Abraham's Mosterdmakerij en Restaurant

Molenstraat 5 9967 SL Eenrum Nederland Kaart

Over het restaurant Abraham's Mosterdmakerij en Restaurant

Abraham mustard

Abraham’s Mosterdmakerij & Restaurant is gelegen in het pittoreske dorp Eenrum, aan de voet van molen “De Lelie”. Vanuit het tafeltje waar je de heerlijke mosterdgerechten kunt proeven, kijk je door de grote glazen wand mee in de 'fabriek'. Altijd al benieuwd geweest naar de achtergrond van de mosterd? Neem dan achteraf even de tijd voor de rondleiding door hun mosterdmakerij.

Meer informatie over restaurant Abraham's Mosterdmakerij en Restaurant

• : Parkeerplaats

Maandag en dinsdag Gesloten
Woensdag, donderdag, vrijdag 11:00 - 18.00 (kleine kaart)
Zaterdag en zondag vanaf 11:00 voor lunch en diner

davnu .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
al jaren staat dit restaurant op het verlanglijstje om eens te eten. Vandaag was het zover. Om 7 uur schuiven we aan. Rond 7.40 komt er een dame langs: of we wat willen drinken. Uiteraard graag, na zo lang wachten. Geen enkel excuus voor het wachten. Maar goed, het is druk. We bestellen. Na weer lang wachten arriveert het voorgerecht. Een aangebrand smakend geitekaaskroketje, en een disgenoot kreeg soep met spekjes - terwijl hij zonder vlees besteld had. Kan gebeuren. Dat er ook nog lang gewacht moet worden op drankjes, dat de koffie lauw was, dat de ravioli ook niet echt heel erg bijzonder was gooien we dan ook maar op de drukte door de AH actie. De mosselen waren wel lekker, zei een disgenoot. Al met al voor mij niet voor herhaling vatbaar
Etertje43 .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Voorgerecht was prima.
De bediening was warrig, ze wisten niet meer wat we besteld hadden, toen we het hoofdgerecht kregen door een andere serveester was het omgedraaid. Het vlees was niet naar behoren. Het "Rolls" Stuk vlees van de kaart zat vol met pezen en harde stukken vet. Verder hadden we aardappelen besteld en kregen patat. Op dat moment niet veel zin in om het te melden.
Wat mij opviel dat we niet een vaste serveester hadden aan tafel, daardoor zag je ook geen structuur.
Het nagerecht was in orde.
SeboGankema .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Entree en ontvangst vriendelijk en korrekt. Bediening uitermate goed. Maaltijd prima en keuzemogelijkheden op kaart zouden iets uitgebreider mogen. Maar de huidige kaart schijnt tegenwoordig de standaard te zijn. Niet teveel keuzemogelijkheden. Als dat regelmatig wordt veranderd maakt dat het restaurant alweer aantrekkelijker. Kwamen er deze keer door actie AH maar komen zeker terug.
bert.venema.winsum .
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Mosselen geserveerd zonder mogelijkheid voor vingers afspoelen.
Alleen een pan op een bord, dus tegen de tijd dat je kunt beginnen aan frites en groenten zijn die koud, helaas.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Het eten: niet zo’n uitgebreide menukaart. Voor het ons gebodene (maandmenu etc) zijn de prijzen nogal hoog. Niet zoveel vlees en vis, en schaaltje frites en een schaaltje met allerlei gekookte groente.
Men dacht (men vroeg het ons) dat we met een AH-bon kwamen, maar dat was niet zo.
Decor: Van buiten ziet het er leuk uit, maar binnen : het gaat wel. In eerste instantie zaten we bij een winderige en tochtige (gereserveerde) plek; we zijn maar aan een ander tafeltje gaan zitten.
Bediening: het duurde nog al lang voordat e.e.a werd opgediend. Men probeerde vriendelijk te zijn, maar er ontstond ook enige discussie in welk glas het witte bier dient te worden ingeschonken.
Na afloop teruglopen in het HARTSTIKKE DONKER naar de auto.
Een totaal onverlichte parkeerplaats (en weg er heen) achter de molen: dat kan echt niet.
Zo ontzettend donker.
Nee, bij Abraham komen wij niet meer terug.
Margaret.vegter V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
We kregen het maandmenu met keuzes. Het was heerlijk alleen de friet was in te oud vet gebakken. Wij gasn er weer naartoe en zullen t ook aanraden.
Dankuwel voor de mooie woorden, wel jammer van de frietjes, we zullen het bespreken met de keuken. Tot de volgende keer!
martha.valstar .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
We hebben heerlijk gegeten. Super lekkere mostersoep. Echt een aanrader. Het hoofdgerecht was ook heerlijk. Een adres om nog eens terug te komen.
Thelma N.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
toen we na aankomst buiten onder de perenbomen wouden zitten waarschuwden ze dat er wespen zouden zitten,dit viel achter afreuze mee. Bediening was zeer vriendelijk. Voorgerecht: mosterdsoep, hoofdgerecht: mosselen en nagerecht: cheesec cake erg lekker. En toen mijn man nog de mosterd ijs wou proberen werd deze vers voor hem bereid
Goed te lezen dat u heeft genoten van uw bezoek, graag tot ziens!
Mariamartha W.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Het eten was goed, buiten was het heerlijk zitten. Binnen zou ik het wat donker vinden. Bediening was ook prima. We hadden een goede avond.
Wat fijn dat alles naar wens is geweest en u een leuke avond heeft gehad. De overgang van mooi zonnig weer buiten naar binnen is inderdaad groot. We horen het vaker en zullen iets aan de verlichting doen in het restaurant. Graag tot een volgende keer!
