Absurd Eten&Drinken

Meer informatie over restaurant Absurd Eten&Drinken

Dinsdag t/m Zondag vanaf 11:30
Pascalw .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Absurd is voor mij Absurd lekker eten en drinken. Alles is echt goed bij dit restaurant. Mooie gerechten en lekkere wijnen. Bediening is gezellig en je voelt je daar echt op je gemak!

Ik kom hier snel weer eens terug (AANRADER)
Xmarietx .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Twee keer bij Absurd gegeten. De eerste keer toen ze net begonnen en laatst nogmaals met een Social Deal bon. Wat een geweldig restaurant! Het interieur (dat steeds kan veranderen) is ontzettend leuk en warm. Het personeel kundig, vriendelijk en behulpzaam. Maar het allerbelangrijkste: het eten is voortreffelijk! De smaak, de kwaliteit en de porties alles even goed. Ook de begeleidende wijnen en bieren zijn heerlijk en het personeel kan je hierbij goed adviseren. Complimenten, een aanwinst voor Beverwijk!
Jelle B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Het eten was heerlijk. Maar alles erom heen absurd slecht. Maar misschien hoort het bij het concept.... Zo waren de wijnglazen op, werd geitenkaas als brie aangeduid, de beloofde kaassoep niet geleverd, rode wijn ijskoud geserveerd, de medium en medium/rare biefstuk verwisseld en de beloofde likeur ontbrak. We hadden een tafeltje bij het raam en daar was het ijskoud. Tenslotte stelden ze dat alles van de inrichting te koop was. Maar toen we de WC-bril wilden kopen kon het niet ???? Kortom, niet nog eens.
Jelle B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Lekker gegeten. Maar de service was echt absurd. Wijnglazen waren op. Kaassoep en brie werden beloofd maar niet geleverd. De rode wijn werd op een temperatuur van -3 opgediend. We zaten op een plek die heel koud was. En alles was te koop zeiden ze. Maar toen we de WC bril wilden kopen kon dat biet.
Ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Zeer warme ontvangst (boeking via Iens ging dus heel soepel!). Heel vriendelijk personeel. Inrichting leuk en eigen. De porties zijn zeer ruim; de kaart is niet vooruitstrevend maar middle of the road. In die klasse gewoon lekker en goed eten in een fijne sfeer!
Pascalw .
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
Vandaag heerlijk gegeten bij dit leuke restaurant. Super aardige bediening die ervoor zorgt dat je jezelf thuis voelt. Vlees heerlijk mals van smaak en als voorgerecht een goed gevulde pizza! Had er al een hoop over gehoord, maar nu ik er zelf ben geweest weet ik waarom!

