Abraham's Mosterdmakerij en Restaurant

Molenstraat 5 9967 SL Eenrum Nederland Kaart

Over het restaurant Abraham's Mosterdmakerij en Restaurant

Abraham mustard

Abraham’s Mosterdmakerij & Restaurant is gelegen in het pittoreske dorp Eenrum, aan de voet van molen “De Lelie”. Vanuit het tafeltje waar je de heerlijke mosterdgerechten kunt proeven, kijk je door de grote glazen wand mee in de 'fabriek'. Altijd al benieuwd geweest naar de achtergrond van de mosterd? Neem dan achteraf even de tijd voor de rondleiding door hun mosterdmakerij.

Meer informatie over restaurant Abraham's Mosterdmakerij en Restaurant

• : Parkeerplaats

Maandag en dinsdag Gesloten
Woensdag, donderdag, vrijdag 11:00 - 18.00 (kleine kaart)
Zaterdag en zondag vanaf 11:00 voor lunch en diner

ginajanssen .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
We hebben lekker gegeten bij dit restaurant. De mosterdsoep en de gegrilde pompoen was heerlijk. De bediening was vriendelijk en correct en de gerechten werden duidelijk uitgelegd.
jvandijk01 .
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
We hebben heerlijk gegeten in een gezellige sfeer. Op de achtergrond de mosterd en azijn makerij.
Fijne bediening en lekker eten met plaatselijke producten.
quoniam S.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2015
Met de AH bon bij Abrahams Mosterdmakerij en Restaurant gegeten op 13-11-15.
Prima ontvangst, door de AH bon was de keuze beperkt, er stonden er drie hoofdgerechten op,
vis, kip en ravioli. Op mijn opmerking dat ik gaan vis en kip lust, was er de mogelijkheid om een schnitzel te bestellen.
De menu's zagen er prima verzorgd en mooi aangekleed uit. De smaak was goed en de temperatuur van de gerechten dik in orde.
Goede bediening, alleen na het nagerecht moesten we erg lang wachten, wat ons deed besluiten om zelf maar naar de balie te gaan om af te rekenen. Dat was het enige minpuntje . Het was op dat moment vrij druk dus een extra kracht in de bediening zou een aanbeveling zijn.
Vergeleken met twee jaar geleden, toen we er voor 't laatst aten is het restaurant, met de nieuwe uitbaters, significant veranderd en verbeterd.
Hopelijk blijft dat zo, we komen zeker terug.

RasEB .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2015
We hebben lekker gegeten, de service was heel goed en we werden snel geholpen. Het voorgerecht, mosterdsoep was warm, maar niet heet. Daardoor moest deze snel gegeten worden en dat was wat jammer. Hoofdgerecht, maishoen en kabeljauw waren beste onderdeel van de maaltijd. Ruime porties en lekkere bijgerechten. Het dessert, de appelstrudel viel iets tegen. Deze smaakte alsof het niet zelfgemaakt maar uit de vriezer kwam en dat is echt een onvoldoende qua smaak en een gemiste kans. Mijn tafelgenoot miste een bolletje vanille-ijs om het dessert compleet te maken.
j.fluiter .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Nostalgisch,Puur,Superknus.
Het eten was naar verwachting dikke 9
Vriendelijk personeel en vlot.
Kortom alles naar wens.
willyvanderveen .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Het eten was heerlijk. We hadden gevulde kip met mosterdsoep vooraf. Toetje hebben we overgeslagen, geen ruimte meer.
De sfeer was gezellig, mooi restaurant, de bediening was ook aardig.
tvdleur .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Ontzettend goed gegeten, dagmenu, driegangen met fazant en wild zwijn. Ontzettend mals en gewoon goed gemaakt. Geen opsmuk door sauzen oid. Puur en lekker vlees. De mosterdsoep vooraf was, zoals je bij een mosterdmakerij mag verwachten, heerlijk.

