Abinish

Haarlemmerstraat 117 1013 EP Amsterdam Nederland Kaart
31-206393007

Over het restaurant Abinish

Het is tijd voor Abinish! Hier kom je voor de gemoedelijke sfeer, de vriendelijke bediening en natuurlijk de gevarieerde kaart. Ook de vegetariërs onder ons, hebben hier volop keuze. Wat dacht je van een pittige pompoensoep of tempeh gerecht? Alle hoofdgerechten worden bereid op de grill, van de sappige entrecote tot de knapperige gamba’s. Vol van smaak, om je vingers bij af te likken. Liever een voedzame lunch? Bestel dan een heerlijke sandwich.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Abinish

Maandag t/m zondag 12:00 - 21:30

• Mastercard , Visa card
  • Engels gesproken
PSeten .
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Lekker eten wat goed bereid is, geïnspireerd op verschillende mediterrane keukens. Zeer behulpzame bediening die goed inspeelde op onze dieetwensen. Leuk restaurant met prachtige rustige tuinkamer verborgen achterin het smalle pand in een drukke winkelstraat.
Robert B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2017
Vriendelijke ontvangst. Goede bediening die tegemoet kwam aan onze extra wensen. Kleine kaart en drank, divers, lekker en goede prijs/ kwaliteitverhouding. Rustige prettige atmosfeer met wereldmuziek. Kortom, prima gegeten in knus restaurant.
Chantal H.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Met partner geweest.Heel rustige sfeer. Eten was normaal, niet iets speciaals.
De bediening is niet erg enthousiast. bediening mag wel wat meer hebben.
Erik D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Afgelopen zaterdag hier gegeten met mijn vriendin, het zag er leuk uit van buiten.
Op de buitenkant staat grill en steakhouse, echter hebben ze maar 1 steak op de kaart, dus die naamgeving was wel vrij bijzonder.
Eerst zaten we aan een tafeltje wat een beetje op de toch zat, gelukkig konden we vrij snel naar een tafeltje achterin de zaak. De stoelen zijn niet echt heel comfortabel.
Het eten is wel prima. Ik koos voor de merguez worstjes van de grill en mijn vriendin voor de kip van de grill. Beiden erg lekker, ook de salade/groente die er bij zat was erg lekker en ruim voldoende.
De patatas die we erbij kregen waren echter onder de maat en erg vet, volgens ons hadden ze oud frituurvet hiervoor gebruikt. ]

Al met al een prima en betaalbaar eettentje. Alleen nog even op tijd het frituurvet vervangen.