Abraham's Mosterdmakerij en Restaurant

Molenstraat 5 9967 SL Eenrum Nederland Kaart

Over restaurant Abraham's Mosterdmakerij en Restaurant

Abraham mustard

Abraham’s Mosterdmakerij & Restaurant is gelegen in het pittoreske dorp Eenrum, aan de voet van molen “De Lelie”. Vanuit het tafeltje waar je de heerlijke mosterdgerechten kunt proeven, kijk je door de grote glazen wand mee in de 'fabriek'. Altijd al benieuwd geweest naar de achtergrond van de mosterd? Neem dan achteraf even de tijd voor de rondleiding door hun mosterdmakerij.

Meer informatie over restaurant Abraham's Mosterdmakerij en Restaurant

• : Parkeerplaats

Dinsdag en Woensdag 12:00 - 17:00
Donderdag t/m Zondag vanaf 11:00

Voordelig
Jan V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Wij zijn zeer tevreden over ons bezoek aan jullie restaurant. Gezellig, behaaglijk warm, Eten was heerlijk.
Zeker komen we nog eens terug.
Dank voor u recensie !! Fijn dat alles zo naar wens was, we ontvangen u graag een keer weer.
Olivier V.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Met familie dit restaurant bezocht. Warm onthaal door de vriendelijke bediening. Voor elk wat wils op de kaart. Het eten was goed en de sfeer gezellig. Een aanrader voor deze omgeving.
Leuk dat u ons een aanrader vindt voor de omgeving, dat vinden we natuurlijk zelf ook.
Misschien dat andere gasten hierdoor ook op een idee worden gebracht.
Dank voor u recensie en misschien zien we u snel eens weer.
Robert A.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
Gezellig restaurant waar je je heerlijk terug in tijd kunt wanen. Eten was goed, al duurde het wel lang voordat het hoofdgerecht kwam. Overigens heeft men dat netjes in de rekening gecompenseerd.
Jammer dat u wat te lang heeft moeten wachten op het hoofdgerecht, maar goed gecompenseerd begrijp ik.
En al met al was u tevreden en daar zijn we natuurlijk erg blij mee. Tot een volgende keer!
Reina G.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2016
De ontvangst was geweldig en het eten heerlijk ,we komen vast nog eens weer.Dank je.
Geen dank, u bedankt voor deze recensie en hopen u snel eens weer te mogen ontvangen.
Karinuiling .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Het eten was erg lekker. Zeker de moeite waard. Gezien reacties van anderen die er ooit in het verleden waren geweest. Is het echt een aanrader.
Wat ik heel mooi vind is ook het boefjesmenu, dat de kleintjes gewoon van het bord kunnen mee eten.
De speltpasta was heerlijk en ook het stoofpotje, de nagerechten ook super lekker. En wij houden van goed eten :)
Wat een lovende recensie!! onze dank. We proberen voor al onze gasten iets leuks op de kaart te zetten, dus ook voor de kleintjes. En we hebben een kinderhoekje waar ze lekker kunnen spelen.
Tot een volgende keer.
Klaas-Jan T.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2016
