Abraham's Mosterdmakerij en Restaurant

Molenstraat 5 9967 SL Eenrum Nederland Kaart

Over het restaurant Abraham's Mosterdmakerij en Restaurant

Abraham mustard

Abraham’s Mosterdmakerij & Restaurant is gelegen in het pittoreske dorp Eenrum, aan de voet van molen “De Lelie”. Vanuit het tafeltje waar je de heerlijke mosterdgerechten kunt proeven, kijk je door de grote glazen wand mee in de 'fabriek'. Altijd al benieuwd geweest naar de achtergrond van de mosterd? Neem dan achteraf even de tijd voor de rondleiding door hun mosterdmakerij.

Meer informatie over restaurant Abraham's Mosterdmakerij en Restaurant

• : Parkeerplaats

Maandag en dinsdag Gesloten
Woensdag, donderdag, vrijdag 11:00 - 18.00 (kleine kaart)
Zaterdag en zondag vanaf 11:00 voor lunch en diner

jonkvrouwvantesselschade .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Vriendelijke ontvangst in een gezellige sfeer. Duidelijke uitleg over de kaart en de dagmenu's.
De gevulde puntpaprika (vegetarisch gerecht) die ik als hoofdgerecht had, was echt ontzettend lekker.
We zullen zeker vaker dit restaurant bezoeken!
Wat leuk om te lezen dat u zo heerlijk heeft gegeten. En dat de bediening u ook goed heeft geholpen. Graag verwelkomen wij u weer!
jeanetkorthuis .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Het eten viel ons tegen eerlijk gezegd. Alleen de mosterdsoep was heerlijk. Verder was het niet speciaal en dat verwacht je toch als je uit eten gaat. De bediening was prima.
Wat jammer dat het eten niet helemaal was waar u op gehoopt had.
malinwapatricia_dv63 .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Het was een ongelofelijke ervaring. Mooi hotelletje, gezellig restaurant met lekker eten.
Bediening uitstekend en klantvriendelijk. Top service.
Is een echte aanrader. Spijtig dat ik geen nachtje meer gereserveerd heb.
Dank u voor deze mooie recensie. Heel erg fijn te lezen dat u zo heeft genoten van alles. Misschien komt u nog een keertje gezellig een nachtje logeren. Dan staat ons team weer voor u klaar.
Jannie W.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Wij hebben als groep van 10dames vandaag bij jullie gegeten het was over heerlijk de bediening was goed .de gerechten waren voortreffelijk zelf de toetje ijs super zelf voor mij gluten vrij en glucose vrij was mogelijk mensen geweldig bedankt voor alles super gezellig voor herhaling
Geen dank!!! we proberen natuurlijk altijd onze gasten het naar hun zin te maken. En glutenvrij en lactosevrij is geen probleem als het van te voren even word aangegeven. Misschien tot een volgende keer.
Marten P.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
de mosterdsoep was heerlijk, helaas liet het eten op zich wachten (zo'n drie kwartier)
misschien kwam dit door een combinatie van drukte, een kleine bezetting en het feit dat we de vrije keus hadden uit het gehele menu (!)
tip voor volgende keer: even laten weten dat het wat langer duurt, en evt iets aanbieden om het wachten te compenseren (broodmandje oid)
gezellige sfeer, wel een tikje koud (t-shirts niet aanbevolen) maar wat wil je ook in zo'n prachtige oude boerderij.

de tocht erheen is trouwens ook leuk. lange slingerweggetjes en kleinde dorpjes zorgden voor een leuke avond uit!
Jammer dat u lang u op eten heeft moeten wachten. Meestal bieden we dan inderdaad iets van brood aan, maar begrijp dat dat in u geval vergeten is. Hoop dat u verder heeft genoten van het eten en misschien tot een volgende keer.
an.wijnmaalen .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Zeer vriendelijke ontvangst, ook voor ons hondje. Wij namen het maandmenu. Van de mosterdsoep hadden we nog veel meer op gekund! Salade met geitenkaas was niet aleen prachtig opgemaakt, maar was gewoon heerlijk. Hoofdgerecht met ossehaas idem dito. En dan ook nog een heerlijk toetje: een variant op creme brulee, met limoen. Zo! Echt super.
Fijn om te horen dat alles zo naar wens is geweest!
marionton .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Beste mostersoep die we ooit gegeten hebben. Het personeel was erg vriendelijk. Het restaurant heeft ook nog een mosterdmakerij en een oud hollands snoepwinkeltje.
Dank u wel!! Dit horen wij als mosterdmakerij en restaurant natuurlijk graag.
gercorriekleinklok .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Het was het maandmenu ,heel verrassend !
Eerst moster amuse , daarna salde met oa geitenkaas .
Hoofdmenu varkens medaillons,heerlijke eigen gemaakte frites met allemaal verschillende groentes , ik ben geen toetjes mens maar mijn vrouw vondt het heerlijk iets van limoen ,al met al fijn gegeten ,een aanrader!!!
Het doet ons goed om te lezen dat ons maandmenu in de smaak viel. We proberen hier ook elke maand weer iets verrassends voor te bedenken. En het dessert van u vrouw was huisgemaakte limoen parfait. Wie weet komt u nog een keer langs voor een ander maandmenu.

