Abraham's Mosterdmakerij en Restaurant

Molenstraat 5 9967 SL Eenrum Nederland Kaart

Over het restaurant Abraham's Mosterdmakerij en Restaurant

Abraham mustard

Abraham’s Mosterdmakerij & Restaurant is gelegen in het pittoreske dorp Eenrum, aan de voet van molen “De Lelie”. Vanuit het tafeltje waar je de heerlijke mosterdgerechten kunt proeven, kijk je door de grote glazen wand mee in de 'fabriek'. Altijd al benieuwd geweest naar de achtergrond van de mosterd? Neem dan achteraf even de tijd voor de rondleiding door hun mosterdmakerij.

Meer informatie over restaurant Abraham's Mosterdmakerij en Restaurant

• : Parkeerplaats

Maandag en dinsdag Gesloten
Woensdag, donderdag, vrijdag 11:00 - 18.00 (kleine kaart)
Zaterdag en zondag vanaf 11:00 voor lunch en diner

av2160 .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Het hoofdgerecht (voor de AH-actie) was helaas niet onze smaak. Fazant/wild zwijn, scholfilet of ravioli. De mosterdsoep zoals altijd voortreffelijk en de toetjes waren ook lekker. Bediening prima en een gezellige ambiance. Jammer, volgende keer beter.
Zazi .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Niet heel bijzonder, maar wel redelijk goed gegeten hier. Problemen werden adequaat aangepakt door de zeer vriendelijke bediening. De lamsrack, die ronduit taai was, werd onmiddellijk vervangen door een ander gerecht dat wel goed was. Minpuntje: we moesten erg lang wachten.
dorothelist .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Er was geen aangename temperatuur, daardoor niet behaaglijk! Omdat wij niet voor de dagmenu gingen moesten we heel lang op ons eten wachten, dit was ons vooraf al wel verteld, maar 1,5 uur was wel lang! De bediening was erg vriendelijk, maar ze hadden bv meer kunnen verdienen als ze wat vaker langs waren gekomen om te vragen of we nog wat wilden drinken!
Het eten op zich was goed, prima bereid, maar een schaaltje sla voor 4 personen vind ik wat aan de zuinige kant.
hans-en-nelleke .
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Was gezellig, bediening was goed en gezellig. Wij hebben genoten van de sfeer en natuurlijk het eten. Het is een aanbeveling waard.
Frambuesa W.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Wij waren er met de ah 2 voor 1 actie. Je krijgt een maandmenu waarbij je een mosterdsoep amuse en salade caprese als voorgerecht krijgt. Wij hadden varkensmedaillons als hoofdgerecht, maar je kon ook tonijnsteak of gevulde paprika kiezen. Als toetje hadden we pruimenparfait. Maar je mocht ook cheesecake of creme brulee kiezen. Het smaakte allemaal lekker, het werd vlot gebracht door vriendelijke serveersters. Ook vroegen ze regelmatig of het allemaal goed was. Frietjes werden aangevuld.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Lekker gegeten met de AH voucher. Voldoende keus. Goede bediening. Leuke ambiance. Zeker voor herhaling vatbaar. Goede website.
carlien67 .
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2015
Prima eten, apart menu voor AH-restaurant klanten. Alleraardigste dames in de bediening.
Omgeving is wel al héél lang hetzelfde, kan misschien wel eens opgepimpt.
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Het menu is beperkt maar bied toch voor elk wat wils. De prijs/kwaliteit verhouding is goed. Je kun eten in een prettige nostalgische omgeving waar je voor, tijdens of naderhand een kijkje kunt nemen in het museum wat zeker de moeite waart is dit alles gecombineerd met een zeer prettige bediening is zeker de gelegenheid om nog een keer terug te gaan.7
Lucienne B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2015
Voor een 2e keer hier gegeten via de AH actie. Kregen een rustige plek omdat er een kinder partijtje aan de gang wás. Heerlijk gegeten. 1 minpuntje de frieten waren bikkelhard en verbrand. Niet opgegeten. Aangegeven en konden We nog wel aardappelschijfjes krijgen, maar We hebben het er maar bij weg gelaten. Mooi excuus gekregen. Fijn opgelost.
j.oomkes3 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding en geweldig gastvrije ontvangst en bediening!
Ook ingesteld op vegetariers. Breed aanbod van mogelijkheden!
Lammie D.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
We hebben heerlijk gegeten, een gezellig restaurant, vriendelijk jong personeel.
We komen er zeker weer.
Ze kwamen regelmatig aan tafel te vragen of alles naar wens was.
Bij de mensen achter ons was iets mis met het eten, dit werd geweldig opgelost.
Onze complimenten.
proevertje87 .