Gekozen voor het maandmenu en die was prima. Prettige bediening. Wanneer je niet voor het maandmenu gaat is er ook genoeg keuze. Voor ieder wat wils, maar niet heel goedkoop.
Dank voor u recensie. Buiten het maandmenu om hebben we inderdaad nog ruime keuze uit voor- hoofd- en nagerechten. Hoofdgerechten vanaf 12,50 euro tot 22,50 euro .
Mamavanjf .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2016
Het eten was heerlijk. Borden mooi opgemaakt. Veel soorten groente bij het hoofdgerecht. Bediening vriendelijk en met gevoel voor humor. Zeer aan te raden!
Dank voor deze mooie recensie. We proberen veel aandacht te besteden aan de opmaak, en het onze gasten naar wens te maken. We zien u graag nog eens terug.
Hfokkens .
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Dit was voor ons de tweede keer dat we hier gegeten hebben. Vonden de ambiance de vorige keer prachtig. Vorige keer was er nauwelijks personeel waarvoor verontschuldigd werd. Nu de tweede keer was er inderdaad veel meer personeel. Echter onze bestelling heeft heel lang op zich laten wachten. Deze keer was er onderbezetting in de keuken was het excuus. Helaas heb ik mijn bord niet leeg kunnen eten omdat het ook niet zo lekker was. Teleurgesteld.
Wat vervelend dat u avondje uit niet zo goed is bevallen. We proberen wel van deze fouten te leren en vinden het ook fijn als gasten het aangeven als het eten niet zo goed smaakt. Ik weet zo niet of u ook nog een andere optie is aangeboden, maar we willen er veel aan doen om het onze gasten naar hun zin te maken.
We hopen u toch nog een keer te mogen verwelkomen.
Quoniam .
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2016
Prima ontvangst, , smaakvol aangekleed bord en heerlijk gegeten.
alleen de entourage vonden we wat oubollig.
Sinds deze nieuwe eigenaren zijn aangeraden, hebben we er nu drie keer gegeten.
Elke keer tot volle tevredenheid,
Fijn dat u heerlijk gegeten heeft en de entourage is inderdaad wat oubollig maar dat vinden we nu juist goed passen bij onze ambachtelijke mosterdmakerij. Misschien kunnen we u voor een vierde keer hier begroeten!
Inekellens .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Heerlijk gegeten. Werden vriendelijk ontvangen. We kwamen met een shell voucher. Wat we als prettig ervaren hebben dat de bediening niet zodra je glas leeg had kwam vragen of je nog iets wilde drinken.
Voor herhaling vatbaar.
Dank u voor deze leuke recensie, we hopen dat u ook zonder voucher nogmaals bij ons komt dineren.
Gerhardus .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Leuk ontvangst, vlotte bediening met kennis van zaken. Onder andere streekbieren van zowel tap als fles verkrijgbaar!
Wij konden kiezen uit de gehele kaart en hadden dus een ruime keuze.
De bediening vertelde wat sommige gerechten inhielden zoals onder andere het stoofpotje van de maand (deze keer met kip) dit gerecht was zeer lekker. Ook was er een maandmenu en een verrassingsmenu ook hiervan werdt verteld wat het was/ wat je kon verwachten.

