Absolute Taste

Hoogoorddreef 7a 1101 BA Amsterdam Nederland Kaart
31-206977568

Over het restaurant Absolute Taste

Absolute Taste ligt in het hart van de Amsterdamse Atlas Arena, op slechts 5 minuten loopafstand van station Bijlmer Arena.

Absolute Taste is dé ontmoetingsplek in Amsterdam-Zuidoost. In Absolute Taste drink je een heerlijke kop koffie, werk je via snelle WIFI, eet je een gezonde lunch, borrel je met vrienden of collega’s of geniet je van een diner voorafgaand aan je concert of voetbalwedstrijd.

En zodra het zonnetje schijnt verplaats je naar de lounge seats op het terras. Daar is het heerlijk genieten. Lijkt jou dit ook heerlijk? Reserveer dan bij Absolute Taste in Amsterdam.

Meer informatie over restaurant Absolute Taste

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag 10:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag Gesloten

Jouw recensie over het restaurant Absolute Taste

Floor V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2018
Voordat we naar een concert gingen hier gegeten. Ze waren lekker snel en dat kwam ons goed uit omdat we om 19.00 alweer weg moesten. Wel erg rumoerig door de vrijdagmiddag borrel
Ronja P.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2018
Doordat er meerdere grote groepen waren moesten we flink lang wachten voor we geholpen werden. Het eten was prima maar het rundvlees gegaard in rode wijn was erg zout, naar onze mening te zout. Bediening was vriendelijk, onze serveerster was een nieuw meisje die erg haar best deed en heel vriendelijk was.
Joep S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2018
Verrassende vegetarische gerechten op de kaart. Vriendelijk personeel. Vooraf goed geholpen via Facebook Messenger. Helaas niet open in het weekend.
Desiree M.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
Prima en gezellig restaurant. Ongelukje door ober werd direct netjes en snel opgelost door aanbieden van drankje en stomerijkostenvergoeding. Al met al zeker voor concert voor herhaling vatbaar.
Laura H.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Omdat ik met mijn moeder naar een concert ging en in de buurt werk, was ik erg benieuwd naar Absolute Taste! Wat een leuke zaak zeg :). Het was wat rumoerig doordat er veel mensen aan het borrelen waren, maar wat wil je op vrijdag. We hebben niet lang op het eten moeten wachten en de kwaliteit van het eten was zeer goed! De service vond ik wat minder, misschien ook door de vrijmibo drukte? We hebben zelf om aandacht moeten vragen als we wilden bestellen of iets anders en er werd verkeerd drinken naar onze tafel gebracht. Tip: meer langs de tafels lopen zodat je weet wat er speelt bij je gasten.

Ik kom graag nog een keer eten!
Fernanda K.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Leuk en gezellig
Gerton R.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Aardige bediening, eten ook goed
Suzanne .
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2018
Er was een borrel aan de gang dus veel luidruchtig geklets, leek alsof we in een kroeg zaten. Bediening is volgens mij in opleiding.. alles moet geleerd worden maar het niveau is niet echt hoog... glas wijn wordt letterlijk voor mijn neus neergezet ipv aan de zijkant en de vraag 'willen jullie een dessert of eehh...' vond ik eerlijk gezegd lachwekkend.. maar ach, het eten was heerlijk!
Sylvia P.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2018
De Hollandaise saus op de eggs benedict was niet lekker en veel te zuur.

Ondanks dat het niet druk was in het restaurant duurde het erg lang voordat we ons drinken kregen en daarna moesten we lang wachten op het eten. De koffie die we na het eten hebben besteld was er 25 minuten later nog niet. Blijkt dat ze het wel hadden gemaakt maar vergeten waren te brengen. Het stond koud geworden bij de bar. Wij konden niet langer wachten dus hebben de rekening betaald en zijn vertrokken.
Keegeltje K.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2018
Prima bediening en eten was redelijk snel ondanks dat het heel druk was
Keegeltje K.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
Moesten veel te lang op de koffie wachten. Uiteindelijk naar de counter gelopen om te vragen waar de koffie bleef. Meteen daarna kwam de maaltijd.
Saskia T.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2018
Geen ingewikkelde gerechten, gewoon goed.
Hans C.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2018
Leuke plek om zakelijk te lunchen. Mooi gelegen aan de achterkant van het terrein met leuk terras. Eten was erg lekker. Veel keuze uit diverse soorten gerechten. Zelf gekozen voor de absolute Noordzee en die was prima. Rustig genoeg voor een goed gesprek in een leuke sfeer
Irene J.
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2018
Een praktische locatie om af te spreken maar de service is zeer slecht: ongeïnteresseerd, niet proactief, niet netjes. Eten prima. De inrichting binnen is verbeterd, de inrichting buiten blijft nog achter en volstrekt niet in lijn met de inrichting binnen, geen één geheel.
L.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2018
Goede dienst, snel en efficient, prima voor een zakelijke lunch.

Het eten is oké, ligt aan wat je bestelt, natuurlijk, maar burger omelet en sandwiches zijn goed.
Johan N.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
Voor Ed Sheeran concert hapje gegeten. Prima vriendelijke bediening, eten kwam snel, dat wil je ook voor een concert. Verder maatwerk geen probleem voor kids die geen kaas en saus op de burger lusten, dan gewoon zonder. Prima plek, volgende gelegenheid gaan we weer hier!
Saskia B.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2018
We hebben lang moeten wachten op de broodjes, waarvan vervolgens maar de helft warm was. Zonde.
Verder erg vriendelijk personeel en genoten van de avond! Heerlijk buiten gezeten.
Daniëlle V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Heerlijk gegeten! Maarten die ons bediende is een topper
Ron V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Ontvangst was goed. Bediening was vrij kortaf en ongeïnteresseerd. Rekening werd op tafel neergezet. Zonder daarbij te vermelden hoe en waar er dan betaald moest worden. Totale desinteresse. Eten was goed.
Rob B.
Goed eten slechte service