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Was supergoed! Er was een keuze binnen een vastgesteld maandmenu, maar was voor ieder wat wils. Supervriendelijke en vlotte bediening in een prachtige omgebouwde boerderij waar ook het mosterdmuseum is gevestigd.
Zeer betaalbaar, maar ook lekker smaakvol eten, in de juiste proporties en snelle service. Zeker een aanrader! Ideaal dat er zo'n goede eetlocatie ook in het hoge noorden gevestigd er kan zijn.
Truus K.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Voortreffelijk gegeten. Geweldige mosterdsoep en de ravioli was echt heel erg goed. Prima hoeveelheid. Gevarieerde kaart met leuke gerechten. Voortreffelijke bediening. Ook de honden werden direct van water voorzien. Binnen was het wel wat donker, maar de sfeer was erg goed. Wij komen zeker terug, want we zijn erg benieuwd naar andere gerechten.
couvertje .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
We hebben hier gegeten met de AH actie. Als amuse kregen we een mini-mosterdsoepje dat erg lekker was. Zo moet mosterdsoep smaken! Jammer dat het maar zo weinig was. Daarna kwam een voorgerecht wat we ons niet in detail kunnen herinneren, maar wat prima smaakte.
Het vegetarische gerecht was helaas op, daarom mocht er iets gekozen worden van de kaart. Er was één vegetarisch alternatief dat ons niet smakelijk leek. Daarom hebben we gekozen voor Gronings weiderund, en de andere persoon nam de Hollandse biefstuk. Het vlees wilden we medium gebakken hebben, het was wel erg rosé nog. Maar de smaak was uitstekend. De frieten waren goed en er was een schaaltje lekkere gekookte groenten bij. Die waren niet te gaar, precies goed. Als toetje namen we cheesecake en frambozenbavarois. Ook deze toetjes waren heerlijk. Kortom heerlijk gegeten bij Abraham!
Lucienne B.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Op laatste moment gebeld. Uitleg gekregen van maand menukaart. Hoofdmenu kon aangepast worden. Gelijk maar tafel geboekt want het kon niet meer via de Online site van AH actie.
We kozen voor mosterdsoep, mosselpan, gestoomde groente en frietjes en als dessert een cheesecake. Echt heerlijk gegeten. Een aanrader.
Rinco E.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Erg trage bediening, ging ook mis met de bestelling, verkeerde dingen werden opgediend... Eten smaakte wel goed maar het duurt zó lang allemaal... Geen aanrader.
Daphne D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
al jaren staat dit restaurant op het verlanglijstje om eens te eten. Vandaag was het zover. Om 7 uur schuiven we aan. Rond 7.40 komt er een dame langs: of we wat willen drinken. Uiteraard graag, na zo lang wachten. Geen enkel excuus voor het wachten. Maar goed, het is druk. We bestellen. Na weer lang wachten arriveert het voorgerecht. Een aangebrand smakend geitekaaskroketje, en een disgenoot kreeg soep met spekjes - terwijl hij zonder vlees besteld had. Kan gebeuren. Dat er ook nog lang gewacht moet worden op drankjes, dat de koffie lauw was, dat de ravioli ook niet echt heel erg bijzonder was gooien we dan ook maar op de drukte door de AH actie. De mosselen waren wel lekker, zei een disgenoot. Al met al voor mij niet voor herhaling vatbaar
Bert.venema.winsum V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Mosselen geserveerd zonder mogelijkheid voor vingers afspoelen.
Alleen een pan op een bord, dus tegen de tijd dat je kunt beginnen aan frites en groenten zijn die koud, helaas.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Het eten: niet zo’n uitgebreide menukaart. Voor het ons gebodene (maandmenu etc) zijn de prijzen nogal hoog. Niet zoveel vlees en vis, en schaaltje frites en een schaaltje met allerlei gekookte groente.
Men dacht (men vroeg het ons) dat we met een AH-bon kwamen, maar dat was niet zo.
Decor: Van buiten ziet het er leuk uit, maar binnen : het gaat wel. In eerste instantie zaten we bij een winderige en tochtige (gereserveerde) plek; we zijn maar aan een ander tafeltje gaan zitten.
Bediening: het duurde nog al lang voordat e.e.a werd opgediend. Men probeerde vriendelijk te zijn, maar er ontstond ook enige discussie in welk glas het witte bier dient te worden ingeschonken.
Na afloop teruglopen in het HARTSTIKKE DONKER naar de auto.
Een totaal onverlichte parkeerplaats (en weg er heen) achter de molen: dat kan echt niet.
Zo ontzettend donker.
Nee, bij Abraham komen wij niet meer terug.
Margaret.vegter V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2015
We kregen het maandmenu met keuzes. Het was heerlijk alleen de friet was in te oud vet gebakken. Wij gasn er weer naartoe en zullen t ook aanraden.
Dankuwel voor de mooie woorden, wel jammer van de frietjes, we zullen het bespreken met de keuken. Tot de volgende keer!