Achter de Poorte

Noorderwalstraat 21 8081 GL Elburg Nederland Kaart

Over het restaurant Achter de Poorte

Al meer dan 25 jaar is Achter de Poorte in Elburg een culinair paradijs op een van de mooiste plekjes van het monumentale stadje elburg.
Genoteerd in de "Lekker" en de Michelin Gids
Wij werken altijd met de seizoenen mee, zodat wij elke 2 a 3 maanden en nieuwe kaart voeren met zoveel mogelijk verse en mooieproducten uit de streek.
Alie, Marco en de rest van het team hopen U graag te mogen begroeten om U een mooie avond te bezorgen

Meer informatie over restaurant Achter de Poorte

woensdag t/m Zondag 17:30 - 22:00

Uitmuntend
9,7
9,5

Jouw recensie over het restaurant Achter de Poorte

M.A N.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Fantastisch gegeten een absolute aanrader
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2018
Attente bediening en het eten was fantasierijk en heerlijk
Henk J.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Het is rusting en ongedwongen, heerlijk.
Heike N.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
We zijn gisteren voor het eerst bij jullie geweest en komen zeker graag terug. Een hele fijne avond gehad, heerlijk gegeten, in een prettige sfeer! Fantastisch!!
Joop L.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
We hebben een verrassend 3-gangen menu geproefd. Lekkere, frisse amuse als starter. Mooie opmaak van de gerechten. Verwacht geen grote porties, alles wordt op het bord gepresenteerd.
Prettige, persoonlijke bediening. Voor ons een heerlijk uitje.
Rèmon M.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Goed restaurant heerlijk eten voor een prima prijs.
Zakelijk gezien prima, je kunt er prima zakelijke besprekingen houden de gastvrouw weet precies wanneer zij aan tafel kan komen voor de uitleg van de gerechten en wanneer niet, klasse!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Nu voor de 2e keer gegeten. Het was weer top!
Marianne W.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2018
Het eten was geweldig, de service was super. Leuk ook dat de keukenbrigade bij de gasten langskwam.
We hebben enorm genoten en komen zeker terug.
Jaap O.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Na lange tijd weer eens neergestreken in Elburg, voor een heerlijk avondje Achter de Poorte. Het was weer subliem! Mooie wijn/spijs combinaties in een prettige omgeving.
B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2018
Zeer vriendelijke en gastvrije ontvangst, ruimte voor persoonlijke aandacht. Van een heerlijke, gevarieerde, 4 gangenmenu genoten. Vlotte bediening, de gangen worden stijlvol gepresenteerd maar bovendien het eten was super. Een echte aanrader!!!
Ulbe Buwalda
Loes K.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2018
Wanneer je kiest voor het 3-gangen menu van €35,-, eet je minstens net zo lekker als de dure losse gerechten van de kaart! Dat menu is echt een aanrader.
Verwacht geen grote porties, maar naast de amuse en broodplank krijg je bij de koffie en thee nog een bordje met verschillende lekkernijen.
Hier eet je echt eens anders dan anders, en op een aparte knusse locatie met fijne bediening. Heerlijke verse producten en jus d'orange!
Tineke S.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2018
Leuk intiem gezellig restaurant. Fijne ontvangst, de bediening was erg voorkomend en vriendelijk.
We hadden een 8 gangen verrassingsmenu het zag er allemaal geweldig uit en de smaak was verrassend goed.
Wij hebben het erg naar ons zin gehad deze avond. Een kleine kanttekening de porties waren wel wat klein, ik had er genoeg aan maar kan me voorstellen dat een grote eter misschien niet echt een vol gevoel eraan over houdt. Wil je bijzonder eten en eens wat anders proeven dan ben je hier aan het juiste adres.
Jolanda I.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2018
Heerlijke avond gehad met fantastisch eten en goede verzorging door gastvrouw Ceciel. Ga zo door!
Het was heerlijk genieten!
R Z.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Heerlijk gegeten. Verrassende gerechten en prettige bediening. Als Elburgers komen we hier gewoon veel te weinig. Daarom, zeker voor herhaling vatbaar. Was gewoon Top
Victor V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2018
Heerlijk buiten gegeten. Eten, ambiance, bediening was op hoog niveau.
We komen terug wanneer we weer iets te vieren hebben!
Bernard V.
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2018
Goede kwaliteit en zeer smaakvol.
KBroek .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2018
Hier op vrijdagavond gegeten. Vanwege het mooie weer heerlijk buiten gedineerd in een oud en rustig straatje. Wij kozen het menu met als voorgerecht het zalmtaartje, hoofdgerecht de eend en mijn partner de cheesecake en voor mijzelf de streekkazen. Tussendoor heerlijke amuses en eigengebakken brood. Elk gerecht was met zorg opgemaakt en smaakte voortreffelijk. Bediening was vriendelijk en en gaf uitleg over de gerechten. Top gegeten. Wat ons betreft een topzaak in het mooie Elburg. We komen hier zeker terug!
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2018
Het was warm en we wilden binnen zitten. Superleuk rond tafeltje voor 4 maar wel dicht bij de keuken en dat gaf toch wat veel geluid. In korte tijd voor de 3e keer naar Achter de Poorte. We kunnen alleen maar vol lof zijn over ontvangst, gerechten, presentatie, smaak en professionele bediening. We verwijzen zeer van harte vrienden naar dit geweldige restaurant, diverse zijn er ook al heen gegaan. Eind september schuiven we met ons familie etentje graag weer aan hier. P.s. de vraag rond wachttijd is verwarrend. Wij eten graag in een rustig tempo en nu lijkt bij de vraagstelling 'Hoog tempo' de hoogste score te krijgen, terwijl dat voor onvoldoende tijd tussen de gangen zou zijn!
Jan B.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
goed bezig, complimenten voor de hele brigade. was lang geleden dat we geweest zijn, maar komen snel weer terug. Nog steeds top restaurant
H V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2018
De smaaksensaties waren een tien!???? leuk opgemaakt . Maar een schaaltje met een hoog randje is een beetje moeilijk uit te eten.