Abraham's Mosterdmakerij en Restaurant

Molenstraat 5 9967 SL Eenrum Nederland Kaart

Over het restaurant Abraham's Mosterdmakerij en Restaurant

Abraham mustard

Abraham’s Mosterdmakerij & Restaurant is gelegen in het pittoreske dorp Eenrum, aan de voet van molen “De Lelie”. Vanuit het tafeltje waar je de heerlijke mosterdgerechten kunt proeven, kijk je door de grote glazen wand mee in de 'fabriek'. Altijd al benieuwd geweest naar de achtergrond van de mosterd? Neem dan achteraf even de tijd voor de rondleiding door hun mosterdmakerij.

Meer informatie over restaurant Abraham's Mosterdmakerij en Restaurant

• : Parkeerplaats

Maandag en dinsdag Gesloten
Woensdag, donderdag, vrijdag 11:00 - 18.00 (kleine kaart)
Zaterdag en zondag vanaf 11:00 voor lunch en diner

vandijken01 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2016
Op de plek waar wij zaten , tochte het en was het fris !
Op het voorgerecht moesten we lang wachten, want de mosterdsoep was op (....) en er moest dus nieuwe gemaakt worden.
Het hoofdgerecht was lauw en er zat niet veel smaak aan. De patatjes waren wel wat hard en er was een bakje sla. Verder niks, geen groente.
Van het nagerecht was alleen nog 1 stukje cheesecake en 1 stukje Teramisu over. We hebben er gegeten met de AH zegels, maar ik ben blij dt we niet de volle pond betaald hebben........
Anneke V.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2016
heerlijk gegeten prachtig voor gerecht met zoeteaardappel en biet . ik had vis die was een beetje te gaar maar het was toch een mooi bord. Het vlees gerecht van mijn man was precies goed. De bediening was erg goed. goede uitleg over het eten. Fijn dat alles uit de streek komt. zeker om vaker te gaan eten.

