Absurd Eten&Drinken

Woensdag t/m zondag vanaf 11:30 uur geopend

Jouw recensie over het restaurant Absurd Eten&Drinken

Mienke W.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Lekker gegeten met super bediening en aparte, leuke en vernieuwende presentatie van het eten!
Dook H.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Goed gegeten voor een leuke prijs in een gezellige sfeer
i M.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Leuke tent, ze wisten alleen niets van onze reservering, puntje van aandacht voor iens. Jullie bevestigen en het restaurant weet het niet!
Wouter K.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Eten was voldoende en op smaak, desert verrassend goed, prettige bediening, Er was deze avond (zaterdag) live muziek, artieste met eigen begeleiding op Gitaar.
Michael V.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Op basis van de geplaatste reviews op iens gereserveerd. Leuke kaart, prettige bediening. De saté van ossenhaas vond ik apart, was bijna rauw... Salade die erbij zat ik. Mijn vriendin had de fish burger, was erfgoed volgens mijn vriendin. Onze dochter had de burgemeester, lekker broodje volgens haar. Jammer dat er tot tweemaal toe een lange haar uit haar burger kwam. Hebben we aangegeven is vervolgens niets mee gedaan. Jammer.... desserts ok, kun je zelf samenstellen, leuk idee.
karin B.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
jammer dat het niet drukker is, zou de sfeer nog meer ten goede komen. Ik kom zeker terug!
Stefan K.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Lekker gegeten ineen sfeervolle ambiance. De jazz zangeres was een aangename verrassing. In de schommel aan de bar is natuurlijk absurd leuk. Gewoon top.
Esther K.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Relaxed en ongedwongen. Verrassend interieur. Goede prijs/ kwaliteit.
Zeker een plek om terug te komen in Beverwijk.
Nick C.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Gisteravond gezellig en goed gegeten bij Absurd eten en drinken. Wij kregen van vrienden te horen dat je hier goed kon eten dus konden wij niet achter blijven. Gelukkig hebben we het advies opgevolgd want het was echt top. Vanaf het moment dat we binnen kwamen tot aan het toetje. Vriendelijk personeel, goede service, lekker eten en een hele goede sfeer.
Sophie I.
  • Datum van je bezoek: 15 apr. 2017
Wat een sfeer! De tweede keer dag we hier gingen eten. Het is leuk te zien hoe de zaak zicht heeft ontwikkeld. We waren hier jaar geleden en je ziet echt dat de zaak volwassen is geworden. De gastvrouw loopt rond als een echte dame. Samen mtg het jonge grietje zinn ze en perfect team en straalt het plezier er van af. Het eten was erg goed weer. Lekker op smaak en optijd. Het was wat veel maar ja, liever zo dan andersom. Absurd onze lieveling!
Jolien D.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Het bestelde gerecht lamshaas zag er goed uit, vlees echter vol zeenjes...
Na dit gemeld te hebben, kreeg ik op mijn verzoek de ossenhaas op spies.
Deze was prima te eten. Bijgeleverde patat was leuk geserveerd in emmertje en smakelijk, echter de sla
hoeft van o.g. niet in zo''n leuk emmertje afgetopt met teveel croutons, was ook lastig eten.
De rekening viel reuze mee daar er voor de vleesgerechten van o.g. niets gerekend werd.
Erg coulant naast de gemaakte excuses!!!!
Misschien nog eens langs voor een echte herkansing.
Pascalw .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Gisteren weer heerlijk gegeten bij de fantastische restaurant. Goede bediening, heerlijk eten en heerlijke wijnen. Ik blijf hier met veel plezier terugkomen. We hadden een Proeve Reisje.....een reis door de menukaart voor slechts €22,50 per persoon!

Ik zou zo zeggen....probeer het zelf eens en je blijft hier terug komen
jojanneke W.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Heerlijk gegeten weer hier! Deze keer het 'proeve reisje'. UIt de kaart kozen we verschillende kleine gerechtjes voor slechts 22,50 p.p.. o.a. Thaise currysoep, sate van kippendij, geitenkaas op gepofte paprika, entrecote, bietensalade, een Hollands kaas-vleeswaarplankje, erg leuk gepresenteerd allemaal. En allemaal heeeeerlijk! Wat een goede chef staat hier in de keuken :-) Zeer gezellige gastvrouw, goede wijnen, hier komen we snel weer!
DB D.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Ik plaats niet snel recensies maar wat een goed eten voor een goede prijs! Ook heel leuk gedaan de inrichting. Ik kom zeker terug! Een echte aanrader!
Hans H.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2017
Heerlijk gegeten met 9 personen, Alles ging bij iedereen op, Dat zegt genoeg, en het was ook genoeg, echt heerlijk. Enige minpuntje is de deur die af en toe open gaat waardoor de persoon die het dichtst bij de deur zat wat warms aan moest trekken. Ik wil dit restaurant graag aanbevelen.
Ingrid K.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Absurd eten & drinken betekende voor ons: Lekker eten, een gezellige sfeer en goede bediening.
Pascalw .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Absurd is voor mij Absurd lekker eten en drinken. Alles is echt goed bij dit restaurant. Mooie gerechten en lekkere wijnen. Bediening is gezellig en je voelt je daar echt op je gemak!

Ik kom hier snel weer eens terug (AANRADER)
xmarietx .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Twee keer bij Absurd gegeten. De eerste keer toen ze net begonnen en laatst nogmaals met een Social Deal bon. Wat een geweldig restaurant! Het interieur (dat steeds kan veranderen) is ontzettend leuk en warm. Het personeel kundig, vriendelijk en behulpzaam. Maar het allerbelangrijkste: het eten is voortreffelijk! De smaak, de kwaliteit en de porties alles even goed. Ook de begeleidende wijnen en bieren zijn heerlijk en het personeel kan je hierbij goed adviseren. Complimenten, een aanwinst voor Beverwijk!
Jelle B.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2016
Het eten was heerlijk. Maar alles erom heen absurd slecht. Maar misschien hoort het bij het concept.... Zo waren de wijnglazen op, werd geitenkaas als brie aangeduid, de beloofde kaassoep niet geleverd, rode wijn ijskoud geserveerd, de medium en medium/rare biefstuk verwisseld en de beloofde likeur ontbrak. We hadden een tafeltje bij het raam en daar was het ijskoud. Tenslotte stelden ze dat alles van de inrichting te koop was. Maar toen we de WC-bril wilden kopen kon het niet ???? Kortom, niet nog eens.
Jelle B.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
Lekker gegeten. Maar de service was echt absurd. Wijnglazen waren op. Kaassoep en brie werden beloofd maar niet geleverd. De rode wijn werd op een temperatuur van -3 opgediend. We zaten op een plek die heel koud was. En alles was te koop zeiden ze. Maar toen we de WC bril wilden kopen kon dat biet.