Abraham's Mosterdmakerij en Restaurant

Molenstraat 5 9967 SL Eenrum Nederland Kaart

Over het restaurant Abraham's Mosterdmakerij en Restaurant

Abraham mustard

Abraham’s Mosterdmakerij & Restaurant is gelegen in het pittoreske dorp Eenrum, aan de voet van molen “De Lelie”. Vanuit het tafeltje waar je de heerlijke mosterdgerechten kunt proeven, kijk je door de grote glazen wand mee in de 'fabriek'. Altijd al benieuwd geweest naar de achtergrond van de mosterd? Neem dan achteraf even de tijd voor de rondleiding door hun mosterdmakerij.

Meer informatie over restaurant Abraham's Mosterdmakerij en Restaurant

• : Parkeerplaats

Maandag en dinsdag Gesloten
Woensdag, donderdag, vrijdag 11:00 - 18.00 (kleine kaart)
Zaterdag en zondag vanaf 11:00 voor lunch en diner

willyvanderveen .
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2015
Het eten was heerlijk. We hadden gevulde kip met mosterdsoep vooraf. Toetje hebben we overgeslagen, geen ruimte meer.
De sfeer was gezellig, mooi restaurant, de bediening was ook aardig.
tvdleur .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2015
Ontzettend goed gegeten, dagmenu, driegangen met fazant en wild zwijn. Ontzettend mals en gewoon goed gemaakt. Geen opsmuk door sauzen oid. Puur en lekker vlees. De mosterdsoep vooraf was, zoals je bij een mosterdmakerij mag verwachten, heerlijk.

