AC Meerkerk

Meer informatie over restaurant AC Meerkerk

7,2
Lian78 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Onderweg van Flevoland naar Brabant 's avonds gegeten bij AC Meerkerk. Een typisch wegrestaurant qua sfeer, maar op zich prima als je snel wil eten en niet helemaal een stad in wilt rijden. Eten was in orde, alleen mistte ik wat rauwkost/groenten erbij, achteraf zag ik dat rauwkost apart werd aangeboden. Middels een pieper ontvingen we de melding zodra het gerecht gereed was, dit ging vlot en werkt prima. En snel weer op de snelweg onderweg naar huis.
Karin V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2016
Onderweg naar huis hier wat gegeten. Was lang geleden. Vond de uitstraling bij binnenkomst niet echt uitnodigend, beetje kil. Wel vond ik dat het à la carte restaurant iets toegankelijker leek dan vroeger, dus daar maar gaan zitten. Bediening was niet slecht, eten viel ook helemaal niet tegen. Omdat ik niet veel kan eten, vroeg ik of mijn saté zonder friet maar dan met brood kon. Was helemaal geen probleem. We kregen netjes 2 schaaltjes, eentje met friet en eentje met brood. Zo konden we kiezen.
Martijn-Groningen .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2015
Twee menu's besteld en eigenlijk ging het bij het afrekenen al fout. Op de bon stond dat we waren aangeslagen voor 6 mayonaise wat toch echt 2 moest zijn. Na het afgaan van de pieper wat het signaal is dat je eten klaar is bleek bij terugkomst aan de tafel dat mijn vriendins gerecht verre van compleet was. Dus voor de tweede keer terug. Wederom een pieper mee. Zou het dan toch nog goed komen? Bij mijn derde stokje varkenshaas sate bleek die echter nog rauw van binnen. We hebben toen maar de moed opgegeven en zijn niet voor een derde keer heen gegaan. Hadden we de recensies hier maar eerder gelezen, dan hadden we hier nooit gegeten.
Freek B.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2012
Wat is dit? Een routier? Een afhaalgebeuren? Ik weet het niet. Een ongezellige hal met tafeltjes. Komt het dichts bij een personeelsrestaurant uit de zeventiger jaren.

Eten: Een uitsmijter besteld. Je krijgt een ding mee dat gaat trillen als je bestelling klaar is. Geen bruin brood. Verzocht om ei om-en-om te bakken. Ik gruwel van drillerige eierdooiers. Helaas het ei wel omgekeerd, maar nog steeds een drillerige dooier. Verlept wit brood met een mager plakje kaas en een mager plakje ham met flinke vetrand. Garnering a la verleden tijd. Niet aangemaakte blaadjes sla en wat schijfjes tomaat.

Service: Die was er domweg niet op de mevrouw van de kassa na waar we een tijdje op moesten wachten.

Decor: Tja, zoals gezegd, wat is dit...?

Heb je honger onderweg? Rij hard door!