Als voorgerecht hadden wij een overheerlijke Mosterdsoep ( je kon kiezen uit drie verschillende variaties! ) Echt een aanrader dus.

Het hoofdgerecht was ook zeer lekker, een mooi opgemaakt bord met diverse groenten
waaronder crème van wortel een groene asperge en een heerlijke aardappelpuree en het gekozen vlees ( waarvan een aantal door een plaatselijke boer wordt geleverd !)
Er was ook voldoende keuze voor het nagerecht, wat ook mooi gepresenteerd wordt.

Het restaurant zelf zit in een oude boerderij waar ook een mosterdmakerij in gevestigd is. Er naast staat een nog werkende molen.
Het restaurantgedeelte heeft een gezellige inrichting er is veel te zien.
Door middel van een glazenwand kun je de mosterdmakerij zien, deze kun je ook bezoeken en natuurlijk kun je een potje mosterd aanschaffen.

Verder is er voldoende parkeergelegenheid achter de molen.

Overall waren wij zeer tevreden en zullen zeker nog een keer dit restaurant bezoeken.
Ook voor de lunch een mooie locatie daar je als het goed weer is ook fijn buiten kunt eten.

Wat een mooie recensie! onze dank. We ontvangen u graag weer als gast. Dus tot de volgende keer.
Knor2250 .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
lekker en goed bereidt eten, goede, aardige bediening, duurde alleen wat lang voor het eten op de tafel kwam.
maar wel eenaanrader
Fijn dat u bij ons was en dat alles zo naar wens is geweest, misschien tot de volgende keer!
Ansfrans .
  • Datum van je bezoek: 7 mei 2016
Een sfeervol en authentieke locatie met heel vriendelijk personeel
Het eten zag er verzorgd uit en smaakte prima
Vooral hun mosterdsoep is een aanrader
De mogelijkheid om de mosterdmakerij te bekijken maakt dit een heel bijzonder restaurant in een mooie groene en rustige omgeving
Dank voor deze woorden. Wij zijn inderdaad een uniek restaurant met mosterdmakerij erbij. Komt u gerust nog een keer genieten!
Jonkvrouwvantesselschade .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Vriendelijke ontvangst in een gezellige sfeer. Duidelijke uitleg over de kaart en de dagmenu's.
De gevulde puntpaprika (vegetarisch gerecht) die ik als hoofdgerecht had, was echt ontzettend lekker.
We zullen zeker vaker dit restaurant bezoeken!
Wat leuk om te lezen dat u zo heerlijk heeft gegeten. En dat de bediening u ook goed heeft geholpen. Graag verwelkomen wij u weer!
Jeanetkorthuis .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Het eten viel ons tegen eerlijk gezegd. Alleen de mosterdsoep was heerlijk. Verder was het niet speciaal en dat verwacht je toch als je uit eten gaat. De bediening was prima.
Wat jammer dat het eten niet helemaal was waar u op gehoopt had.
Malinwapatricia_dv63 .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Het was een ongelofelijke ervaring. Mooi hotelletje, gezellig restaurant met lekker eten.
Bediening uitstekend en klantvriendelijk. Top service.
Is een echte aanrader. Spijtig dat ik geen nachtje meer gereserveerd heb.
Dank u voor deze mooie recensie. Heel erg fijn te lezen dat u zo heeft genoten van alles. Misschien komt u nog een keertje gezellig een nachtje logeren. Dan staat ons team weer voor u klaar.
Jannie W.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Wij hebben als groep van 10dames vandaag bij jullie gegeten het was over heerlijk de bediening was goed .de gerechten waren voortreffelijk zelf de toetje ijs super zelf voor mij gluten vrij en glucose vrij was mogelijk mensen geweldig bedankt voor alles super gezellig voor herhaling
Geen dank!!! we proberen natuurlijk altijd onze gasten het naar hun zin te maken. En glutenvrij en lactosevrij is geen probleem als het van te voren even word aangegeven. Misschien tot een volgende keer.
Marten P.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
de mosterdsoep was heerlijk, helaas liet het eten op zich wachten (zo'n drie kwartier)
misschien kwam dit door een combinatie van drukte, een kleine bezetting en het feit dat we de vrije keus hadden uit het gehele menu (!)
tip voor volgende keer: even laten weten dat het wat langer duurt, en evt iets aanbieden om het wachten te compenseren (broodmandje oid)
gezellige sfeer, wel een tikje koud (t-shirts niet aanbevolen) maar wat wil je ook in zo'n prachtige oude boerderij.

de tocht erheen is trouwens ook leuk. lange slingerweggetjes en kleinde dorpjes zorgden voor een leuke avond uit!
Jammer dat u lang u op eten heeft moeten wachten. Meestal bieden we dan inderdaad iets van brood aan, maar begrijp dat dat in u geval vergeten is. Hoop dat u verder heeft genoten van het eten en misschien tot een volgende keer.
An.wijnmaalen .
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2016
Zeer vriendelijke ontvangst, ook voor ons hondje. Wij namen het maandmenu. Van de mosterdsoep hadden we nog veel meer op gekund! Salade met geitenkaas was niet aleen prachtig opgemaakt, maar was gewoon heerlijk. Hoofdgerecht met ossehaas idem dito. En dan ook nog een heerlijk toetje: een variant op creme brulee, met limoen. Zo! Echt super.
Fijn om te horen dat alles zo naar wens is geweest!
Marionton .
  • Datum van je bezoek: 20 mrt. 2016
Beste mostersoep die we ooit gegeten hebben. Het personeel was erg vriendelijk. Het restaurant heeft ook nog een mosterdmakerij en een oud hollands snoepwinkeltje.
Dank u wel!! Dit horen wij als mosterdmakerij en restaurant natuurlijk graag.