Abraham's Mosterdmakerij en Restaurant

Molenstraat 5 9967 SL Eenrum Nederland Kaart

Over het restaurant Abraham's Mosterdmakerij en Restaurant

Abraham mustard

Abraham’s Mosterdmakerij & Restaurant is gelegen in het pittoreske dorp Eenrum, aan de voet van molen “De Lelie”. Vanuit het tafeltje waar je de heerlijke mosterdgerechten kunt proeven, kijk je door de grote glazen wand mee in de 'fabriek'. Altijd al benieuwd geweest naar de achtergrond van de mosterd? Neem dan achteraf even de tijd voor de rondleiding door hun mosterdmakerij.

Meer informatie over restaurant Abraham's Mosterdmakerij en Restaurant

• : Parkeerplaats

Dinsdag en Woensdag 12:00 - 17:00
Donderdag t/m Zondag vanaf 11:00

Jouw recensie over het restaurant Abraham's Mosterdmakerij en Restaurant

ingrid H.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
ik had gevraagd om een kipfilet gevuld met kaas, bieslook en gerookte zalm. De zalm en kaas waren echter niet te vinden. Deze zaten er gewoon niet in. Ik heb dit aan de serveerster gevraagd (erg leuke dame overigens) en zij snapte het ook niet, ze is naar de kok gegaan en ik kreeg een nieuwe "gevulde kip". Helaas was deze exact hetzelfde als de eerste (diepvries ??), maar erger nog van binnen rauw!. De aardige serveerster vond dit erg vervelend en is er mee terug gegaan naar de kok. Vervelend voor de kok maar met een open keuken zagen wij alles. Hij maakte met een boos gezicht een wuivend gebaar en zei verder niets dat was het dan. Jammer. Een excuus of een drankje had veel goed gemaakt, wij zijn echt niet de moeilijkste maar de kok deed niets.
Gelukkig waren de spareribs wel goed en gaar, maar rauwe kip in een restaurant kan echt niet.
J B.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Het begon positief ? Beste J. Je reservering is verwerkt en bevestigd door restaurant Abrahams Mosterdmakerij en Restaurant . Je wordt verwacht op 25 mei 2017 met 3 personen om 12:30 onder de naam J. Je reserveringsnummer is: 18400588