Aanrader!
ibarkel .
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Op vrijdag 31 oktober hadden wij een lunch gereserveerd bij het restaurant.
We werden heel erg vriendelijk ontvangen!
De lunch was erg goed verzorgd en werd op een leuke manier opgediend. De verschillende vleeswaren, zalm, salades en brood waren lekker vers en smaakten heerlijk. We kregen een goede uitleg en tussendoor werd regelmatig gevraagd of van alles voldoende aanwezig was.
In de mosterdmakerij werd alle tijd genomen voor uitleg en konden we van alles proeven.
We hebben zowel van de lunch als van het gebeuren in de mosterdmakerij genoten!!
Corrie H.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
We waren te vroeg maar dat was geen enkel probleem. We werden vlot geholpen en de service was top!
De tijd tussen de gangen was niet te lang, ging vlot!
De keuze was divers en het eten smaakte naar wens!
Joanne G.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2015
Het eten was niet best.
de mosterdsoep vooraf was redelijk, echter het hoofdgerecht was slecht.
De fazant was ontzettend droog. De friet was niet lekker en de salade niet op smaak. Nagerecht was ok.
Verder vonden we dat er bijzonder veel tijd zat tussen de gangen.
We moesten (met 3 kinderen) 3 kwartier wachten op ons hoofdgerecht, bij navraag bleek dit het beleid van de zaak.
Geen aanrader.
willemswija .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
keurig welkom geheten, naar ons tafeltje gebracht. 3 keuze menu's, vis/vlees, vegetarisch.
eveneens 3 keuze 's in voorgerecht en nagerecht. fijne bediening en leuke gezellige ambiance.
top....zeker aan te bevelen
Joke S.
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2015
Wij hadden fazant en die was niet lekker. Geen lekkere smaak en erg taai.
Verder vond ik persoonlijk de groenten (broccoli en bloemkool)veel te hard.
We hebben 2 keer erg lekker en gezellig gegeten bij hun, dus ik zou het nog wel aan andere aanraden.
Willie R.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2015
Wij werden direct goed ontvangen en naar onze tafel begeleid. Zeer snel bediend en goeie uitleg van het geheel. Mostertsoep was zeer goed en voor mij lekker pittig, bij het hoofdgerecht bleek het vlees van de fazant moeilijk van het bot te krijgen. Nagerecht was ook heerlijk.
Het restaurant is ook aan te raden en de menukaart bekeken en die zag er ook goed en gevarieerd uit. Komen zeker weer terug.
Frambuesa W.
  • Datum van je bezoek: 26 sep. 2015
Wij waren er met de ah 2 voor 1 actie. Je krijgt een maandmenu waarbij je een mosterdsoep amuse en salade caprese als voorgerecht krijgt. Wij hadden varkensmedaillons als hoofdgerecht, maar je kon ook tonijnsteak of gevulde paprika kiezen. Als toetje hadden we pruimenparfait. Maar je mocht ook cheesecake of creme brulee kiezen. Het smaakte allemaal lekker, het werd vlot gebracht door vriendelijke serveersters. Ook vroegen ze regelmatig of het allemaal goed was. Frietjes werden aangevuld.
Willem H.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2015
Het menu is beperkt maar bied toch voor elk wat wils. De prijs/kwaliteit verhouding is goed. Je kun eten in een prettige nostalgische omgeving waar je voor, tijdens of naderhand een kijkje kunt nemen in het museum wat zeker de moeite waart is dit alles gecombineerd met een zeer prettige bediening is zeker de gelegenheid om nog een keer terug te gaan.7
Lucienne B.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2015
Voor een 2e keer hier gegeten via de AH actie. Kregen een rustige plek omdat er een kinder partijtje aan de gang wás. Heerlijk gegeten. 1 minpuntje de frieten waren bikkelhard en verbrand. Niet opgegeten. Aangegeven en konden We nog wel aardappelschijfjes krijgen, maar We hebben het er maar bij weg gelaten. Mooi excuus gekregen. Fijn opgelost.
j.oomkes3 .
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2015
Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding en geweldig gastvrije ontvangst en bediening!
Ook ingesteld op vegetariers. Breed aanbod van mogelijkheden!
Lammie D.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
We hebben heerlijk gegeten, een gezellig restaurant, vriendelijk jong personeel.
We komen er zeker weer.
Ze kwamen regelmatig aan tafel te vragen of alles naar wens was.
Bij de mensen achter ons was iets mis met het eten, dit werd geweldig opgelost.
Onze complimenten.
Irma S.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2015
Was supergoed! Er was een keuze binnen een vastgesteld maandmenu, maar was voor ieder wat wils. Supervriendelijke en vlotte bediening in een prachtige omgebouwde boerderij waar ook het mosterdmuseum is gevestigd.
Zeer betaalbaar, maar ook lekker smaakvol eten, in de juiste proporties en snelle service. Zeker een aanrader! Ideaal dat er zo'n goede eetlocatie ook in het hoge noorden gevestigd er kan zijn.
Truus K.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
Voortreffelijk gegeten. Geweldige mosterdsoep en de ravioli was echt heel erg goed. Prima hoeveelheid. Gevarieerde kaart met leuke gerechten. Voortreffelijke bediening. Ook de honden werden direct van water voorzien. Binnen was het wel wat donker, maar de sfeer was erg goed. Wij komen zeker terug, want we zijn erg benieuwd naar andere gerechten.
Martha M.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2015
We hebben hier gegeten met de AH actie. Als amuse kregen we een mini-mosterdsoepje dat erg lekker was. Zo moet mosterdsoep smaken! Jammer dat het maar zo weinig was. Daarna kwam een voorgerecht wat we ons niet in detail kunnen herinneren, maar wat prima smaakte.
Het vegetarische gerecht was helaas op, daarom mocht er iets gekozen worden van de kaart. Er was één vegetarisch alternatief dat ons niet smakelijk leek. Daarom hebben we gekozen voor Gronings weiderund, en de andere persoon nam de Hollandse biefstuk. Het vlees wilden we medium gebakken hebben, het was wel erg rosé nog. Maar de smaak was uitstekend. De frieten waren goed en er was een schaaltje lekkere gekookte groenten bij. Die waren niet te gaar, precies goed. Als toetje namen we cheesecake en frambozenbavarois. Ook deze toetjes waren heerlijk. Kortom heerlijk gegeten bij Abraham!
Lucienne B.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Op laatste moment gebeld. Uitleg gekregen van maand menukaart. Hoofdmenu kon aangepast worden. Gelijk maar tafel geboekt want het kon niet meer via de Online site van AH actie.
We kozen voor mosterdsoep, mosselpan, gestoomde groente en frietjes en als dessert een cheesecake. Echt heerlijk gegeten. Een aanrader.
Rinco E.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
Erg trage bediening, ging ook mis met de bestelling, verkeerde dingen werden opgediend... Eten smaakte wel goed maar het duurt zó lang allemaal... Geen aanrader.
Daphne D.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2015
al jaren staat dit restaurant op het verlanglijstje om eens te eten. Vandaag was het zover. Om 7 uur schuiven we aan. Rond 7.40 komt er een dame langs: of we wat willen drinken. Uiteraard graag, na zo lang wachten. Geen enkel excuus voor het wachten. Maar goed, het is druk. We bestellen. Na weer lang wachten arriveert het voorgerecht. Een aangebrand smakend geitekaaskroketje, en een disgenoot kreeg soep met spekjes - terwijl hij zonder vlees besteld had. Kan gebeuren. Dat er ook nog lang gewacht moet worden op drankjes, dat de koffie lauw was, dat de ravioli ook niet echt heel erg bijzonder was gooien we dan ook maar op de drukte door de AH actie. De mosselen waren wel lekker, zei een disgenoot. Al met al voor mij niet voor herhaling vatbaar
Bert.venema.winsum V.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
Mosselen geserveerd zonder mogelijkheid voor vingers afspoelen.
Alleen een pan op een bord, dus tegen de tijd dat je kunt beginnen aan frites en groenten zijn die koud, helaas.