Absolute Taste

Hoogoorddreef 7a 1101 BA Amsterdam Nederland Kaart
31-206977568

Over het restaurant Absolute Taste

Absolute Taste ligt in het hart van de Amsterdamse Atlas Arena, op slechts 5 minuten loopafstand van station Bijlmer Arena.

Absolute Taste is dé ontmoetingsplek in Amsterdam-Zuidoost. In Absolute Taste drink je een heerlijke kop koffie, werk je via snelle WIFI, eet je een gezonde lunch, borrel je met vrienden of collega’s of geniet je van een diner voorafgaand aan je concert of voetbalwedstrijd.

En zodra het zonnetje schijnt verplaats je naar de lounge seats op het terras. Daar is het heerlijk genieten. Lijkt jou dit ook heerlijk? Reserveer dan bij Absolute Taste in Amsterdam.

Meer informatie over restaurant Absolute Taste

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag 10:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Absolute Taste

Hans C.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Leuke plek om zakelijk te lunchen. Mooi gelegen aan de achterkant van het terrein met leuk terras. Eten was erg lekker. Veel keuze uit diverse soorten gerechten. Zelf gekozen voor de absolute Noordzee en die was prima. Rustig genoeg voor een goed gesprek in een leuke sfeer
Irene J.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Een praktische locatie om af te spreken maar de service is zeer slecht: ongeïnteresseerd, niet proactief, niet netjes. Eten prima. De inrichting binnen is verbeterd, de inrichting buiten blijft nog achter en volstrekt niet in lijn met de inrichting binnen, geen één geheel.
L.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Goede dienst, snel en efficient, prima voor een zakelijke lunch.

Het eten is oké, ligt aan wat je bestelt, natuurlijk, maar burger omelet en sandwiches zijn goed.
Johan N.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Voor Ed Sheeran concert hapje gegeten. Prima vriendelijke bediening, eten kwam snel, dat wil je ook voor een concert. Verder maatwerk geen probleem voor kids die geen kaas en saus op de burger lusten, dan gewoon zonder. Prima plek, volgende gelegenheid gaan we weer hier!
Saskia B.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
We hebben lang moeten wachten op de broodjes, waarvan vervolgens maar de helft warm was. Zonde.
Verder erg vriendelijk personeel en genoten van de avond! Heerlijk buiten gezeten.
Daniëlle V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Heerlijk gegeten! Maarten die ons bediende is een topper
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Ontvangst was goed. Bediening was vrij kortaf en ongeïnteresseerd. Rekening werd op tafel neergezet. Zonder daarbij te vermelden hoe en waar er dan betaald moest worden. Totale desinteresse. Eten was goed.
Rob B.
Goed eten slechte service
Eva H.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Een uur gewacht op het hoofdgerecht terwijl andere tafels die later arriveerde dan wij deze wel snel kregen. Het eten was koud en de serveersters keken niet genoeg naar onze tafel. Ook werd er ons maar 2x drinken aangeboden. Zelfs wanneer wij onze hand opstaken kwamen de serveersters niet naar onze tafel. Erg jammer
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Ivm concert hebben wij hier gedineerd. De bediening was snel: met een kwartier hadden we het eten op tafel staan. Het eten was kwalitatief ook ruim voldoende. Het restaurant zat aardig vol, maar dat was niet hinderlijk. De bediening moest snel bedienen vanwege het evenement en de drukte, dus verwacht op dat soort momenten geen uitgebreide gesprekken met hen. Ik ben heel erg blij dat wij voor dit goed gestylde restaurant hebben gekozen! Erg bedankt en wie weet tot ziens.
Sonja B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Vriendelijk personeel
Yvonne T.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Chaotisch eten was erg basic afbak stokbrood, sate koud, stoofvlees heel heet waarschijnlijk magnetron. Er was wel een evenement die dag, maar dat mag geen issue zijn. Mooie tent kan meer uit gehaald worden qua prijs kwaliteit.
Vincent N.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Een goede plek voor een business lunch maar ik zou wel de Poke Bowl op een juiste manier opdienen en andere ingredienten gebruiken.
Denise L.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Werkelijk een treurige bedoeling, niets was mogelijk. Heel het restaurant was volledig vol gereserveerd en dan heb je een aangepaste menu kaart wat al erg beperkt is maar als je dan om 17.30 uur binnenstapt en het restaurant is nog zo goed als leeg is en je als serveerster dan al moet mededelen dat ik het laatste portie gamba's kreeg. Daar zakt letterlijk me broek vanaf. Zodra je wat aan de bediening vroeg, reageerde ze geirriteerd en namen ze totaal geen tijd voor je. Het eten had weinig tot geen smaak, dit melde ik maar ook daar werd niets mee gedaan.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Lekker gegeten. Was vol terrras, maar bediening deed het ondanks alle drukte perfect. Eten was waar voor je geld. Perfecte plek om wat te eten voor een evenement. Kom hier beslist weer
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Lekker broodje tonijn salade. Adequate en vriendelijke bediening.
Anne M.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Jaarlijks bezoek voor de Ladies of Soul. Leuk, gezellig, lekker & goede bediening.
Tot volgend jaar!
K.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Heerlijke gerechten, goede en snelle service, goede prijzen. Aanrader voor een hapje en drankje als je in de buurt bent.
Raf H.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Voor zakelijke lunch hier geboekt naar aanleiding van goede ervaring een jaar ervoor in de zomer. Mijn zakelijke gast(e) heeft een glutenallergie en dit was duidelijk aangegeven bij de reservering die ik een week daarvoor online hebt gemaakt via deze site. Bij aankomst bleek de verwarming niet te werken en dit bleek een dag ervoor al bekend te zijn (hadden jullie niet even kunnen waarschuwen ? mijn telnr stond bij de reservering). Daarnaast was er geen rekening gehouden met de glutenallergie van mijn gast(e) waardoor er geimproviseerd moest worden, uiteindelijk hebben we de serveerster moeten helpen om tot een acceptabel alternatief te komen (noedelsoep zonder noedels met droog brood). Al met al een teleurstellende ervaring die voorkomen had kunnen worden.
H.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Zakelijke lunch. Redelijk eten maar zeer teleurstellend service. De volgende keer zullen wij andere restaurants proberen.