marjalam .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
Het was gezellig, goed eten en fijn dat het mede van onze plaatselijke biologische (kleikracht o.a.)
We mochten zonder probleem afwijken van de maandaanbieding en het nagerecht inruilen voor ijs. Leuk om zo dichtbij huis lekker uit eten te zijn We komen zeker terug!!
minie_gewoon .
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2016
We zijn heel vriendelijk ontvangen, het is een heel gezellig en sfeervol restaurant. We hadden als vooraf een mosterdsoep en die was heerlijk. Van het huis kregen we ook nog een aperitiefje bestaande uit carpaccio met roomkaas en truffelmayonaise, was erg lekker.
Als hoofdgerecht hadden we ossehaas en varkenshaas met hutspot en puree, boontjes gewikkeld in spek en een stoofpeertje (dit hoorde bij het vlees) en frites en salade.
Als nagerecht chocoladetaart met slagroom. Al met al een zeer geslaagd etentje.
De bediening was ook erg vriendelijk. Wijn hebben we niet gehad dus daar kan ik geen oordeel over geven. Ik hoop u zo voldoende te hebben geinformeerd.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2015
Wij hebben een kerstbuffet genoten bij abrahams mosterdmakerij in eenrum. Het was allemaal enorm goed georganiseerd en voor elk wat wils. Voor de vegetarier werd ook goed gezorgd met bijv. vers gemaakte groentetaartjes . De bediening was uiterts vriendelijk en attent; ze brachten ons zelf gelukskoekjes na!
Uitstekende prijs/kwaliteit verhouding.
Saartjeiens .
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2015
Prijs kwaliteit verhouding voldoende. Niet erg bijzonder maar prima van smaak. Het eten had wel iets warmer gemogen. Het dessert was heerlijk! Leuk personeel, erg klantvriendelijk.
Het was er helaas wel erg koud...
pc.vergeer .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Wij zaten daar met vrienden en hebben erg lekker gegeten. De bediening was vriendelijk en attent en wist precies waaruit de gerechten bestonden. Ze hebben ons goed geadviseerd betreffende de keuze.
Anika P.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
Gegeten met de AH actie, beperkte keuze ten opzichte van de kaart maar genoeg keuze. Mosterdsoep was heerlijk, wat je ook mag verwachten uiteraard. De ribroast was lekker gemarineerd, patat en mayo was goed. Over de sla iets teveel dressing. Toetje viel een beetje tegen, parfait was te stijf, cheesecake te zuur en te zacht. Vriendelijke en prettige bediening zonder teveel poespas. Het was er binnen niet heel warm. Al met al prima, maar niet spectaculair.
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2015
ik zou een ander graag aanbevelen om hier te gaan eten en een rondleiding in de mosterd makerij te maken. Verder zijn er meer activiteiten rondom dit dorp.
bert.velkers .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Echt heerlijk geluncht. Mosterdsoep is formidabel en verse jus d'orange. De bediening was vlot en vriendelijk. Kom vast en zeker weer terug.
Friemann .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
We zijn zeer vriendelijk ontvangen en is ons het menu van de maand verteld waar ook nog wijzigingen in konden worden aangebracht
wij zijn begonnen met een heerlijk groot bord mosterd soep van heerlijke kwaliteit
daarna een rip stuk aan het bot op stam pot het bliksem met kleine gerechtjes daar rondom. met heerlijke groente en patatjes.
met een heerlijk toetje van speculaas pasta met slagroom na
Het was er heerlijk en gezellig te eten.
ginekebusstra .
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Het eten was lekker en de bediening vlot.
We vonden de ribroaster het lekkerst.
De bollen met kruidenboter was iets minder. De bollen waren erg kruimelig en de kruidenboter te koud en hard.
Maar al met al lekker gegeten.
geselligkeit .
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2015
Wij gingen voor het drie gangen diner. Het voorgerecht was een bietensalade wat ons inziens niet echt betiteld mag worden als voorgerecht. De ribroast was voortreffelijk , met friet en voortreffelijke mayonaise en jawel weer een rauwkostsalade en drie warme spruiten. Salade te over dus. Het nagerecht was een ietwat stijve spekulaas parfait. Sfeervol restaurant met een hele leuke bediening , niks mis mee. Alleen de keuze van de kok wat betreft de samenstelling van het menu mag wel wat fantasievoller.
m.kuizenga .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Leuke sfeer
Goede en vlotte bediening
Spareribs en de schnitzel waren heerlijk
Ijs na super en niet te vergeten de mostersoep heerlijk
fadvocaat .
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2015
Gezellig sinterklaasavond daar gegeten. Prima bediening! Eten vonden wij erg lekker. Uitgebreide menukaart waar tevens ook streek producten opstaan. En natuurlijk niet te vergeten de overheerlijke mosterdsoep
Petra S.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2015
Het eten was lekker. Wel veel sausjes e.d. bij de vis was een beetje jammer. Oranje/bruin. ook bij de salade.
Apfelstrudel was een beetje taai.
De cappucinon was lauw een beetje jammer.
Hebben wel lekker gegeten maar was geen topper voor dit geld.
AndreSchepers .
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2015
Gewapende d met 2 AH diner korting kaarten gingen we naar Abrahams Mosterdmakerij. Parkeerplaatsen voldoende om onze auto te parkeren. Wel erg donker om bij het restaurant te komen maar zonder brokken binnen gekomen. De garderobe was ruim een bood voldoende plaats aan ook onze jassen. De ontvangst was iets rommelig dat het ontvangst comité ook de gasten aan tafel bediende. Keurig naar onze tafel gebracht en ook vlot het eerste drankje gehad. Prima uitleg door de bediende van welke keuze we hadden qua menu. Leuke ambiance, smaakvolle gerechten maar tussen het voor en hoofdgerecht zat veel tijd. Dit hebben wij niet als hinderlijk ervaren wel maakte het ons hongerig omdat we vanaf onze plek zo de keuken in konden kijken naar de verrichtingen van de kok. Het eten smaakte goed, porties waren voldoende een de bediening goed geïnformeerd over de inhoud van onze keuze. Al met al goed te noemen. Overall waardering 8.
Roelie H.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Restaurant is gezellig en de bediening is vriendelijk en het eten was geweldig , echt voor herhaling vatbaar , we hebben een leuke avond gehad .
Alileegte .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
Wij hebben genoten en het was heel gezellig!!
Heerlijk gegeten!!
Alles was lekker maar vooral de kabeljauw.
De bediening heel erg vriendelijk.
Echt een aanrader om weer eens te gaan!!
valkemaj .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2015
Mijn man en ik hebben heerlijk gegeten, de vis had iets warmer gekund, maar was heerlijk. We zijn heel erg leuk en vlot bediend. We kunnen het echt aanraden.