AC Restaurant

Langstraat 22 7451 ND Holten Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant AC Restaurant

Erik B.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2013
Hier vanavond beland en geen fut meer om een restaurant in Holten zelf te zoeken;doen we morgen.
De sfeer is in de A-C-restaurants altijd ver te zoeken, maar dat weet je van tevoren.
Ondergetekende koos een "Wisselende voordeelschotel", die een stoofschotel met Abdijsaus beeld te zijn en deze was super; zou van mij een dikke 8 krijgen. Mijn vrouw koos varkenshaasje met satesaus was vrijwel oneetbaar zout, zoals we welachteraf gezien wel vaker zou zout hebben aangetroffen. Waarom moet er in zoveel eten zo vaak zoveel zout? Het zou restaurants sieren, als zo rekening hielden met hun gasten qua zout, maar met zoutverdoezel je vaak andere kwaliteitsproblemen. Daarom gemiddeld een 6 voor het eten.
Service en AC is een mij niet bekende combinatie; bovendien lag en er etensresten op de vloer onder onze tafelen andere tafels, terwijl duidelijk de rest van de vloer zeer recent wasschoongeboend, gezien de vechtsporten.
Dirruk .
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2013
Hier gestopt wegens eerdere goede ervaring in het bedieningsrestaurant. Echter, dit bleek gesloten / opgeheven.
Op de oude locatie was nu een bar. Ok, dan maar langs de zelfbediening.
Gekozen voor de zalm, 16 euro. Het was niet druk, het eten was er binnen 5 minuten. Heb best vaak zalm gegeten. Echter dit leek nergens op. Of misschien nog het meest op uitgedroogd karton. Volkomen smakeloos en gortdroog.
Duidelijk even snel opgewarmd in de magnetron. Geen enkele poging gedaan het iets smakelijker te maken. De bijgeleverde 'gebakken' aardappels waren lauw en de het bakje groenten niet meer aangedurfd. De enige prestatie die werd geleverd om hiervoor 16 euro te durven berekenen...
Laatste keer Holten!
Gert Jan D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2013
Treurigheid troef. Wilde snel wat eten in het zelfbedienings deel maar moest 25 minuten wachten op mijn sate, terwijl er maar 3 mensen voor me waren.
De kroepoek was taai, sate saus smakelooos. Atjar half in een bakje, half op het boord.
Uitstraling van de buffet bakken erg armoedig, relatief weing keus.
Uitstraling van het restaurant is ook armoedig, nieuwe plastic stoelen passen niet bij rest, maar waarschijnlijk is er geen geld voor een algehele op knap beurt. Wat iemand al zei, hard voorbij rijden.
Janwillemdocter .
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2012
Meer dan belabberd gegeten bij de "zelfbedieningstak" van dit restaurant. De tournedos zou medium moeten zijn maarwas vn binnen nog gewoon koud. De in een bakje op het bord gekwakte salade was grof en nauwelijks aangemaakt. De gebakken aardappeltjes waren redelijk maar bij een champignonsaus stel ik me iets anders voor dan een dikke, smakeloze ragout met 3 halve champignons er in. Het toetje, iets dat moest doorgaan voor een pannacotta, was dermate zoet dat mijn tandarts er blij mee zal zijn. Al met al een gedenkwaardig diner: nooit meer vergeten om er nooit meer te eten. Zelfs de mac aan de overkant van de snelweg levert meer kwaliteit