AC Apeldoorn

5,8
5,8
Erwin W.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Zondag 30 april, rond 20.00 uur. Wat een aanfluiting. Interieur gedateerd, sfeer is er niet. 2x bruin brood met 2 kroketten 2x water en mayonaise: 21 euro!!!!!
Wachttijd: 30 minuten. Aantal gasten circa 40 dus niet echt druk.
Weinig keuze, alleen vette hap, geen salade of zoiets. Tjonge Jumbo, jullie moeten hier echt iets aan doen. Mij zie je hier voorlopig niet meer.
Martin E.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Troosteloze inrichting die zo gedateerd is dat jeje in de jaren 70 waant en bovendien een rommelige ongezellige indruk maakt. Eten: smakeloze hap van het nivo snackbar en gebakken vis met 1 cm omhulsel. Geen zout of kruiden totaal smakeloos. Help gordon ramsey redt deze tent want niemand komt hier nog
Carol M.
  • Datum van je bezoek: 8 feb. 2017
Lekker om even te gaan zitten. Goede koffie en lekkere bagels. Er is keus genoeg en je zit er prima. Het ligt mooi centraal en met mooi weer kun je buiten zitten.
Ipie M.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
het eten was gewoon bagger.......friet minimaal 2 keer gebakken en de vis was heel erg vet.......en de toiletten daar zijn ontzettend smerig...en je moet er nog voor betalen ook........de volgende keer rij ik er voor bij....en zoek wat beters op dan ac apeldoorn.
DeReizendeLimburger .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2016
Voor ons is dit halverwege de reis va groningen naar Limburg. Diverse malen geweest en dit viel niet mee. Vorige keer niet eens gebleven ivm een wachttijd van 45 minuten. Onopgeleid personeel dat zeer ineffecient werkt en onverschillig is. Als antwoord op een vraag van medegast, of er champignons in d stroganoffsaus zat, via drie personeelsleden: "ik zal even op de verpakking kijken" . Dit is een als wegrestaurant vermomd frtietkot. Ons advies: rijd vooral door!
774488wik .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
Onderweg naar een feest met ons zessen hier gegeten. Het was niet druk, en de aardige kok maakte toen 6 lekkere verschillende schotels klaar, met goed vlees , lekkere patat en diverse sausjes. Behulpzaam personeel kwam het zelf brengen en ook weer afruimen. Er zijn verschillende leuke ruimten om te zitten. Niets op aan te merken.
Alettemaria .
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2016
Onderweg van Twenthe naar Brabant bij AC Apeldoorn gestopt voor een kopje soep. De soep was redelijk, maar de ambiance is van een onbeschrijflijke triestheid. Een aanfluiting voor de gasten, daarbij niet schoon en veel dingen kapot. We wisten niet snel genoeg weg te komen. Bah!
Lisa K.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2015
Het restaurant stinkt naar frituur , mijn panini die ik had besteld met mozerella was niet gesmolten. Het personeel was ongeintereseerd
eengewoonmens .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Kaasbroodje en balletje breed hebben waarschijnlijk 3 uur heeft gelegen, jammer want het smaakte uitgedroogd. Verse jus en broodje jam goed. Redelijk ongeïnteresseerd personeel. Zeer slechte prijs/kwaliteitverhouding . Advies: ga alleen voor drinken of toiletbezoek.
heathernova .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Eigen pauze was belangrijker. Personeel niet vakbekwaam eerst br. Gezond maken daarna pas kroketten in het vet. Wij zijn weggegaan...
Wat een aanfluiting
HansterReegen .
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2015
oude vergane "glorie".
Assortiment is zeer beperkt en de warme gerechten lijken op zijn best opgewarmd.
Ommeletje maken was niet mogelijk, ook al waren we de enige klanten. Eitje bakken wel, en 2 gebakken eitjes een kopje soep en 2 water kosten samen bijna 40,-
Ga hier nooit meer heen, drama!
boelman .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2012
ac restaurant in de richting Utrecht.
Gedateerd en onoverzichtelijk bij de entree (binnen), lees krap.
Lunch gehad, broodjes werden koud bewaard, dit komt een vers pistolet niet ten goede, wordt daardoor taai. Hier voor hoef je geen hogere wiskunde gestudeerd te hebben.
Wat mij zeer verbaasde is dat een zacht bolletje met kaas even veel kosten de pistolet welke minimaal 2x zo groot is. Op het bolletje zat sowieso ook minder beleg. De broodjes waren erg kaal en op basis daarvan dan ook erg prijzig.
Toilet bezoek is erg lastig hier. Je krijgt zogenaamd na een toiletbezoek je geld terug als je er ook iets afneemt (eet/drinkt) dit weet je echter niet van te voren, dit staat niet aangegeven. Dus als je eerst eet en daarna nog even naar het toilet gaat voor je verder gaat heb je pech!
Oftewel ac Apeldoorn voorbij rijden!