Notities: op de reserveringsdag telefonisch doorgegeven dat we ivm verkeersdrukte (Hemelvaart) ca. 30 minuten verlaat zouden zijn. Reactie van bediening. Dat kan niet, er kan voor vandaag niet gereserveerd worden. Op mijn repliek dat ik reserveringsbevestiging en reserveringsnummer had, kreeg ik als antwoord:"Raar, maar als je wil, kom dan maar!" ,!!!! Uiteindelijk aangekomen moesten we in alle drukte zelf maar een tafeltje zoeken. Lukte na 10 minuten ! Geen hulp of excuus van personeel. Bij opnemen van de bestelling voor de eerste drankjes en het vragen om de lunchkaart kregen we een ingekleed verwijt dat we er waren en om de normale kaart vroegen ipv akkoord te gaan met een in elkaar geflanst snackbarmenu. I.p.v. een excuses en ter compensatie een goedmakertje in de vorm van een drankje of op zijn minst een vriendelijk lachje.... schouderophalen en een ijzige blik. Wez zijn opgestaan en hebben ZEER teleurgesteld het pand verlaten.
Wouter V.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Eigenaren zijn spontaan en enthousiast. Tis er gezellig en je kunt er heerlijk eten! Het leuke is dat de gerechten van streekproducten gemaakt worden. Verantwoord voedsel.
marvinwolthof .
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
Zeer mooi authentiek restaurant en mosterdmakerij. Het restaurant deed in het begin een beetje koel aan, maar wanneer je eenmaal aan het tafelen bent, merk je daar niet veel meer van. Vooraf een mosterdsoep genomen, omdat ik erg nieuwsgierig was hoe de mosterdsoep zou smaken als je de echte groninger grove mosterd ter beschikking hebt. Ik bestelde een 'gewone mosterdsoep' om later te ontdekken dat er meerdere varianten mogelijk waren. Ik kreeg de eerste variant en die was werkelijk uitstekend, hoewel het goed was geweest wanneer de gastheer had gevraagd welke variant ik wilde, ik was namelijk best geïnteresseerd in de 2e. We hebben een uitsmijter en een burger gehad als lunchgerecht en deze waren ook zeer goed en er was ruim voldoende! Enige minpuntje was het 2e kopje koffie, deze was echt niet lekker (de eerste was prima!). Complimenten aan de chef en gastheer voor de goed verzorgde en heerlijke lunch! Wij komen zeker terug.
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
We hebben heerlijk gegeten, zelfs onze kids van 7 en 10 jaar hebben heerlijk met de pot meegegeten. De service is vriendelijk en de toelichting aan tafel op de geserveerde maaltijden was een verrijking van het eten. Zeker voor herhaling vatbaar!
Imke J.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Betrof een speciale kerst avond in dickens stijl met een verhalenverteller erbij. Wij hebben heerlijk genoten van alles. Met voorgerechten buffet, hoofdgerecht, toetjes buffet. Alles in overvloed en met liefde gemaakt, want dat proef je. Vlees van hoofdgerecht was perfect gebakken.
Rienk D.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
Gisteravond gereserveerd, en bij binnenkomst was het restaurant redelijk gevuld, over het eten kan ik kort zijn , zeer goed ga zo door, voorgerecht mooi opgediend met heerlijk brood uit Leens, mosterdsoep zoals het hoort te zijn. Hoofdgerecht was kabeljauw, precies goed gebakken, personeel was vriendelijk en professioneel met passie voor het werk.
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Wij zijn zeer tevreden over ons bezoek aan jullie restaurant. Gezellig, behaaglijk warm, Eten was heerlijk.
Zeker komen we nog eens terug.
Dank voor u recensie !! Fijn dat alles zo naar wens was, we ontvangen u graag een keer weer.
Olivier V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Met familie dit restaurant bezocht. Warm onthaal door de vriendelijke bediening. Voor elk wat wils op de kaart. Het eten was goed en de sfeer gezellig. Een aanrader voor deze omgeving.
Leuk dat u ons een aanrader vindt voor de omgeving, dat vinden we natuurlijk zelf ook.
Misschien dat andere gasten hierdoor ook op een idee worden gebracht.
Dank voor u recensie en misschien zien we u snel eens weer.
Robert A.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Gezellig restaurant waar je je heerlijk terug in tijd kunt wanen. Eten was goed, al duurde het wel lang voordat het hoofdgerecht kwam. Overigens heeft men dat netjes in de rekening gecompenseerd.
Jammer dat u wat te lang heeft moeten wachten op het hoofdgerecht, maar goed gecompenseerd begrijp ik.
En al met al was u tevreden en daar zijn we natuurlijk erg blij mee. Tot een volgende keer!
reina G.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
De ontvangst was geweldig en het eten heerlijk ,we komen vast nog eens weer.Dank je.
Geen dank, u bedankt voor deze recensie en hopen u snel eens weer te mogen ontvangen.
Karin U.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Het eten was erg lekker. Zeker de moeite waard. Gezien reacties van anderen die er ooit in het verleden waren geweest. Is het echt een aanrader.
Wat ik heel mooi vind is ook het boefjesmenu, dat de kleintjes gewoon van het bord kunnen mee eten.
De speltpasta was heerlijk en ook het stoofpotje, de nagerechten ook super lekker. En wij houden van goed eten :)
Wat een lovende recensie!! onze dank. We proberen voor al onze gasten iets leuks op de kaart te zetten, dus ook voor de kleintjes. En we hebben een kinderhoekje waar ze lekker kunnen spelen.
Tot een volgende keer.
Klaas-Jan T.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Gekozen voor het maandmenu en die was prima. Prettige bediening. Wanneer je niet voor het maandmenu gaat is er ook genoeg keuze. Voor ieder wat wils, maar niet heel goedkoop.
Dank voor u recensie. Buiten het maandmenu om hebben we inderdaad nog ruime keuze uit voor- hoofd- en nagerechten. Hoofdgerechten vanaf 12,50 euro tot 22,50 euro .
Mamavanjf .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Het eten was heerlijk. Borden mooi opgemaakt. Veel soorten groente bij het hoofdgerecht. Bediening vriendelijk en met gevoel voor humor. Zeer aan te raden!
Dank voor deze mooie recensie. We proberen veel aandacht te besteden aan de opmaak, en het onze gasten naar wens te maken. We zien u graag nog eens terug.
hfokkens .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Dit was voor ons de tweede keer dat we hier gegeten hebben. Vonden de ambiance de vorige keer prachtig. Vorige keer was er nauwelijks personeel waarvoor verontschuldigd werd. Nu de tweede keer was er inderdaad veel meer personeel. Echter onze bestelling heeft heel lang op zich laten wachten. Deze keer was er onderbezetting in de keuken was het excuus. Helaas heb ik mijn bord niet leeg kunnen eten omdat het ook niet zo lekker was. Teleurgesteld.
Wat vervelend dat u avondje uit niet zo goed is bevallen. We proberen wel van deze fouten te leren en vinden het ook fijn als gasten het aangeven als het eten niet zo goed smaakt. Ik weet zo niet of u ook nog een andere optie is aangeboden, maar we willen er veel aan doen om het onze gasten naar hun zin te maken.
We hopen u toch nog een keer te mogen verwelkomen.
quoniam .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Prima ontvangst, , smaakvol aangekleed bord en heerlijk gegeten.
alleen de entourage vonden we wat oubollig.
Sinds deze nieuwe eigenaren zijn aangeraden, hebben we er nu drie keer gegeten.
Elke keer tot volle tevredenheid,
Fijn dat u heerlijk gegeten heeft en de entourage is inderdaad wat oubollig maar dat vinden we nu juist goed passen bij onze ambachtelijke mosterdmakerij. Misschien kunnen we u voor een vierde keer hier begroeten!
inekellens .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Heerlijk gegeten. Werden vriendelijk ontvangen. We kwamen met een shell voucher. Wat we als prettig ervaren hebben dat de bediening niet zodra je glas leeg had kwam vragen of je nog iets wilde drinken.
Voor herhaling vatbaar.
Dank u voor deze leuke recensie, we hopen dat u ook zonder voucher nogmaals bij ons komt dineren.
Gerhardus M.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Leuk ontvangst, vlotte bediening met kennis van zaken. Onder andere streekbieren van zowel tap als fles verkrijgbaar!
Wij konden kiezen uit de gehele kaart en hadden dus een ruime keuze.
De bediening vertelde wat sommige gerechten inhielden zoals onder andere het stoofpotje van de maand (deze keer met kip) dit gerecht was zeer lekker. Ook was er een maandmenu en een verrassingsmenu ook hiervan werdt verteld wat het was/ wat je kon verwachten.