Aanrader!
ibarkel .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Op vrijdag 31 oktober hadden wij een lunch gereserveerd bij het restaurant.
We werden heel erg vriendelijk ontvangen!
De lunch was erg goed verzorgd en werd op een leuke manier opgediend. De verschillende vleeswaren, zalm, salades en brood waren lekker vers en smaakten heerlijk. We kregen een goede uitleg en tussendoor werd regelmatig gevraagd of van alles voldoende aanwezig was.
In de mosterdmakerij werd alle tijd genomen voor uitleg en konden we van alles proeven.
We hebben zowel van de lunch als van het gebeuren in de mosterdmakerij genoten!!
Corrie H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
We waren te vroeg maar dat was geen enkel probleem. We werden vlot geholpen en de service was top!
De tijd tussen de gangen was niet te lang, ging vlot!
De keuze was divers en het eten smaakte naar wens!
tjvanderlei .
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
We werden goed ontvangen en we kregen een goede tafel aan geboden.
De bediening was vlot en goed . Het eten was ook prima. Al met al was het er goed vertoeven!
jaco18 .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Heerlijk gegeten. Met de AlbertHeijn bon staat het maandmenu voor ons klaar. We kunnen kiezen voor een soep of waldorfsalade als voorgerecht, vlees, vis of vegetarisch hoofdgerecht en stoofperen met ijs, panacotta of cheesecake als toetje.
We genieten van een heerlijk mosterdsoepje als amuse. De frisse, smaakvolle waldorfsalade is heerlijk. De schol is ook erg lekker en wordt geserveerd met een salade en frieten. Het toetje van de cheesecake met rood fruit is een geslaagde afsluiting van ons diner. De dames van de bediening zijn erg aardig. Een aanrader wat ons betreft!
w.burema .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2015
Gastvrij ontvangen na hartelijke afspraakbevestiging per mail.
Fijn ook dat er binnen het vaste menu nog keuze's mogelijk waren voor zowel voorgerecht, hoofdgerecht en nagerecht. Met name Wild Zwijn en Cheese Cake vielen goed in de smaak!
Mensen reis eens af naar Het Hoge Noorden; liever Eenrum dan 2 bier...
pleunievantil .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Gezellig restaurant met een mooie uitstraling
Vriendelijk personeel goede bediening
Het eten was goed we gaan vast nog eens terug
helmaabeling .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Het eten was lekker en werd leuk opgediend. de bediening was vriendelijk en het decor gezellig ! Ik zou dit restaurant bij mijn vrienden zeker aanraden en voor ons was het ook voor herhaling vatbaar.
jo73 .
Het eten was niet best.
de mosterdsoep vooraf was redelijk, echter het hoofdgerecht was slecht.
De fazant was ontzettend droog. De friet was niet lekker en de salade niet op smaak. Nagerecht was ok.
Verder vonden we dat er bijzonder veel tijd zat tussen de gangen.
We moesten (met 3 kinderen) 3 kwartier wachten op ons hoofdgerecht, bij navraag bleek dit het beleid van de zaak.
Geen aanrader.
willemswija .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
keurig welkom geheten, naar ons tafeltje gebracht. 3 keuze menu's, vis/vlees, vegetarisch.
eveneens 3 keuze 's in voorgerecht en nagerecht. fijne bediening en leuke gezellige ambiance.
top....zeker aan te bevelen
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Wij hadden fazant en die was niet lekker. Geen lekkere smaak en erg taai.
Verder vond ik persoonlijk de groenten (broccoli en bloemkool)veel te hard.
We hebben 2 keer erg lekker en gezellig gegeten bij hun, dus ik zou het nog wel aan andere aanraden.
w.reit1947 .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Wij werden direct goed ontvangen en naar onze tafel begeleid. Zeer snel bediend en goeie uitleg van het geheel. Mostertsoep was zeer goed en voor mij lekker pittig, bij het hoofdgerecht bleek het vlees van de fazant moeilijk van het bot te krijgen. Nagerecht was ook heerlijk.
Het restaurant is ook aan te raden en de menukaart bekeken en die zag er ook goed en gevarieerd uit. Komen zeker weer terug.
av2160 .
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Het hoofdgerecht (voor de AH-actie) was helaas niet onze smaak. Fazant/wild zwijn, scholfilet of ravioli. De mosterdsoep zoals altijd voortreffelijk en de toetjes waren ook lekker. Bediening prima en een gezellige ambiance. Jammer, volgende keer beter.
Zazi .
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2015
Niet heel bijzonder, maar wel redelijk goed gegeten hier. Problemen werden adequaat aangepakt door de zeer vriendelijke bediening. De lamsrack, die ronduit taai was, werd onmiddellijk vervangen door een ander gerecht dat wel goed was. Minpuntje: we moesten erg lang wachten.