Abrazo

• Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras , Wi-Fi
6,6
7,1
7,2

Jouw recensie over het restaurant Abrazo

Sybe155 .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
De afgelopen week 2x geweest om te eten. Beide keren overlast ondervonden van een vaste gast die in zichzelf of tegen willekeurig wie erg hard praat. Dat levert problemen op als je zelf met iemand op het terras zit die gehoorapparaten heeft maar het wordt nog akeliger als de betreffende persoon vertrekkende gasten echt onbeschoft beoordeelt. Jammer, want het eten is er prima, de bediening (die ook onheus bejegend wordt door de betreffende gast) erg vriendelijk en het plekje niet onaardig. Als we weer in de buurt zijn en mijnheer zit weer op het terras lopen wij door....
Georg K.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Gisteren kort even wat gegeten op het schitterende terras. Waarschijnlijk is dat de reden dat mensen terugkomen. Mijn gerecht was 2 kroketten met patat voor € 9,50. Niet te duur, ware het niet dat het diepvries patat was: kleine Franse frietjes en kroketten die niet door en door warm waren. In elk geval met een potje majo en mosterd. Ging er mee door. Daarbij een glas Wairau River Sauvignon. Groot glas met weinig wijn voor € 6,75. Winkelprijs van de fles (bij aanbieders € 6,99). Op deze wijze worden er ca. 8 glazen uit een fles gehaald d.w.z. 8 x € 6,75 = € 54,00 : 8 x over de kop. Vind ik wat te grof. Voor die prijs gerelateerd aan de inkoopprijs had er wat meer wijn in het glas mogen verschijnen. Wellicht is de lokatie duur of het personeel (hetgeen ik betwijfel) maar om zo snel rijk te worden. Ik kom in elk geval niet meer terug en weet andere betere wijnbars in Rotterdam e.o.g.
goude randje .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2016
Vandaag met vrienden een lunch gedaan,het was er een super dag voor.Alleerst werden we gezellig begroet en kregen wij de menu kaart.
Er waren diverse aantrekkelijke gerechten die ins aantrokken.Zoals de zo bekende schmidt zeevis tonijnburger...
Deze geheel niet onbekend ....
Verder hadden wij de salade met tuna de geitenkaas salade en het brood met de carpaccio.
Dit alles onder het genot van wijn en rosé..die trouwens behoorlijk aan de prijs was(€7.50) per glas. Oké wel van een goed wijnhuis.
Na ruim een half uurtje kwam het eten,en wat schetste onze verbazing dat de tonijnburger totaal anders was opgebouwd als zoals wij deze kennen van Schmidtzeevis.
Het broodje was net te hard,de burger zelf te verdoor en de oestersaus was niet aanwezig.
Ook de tuna van de salade was te verdoor.
Dit vonden wij erg jammer en waren hier in terleurgesteld.
We hebben dit dan ook gemeld,en de desbetreffende serveerster heeft hier notie van gemaakt en besproken met de chef van de keuken.
Wat dan wel erg jammer is,is dat er zeker naar geluisterd word,maar er komt geen oplossing of iets van een alternatief aan geboden.
Niet dat deze gerechten van de bon afgetrokken moeten worden,maar ook nog geen kop koffie of alleen al de vraag wat kunnen we voor U doen om deze teleurstelling te verzachten.

Ik denk dat daar bij Abrazo zeker kansen liggen,het feit is dan dat je serieus genomen word.

Vind het erg jammer van deze ervaring en zal niet snel weer hier uitgebreid gaan lunchen.
Renske V.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2016
De locatie is leuk, maar daar is dan ook alles mee gezegd. het eten is slecht van kwaliteit, (aangebrand eten, klacht werd ook niet goed ontvangen ) Als het lekker geweest zou zijn waren het ook echt kleine porties geweest, maar gezien het eten toch niet lekker was niet zo belangrijk. Overpriced. Mensen zouden een carriereswitch moeten overwegen.
proevert010 .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2016
We hebben hier geluncht op het gezellige terras. Het was vrij druk en dachten dat het een tijdje zou duren voor we onze bestelling zouden krijgen. We bestelden koffie en de quinoa salade en kroketten met maisbrood. Tot onze verbazing kregen we ons eten 2 minuten nadat we hadden besteld! Onmogelijk om salade en kroketten in zo'n korte tijd te bereiden en dit was ook te merken; kroketten lauw en salade niet echt vers. Bediening heel vriendelijk maar eten zeer matig!!
Ard H.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2016
Vriendelijke kok en daar is ook alles mee gezegd. De bediening was vooral bezig met vriend of vriendin en aandacht voor de gasten was minimaal. Dit was de tweede keer en beeld hetzelfde. Zo een leuke plek en dan dit soort onprofessioneel personeel. Gemiste kans

