Abel. Grand Café Restaurant

Albrandswaardsedijk 196 3172 XB Poortugaal Nederland Kaart

Over het restaurant Abel. Grand Café Restaurant

Bij Grand Café Restaurant Abel. is volop ruimte voor allerlei feestelijkheden en bijeenkomsten. Gezellig een dag met je vrienden, vriendinnen of collega’s op pad combineer je hier met een van de sportieve of culinaire activiteiten. Ook voor een kop koffie, lunch of diner ben je natuurlijk van harte welkom. In de omgeving kun je heerlijk wandelen, maar ook trouwen. Abel. heeft er alles voor in huis.

Glas champagne

- High Tea 12.00 uur of 15.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Abel. Grand Café Restaurant

Boy S.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Mooi 5- gangendiner, in een gezellig, met mooie Kerstversiering aangekleed, restaurant. Het diner werd in een prima tempo geserveerd.
justinhellevoetsluis .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Eten goed, maar zoals de service een jaar geleden was is hij helaas niet meer, nog steeds goed maar niet zoals een jaar geleden net dat puntje op de i wat toen er wel was.
Smekkie .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Hoog tempo. Binnen 3 kwartier drankje vooraf, voorgerecht, hoofdgerecht en dessert. Te weinig groenten bij gerechten, dit moet bijbesteld worden. Te duur voor wat je krijgt. Erg jammer.
Eatadvisor .
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Al tijd trouwe klant van dit restaurant. Bediening, eten en drinken is prima verzorgd. Echt een aanrader! Geschikt voor zakenlui, families en bekenden!
Een klein minpuntje ?.......de (dames)toiletten zijn wel aan de upgrade toe.
Marianne L.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2017
Flexibele opstelling. Goede service als iets anders wordt gevraagd dan op menukaart staat aangegeven. Tip: maak duidelijk welke open wijnen per glas te bestellen zijn tegen welke prijs.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Heerlijk gegeten in gezellige ambiance: rustig en goede bediening, alert en attent.
We komen hier vaker en komen ook weer terug!
Ines P.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Heerlijke surf en turf (dag special) en toe een citoenmerenguetaart. Ober vroeg of we met of zonder ijs wilden (op de kaart is ie met ijs) super want met ijs was op dat moment teveel geweest. We zijn rondom tevreden!
Käthe T.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Mogelijke locatie en prettig ingericht restaurant met soepele bediening. Alles is licht en schoon. Goede en ruime parkeergelegenheid.
Ine H.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Afgelopen zaterdagmiddag de 90e verjaardag van m'n moeder bij Abel gevierd in "de koepel"
Ik spreek namens alle genodigden, zij vonden het echt een super middag.
Alles klopte, de gezellige lichte ruimte ondanks het weer ;-( was prima, gezellig bloemetje op tafel.
Mooie en gezellige ronde tafels, maakt het praten met iedereen aan tafel een stuk plezieriger.
De bediening was echt zeer goed, vriendelijk, voorkomend en professioneel, regelmatig overleg en niets was hun te veel je voelde echt, te gast.
De kwaliteit was echt super!
Extra service was de golfcar om je van het parkeerterrein te halen en weer terug te brengen naar je auto voor wie daar behoefte aan had of het gewoon leuk vond, het was voor de echte oudjes die slecht te been zijn een fijne service!
Kortom een dikke 10!
Nogmaals bedankt om deze dag voor mijn moeder extra onvergetelijk te maken.
T.Heiligers
Anouk G.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Lekker gegeten.
Carpaccio is wel wat weinig voor 11 euro.
Broodje hamburger en broodje kroket altijd goed.
Bediening aardig voor de kinderen.
Suzanne W.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
De kreeft was erg klein en de smaak was aangetast door het (te lang) gratineren en de saus waardoor de specifieke kreeftsmaak verloren was. Voor een kreeft liefhebber een enorme tegenvaller.
Vriendelijke bediening en gezellige ambiance.
claudiamartini .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Wij zijn vriendelijk ontvangen. Onze tafel was ter gelegenheid van het 50 jaar huwelijksjubileum van mijn ouders erg mooi aangekleed. Rondom een geslaagde avond. Bedankt!
culinaireliefhebber .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Aangename verrassing, we waren met 4 , 3 kozen het menu van €25, het voorgerecht kon zonder problemen bij 1 worden gewijzigd, wij kregen een verkeerd voorgerecht, nou ja verkeerd , het was zalig en duurder maar werd niet gerekend, wel kregen we nog een schaal met het juiste voorgerecht om te proeven wat we "gemist" hadden, top opgelost dus, de 2e en 3e gang verliepen prima met zeer aangename en goed verzorgde gerechten, we komen vaker terug, hulde!
nelpieters .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Een gelegenheid om terug te komen, prima eten, service en bediening. wij zijn met een zeer tevreden gevoel naar huis gegaan.
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
In een leuke ambiance lekker gegeten. Vriendelijke bediening die niet te beroerd zijn om een stap extra te zetten om het je naar de zin te maken. We komen zeker terug.
Irene P.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Ik vond vooral de bediening uitstekend. We hebben bovendien heerlijk gegeten.
Thea S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Het is een leuke gelegenheid maar en ging veel fout deze avond. Een Hamburger die op verzoek doorbakken moest zijn was rood aan de binnenkant. We hadden 1 dessert en 1 koffie besteld van beide kwamen er 2 en
de over die heel de avond redelijk luidruchtig rond had gelopen was er bij het afrekenen niet meer. De klacht
werd serieus genomen en bij het afrekenen werden er drankjes van de rekening afgehaald, maar ik had liever
geen ergenissen.
Janet B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Normaal gesproken ben ik heel tevreden over het eten bij Abel. Maar vanavond viel het echt tegen. Gekozen voor het dagmenu, gebakken schol. We waren met twee personen en bij beide was de schol als snot. Zonde. Verder vond ik het vrij karig dat we maar 1 klein potje patat kregen voor ons tweeen (later op verzoek een potje erbij gekregen). Wat tegen viel was dat er verder niets van groente bij was. Dit hebben we er later apart bij moeten bestellen en daar werd extra voor gerekend. We hebben verteld dat de schol tegen viel en als snot was. Hier is verder niet op terug gekomen. Jammer.
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Alles is naar wens verlopen. Was er nog nooit geweest, maar gezien alle goede berichten over Abel moest ik dat toch een keer zelf uitproberen en het was gewoon toppie. Voor herhaling vatbaar, alleen ik ben maar een keer per jaar jarig, haha.
sylvia158 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk buiten gegeten, daarna binnen verder gedronken. Eten is goed en lekker klaargemaakt, mooi opgemaakt en prima service.