Starrevelt .
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2015
We hebben hier gezellig in de tuin gegeten. Het eten was goed, vooral de mosterdsoep was erg lekker. Het duurde wel wat lang voordat we de gerechten kregen geserveerd maar de bediening was erg aardig.
Fijn dat het eten goed gesmaakt heeft, jammer dat het (te) lang duurde. Heel graag tot een volgende keer!
boven.klungel .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2015
We hebben heerlijk gegeten in de tuin van het restaurant. De service was prima! Een ontspannen sfeer en goede bediening. De mosterdsoep was overheerlijk en ook het hoofdgerecht van prima kwaliteit en smaak! Echt een aanrader!
Wat fijn dat u zo heeft genoten! Bedankt voor uw mooie woorden en graag tot een volgende keer!
tjibbebakker .
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Zeer gezellig restaurant. Erg gemoedelijke sfeer en zeker leuk personeel. De eigenaars creëren een bepaalde gun factor die je niemand anders toe wenst. Het is zeker de moeite waard om 45 minuten te rijden om
bij Abraham's Mosterdmakerij en Restaurant te dineren.
Wat leuk! Dankjewel voor de mooie woorden! Graag tot een volgende keer!
siegridswijghuisen .
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2015
Het eten was op zich prima, alleen vonden wij het te weinig. 1 schaal groente en 1 schaal friet voor 5 personen vonden wij wat weinig, ook de stukken vis waren erg klein, niet groter dan een grote visstick. ( onze dochter had een kinderen menu, deze was prima) . Het was druk, waar ze waarschijnlijk niet op gerekend hadden, we hebben erg lang moeten wachten op ons eten, ( we hebben er 3 uur gezeten). Ook zijn ze niet langs geweest om te vragen of we nog iets te drinken wilden, we hebben alleen tijdens het bekijken van de menukaart drinken gehad. Personeel was wel vriendelijk, maar konden de drukte niet aan. Was erg jammer dat het zo was, we hadden gereserveerd voor de verjaardag van mijn schoonmoeder.
Allereerst bedankt voor uw eerlijke woorden. Zaterdag 15 augustus hebben wij een extreem drukke avond gehad (72 a la carte gasten) , waar we inderdaad niet op hadden gerekend. Dat had voor u niet uit mogen maken, excuses dat er niet voldoende aandacht aan uw tafel is geschonken en er door deze drukte oa geen/te weinig dranken, friet, aardappeltjes en groenten zijn geserveerd. Wel fijn dat het eten gesmaakt heeft, we hopen u nog eens terug te zien!
Biancasa .
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2015
Heerlijk uit eten geweest; goede service en vlotte bediening! We hebben onder andere een heerlijke mosterdsoep mogen eten; echt heerlijk! Hoofdgerecht en toetje waren ook lekker! Aanrader!
Bedankt voor uw mooie recensie, fijn dat u heeft genoten van uw bezoek! Graag tot ziens!
abnugteren .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
De 3 gangen waren erg lekker en dan met name het voorgerecht: een salade van avocado, radijsjes en zoete aardappel. De borden waren mooi opgemaakt. Prima bediening!
Bedankt voor uw bezoek en fijn dat u lekker heeft gegeten! Graag tot ziens!
Jan W.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Heerlijk gegeten, onder de bomen in het gras. Speltpasta van spelt uit het Hoge Land. Door deze pasta veel groente, maar vooral het "vergeten kruid" Dragon, maakte het helemaal af.
Vooraf garnalen kroketjes, home made.
Het dessert aten we binnen. Deze ruimte is erg groot en minder gezellig. Hoewel streekkazen ontbraken op het kaasplankje, was het zeker lekker.
Fijn dat u van uw bezoek heeft genoten. Wij zijn druk in gesprek met oa Biologische Kaasboerderij Kleikracht in Winsum over hun rundvleesproducten en kazen. Binnenkort dus op ons kaasplankje, gecombineerd met oa een heerlijke vijgenspread. Komt u proeven?
Marpal26 .
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2015
Na 20 jaar weer eens in Abrahams Mosterdmakerij gegeten. De sfeer is nog net zo gemoedelijk als toen.
Het eten smaakte heerlijk en de bediening attent en aardig. Ook lekkere zelfgemaakte mosterd gekocht met een gratis recept voor mosterdsoep. Hier gaan we zeker vaker heen en niet meer na 20 jaar!
Wat leuk om te lezen! Veel kookplezier en geniet ook thuis van de mosterdsoep! Tot snel!
mctdt .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Gezellig restaurant in een pittoreske omgeving. Genoten van een heerlijk driegangenmenu. Voor mij was de mooi gebakken biefstuk het lekkerste.
janclelia .
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Ik vond zowel de mosterdsoep als de vis voortreffelijk. Mijn man had een bietensalade en spareribs en ook hij was content. Wij zaten in een hele leuke ambiance buiten en de bediening was heel leuk en vriendelijk.
Wat fijn dat u zo lekker heeft gegeten. Hartelijk dank voor uw positieve bericht en heel graag tot ziens!
Liesbeth T.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Het mooie is dat je een uitgebreide keuze heb. Je zit niet vast aan een samengesteld menu
De gastvrouw is zoals je mag verwachten. Service gericht en kundig en klantvriendelijk
Eten was goed. Spareribs uitstekend en genoeg
Aanrader als je een keer in Groningen ben. Weer een goed adresje.
Wat fijn dat u heeft genoten van uw diner! Hartelijk dank voor het delen van uw bevindingen en heel graag tot een volgende keer!