AC De Meern

Meer informatie over restaurant AC De Meern

7,2
Joyzzzz .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Dit restaurant heette voorheen AC De Meern. Toen ter tijd was het een morsig truckersrestaurant waar het eten niet te eten was en het decor niet bepaald uitnodigend.
Nu heet het Brasserie Autogrill voor korte meetings of vergadringen langs de snelweg en nu is het restaurant een fris en lichte ruimte met tafeltjes die niet te dicht op elkaar staan.
Veel gerechten zijn rond de EUR15 en daar kan je je buik van vol eten.
Het eten wordt op een leuke manier geserveerd en smaakt niet slecht. Je moet er alleen niet teveel van verwachten voor die prijs, dan gaat het er goed in als je honger hebt.
Er liepen genoeg mensen rond van de bediening, maar ze waren allemaal heel erg met hun eigen ding bezig, alsof ze met hun gedachten elders waren. Ik moest steeds heel expliciet hun aandacht vragen.
Joost W.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Goed eten, vriendelijke bediening. De aankleding van het restaurant is ook mooi. Ik had als nagerecht één bolletje ijs besteld, maar ik kreeg er twee. Echt een aanrader.
Viavia .
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2015
Bedroevend slecht geluncht. Club sandwich besteld ; dit waren 2 schuindoorgesneden geroosterde, slecht uitziende boterhammen met wat kip, tomaat, ei en komkommer er tussen en een slap stukje bacon er bij geserveerd.
Behoorlijk duur broodje. Voor €8,95 verwacht je kwaliteit op je bord.
Dit lijkt nergens naar !
Sylvia H.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2015
Afgelopen zaterdag met het gezin geweest, zodra wij binnenstapte straalde de ongezelligheid ervan af. Nadat wij zelf een plekje hadden gezocht moest eerst de emmer met lekwater worden weggehaald. Ook twijfelde we of we onze jas aan of uit moesten doen, was er koud. Nadat wij onze drankjes hadden besteld, kwam het verkeerde drankje, het hoofdgerecht biefstukje met Rooseveldt aardappelen en twee kinder menu's bij het uitserveren kregen we te horen da aardappels waren er niet meer ivm de nieuwe kaart. Raar!!! De biefstuk was koud van binnen en leek wel 3 keer opgewarmd over het bakje opgepiepte rode kool hebben we het niet. Bij het kindergerecht hoorde een ijsje, keuze uit een raket of perenijsje. Een waterijsje wat al zo lang lag dat het gekristalliseerd was. Nee mij zien ze er nooit meer terug wat een aanfluiting. Zonde van het geld.
Madelief87 .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2015
Vandaag heb ik hier met drie anderen een broodje gegeten. Het eten was lekker, broodje beenham zat voldoende ham op en het broodje was vers afgebakken. Het restaurant ziet er oke uit, niet bijzonder en ook niet een heel gezellige uitstraling. De bediening en service was zeer slecht. Het was heel rustig maar toch moeilijk om de aandacht van de bediening te trekken. Het was al bijna te veel voor ze om ons te vertellen wat het broodje en de soep van de dag waren. Bediening doet zo min mogelijk en hebben geen idee hoe je klantvriendelijk moet zijn
PilotWob .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2013
Vanmiddag hier gelunched. Geen bijzondere gerechten op de kaart. Daarvoor kom je hier ook niet. Ik heb een lekkere Italiaanse bol met carpaccio gegeten. Hier was niets op aan te merken. Het was druk, de bediening was dan ook niet zo snel, maar vriendelijk.
Verder is het een prima plekje om te zitten.
Lotte V.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2013
Een wegrestaurant welke er top uit ziet. Dit is een geschikte plek voor business lunches of om even koffie te drinken.
Het restaurant zelf heeft een mooi intrieur met verschillende zithoeken voor elke situatie. Tevens grenst het restautant ook aan de Starbucks.
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2013
precies zoals je van een AC-restaurant mag verwachten. een snelle kop koffie, een snelle uitsmijter, een snelle bediening en ook snel afrekenen. niks meer en niks minder. voeg daar ook nog even de snelle glimlach aan toe van de medewerkers...dan is dit wat ik zoek voor een snelle
Voorelkwatwils .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2013
Met drie personen wilden wij na een dagje uit nog wat eten. Alhoewel wij de enige gasten binnen waren die nog wilden eten viel ons de gebrekkige belangstelling van de bediening voor ons op. De als bijgerecht bestelde grote salade werd als maaltijd voor de derde persoon beschouwd. De extra patat werd zonder overleg als vervanging van de aardappelen opgevat en het nalaten om te vragen of er nog drankjes nodig waren was weer een gemiste kans. De schnitzel was zeer vlak van smaak en miste elke structuur. De bij geserveerde pepersaus was een regelrechte aanval op de smaakpapillen in een poging om een eenvoudig gerecht om zeep te helpen. Wat een blamage deze saus die wel uit een pakje leek te komen. Als je iets serveert moet je het wel proeven want dit was azijnzuur met een bijtende bittere smaak. Zelden heb ik zo iets walgelijks als saus voorgeschoteld gekregen. Het ontbreken van een schijfje citroen op de schnitzel maakte nuttigen van het bord eten tot een niet aantrekkelijke bezigheid. De paar goedgegaarde boontjes omwikkeld door een plakje spek konden het totale beeld niet opvijzelen. In tegenstelling hiermee stond de uitstekende salade. Deze was van verse sla, komkommer en tomaten en rijkelijk voorzien van ingrediënten zoals kip, olijven, croutons en een heerlijke dressing. De prijs/kwaliteit verhouding was voor de schnitzel volledig zoek. Dit is voor ons dan ook de reden om dit restaurant niet zo snel weer te bezoeken.
Anne O.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2013
Onduidelijk bij binnenkomst wat de AC is. Zo netjes! Een echte brasserie. Zeer vriendelijke bediening. Eten redelijk ruime keus. Dwz van alles wat.
Soep goed - salade wat slaperig en oud. Klein vliegje op het bord. Aardappels aan een zijde mooi blank, aan andere verkleurd, ouder. Heel anders dan verwacht.
De schnitzel en cordonblue kwamen waarschijnlijk uit de frituur. Beetje waterig als bij de friettent. De bonen niet gaar en spek taai. Friet goed, sla ook. Aardappelen dezelfde als bij voorgerecht maar nu warm.
Het dessert, een persoon, de mousse. Kwam na een dik half uur. Gelukkig was het lekker ondanks dat hij zeker niet vers leek. Wat bleek, de chocolade saus moest nog uit de ontdooid worden vertelde de ober? Vreemd dat hij dat aan tafel zegt. Smaakte zeker niet verkeerd.