Reactie van proever:

Leuk dat jullie hierop reageren ,we kunnen het aanbevelen bij vrienden en familie
KB90 .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Het eten was heerlijk, maar de bediening liet wat steken vallen. De inhoud van het menu was niet bekend bij de bediening, en het verruilen van het toetje kostte extra geld (ook al was het 'nieuwe' toetje de goedkoopste van de kaart). Niet erg om wat extra te moeten betalen, maar toen we af gingen rekenen, en we tank en dineer bonnen hadden waarbij de tweede persoon gratis eet, werd niet een heel toetje van de prijs afgetrokken, maar slechts de meerprijs voor het toetje dat je bovenop de menuprijs moet betalen. Vreemd.
Maar nogmaals, het eten was heerlijk, en misschien was de bediening nieuw, het is ze vergeven.
Fijn om te lezen dat u heerlijk heeft gegeten, maar jammer dat de communicatie met de bediening over het menu te wensen over liet. Hier hebben we inmiddels telefonisch contact met u over gehad. We hopen u graag nog een keer weer te ontvangen in ons restaurant.
AfentoeUit .
  • Datum van je bezoek: 11 mrt. 2016
De tafel was al gedekt. Echte Groningse hartelijkheid. We namen een menu. Alles was erg lekker klaargemaakt. Natuurlijk een mosterdsoep vooraf, in een klein glaasje. Een voorgerecht van spinazieblaadjes met geitenkaas en gedroogde zoete tomaatjes. Keuze hoofdgerecht, de bijgerechten bij de vis zeer veel soorten groenten en erg lekker. De patat trouwens ook. Heet knapperig en niet vet.
Toe een limoenparfait.
We werden niet opgejaagd. Heel ontspannen alles.
We zijn blij te lezen dat alles naar wens is geweest. En dat u ondanks dat het erg rustig was een gezellige avond heeft gehad.

m_tromp91 .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Goede en correcte bediening. Het bedienend personeel kent de gerechten van de kaart zelf ook goed en kan daardoor goed adviseren. De tournedos was werkelijk perfect en ook de panna cotta als nagerecht was heerlijk. Zeker een aanrader!
Bedankt voor u recensie! Fijn dat u lekker heeft gegeten en de bediening naar wens was. Graag zien we u nog eens!
fam.jannenga .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
het goudmakreel menu was heerlijk lekkere rijst erbij ut de kunst.de bediening was vriendelijk en wat op het bord lag werd keurig uitgelegd het restaurant was huiselijk.
Heel prettig te lezen dat alles zo naar wens is geweest! We zien u uiteraard graag nog een keer terug!
rene03 .
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Naar aanleiding van een reservering op IENS.NL, ook even de menu kaart bekeken.
Hierop stonden oa de tijger garnalen, bofkip en ijs fundu. echter bleef dat men de site nog niet had aangepast, want er was een nieuwe menu kaart.
Deze was ook goed, genoten van de proeverij van voorgerechten, spelt pasta met vis, tournedos en mosterd ijs en brownie. Mosterd was wel erg overheersend net of je een lepel mosterd uit een pot haald, mocht iets milder. bediening is goed en beleefd. Achteraf nog even door mosterdmakerij gelopen en wat mosterd soorten meegenomen.

