Achter de Poorte

Noorderwalstraat 21 8081 GL Elburg Nederland Kaart

Over het restaurant Achter de Poorte

Al meer dan 25 jaar is Achter de Poorte in Elburg een culinair paradijs op een van de mooiste plekjes van het monumentale stadje elburg.
Genoteerd in de "Lekker" en de Michelin Gids
Wij werken altijd met de seizoenen mee, zodat wij elke 2 a 3 maanden en nieuwe kaart voeren met zoveel mogelijk verse en mooieproducten uit de streek.
Alie, Marco en de rest van het team hopen U graag te mogen begroeten om U een mooie avond te bezorgen

Meer informatie over restaurant Achter de Poorte

woensdag t/m Zondag 17:30 - 22:00

Uitmuntend
9,6
9,4

Jouw recensie over het restaurant Achter de Poorte

• Datum van je bezoek: 15 jun. 2018
Tafel afruimen zonder communicatie, vragen of het gesmaakt heeft, of alles naar wens is, etc.
Ontvangst door gastvrouw was hartelijk. Kwaliteit van het eten was zeer goed. Aankleding, brood, amuse, etc. Ook erg goed.
Jos V.
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2018
Fantastische ervaring. Uitermate attentvolle ontvangst en bediening. Bijzonder smaakvolle, mooie en evenwichtige gerechten. Hier willen we graag nog terug komen!
Henriette C.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2018
Vriendelijk ontvangstˋ goede aanbeveling, gezellig gezeten en Gold gegeten
Richard V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
In dit restaurant geniet je niet van het uitzicht,maar dat heb je dan met een stadsmuur.
De bediening is alert en attent.
De gerechten zien er uit als schilderijtjes,prachtig.(en uiteraard erg smakelijk.)
De huiswijn is van zeer goede kwaliteit.
Opvallend vonden wij ook de heerlijke stoelen,soms duurt een avond door de stoelen erg lang,maar hier niet.
Wij komen er zeker terug.
Janny en Richard van Essen.
Palace1982 .
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Fantastische avond, gastvrouw werkelijk waar 100 punten. Zij herkent je gezicht (ook al ben je pas 1 keer eerder geweest), weet precies welke wijn je de vorige keer gedronken hebt en zorgt dat het je aan niets ontbreekt.
Lisette K.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Een heerlijk 8 gangen diner genoten in het prachtige romantische steegje in elburg, vlak achter de stadsmuur en stadspoort. Het eten was erg varierend veel verschillende smaken en kleuren. Echt een top avond gehad. Ook de service en de locatie maken de avond tot een fantastisch uitje
Lisette K.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
Een mooi uitgebalanceerd 8 gangen menu genoten. Veel variatie, mooie seizoensproducten. Prachtige verassende smaken kortom een culinair hoogstandje! Naast het heerlijke eten was de bediening super! Loscatie was zeer romantisch.
Bartha T.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2018
Gastvrije ontvangst. Wijn - spijs advies prima. Heerlijke gerechten.
Zeer tevreden.
G.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
Ik schrijf nooit een recensie, maar voor jullie maak ik een uitzondering! Prettig ontvangst en setting, aandacht goed en dat de chef persoonlijk nog even langs kwam maakte het echt af.
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2018
We hebben heerlijk gegeten bij "Achter de Poorte".
Leuk en sfeervol restaurant.
Het eten was erg lekker en heel mooi opgediend
Elk bord was een kunstwerkje.
Minpuntje vond ik de prijs van de cappuccino: euro 4,50 per kopje dat vond ik in verhouding erg duur
Maar goed dat was dan ook het enige minpuntje
Martin om M.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2018
Heel gastvrij, en heerlijk gegeten
Hetty V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Superlekker gegeten. Echt verwennerij!
Roland B.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2018
Wat een geweldig goed restaurant. Overtrof al onze verwachtingen! Het eten was perfect, de kok kwam tussendoor ook nog even vragen of alles goed was, de dames van de bediening waren super, de ambiance was geweldig!
Niets dan lof voor dit restaurant! !
Linda T.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2018
We hebben heerlijk gegeten en de borden waren allemaal prachtig opgemaakt. De bediening was goed en we hebben genoten. Echt een aanrader. Het restaurant was ook heel sfeervol. We kregen voorafgaand aan het diner enkele amuses en brood. Ik merkte wel dat met de amuses en het voorgerecht ik eigenlijk al best vol zat voor het hoofdgerecht en dit daardoor teveel was. Maar dat verschilt wellicht per persoon.
Marloes S.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2018
Leuk restaurant waar je echt lekker eet voor een mooie prijs. Laat je verrassen door de seizoensmenu's en verrassingsmenu's en je hebt een heerlijke avond.

Plus:
+ Locatie.
+ Achter de Poorte weet dat de gastvrijheidsbeleving direct begint bij binnenkomst.
+ Lekkere wijnen voor een nette prijs.
+ Mooie opmaak van de gerechten.
+ Lekker eten! Staan open voor feedback.
+ Tafelwater.
+ Fantastische additionele elementen. Heerlijke amuse(s) en zelf gebakken broodjes met een boterzachte structuur en de crème van zwarte knoflook is verrukkelijk.
Laura G.
  • Datum van je bezoek: 13 apr. 2018
Heel lekker gegeten en erg goede service! Het personeel was erg vriendelijk. Ondanks zwangerschap mogelijk een verrassingsmenu te eten, wat zeer goed smaakte. Een aanrader!
B.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2018
Elke keer weer een verrassing wat we zullen krijgen. Steeds weer een heerlijke avond culinair genot in een altijd fijne sfeer. Alles klopt en op ieder detail wordt gelet. TOP restaurant !
Rik W.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Wij hebben zaterdag 31 maart genoten van overheerlijke gerechten, door de chef en zijn keuken bereid, in het speciale menu. De gerechten werden door de gastvrouwen op een kundige wijze gepresenteerd en toegelicht. De tijd vloog om en we zien uit naar volgend jaar (en de menu's tussendoor in de verschillende seizoenen). Ineke en Rik Wolfsen
Wouter F.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Super lekker eten, aardige bediening, top wijnen en moor omgeving. Wat wil je nog meer?
Lars J.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Eindelijk weer 20 gangen diner. Alleen in voorjaar. Foto’s zeggen genoeg. Van half 7 tot 11 uur gegeten, wat een heerlijke gerechten en wijn. Echt een avond om van te genieten!