Overigens is het eten prima en de wijn keuze ook.
Pohlman .
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2016
Vandaag weer bevestigd dat een slechte bediening, ondanks de mooie locatie, zo bepalend kan zijn. De bediening was ronduit slecht, arrogant en ongastvrij. Hier komen we echt nooit meer terug.
MissEva .
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Abrazo is een top locatie in Hilligersberg en heeft een leuk terras, wat leuk publiek trekt. De kaart heeft veel lekkers, maar helaas is de portie carpaccio puntjes erg klein tegen een behoorlijke prijs. De carpaccio was nog bevroren! Helaas zijn de dames in de bediening niet heel service gericht. De mannelijke bediening kwam netjes zn excuus aanbieden en verscheen er na wederom erg lang te moeten wachten de sashimi. Kortom leuke tent om wat te drinken, maar een hapje eten daar moet je gezien de snelheid geruime tijd voor uit trekken.
anita.mets .
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2016
De locatie is top, maar wat een ongeinteresseerde, onaardige bediening. 3x gevraagd waar mijn wijntje bleef, vervolgens waar mijn spa rood bleef, en ja hoor waar mijn salades bleven. Wat een kutbediening.
De wijn was prima maar de salades waren zeer matig, 3dagen oude croutons en er was voor de sier een ei op gekwakt...
Zonde van deze prachtige plek.
Evelien wajer E.
  • Datum van je bezoek: 14 mrt. 2016
Salade Abrazo met vis van de dag was heerlijk, vers bereide stukjes zalm en tonijn van de grill. Ik ga hier zeker terugkomen.
Simone G.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2015
wijnkaart de hapjes en zeker voor lunch helemaal goed
lokatie is helemaal top aan het water en op de hoek op terras en binnen
service is meer dan goed
Karen H.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Samen met een groep vriendinnen was ik bij abrazo eten. Van te voren duidelijk aangegeven dat ik een glutenvrij dieet heb. Bij binnenkomst kwam een vriendelijke man naar me toe om exact te vertellen wat ik wel en niet kon eten.
Als voorgerecht een Italiaanse tomatensoep gehad op aanraden van de man. Toen de soep geserveerd werd kreeg ik broodjes, voor de zekerheid vroeg ik na of het brood glutenvrij was. De reactie: nee maar dan geef je het toch aan een ander.. Vervolgens wilde ik een hap nemen van mijn soep en zat er tot mijn verbazing pasta in, en je raad het geen glutenvrije pasta. De bediening reageerde ook hierop vrij nors en een nieuw gerecht Ho maar. Nee een echte afknapper, mensen die niet goed weten waar ze het over hebben..

Voor mij een reden om nooit terug te gaan.
Charlotte H.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Heerlijk gegeten weer bij Abrazo! Carpaccio en salade met geitenkaas; mooie rosé erbij. Altijd gezellig en prima service! Een aanrader!
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Wij komen zeer regelmatig bij Abrazo en elke keer is het weer heerlijk. Lekkere wijnen en prima eten. Als je een gerecht pikant wil hebben dan wordt daar voor gezorgd.
De carpaccio classico en de biefpuntjes terryaki (met een beetje extra sambal ????) zijn echt heerlijk!
En de witte Bernardus Chardonnay....smullen! Wij zitten er graag. Het liefst buiten, met de heaters aan als het fris is. Personeel is erg vriendelijk en behulpzaam.
Manon H.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Lekker geluncht. Ondanks de regen lekker overdekt op het terras met de kachel aan. Een mandje met dekens voor de echte kou kleum beschikbaar. Desembrood met geitenkaas en carpaccio was heerlijk. Bediening attent en vriendelijk.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2015
Prima plek waar ik met plezier kom. soms een beetje slalommen door de vele terrastafels maar met hulp van het prima personeel onder aanvoering van de charmante Esther en behulpzame Ricardo vinden we altijd wel een leuke plek. Lekkere wijnen in de betere soorten, Ripasso Bernardus, een mooie Rosé en ga zo maar door. Ik ben een kleine eter (meer proever) en dan is deze keuken een absolute vondst. Ik zeg gaan en genieten!!
Stefan D.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Regelmatig hier gegeten en gedronken en kan dit aan iedereen aanraden. Lekker eten en een gezellige sfeer. Personeel en de bedrijfsleider maken regelmatig een gezellig praatje.
Max K.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
eten was lekkerder dan bij een fastfood keten, maar daar is het ook wel mee gezegd. Bediening onoplettend. Desalniettemin prachtige locatie. Zonde dat de zaak zo gerunned wordt.
Yasmijn D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2015
Ik kom hier regelmatig, en we worden altijd super geholpen door ricardo!
Wat een spontane kerel en probeert altijd even gezellig te kletsen !

Echt een aanrader !:)
Jeremy N.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2015
van de week wezen eten bij abrazo. Mooie locatie maar daar houdt het ook mee op.
Bevroren bittergarnituur en rauwe ossenhaas puntjes. Toen wij klaagden bij de mevrouw in de bediening leek het haar weinig te interesseren. Jammer, voor ons nooit meer.