ivm de langere wachttijd.
Leuke lokatie en goede bediening.
Jeannette B.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Heel erg lekker eten, heel bijzonder.
Marloes D.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Zeer verrassend menu. Alles was veganistisch en met heel veel aandacht bereid. Fijne groenten en sauzen. Leuke gerechten. Echt een aanrader!
Willemien V.
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2018
Het achterwerk ligt verscholen en letterlijk achteraf. Het is even zoeken maar als je binnen bent wil je niet meer weg. GEWELDIG gegeten en het bijpassende wijnarrangement js echt een aanrader! Wij komen zeker terug!
Bezemsteel R.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2018
Mijn partner schrok toen ik vertelde dat we vegan gingen eten. Maar hij heeft er echt van genoten. Zat bijvoorbeeld uit te zoeken welke smaakmakers er gebruikt waren en 'dat moeten we ook eens proberen te maken'. Kortom, het was heerlijk eten, voor herhaling vatbaar. Nu zijn wij 50plussers en het is wel jammer dat dit schijnbaar alleen door de jeugd ontdekt wordt. Dus mensen, ga heen en ontdek dat eten zonder dieren lekker kan zijn. Ook het jonge personeel was leuk en vlot. Omdat het allemaal een beetje lang duurde vanwege drukte kregen we een lekkere cappuccino. Goede service!
B. K.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Bijzondere locatie! Veganistische creativiteit van de bovenste plank. Blij verrast met het verrassingsmenu!
Gewoon terugkomen
Afke J.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2018
Heerlijk gegeten. Verrassende smaken, doet niet onder voor een sterrenrestaurant, maar dan zonder poespas.
Josha H.
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2018
Nog nooit van dit restaurant gehoord en via de AH actie hier terecht gekomen. Wat een aangename verassing was ons bezoek hier! Van tevoren wel gelezen dat het een restaurant was met veel veganistische producten, maar niet verwacht dat we ook daadwerkelijk een 5 gangen menu zouden krijgen waarvan alles veganistisch was. Dit was zeker niet tegenvallend, maar juist verrijkend. Wat een heerlijke dingen kun je veganistisch eten en wat leuk om je te laten verassen. Bij elk gerecht kwam de kokin aan ons tafel om uit te leggen wat er op ons bord lag. Het restaurant was klein maar gemoedelijk met een hele leuke inrichting. Het was een super avond met heerlijke huiswijn!