Service was best snel. Vooral de dames liepen hard. Dank daarvoor. Jullie maakten het deels goed. Binnen een uur waren we aan de derde gang. Dat terwijl het aardig vol leek te zitten. Helaas duurde het bij deze gang erg lang voordat ze überhaupt de tweede hadden af geruimd. Na ruim een half uur werd er gevraagd waarop we zaten te wachten en kwam er actie.

Nogmaals erg jammer. Had er gezien de recensies meer van verwacht dan een heerlijke bak water voor de hond.
Martin D.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2013
Gisteren gegeten bij autogril de Meern, voorheen was dit AC de Meern. Gewoon prima gegeten, goed soepje en prima salade. Nette enigszins onwennige bediening. Wel waren ze in staat om verbinding te maken.
Kees H.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2013
We kozen voor zalm en mixed grill. Zalm met tagiatella was lekker. mixed grill matig van kwaliteit. Vlees soms droog en met weinig zorg klaargemaakt. Er zou iets van aardappeltjes en groentegarnituur bij zijn, maar dat stelde niets voor. Groentegarnituur halve tomaat en paar kleine stukjes paprika, aardappels twee kleine stukjes quiche. Daarom vroeg de bediende "wilt u er frites bij". Voor de prijs mag je bij een wegrestaurant niet verwachten dat je groente en frites apart moet bestellen/betalen. Zaak zag er netjes en verzorgd uit.
Cybie .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2012
Volgens mij is AC De Meern veranderd in Autogrill. In ieder geval is er wat veranderd sinds die Starbucks er zit. Het interieur was spiksplinternieuw, modern en gezellig met veel lichtinval.

Ik had een U.S.A. biefstuk en manlief een schnitzel. Voor de kids is er een uitgebreid kidsmenu met o.a. pasta bolognese en een 'goodiebag' met verrassingen. De biefstuk was, tegen mijn verwachtingen in (het is een wegrestaurant), supermals. Heerlijke gebakken krieltjes erbij en een schaaltje prei dat ook best lekker was. De schnitzel van mijn man zag er keurig uit en was ook heel smakelijk.

Als je geen culinair hoogstandje verwacht maar gewoon een goed bord lekker eten, dan is dit echt prima.