Abrona Robberse Eiland

Oud-Loosdrechtsedijk 234 1231 NH Loosdrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Abrona Robberse Eiland

Amber1983 .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2014
Wat een fijne plek! Een restaurant met lekker eten voor een reguliere prijs. Een prachtig terras direct aan de vuntusplas.
Met onze sloep konden we direct aanmeren.

De medewerkers deden hun werk fantastisch, met de juiste begeleiding redden de mensen met een geestelijke handicap zich prima.

Aan de aankleding zou nog wat gedaan kunnen worden, de grenen meubilair is aan vervanging toe! Net zoals de kledij van de medewerkers.

Verder; aanrader!
Chaudiere .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2012
Super uniek restaurant! Mensen met een verstandelijke beperking in de bediening en keuken die je hartstikke goed van dienst zijn! Prachtige locatie met uitzicht en terras aan het water..
Qua eten is er genoeg keuze, biefstuk, sate, vis, salades, iets voor de kinderen. Ook zijn er buiten de kaart om een aantal gerechten en menu's.
Ga er zeker vaker heen
Ncopini .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2012
Volgens de bekende formule van abrona werkt dit bijzondere restaurant met verstandelijke gehandicapten, maar wat een leuke sfeer op een prachtige locatie.
Wij aten er met een grouponbon voor 19 euro met z'n tweeën een Argentijnse biefstuk die perfect was met heerlijke warme groenten en een uitstekende gemengde salade.
Een fles huiswijn staat op tafel voor rond de 14 euro.
Kortom veel voor een klein bedrag en qua cijfers echt top.
Dennis K.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2012
In dit restaurant word je geholpen door verstandelijk gehandicapten die in de bediening zitten. Ze doen dit heel netjes en vriendelijk. Inrichting zou iets meer aandacht mogen krijgen. Eten is lekker, nette porties. Voor mijn gevoel niet heel goedkoop. Bij mooi weer vanaf de lunch zonnig terras, met prachtig uitzicht.