Absolute Taste

6,6
7,1
Edgar A.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Wij kregen verbrande broodjes bij de hamburgers.
Toen wij dat tegen de bediening zeiden werd er gereageerd met: zo zijn onze broodjes altijd.

Onze hamburgers waren niet te eten omdat de broodjes verbrand waren en toen wij andere broodjes kregen bleek het gewoon dat de frill vies was. Deze broodjes waren namelijk nauwelijks op de grill geweest, maar ze zaten wel onder het roet. Ik laat nooit eten staan, maar dit kon echt niet.
Lenaa .
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Ik probeer al een tijdje iets te vinden in de buurt van de Arena waar je lekker kunt eten maar ook dit restaurant was een teleurstelling. We hadden om half 8 gereserveerd maar kwam tien minuten later aan en het eerste wat we te horen kregen was dat we wss niet meer konden eten omdat de keuken ging sluiten. Daarna kreeg ik het verkeerde voorgerecht, het hoofdgerecht 'entrecote met rode wijnsaus' was voornamelijk vetrand en de saus zat vol met stukjes.. Als laatst nam ik een brownie, die ipv zacht en luchtig keihard was. Bediening was vriendelijk maar erg onervaren enige pluspunt was dat de wijn en de koffie wel lekker waren. Voor mij nooit meer.
Haarlem16 .
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2016
Afgelopen tijd aantal keren gelunchd, altijd druk rond lunch dus handig te reserveren. In de zomer fijn terras. Lunchkaart is recent geheel gewijzigd en helaas aantal vaste keuzes verdwenen voor mindere alternatieven, de 'gewone' Caesar en zalm salades zijn verdwenen, geen normale salade meer op de kaart, helaas. Evenzo bv de boeren- en zalm omelet, nu alleen nog spinazie omeletten, jammer. Eten an sich is gewoon goed. Bediening wisselt enorm, hele vriendelijke mensen, maar ook soms lang wachten en wuiven en niet zo vriendelijk. Meeste tafeltjes helemaal goed, hier en daar wat twee persoonsgegevens heel erg dicht op elkaar zodat je buren gewoon bij je aan tafel zitten zeg maar. En jammer dat ze Pepsi hebben ipv Coke, maar dat is persoonlijk.
Paulien K.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2016
Als je in de Bijlmer ergens met collega's wil eten is het een prima keuze. Verwacht geen enorm warme inrichting of fantastische keuken. Maar prima maaltijdsalades, burger, dat soort dingen. De bediening is echter erg onattent, het duurde allemaal heel lang. Terwijl er naast onze tafel maar een andere bezet was.
Zonnetje4 .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2015
Heerlijk gegeten. We hadden bijna allemaal de zalm genomen, superlekker en ook de seizoensgroenten waren heerlijk. De zwarte tagliatella was niet zwart en er was teveel pasta op het bord. Beter zou zijn minder pasta en meer andere ingrediënten, maar de smaak was goed. Ondanks dat het bommetje vol zat, was de service snel, goed en lette men goed op onze tafel, ook al zaten we een beetje achteraf. Toch zou ik hier niet snel terugkomen vanwege het lawaai. Als je binnenkomt is het echt een kippenhok, veel borrelende kantoormensen en aan tafel versta je de tafelgenoten nauwelijks. Misschien dat men meer aan de stoffering kan doen om het geluid te dempen, nu weerkaatste alles.
Paulien S.
  • Datum van je bezoek: 18 dec. 2014
Lekker geluncht bij Absolute Taste. Met lekkere smoothies en verrassende sapjes. Ondanks dat het helemaal vol zat, kregen we toch best snel onze maaltijden. Het was wel wat lawaaierig.
Marnix W.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2014
Een restaurant te midden van kantoorpanden. Een aparte locatie. Het eten is niet verrassend maar smaakt wel goed allemaal. Ik heb er twee keer geluncht. De 'Absolute Burger' was nog behoorlijk rood van binnen, dat viel wat tegen. De tweede keer een goede salade gegeten. De hoeveelheid mayo die men bij de frieten serveert is lachwekkend weinig: een vingerhoedje. Dat kan en mag beter. De bediening is prettig en snel.
Leo S.
  • Datum van je bezoek: 2 mei 2013
Normaalgesproken ben ik geen soep fan. Maar de spinaziesoep bij Absolute Taste was geweldig! Romig, maar niet te, het had ook een zeer fijn en helder nasmaak. Top!