Als voorgerecht hadden wij een overheerlijke Mosterdsoep ( je kon kiezen uit drie verschillende variaties! ) Echt een aanrader dus.

Het hoofdgerecht was ook zeer lekker, een mooi opgemaakt bord met diverse groenten
waaronder crème van wortel een groene asperge en een heerlijke aardappelpuree en het gekozen vlees ( waarvan een aantal door een plaatselijke boer wordt geleverd !)
Er was ook voldoende keuze voor het nagerecht, wat ook mooi gepresenteerd wordt.

Het restaurant zelf zit in een oude boerderij waar ook een mosterdmakerij in gevestigd is. Er naast staat een nog werkende molen.
Het restaurantgedeelte heeft een gezellige inrichting er is veel te zien.
Door middel van een glazenwand kun je de mosterdmakerij zien, deze kun je ook bezoeken en natuurlijk kun je een potje mosterd aanschaffen.

Verder is er voldoende parkeergelegenheid achter de molen.

Overall waren wij zeer tevreden en zullen zeker nog een keer dit restaurant bezoeken.
Ook voor de lunch een mooie locatie daar je als het goed weer is ook fijn buiten kunt eten.

Wat een mooie recensie! onze dank. We ontvangen u graag weer als gast. Dus tot de volgende keer.
knor2250 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
lekker en goed bereidt eten, goede, aardige bediening, duurde alleen wat lang voor het eten op de tafel kwam.
maar wel eenaanrader
Fijn dat u bij ons was en dat alles zo naar wens is geweest, misschien tot de volgende keer!
ansfrans .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Een sfeervol en authentieke locatie met heel vriendelijk personeel
Het eten zag er verzorgd uit en smaakte prima
Vooral hun mosterdsoep is een aanrader
De mogelijkheid om de mosterdmakerij te bekijken maakt dit een heel bijzonder restaurant in een mooie groene en rustige omgeving
Dank voor deze woorden. Wij zijn inderdaad een uniek restaurant met mosterdmakerij erbij. Komt u gerust nog een keer genieten!