Absolute Taste

Hoogoorddreef 7a 1101 BA Amsterdam Nederland Kaart
31-206977568

Over het restaurant Absolute Taste

Absolute Taste ligt in het hart van de Amsterdamse Atlas Arena, op slechts 5 minuten loopafstand van station Bijlmer Arena.

Absolute Taste is dé ontmoetingsplek in Amsterdam-Zuidoost. In Absolute Taste drink je een heerlijke kop koffie, werk je via snelle WIFI, eet je een gezonde lunch, borrel je met vrienden of collega’s of geniet je van een diner voorafgaand aan je concert of voetbalwedstrijd.

En zodra het zonnetje schijnt verplaats je naar de lounge seats op het terras. Daar is het heerlijk genieten. Lijkt jou dit ook heerlijk? Reserveer dan bij Absolute Taste in Amsterdam.

Meer informatie over restaurant Absolute Taste

• : Parkeerplaats & Betaald parkeren in de buurt

Maandag t/m Vrijdag 10:00 - 22:00
Zaterdag en Zondag Gesloten

7,2

Jouw recensie over het restaurant Absolute Taste

Eva H.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Een uur gewacht op het hoofdgerecht terwijl andere tafels die later arriveerde dan wij deze wel snel kregen. Het eten was koud en de serveersters keken niet genoeg naar onze tafel. Ook werd er ons maar 2x drinken aangeboden. Zelfs wanneer wij onze hand opstaken kwamen de serveersters niet naar onze tafel. Erg jammer
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2018
Ivm concert hebben wij hier gedineerd. De bediening was snel: met een kwartier hadden we het eten op tafel staan. Het eten was kwalitatief ook ruim voldoende. Het restaurant zat aardig vol, maar dat was niet hinderlijk. De bediening moest snel bedienen vanwege het evenement en de drukte, dus verwacht op dat soort momenten geen uitgebreide gesprekken met hen. Ik ben heel erg blij dat wij voor dit goed gestylde restaurant hebben gekozen! Erg bedankt en wie weet tot ziens.
Sonja B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Vriendelijk personeel
Yvonne T.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Chaotisch eten was erg basic afbak stokbrood, sate koud, stoofvlees heel heet waarschijnlijk magnetron. Er was wel een evenement die dag, maar dat mag geen issue zijn. Mooie tent kan meer uit gehaald worden qua prijs kwaliteit.
Vincent N.
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2018
Een goede plek voor een business lunch maar ik zou wel de Poke Bowl op een juiste manier opdienen en andere ingredienten gebruiken.
Denise L.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2018
Werkelijk een treurige bedoeling, niets was mogelijk. Heel het restaurant was volledig vol gereserveerd en dan heb je een aangepaste menu kaart wat al erg beperkt is maar als je dan om 17.30 uur binnenstapt en het restaurant is nog zo goed als leeg is en je als serveerster dan al moet mededelen dat ik het laatste portie gamba's kreeg. Daar zakt letterlijk me broek vanaf. Zodra je wat aan de bediening vroeg, reageerde ze geirriteerd en namen ze totaal geen tijd voor je. Het eten had weinig tot geen smaak, dit melde ik maar ook daar werd niets mee gedaan.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 20 apr. 2018
Lekker gegeten. Was vol terrras, maar bediening deed het ondanks alle drukte perfect. Eten was waar voor je geld. Perfecte plek om wat te eten voor een evenement. Kom hier beslist weer
Dick D.
  • Datum van je bezoek: 4 apr. 2018
Lekker broodje tonijn salade. Adequate en vriendelijke bediening.
Anne M.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2018
Jaarlijks bezoek voor de Ladies of Soul. Leuk, gezellig, lekker & goede bediening.
Tot volgend jaar!
K.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Heerlijke gerechten, goede en snelle service, goede prijzen. Aanrader voor een hapje en drankje als je in de buurt bent.
Raf H.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Voor zakelijke lunch hier geboekt naar aanleiding van goede ervaring een jaar ervoor in de zomer. Mijn zakelijke gast(e) heeft een glutenallergie en dit was duidelijk aangegeven bij de reservering die ik een week daarvoor online hebt gemaakt via deze site. Bij aankomst bleek de verwarming niet te werken en dit bleek een dag ervoor al bekend te zijn (hadden jullie niet even kunnen waarschuwen ? mijn telnr stond bij de reservering). Daarnaast was er geen rekening gehouden met de glutenallergie van mijn gast(e) waardoor er geimproviseerd moest worden, uiteindelijk hebben we de serveerster moeten helpen om tot een acceptabel alternatief te komen (noedelsoep zonder noedels met droog brood). Al met al een teleurstellende ervaring die voorkomen had kunnen worden.
H.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Zakelijke lunch. Redelijk eten maar zeer teleurstellend service. De volgende keer zullen wij andere restaurants proberen.
Maarten B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2017
ik vond het eten niet echt super lekker, niet erg speciaal, zeker gezien de flinke prijzen.
Ik ben zelf vegetarier en eet een vlees/vis. De polenta burger miste smaak, alleen broodje, sla, burger erop en praktisch geen saus. ongeinspireerd
Robin P.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2017
Bij binnenkomst werden gasten niet geholpen en mijn IENS reservering stond niet in de boeken. Mijn bestelling van mijn eerste glas Spa rood kwam niet dus nog maar een keer besteld. Hetzelfde ging op voor mijn tafelgenoot, waarbij het 2de glas wijn niet kwam. Eten oké, maar bediening dus niet al te best, helaas.
Victor S.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Vlotte bediening iets uit de route als je een concert bezoekt maar goede verhouding prijs/kwaliteit
Carola V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
Een gezellig restaurant met lekker eten, goede sfeer, perfecte locatie om een hapje te eten voor het concert of een drankje te doen op vrijdagmiddag.
Marieke S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Prima keuze voor als je een restaurant zoekt in de buurt van een evenement.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Goed gegeten. Leuke locatie, beetje lastig om te vinden.
Alleen jammer dat de couvertscard niet geaccepteerd werd.
Vriendelijk personeel.
Edgar A.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Wij kregen verbrande broodjes bij de hamburgers.
Toen wij dat tegen de bediening zeiden werd er gereageerd met: zo zijn onze broodjes altijd.

Onze hamburgers waren niet te eten omdat de broodjes verbrand waren en toen wij andere broodjes kregen bleek het gewoon dat de frill vies was. Deze broodjes waren namelijk nauwelijks op de grill geweest, maar ze zaten wel onder het roet. Ik laat nooit eten staan, maar dit kon echt niet.
Lenaa W.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Ik probeer al een tijdje iets te vinden in de buurt van de Arena waar je lekker kunt eten maar ook dit restaurant was een teleurstelling. We hadden om half 8 gereserveerd maar kwam tien minuten later aan en het eerste wat we te horen kregen was dat we wss niet meer konden eten omdat de keuken ging sluiten. Daarna kreeg ik het verkeerde voorgerecht, het hoofdgerecht 'entrecote met rode wijnsaus' was voornamelijk vetrand en de saus zat vol met stukjes.. Als laatst nam ik een brownie, die ipv zacht en luchtig keihard was. Bediening was vriendelijk maar erg onervaren enige pluspunt was dat de wijn en de koffie wel lekker waren. Voor mij nooit meer.