Ga zo door
Jojanneke W.
  • Datum van je bezoek: 28 sep. 2016
We hadden al een en ander gehoord over Absurd, o.a. over de 'schommelstoelen' aan de bar. Die wilden we toch echt zelf even proberen...
Heel erg lekker gegeten hier! Mooi mals vlees, aparte smaakcombinaties in de gerechten, leuk opgemaakte borden. Het thema absurd is zelfs doorgevoerd tot in het toilet :-) Bediening/ gastvrouw is heel vriendelijk. Lekkere wijnen op de kaart, wat wil je nog meer? Absurd is een aanrader!
Oja, die schommelstoel; zit heerlijk, ga zelf maar proberen :)
Klaas N.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
Vorige week zaterdag in dit knusse restaurant met een Social Deal gegeten. De inrichting is gezellig retro met oude radio’s, een oude luidspreker op de vensterbank, een model van een paard etc. Een bijzonder grappig detail betreft de schommels aan de lange zijde van de bar. Wellicht niet zo praktisch, maar wel heel origineel. Verder is er een afwisseling van hoge en lage tafels (en stoelen uiteraard), speels verdeeld over de oppervlakte. Leuk detail is (voor de heren) het toilet: een “autowiel” doet dienst als wasbak en een benzineslang als waterkraan. Twee dames in de bediening lopen met zwarte hoeden op. We hadden een tafeltje aan het raam, waardoor we goed zicht hadden op de straat. Met stijgende verbazing zag ik een stroom jongelui bij de buren naar binnengaan om er vervolgens een paar tellen later weer uit te komen. En iedereen leek elkaar te kennen, want het elkaar groeten was niet van de lucht. Onnozel als ik ben, duurde het een aantal minuten voordat ik me realiseerde dat er een coffeeshop naast het restaurant was gelegen. Die gelegenheid zorgde voor een zeer gezellige drukte op straat. Geen ongure types, maar vrolijke jonge mensen die in hun behoefte wilden voorzien. Het was een komen en gaan.
De ontvangst was allerhartelijkst.
Als drankje vooraf bestelde mijn lief een zoete witte wijn met een fles bruiswater. Dat doet ze altijd voor het geval de wijn niet de gewenst zoetheid heeft, zodat ze de wijn met water kan verdunnen. In dit restaurant kreeg ze echter wijn die ze heel lekker vond, reden waarom ze later om nog een glas zou vragen. Ik hield het die eerste ronde bij een Jopenbier van de tap. De voorgerechten zijn een leuke vondst. Een aantal zijn klassiekers op een brood variant. Zo koos mijn partner voor de Carpaccio pizza. Carpaccio op een soort van flat-bread. Ze vond dit heel smakelijk. De Carpaccio was uitgevoerd met pesto, Parmezaanse kaas en rucola. Zelf nam ik de Beef carpaccio die bestond uit goed vlees op een bedje van verschillende slasoorten, tomaat en komkommer. Daarbij een soort geroosterd brood met pesto. Niet de gebruikelijke kaas en pijnboompitjes. Ook prima, al miste ik een beetje de kaas.
Als drankje voor bij het hoofdgerecht nam mijn disgenote nog zo’n lekker wijntje en ik maakte een switch in bierkeuze. Op de menukaart had ik gezien dat ze De Koninck Triple d’Anvers op fles hadden. Een van mijn favorieten, dus daarop schakelde ik over. Wat een geweldig bier is dat toch! Mijn geliefde bepaalde voor het hoofdgerecht haar keuze op de Tajine met gamba’s. Dat bleek voor haar een schot in de roos. Hoewel ze vooraf niet wist wat tajine is, had ze geen moment spijt van haar keuze. Ze vond het gerecht verrukkelijk, zij het wat veel. Zelf nam ik rib-eye met pepersaus. Die rib-eye was voortreffelijk. Een lekker randje vet (niet te veel) en keurig medium gegrild. Het vlees was bijzonder mals en sappig. Een bijzonderheid was dat het vlees wat zoetig proefde. Dat kwam volgens mij niet door de saus, maar was het vlees eigen (of werd de wat zoete smaak door kruiden veroorzaakt?). In ieder geval gaf het aan de smaakbeleving een prettige twist. Daarbij werd een schaal met rauwkost salade, heel dikke, goed gebakken frieten en een schaaltje met ja, wat was het? Het leek op witlof met iets van peer. De smaak was zowel bitter als wat zoetig. Het was in ieder geval een smakelijk geheel. Voor mij gold ook dat het wat te veel was. We zijn van nature al geen grote eters en hadden bovendien wat laat in de middag nog uitgebreid geluncht. Ik liet dus een deel van het vlees staan. Dat is altijd jammer, maar tegen heug en meug eten, is ook zonde. Wel nam ik nog zo’n zalig De Koninck bier. Daarvoor kon ik nog wel plek vinden.
Het dessert tenslotte was voor mijn gezellin een lekkere sorbet en ik had mijn oog laten vallen op de Orange Hot Chili Peppers: sinaasappel peperijs met een chocoladecake uit de oven (en een schijfje meloen). Dat peperijs smaakte geweldig, al merkte ik aanvankelijk niets van de chilipepertjes. Later, op de weg terug naar huis bemerkte ik echter toch iets van een nabrandingseffect.
In combinatie met het vrolijke en vriendelijke personeel (en heel oplettend) werd deze eetervaring een heuse topper. De duimen omhoog dus voor deze eetgelegenheid.
Fareem .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
We hebben hier heerlijk gegeten, en een hele leuke bediening..komen gauw weer terug. Het zier er binnen ook heel gezellig uit!
Sophiens .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Absurd genieten!
wat is dit een leuke aanwinst voor Beverwijk zeg. We hebben met ze 6e heerlijk gegeten. En de bediening was gezellig en snel.
Het decor is super. Eindelijk geen 13 in dozijn "wonders" grand cafe uitstraling maar een restaurant met haar eigen karakter.

Wij komen snel weer terug en kijken uit naar de leuke dingen die georganiseerd worden!
Sakira S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2016
Het eten was heerlijk en voor een goede prijs! Bediening was vriendelijk en alert en het restaurant zag er gezellig en apart uit. Echt een aanrader en wij komen hier zeker nog een keer terug!!!
Stijn S.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2016
In het toilet is als kraan een benzine pomp neer gezet deze moet je vast houden en dan komt er water uit, dit is niet heel handig. De prijs kwaliteit was daarentegen goed, de koffie viel mij alleen wat tegen.