AC Veenendaal

5,5
5,1
WendyW .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Sfeerloos en oudbollig AC restaurant. Het eten was ver onder de maat. De spare ribs zijn niet om doorheen te komen. Sausjes zijn duur voor een klein bakje. Bediening liep er chagrijnig bij. Niet voor herhaling!
Simone1212 .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
Vanuit Eerbeek onderweg naar Rotterdam in dit AC restaurant gegeten. Wat betreft eten was er weinig keus, voor mij als vegetariër was er alleen maar een broodje kaas. Gelukkig wilde Fouad, een van de medewerkers voor mij nog een paninibroodje maken met o.a. mozzarella kaas. Even later kwam hij dit op het terras serveren. Naast het maken van broodjes deed hij kassawerk, afruimen en het terras verzorgen. Hulde aan deze medewerker Fouad!
Helaas is als je wat gebruikt in het restaurant toch nog een bedrag van 0.50 cent verschuldigd om naar het toilet te mogen gaan. Echt schandalig! Eenmaal op het toilet komt de stank je tegemoet, gewoon smerig!
Fraju .
  • Datum van je bezoek: 13 mrt. 2016
A-C restaurants hollen achteruit! Deze geprobeerd: slecht ongeïnteresseerd personeel, 15,95 voor een bord met matig patat, 2 taaie satestokjes, een klein bakje verlepte zure groente, kortom slecht. Ongezellig, en erger me tegenwoordig ook aan 0,50 cent voor het toilet met ' doorduwstang' , net als in de bioscoop, terwijl je er gewoon gegeten hebt.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2015
Op weg naar Gelredome wilden we onderweg even eten. We herinnerden dat we eerder bij deze AC (ergens komen we ook de naam Autogril tegen) geen flitsende herinneringen hadden. Toch maar geprobeerd, omdat we te laat de afslag voor een eerder restaurant misten. Één ding is zeker, die afslag zullen we een volgende keer niet missen. De uitsmijter met kaas kon om half zes niet meer gemaakt worden. En als er nu ruime keus zou zijn? Nee dus. Zeer beperkte keus voor een warm hapje eten. En vervolgens moesten we ruim twintig minuten wachten voor saté en fish and chips (vijf tafeltjes bezet). Het zou gebracht worden en degene die dat deed had de opdracht "het is voor een mijnheer met bril". Maar ik was niet de enige, dus bij het derde tafeltje was het pas raak. Het eten was op zich niet slecht (veel meer niet), maar de met name de matige keus dwingt om een onvoldoende te geven. En de ruimte zelf? "Niets om over naar huis te schrijven". Ongezellig. Tenzij we ter plaatse autopech krijgen zullen we hier niet meer komen.
Mark Z.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Klaarmaken bestelling duurt lang .. 1 x sateschotel, 1 x schnitzel. Patat en sate moest nog worden gebakken. 15 minuten in de rij gestaan terwijl eten werd bereid. Kwaliteit ondermaats. Geen 33 euro waard. Schnitzel leek al enige tijd onder de lamp te liggen. Dit was dudelijk aan de smaak en structuur te merken. Gortdroog. Maar geen klacht ingediend anders weer een kwartier moeten wachten. Restaurantgedeelte veel vliegen. AC was vroeger een begrip en had kwaliteit. Vergane glorie ... voor mij nooit meer.
Janneke D.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2015
Wij kwamen hier eten onderweg naar onze vakantie, maar wij komen hier nooit weer. Het eten was sate menu en dat was op zich gewoon lekker. Het restaurant was een gewoon restaurant niet veel bijzonders. Maar het personeel is niet om naar huis te schrijven. Een medewerkster was onze bestelling vergeten. Ik vond het lang duren dus ik ging vragen waar het was,want anderen die hetzelfde hadden besteld kregen hun maaltijd al heel snel. Ze zei dat ze het niet had genoteerd, maar ik had het haar zelf zien opschrijven. Ik vroeg hoe het opgelost kon worden. Ze snauwde: Je mag wel koffie of thee als je dat soms moet. Ik vroeg hoe lang t ging duren. Er werd gezegd 10 minuten, want ja he.......... Uiteindelijk na 20 min werd het eten op onze tafel gekwakt. De bediening maakte meer fouten want regelmatig gingen er borden terug naar de keuken. Misschien moeten ze met nummertjes gaan werken. Ook keek het personeel erg boos.