conclusie : Prima restaurant en zeer aan te bevelen
Hartelijk dank voor uw mooie recensie, fijn dat u heeft genoten van uw bezoek en bedankt voor het melden van uw aandachtspunten. Erg slordig dat u op de website van IENS nog onze menukaart van afgelopen zomer vindt. Op onze eigen website staat wel de meest recente menukaart: http://www.abrahamsmosterdmakerij.nl/menukaart/dinerkaart.html. De 'winterkaart' loopt al sinds oktober en u bent de eerste die ons hier op wijst, hartelijk dank daarvoor, we zullen voortaan zorgen dat ook via de IENS website de juiste versie van de menukaart te vinden is!
rpk79 .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Echt heerlijk gegeten. Zeker tegen een redelijke prijs. Sfeervolle ambiance. Ook is het prima geregeld voor de kleine kinderen.
Dankuwel! Fijn dat u lekker heeft gegeten en dat de kinderen zich goed hebben vermaakt! We zien u graag nog eens terug!
koosvandergoot .
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2016
Een glimlach is het visitekaartje van een goed restaurant. Ik kan me voorstellen dat in ieder restaurant hier een werkwijze voor is, maar in Abrahams Mosterdmakerij zal dat niet nodig zijn. De hartelijkheid van de medewerkers is oprecht en je voelt je gelijk ontspannen. Het hele restaurant straalt dit ook uit een fijne entourage voor een romantisch diner. We lieten ons verrassen en dat werd beloond. Niet een bord eten voor je neus, naar binnen werken en binnen een uur weer buiten. De zorg voor de klanten was van hoog niveau. Samen met mijn vriendin heb ik 2,5 uur mogen genieten van gang na gang waar we exclusief verrast werden. Mijn tip: als je een romantisch avondje met je liefje zoekt, rij over de pittoreske landweggetjes naar Eenrum. Medewerkers van Abrahams Mosterdmakerij, bedankt voor de fijne avond, de extra inzet voor jullie klanten en het heerlijke eten
Wat ontzettend fijn dat u samen met uw vriendin zo heeft genoten! Bedankt voor het plaatsen van deze positieve recensie, wij en onze medewerkers worden namelijk ook heel blij van zulke lovende woorden want dat is waar we het uiteindelijk voor doen ;-) Graag tot een volgende keer!
Katharina B.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten, de bediening is heel vriendelijk. En het ziet er heel gezellig uit.
Een groot minpunt is dat het er steen koud was en dat is niet echt fijn. Dit hebben we gemeld aan de bediening en er werd gezegd dat het pand nog niet geisoleerd was en ze er niks aan konden doen. Voor ons reden om er niet meer in de winter te gaan eten.
Wat fijn te lezen dat u heeft genoten van het eten en dat ook de sfeer en bediening naar uw wens was. Wel spijtig dat u het zo koud vond. Afhankelijk van 'hoe de wind staat' is niet ieder plekje in het restaurant altijd even behaaglijk ivm tocht, dat is inderdaad een bekend probleem. We hebben daarom op enkele plaatsen infrarood panelen geplaatst voor degenen die dit prettig vinden. De betreffende bedieningsmedewerker meldde mij dat het pas bij het afrekenen ter sprake kwam dat u het zo koud vond en dat het daarom niet zoveel zin meer had om te melden dat u van tafel had kunnen wisselen. Jammer dat dit zo gelopen is. Hoe dan ook, we hopen u nog eens terug te zien!
klaassandradevries .
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
We hebben in een rustige ongedwongen sfeer kunnen genieten van het lekkere eten. Snelle bediening die niet opdringerig was. Voor herhaling vatbaar!
Een ietwat late reactie op uw mooie woorden, maar we vinden het natuurlijk erg fijn om te lezen dat u heeft genoten van uw bezoek! Hartelijk dank en graag tot een volgende keer!
  • Datum van je bezoek: 5 feb. 2016
We hebben het verrassingsmenu gekozen. Op de menukaart stond dat dit inclusief ijs was. Dat werd geen ijs maar een ander nagerecht. Maar de kwaliteit was goed. Lekker gegeten en de bediening was uitstekend erg klantvriendelijk!
Hartelijk dank voor uw recensie, fijn dat het allemaal goed gesmaakt heeft! Erg jammer dat er zonder overleg een ander nagerecht is geserveerd, excuses daarvoor!
Wim J.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
We hebben heel gezellig en goed gegeten. De bediening was correct en het restaurant kent een zeer goede prijs-kwaliteitverhouding. (Jammer dat de oude jenever niet voorradig was.)
Fijn dat u heeft genoten van uw diner! Hopelijk heeft de jonge jenever ook gesmaakt, de oude jenever (korenwijn) is inmiddels weer op voorraad!
jokegies .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
De vis was het lekkerst. Ook de wijn bij het eten was heerlijk.De bediening was erg vriendelijk en de sfeer was gezellig. Voor herhaling vatbaar.
Fijn dat u heeft genoten van uw diner en bedankt voor het plaatsen van deze mooie woorden! Graag tot een volgende keer!