AC Hotel

6,9
6,5
Gert V.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
Oké, het is 'slechts' een wegrestaurant. En de verwachtingen waren niet hoog. Desalniettemin was het wel érg mager. € 14,50 voor saté met rijst is eigenlijk best duur, als dat ook het enige is dat op het bord ligt, met een paar kroepoekjes en een toefje atjar.
De keuzemogelijkheden waren zeer beperkt. Sowieso was er niets aan verse salade mogelijk, alleen voorverpakt, ijskoud, met een onrijpe tomaat.
Bij het 'kids menu' horen een ijsje en een 'gadget', maar om beiden moest specifiek gevraagd worden. Het perenijs was op, we konden wel een raketje uit de vriezer pakken aldus de cassièrre die even na 7 uur al bezig was het uitruimen van vitrines. Niet zo heel gek, dat er geen aanloop meer werd verwacht.
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2016
Paar jaar niet geweest, schrok bij binnenkomst. Kale boel, aardige dame voor de matige soep. Business corner wel mooi. Mijns inziens erg achtergebleven.
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2016
Vandaag het AC restaurant aangedaan voor een snelle lunch. Het is er dan ook allemaal. Vriendelijke bediening, goede koffie en een scala aan broodjes en lunchgerechten. Zelfbediening met goede zorg als het gerecht nog gemaakt moet worden. Verse ingrediënten. Een typische vergaderlocatie en je ziet er veel mensen met een laptop zitten te werken met een bakkie koffie en een broodje er naast. De sfeer was ontspannen en voor de lunch is het een aanrader.
Tijger0101 .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2015
Vandaag hier gegeten
Wij hadden een voordeel menu met drank en na gerecht ( biefstuk)
het eten is voldoende voor een weg restaurant ( zonder het restaurant te kort aan te doen) Standaard gerechten maar wat ons betreft prima te doen, wij hadden een kortings bon via Groupon, scheelde e 10
K.R S.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2015
Het is een wegrestaurant, maar had er toch iets meer van verwacht. Je stapt terug in de tijd. De rest is vooruitgegaan, AC blijft achter. Veel vlekken in tapijt, plakkerige tafeltjes en sate niet goed gaar. Wie maakt het speelgoed in de kinderhoek eens schoon? Het plakt aan alle kanten! De herentoiletten werden toevallig net geschilderd, maar verder geen tekenen van broodnodige opknapbeurt. In afwachting daarvan hard voorbijrijden!
Ger D.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2015
AC wanneer gaan jullie eens wat aan dat interieur doen? Het was dat wij erge trek hadden, anders waren we na het betreden van het restaurant al omgekeerd.
Het ziet er oubollig, niet uitnodigend uit.
Ik zal eerst mijn klaagzang afronden, want hoewel de toiletten schoon waren, in geen van de 4 (!) zeepdispensers zat zeep. En op het donkere parkeerterrein met allemaal vrachtwagens op de plaatsen voor personenwagens was het ook al niet best toeven….

Goed, het eten dan: wij kozen voor de varkenshaas sate en een schnitzel.
De sateh was goed van smaak, jammer was het dat de garnituur slechts bestond uit kroepoek waarover wat gebakken uitjes waren gestrooid. Los werd een iniemienie bakje zoetzuur geserveerd en een wat groter bakje frites.
Het geheel redelijk op smaak, niet meer dan dat. De pindasaus was een onbestmede wat kleverige smurrie. Prijs 14,95.
De schnitzel, tsja wat moet je daarover zeggen. Als het gepaneerde schoenzool zou zijn geweest zou ik het ook geloven. Gelukkig werd de saus er los van geserveerd. Een paar verdwaalde blaadjes sla erbij en eenzelfde schaaltje frites als bij de sateh en dat was het wel. Prijs 13,50.

AC restaurant, jullie trekken waarschijnlijk nog voldoende truckers om de zaak open te houden? Maar tegen mensen zoals wij, die voor een billijke prijs een lekker hapje willen eten zou ik willen zeggen: hou je voet op het gaspedaal.
Was er dan geen enkel lichtpuntje? Jawel, de 2 dames van de bediening, vriendelijk en correct!
Nibor D.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2015
Vergane glorie... Bijna geen andere bezoekers, 1 of 2 man personeel en een inrichting uit de jaren 80. Schnitzel uit de frituurpan met een sausje uit een pak. Patat was bleek en salade was een plak tomaat, een partje citroen met een blaadje sla. En dat voor bijna €16,-! Jammer, want de locatie is top. Tijd voor een fris vers concept!
Judith V.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2014
Onderweg naar huis gestopt bij dit wegrestaurant. Er was slecht nog 1 ander tafeltje bezet. Wij werden bijzonder vriendelijk ontvangen en geholpen. Dat meisje deed alles. Bestelling opnemen, afrekenen bij de kassa en zelfs aan tafel bedienen, en ook schoonmaken.
Het eten - luxe hamburger met frites en apart bakje champignons - zag er netjes uit en smaakte prima. Dus prima service, en goed gegeten voor een leuk prijsje.
J P.
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2014
Samen met een collega even een hapje eten, gelijk laatste keer. Friet met kibbeling. Friet niet allemaal gaargebakken. De kibbeling rolt bijna van je bord van het vet. Het zag er niet als geheel iet lekker uit, de kibbeling zag er te bruingebakken uit en smaakte oudbakken.
GeLa .
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2013
Gegeten bij AC & TulipInn te Bodegraven

Het eten, een eenvoudige Schnitzelschotel, voor bijna € 12,-- was niet veel bijzonders, Het vlees was redelijk, maar de rest was smaakloos. Ook over de zalm zat een vreemde saus.
Het saladebuffet zag er redelijk uit en smaakte redelijk.
De bijgeleverde champignons smaakte bitter! Vreemd.
De service was redelijk, men kwam de maaltijd, ik denk bij wijze van uitzondering aan tafel serveren.
Het interieur van de zaak was sober en het stonk naar gekookt eten.
Al met al nodigt dit restaurant niet uit om er nog een keer te gaan eten.
Malibuwilma .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2012
Tegen beter weten in gegeten bij Flavours in het Tulip Inn hotel in Bodegraven. Eten bleek net zo slecht als verwacht en veel te duur. Geitenkaassalade zag er redelijk uit maar was een berg sla (die er duidelijk al een tijdje lag) met een aantal "over datum" geitenkaasjes op stokbrood. Geen dressing over de salade. Champignonsoep (zgn. soep van de dag) leek uit blik te komen. (of stond al de hele week te pruttelen en werd telkens weer opgewarmd) Van de hoofdgerechten was eigenlijk alleen de tofu-spies "wel te doen" (voor 18,50!). Varkenshaas was te lang gebakken, zeer taai en hard aan de buitenkant. Alle sauzen leken uit een flesje te komen. De "groenten" die je bij het gerecht kreeg waren zo vreemd gekookt, gestoomd en meerdere keren opgewarmd dat er volgens mij geen enkele vitamine meer in zat. Dus niet eens de moeite waard om op te eten. Het ijs met "seizoensfruit" was het toppunt. IJskoud glazig (en bruin) fruit met een bolletje ijs. Hoe durf je dat seizoensfruit te noemen. Alleen de chocolademousse was best lekker, maar smaakte exact als iets wat je in de supermarkt haalt. In dit geval was dit dus positief dat de zgn. kok dit niet zelf had bereid. Slagroom overigens "peurschuim" Kortom, ga hier nooit eten. Veel te duur en heel slecht! Voor dat geld rijd je naar leuk restaurant in Reeuwijk of Gouda Centrum. Dichtbij en veel beter eten voor een betere prijs!