AC Apeldoorn

5,8
5,3
Ipie M.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
het eten was gewoon bagger.......friet minimaal 2 keer gebakken en de vis was heel erg vet.......en de toiletten daar zijn ontzettend smerig...en je moet er nog voor betalen ook........de volgende keer rij ik er voor bij....en zoek wat beters op dan ac apeldoorn.
DeReizendeLimburger .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Voor ons is dit halverwege de reis va groningen naar Limburg. Diverse malen geweest en dit viel niet mee. Vorige keer niet eens gebleven ivm een wachttijd van 45 minuten. Onopgeleid personeel dat zeer ineffecient werkt en onverschillig is. Als antwoord op een vraag van medegast, of er champignons in d stroganoffsaus zat, via drie personeelsleden: "ik zal even op de verpakking kijken" . Dit is een als wegrestaurant vermomd frtietkot. Ons advies: rijd vooral door!
774488wik .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Onderweg naar een feest met ons zessen hier gegeten. Het was niet druk, en de aardige kok maakte toen 6 lekkere verschillende schotels klaar, met goed vlees , lekkere patat en diverse sausjes. Behulpzaam personeel kwam het zelf brengen en ook weer afruimen. Er zijn verschillende leuke ruimten om te zitten. Niets op aan te merken.
Alettemaria .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2016
Onderweg van Twenthe naar Brabant bij AC Apeldoorn gestopt voor een kopje soep. De soep was redelijk, maar de ambiance is van een onbeschrijflijke triestheid. Een aanfluiting voor de gasten, daarbij niet schoon en veel dingen kapot. We wisten niet snel genoeg weg te komen. Bah!
Lisa K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Het restaurant stinkt naar frituur , mijn panini die ik had besteld met mozerella was niet gesmolten. Het personeel was ongeintereseerd
Eengewoonmens .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Kaasbroodje en balletje breed hebben waarschijnlijk 3 uur heeft gelegen, jammer want het smaakte uitgedroogd. Verse jus en broodje jam goed. Redelijk ongeïnteresseerd personeel. Zeer slechte prijs/kwaliteitverhouding . Advies: ga alleen voor drinken of toiletbezoek.
Heathernova .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Eigen pauze was belangrijker. Personeel niet vakbekwaam eerst br. Gezond maken daarna pas kroketten in het vet. Wij zijn weggegaan...
Wat een aanfluiting
HansterReegen .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2015
oude vergane "glorie".
Assortiment is zeer beperkt en de warme gerechten lijken op zijn best opgewarmd.
Ommeletje maken was niet mogelijk, ook al waren we de enige klanten. Eitje bakken wel, en 2 gebakken eitjes een kopje soep en 2 water kosten samen bijna 40,-
Ga hier nooit meer heen, drama!
Rob M.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2014
Een wegrestaurant. Daar heb ik sowieso nooit hoge verwachtingen van. Liever ga ik even van de snelweg af en zoek een restaurant in de buurt. Dat is meestal goedkoper en lekkerder. Maar soms wil je niet al te lang meer onderweg zijn en heb je toch te veel honger om door te rijden. Dus dan maar een wegrestaurant. In dit restaurant ben ik denk ik wel vaker geweest. Het kwam me niet helemaal onbekend voor. We waren er even na 5 uur op zondagavond en het was er nog helemaal niet druk. Daardoor had de vriendelijke bediening nog alle aandacht voor ons, en dat was wel leuk. Verder kozen we voor een stoofpotje en fish & chips. Voor een tientje per stuk was dat heel acceptabel, al was de wijn dan weer wel aan de prijzige kant. Maar meestal ben ik hogere prijzen gewend in een wegrestaurant, terwijl je dan ook nog eens heel matig eten krijgt. En dat viel hier ook nog mee. Al is het wel ongezellig eten in een bedrijfskantine-achtige sfeer. Iedereen moet betalen voor de wc en door een hekje. Mensen die er eten krijgen hun 50 cent bij de kassa weer terug. Het was gelukkig niet druk zoals gezegd, maar anders moest je daar ook weer voor in de rij gaan staan. En dat is allemaal niet echt klantvriendelijk.
Boelman .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2012
ac restaurant in de richting Utrecht.
Gedateerd en onoverzichtelijk bij de entree (binnen), lees krap.
Lunch gehad, broodjes werden koud bewaard, dit komt een vers pistolet niet ten goede, wordt daardoor taai. Hier voor hoef je geen hogere wiskunde gestudeerd te hebben.
Wat mij zeer verbaasde is dat een zacht bolletje met kaas even veel kosten de pistolet welke minimaal 2x zo groot is. Op het bolletje zat sowieso ook minder beleg. De broodjes waren erg kaal en op basis daarvan dan ook erg prijzig.
Toilet bezoek is erg lastig hier. Je krijgt zogenaamd na een toiletbezoek je geld terug als je er ook iets afneemt (eet/drinkt) dit weet je echter niet van te voren, dit staat niet aangegeven. Dus als je eerst eet en daarna nog even naar het toilet gaat voor je verder gaat heb je pech!
Oftewel ac Apeldoorn voorbij rijden!