AC Restaurant 't Harde

5,3
5,4
Familie_Kuijt .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2016
Per ongeluk hier beland. Wat een drama! Alles is vies en kapot: de tafels, de stoelen, de inventaris, de toiletten, alles is plakkerig en gebutst. Wat een verschrikkelijke tent. De medewerkers doen hun best maar het eten is op zijn best middelmatig kantinevoer met een salade die zeker al een dag in de keuken heeft gestaan en patat die je niet als zodanig herkent. We vrezen dat er maar een mogelijkheid is: gooi de hele boel plat en bouw een nieuw restaurant met - vooral - een nieuw management!
Manon B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2016
Even iets eten en kopje koffie langs de snelweg.
Onoverzichtelijk, lang wachten en vieze borden en koude airco boven aantal tafels. Hoe kan je iets eenvoudigs zo verprutsen.
A.oorthuis .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Smoezelig, lang wachten op eten, varkenshaas sate met patat, geen groente, slappe patat en vragen 50 cent voor beetje mayo. Nooit meer!!
Inge S.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2015
Dit is geen restaurant maar een frituur. Alleen de cola en de kroket waren goed, maar verder slecht. Personeel zat samen aan een tafeltje koffie te drinken. Kroket op hard broodje, paar slablaadjes. Kipburger had geen smaak en zat op broodje met hele sterke smaak. De snackbar bij ons in het dorp is stukken beter.
Hans-Nanne B.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2015
Vandaag 20/9 2015 gegeten bij AC in t Harde. Dat is ons gezien de prijs/kwaliteitsverhouding tegengevallen. 14.95 voor een haassate met enkel patat en een minieme hoeveelheid saus is te duur. De patat was hard. Voor een kleine salade moest 1.95 extra worden afgerekend, voor mayonaise ,0,50 per portie. Het was zelfbediening. Wij vonden het een schamel bordje. Geen restaurant om terug te komen.
Menne V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Lunch in AC wegrestaurant 't Harde. Een restaurant waar de tijd is stil blijven staan. Het personeel is vriendelijk, maar kan de bestellingen niet echt aan. De keuze van belegde broodjes is beperkt. Zowel in keuze als in voorraad in een vitrine waar ook vliegen een rondje doen (...).
Verse jus mag je tappen uit de inmiddels overal geplaatste stalen kast met kraan. Een flesje (voor onderweg) past er niet onder. "Dat moet je schuin houden" is het antwoord van de kassamevrouw. Een groot glas schuin laat zich nog net goed vullen.
De door mij bestelde uitsmijter heeft een trage levertijd. Je krijgt hem na dat je pieper is afgegaan in een te groot bord met wat grof gesneden groene sla/uit/paprika ter decoratie (€ 8,95) mee onder een gebarsten hardplastic magnetrondeksel. Bolletje donkerbruin met kaas (€ 3,50).
Zout en peper? Die staan op tafel! Niet buiten, maar dat los je zelf eenvoudig op.
Voor de honden staan er grote roestvrijstalen schalen met water op het buitenterras.
En er is voor mijn minder valide moeder gelukken een aangepast toilet. Dat mag gemeld worden.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2014
Onderweg snel wat eten in de avond.Het decor is van vergane glorie jaren. De smoezelige sfeer wordt aangedikt doordat het restaurant niet erg schoon is. Het eten heeft en hoog cafetaria gehalte. Alle maaltijden zijn voor het diner met patat. Zonder is niet te krijgen. De sate van varkenshaas smaakt wat zurig en dat is geen goed teken.
Kortom, het stoppen niet waart en ik had beter met honger door kunnen rijde