Achter de Poorte

Noorderwalstraat 21 8081 GL Elburg Nederland Kaart

Over het restaurant Achter de Poorte

Al meer dan 25 jaar is Achter de Poorte in Elburg een culinair paradijs op een van de mooiste plekjes van het monumentale stadje elburg.
Genoteerd in de "Lekker" en de Michelin Gids
Wij werken altijd met de seizoenen mee, zodat wij elke 2 a 3 maanden en nieuwe kaart voeren met zoveel mogelijk verse en mooieproducten uit de streek.
Alie, Marco en de rest van het team hopen U graag te mogen begroeten om U een mooie avond te bezorgen

Meer informatie over restaurant Achter de Poorte

Henry V.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Frits K.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Prima avond, 20 hapjes in 13 gangen. Heerlijke combinaties met bijpassende wijnen. Gastvrije bediening. Zeker een reden om nog een keer terug te komen om a la carte te eten.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Geweldig restaurant waar je echt een avond fantastisch kan tafelen en genieten van de producten in een uitstekende sfeer.
Wendy K.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2018
Heerlijk en verfijnd gegeten, met bijpassende wijnen geserveerd. Afwisselend van de verschillende gerechtjes genoten. Een geweldige smaakervaring.
Rien V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
20 gerechten menu was een topper. Alleen was de wachttijd tussen sommige gerechtjes te lang.
Al met al zeker een aanrader
Ardjan A.
  • Datum van je bezoek: 10 jan. 2018
Een beetje verscholen in een zijstraatje wacht deze sfeervolle verrassing.. Superlekker gegeten. Fijne bediening, en een erg gezellige inrichting.
W.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2018
Mooie gerechten met goede bijpassende "open" wijnen. Mag iets minder zout in sommige gerechten. Enorm lekker bereide vis (tarbot)
M.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2018
Geweldig leuk gelegen knus restaurant, eten zeer goed, bediening zakelijk maar eveneens zeer goed. Inrichting zou wat warmer/gezelliger kunnen, wij kregen op verzoek echter een prachtige tafel, leuk dat men met wensen vooraf rekening houdt.
Michel S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
We hebben hier op Tweede kerstdag zalig gegeten. 6 gangen menu met wijn arrangement. De wijn spijs combinatie was top. De gerechtjes ook alle 6 zeer goed. Een van de beste restaurants van Elburg. Een echte aanrader!
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Heerlijk gegeten op eerste Kerstdag samen met mijn vrouw. Smakelijke gerechten en een overheerlijk toetje, een absolute aanrader!
Rene V.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Super Kerstdiner! Restaurant AdP heeft ons getrakteerd op een geweldig diner. Een groot scala aan heerlijke gerechten met uitstekend op elkaar afgestemde smaken zijn de revue gepasseerd. Ook de gepresenteerde wijnen correspondeerden goed met de gerechten. Het keukengilde verdient een dikke pluim!
Yorick B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
Uitzonderlijk goede kwaliteit eten, presentatie en bediening.
Eten als beleving !....
Henri V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk gegeten! Wat ook mooi was opgemaakt op de borden en schaaltjes
Helaas zaten we op koud plekje in het restaurant
Sander K.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Heerlijke gerechten. Ware delecatesse. Erg bijzonder hoe jullie van de gerechten een must maken voor het oog en mond. Ik vond de combinatie van de diverse groentes en vlees heerlijk
Diny T.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Hebben weer een heerlijke avond gehad.Normaal wordt wildmenu alleen op vrijdag geserveerd, maar op speciaal verzoek kregen we het ook op zaterdagavond.
Het was heerlijk,
Martin L.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Geweldig gegeten! Unanieme mening van ons vieren...!
Jackie G.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
De wachttijd was prima hoor. Je moet er van kunnen genieten en dat hebben wij! Het was een klein feestje!
Annemijn87 .
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Altijd heerlijk eten wat mooi en verfijnd wordt gepresenteerd. Mooie bijpassende wijnen. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Spontane bediening. Voor velen is het nog de onontdekte 'Parel' van het mooie Elburg.
Jan S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Een prima avond! Alle tafels bezet! Uitstekend gegeten. Prima bediening!
Hans R.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
We hadden helaas wat haast op de avond dat we er waren maar we werden prima geholpen en waren op tijd weer onderweg. Zeer hulpvaardige bediening en erg lekker eten.