Achter de Poorte

Noorderwalstraat 21 8081 GL Elburg Nederland Kaart

Over het restaurant Achter de Poorte

Al meer dan 25 jaar is Achter de Poorte in Elburg een culinair paradijs op een van de mooiste plekjes van het monumentale stadje elburg.
Genoteerd in de "Lekker" en de Michelin Gids
Wij werken altijd met de seizoenen mee, zodat wij elke 2 a 3 maanden en nieuwe kaart voeren met zoveel mogelijk verse en mooieproducten uit de streek.
Alie, Marco en de rest van het team hopen U graag te mogen begroeten om U een mooie avond te bezorgen

Meer informatie over restaurant Achter de Poorte

woensdag t/m Zondag 17:30 - 22:00

Uitmuntend
9,6
9,3

Jouw recensie over het restaurant Achter de Poorte

Berjan W.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Het lekkerste restaurant in de omgeving van Elburg! Vriendelijk personeel die tijd voor je heeft en op een mooie manier verteld wat je voorgeschoteld krijgt.
Marjan S.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2018
Wederom weer voortreffelijk gegeten.
Dit keer een 8 gangendiner, elke keer weer een verrassing wat je krijgt. Mooi opgemaakte borden en natuurlijk de uitleg wat allemaal is.
Top
Linda K.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heerlijk eten, fijne bediening die op de goede momenten langskwam. Fijn dat er gewoon tafelwater werd geschonken. Enige minpuntje was de wachttijd tussen het voor- en hoofdgerecht en het hoofdgerecht en dessert. Die was wat langer dan door ons gewenst. Verder niks dan lof over het overheerlijke eten en de sfeer!
Ria N.
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2018
Heerlijk gegeten!
Henk S.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Was echt een verrassing. Heerlijk eten goede en vriendelijke bediening gewoon goed????????????
Teunis W.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2018
Voortreffelijk gegeten en zeer gastvrij. Rijp voor een ster als ze zouden willen. Een heerlijke avond gehad.
Rogier W.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Erg lekker eten, enorm vriendelijk personeel en een erg leuke sfeer! Dit is zeker een aanrader voor iedereen.
Ton M.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Het vier-gangen verrassingsmenu was heerlijk, met een prachtig bijpassend wijnarrangement. De gerechten en de wijn werden vakkundig toegelicht. Kortom, de avond was keurig verzorgd. Dit restaurant is zeker de moeite waard, niet in de laatste plaats voor het mooie pand waarin het gevestigd is.
Henry S.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2018
Wat moet ik nog meer zeggen? We komen er al jaren van tijd tot tijd. Bekend van Alie & Marco en inmiddels over genomen door dochter Natasja met een verfrissende doorstart. Ga zo door. Henny & Henry Slot
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Tafel afruimen zonder communicatie, vragen of het gesmaakt heeft, of alles naar wens is, etc.
Ontvangst door gastvrouw was hartelijk. Kwaliteit van het eten was zeer goed. Aankleding, brood, amuse, etc. Ook erg goed.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Fantastische ervaring. Uitermate attentvolle ontvangst en bediening. Bijzonder smaakvolle, mooie en evenwichtige gerechten. Hier willen we graag nog terug komen!
Henriette C.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Vriendelijk ontvangstˋ goede aanbeveling, gezellig gezeten en Gold gegeten
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
In dit restaurant geniet je niet van het uitzicht,maar dat heb je dan met een stadsmuur.
De bediening is alert en attent.
De gerechten zien er uit als schilderijtjes,prachtig.(en uiteraard erg smakelijk.)
De huiswijn is van zeer goede kwaliteit.
Opvallend vonden wij ook de heerlijke stoelen,soms duurt een avond door de stoelen erg lang,maar hier niet.
Wij komen er zeker terug.
Janny en Richard van Essen.
Palace1982 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Fantastische avond, gastvrouw werkelijk waar 100 punten. Zij herkent je gezicht (ook al ben je pas 1 keer eerder geweest), weet precies welke wijn je de vorige keer gedronken hebt en zorgt dat het je aan niets ontbreekt.
Lisette K.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Een heerlijk 8 gangen diner genoten in het prachtige romantische steegje in elburg, vlak achter de stadsmuur en stadspoort. Het eten was erg varierend veel verschillende smaken en kleuren. Echt een top avond gehad. Ook de service en de locatie maken de avond tot een fantastisch uitje
Lisette K.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Een mooi uitgebalanceerd 8 gangen menu genoten. Veel variatie, mooie seizoensproducten. Prachtige verassende smaken kortom een culinair hoogstandje! Naast het heerlijke eten was de bediening super! Loscatie was zeer romantisch.
Bartha T.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Gastvrije ontvangst. Wijn - spijs advies prima. Heerlijke gerechten.
Zeer tevreden.
G.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Ik schrijf nooit een recensie, maar voor jullie maak ik een uitzondering! Prettig ontvangst en setting, aandacht goed en dat de chef persoonlijk nog even langs kwam maakte het echt af.
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
We hebben heerlijk gegeten bij "Achter de Poorte".
Leuk en sfeervol restaurant.
Het eten was erg lekker en heel mooi opgediend
Elk bord was een kunstwerkje.
Minpuntje vond ik de prijs van de cappuccino: euro 4,50 per kopje dat vond ik in verhouding erg duur
Maar goed dat was dan ook het enige minpuntje
Martin om M.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Heel gastvrij, en heerlijk gegeten