Abel. Grand Café Restaurant

Albrandswaardsedijk 196 3172 XB Poortugaal Nederland Kaart

Over het restaurant Abel. Grand Café Restaurant

Bij Grand Café Restaurant Abel. is volop ruimte voor allerlei feestelijkheden en bijeenkomsten. Gezellig een dag met je vrienden, vriendinnen of collega’s op pad combineer je hier met een van de sportieve of culinaire activiteiten. Ook voor een kop koffie, lunch of diner ben je natuurlijk van harte welkom. In de omgeving kun je heerlijk wandelen, maar ook trouwen. Abel. heeft er alles voor in huis.

Glas champagne

Jouw recensie over het restaurant Abel. Grand Café Restaurant

Robert B.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2018
Beste Abel,

Na vanavond wil ik het jullie toch graag melden.

Waarom moeten we we week op week zolang op onze drankjes wachten en er extra om vragen. Ook onze hapjes zijn vergeten en als we de kaart vragen willen ook graag bestellen. Helaas zijn we meerdere malen elders gaan eten of hebben we iemand moeten !roepen! Om te bestellen. Gemeld bij de leiding, wel andere bediening, maar geen beter resultaat. 2 jaar geleden was het perfect. Ik begrijp het niet meer. Jammer!!!!
monique V.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Club sandwich besteld, wat een teleurstelling 2 boterhammen, heel veel sla en gerookte kipfilet uit de super markt dit sloeg echt nergens op wat chips er bij en dat was het, doodzonde dit moet echt beter want Abel is een leuke zaak met een heerlijk terras en vriendelijke bediening.
Doreen P.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
We hadden ws een verkeerd beeld van dit restaurant, netjes aangekleed kwamen we in een soort strandtent terecht dat viel even tegen. We wilden een 3 gangen verrassingsmenu, bleek dat er geen keuze was in het hoofdgerecht, allen vis was beschikbaar. Voordat wij bestelden werd gevraagd of we extra salade wilden, wij gaven aan nog geen keus te hebben gemaakt. De ober daarna niet meer gezien. Kwaliteit van het eten viel tegen alsook de ambiance. Helaas voor ons een eenmalig bezoek.
Liesbeth G.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Heerlijke dorade aardige bediening beetje druk en lawaaiig
Emma I.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2018
Leuke en gezellige restaurant! Wij komen een keertje zeker terug!!
Jaap O.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2018
Leuke, avond goed gegeten, interessante wijnkaart, compact maar gevarieerd. Kortom aanrader.
yvonne L.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2018
5 gangen menu.Prima gerechten.Was lekker.Niet duur.Alleen 7€ voor een glas sauvignon blanc is buiten proporties.Waarom zulke hoge prijzen.
Janet B.
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2018
Goed gegeten, beetje tuttige inrichting, echt voor trouwerij geschiktt. Wel super snelle en vriendelijke service. Hoofdgerechten te weinig keus wat mij betreft, het mag wat hipper allemaal. Maar wel goed eten en prima restaurant.
John J.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Typisch voorbeeld van wederom een te jong(en duidelijk verveeld) en matig gecoacht team. Droge Coquilles (waar was de Hollandaisse?), 16:50 voor burger is Ok, als de gehele aankleding van de burger Ok is.
Peter H.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Weer een fijne avond gehad daar! Lekker eten, mooie ambiance en goede bediening en dat tegen goede prijzen en allemaal in een tempo waarin je niet te lang of te kort hoeft te wachten
Wendy D.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Gekozen voor het februari 5 gangen diner voor 25 euro. Dit was heerlijk. Ruime porties, prima smaak, prettige bediening. Voor herhaling vatbaar.
Ronald E.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Eten best wel aardig. Niet heel bijzonder maar wel lekker
Bediening gemiddeld tot goed.
Sylvia B.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Jammer van de verlepte bloemetjes op tafel. Ben ik niet gewend van Abel. Verder gezellig en lekker gegeten. Personeel heel vriendelijk en vlot.
Frans A.
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
We komen hier regelmatig, zowel prive als zakelijk. Rustige ontspannen sfeer en de kwaliteit van zowel de gerechten als van het personeel is uitstekend.
Jozina L.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heerlijk gegeten voor een goede prijs en erg vriendelijke bediening. Top
M. V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Prima kwaliteit, mooi ligging, vriendelijk personeel. Goed prijs kwaliteit verhouding. Voldoende parkeergelegenheid. Echt een aanrader.
L.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Genoten van een heerlijk (Valentijnsmenu). Brood en karaf water gratis. Tijdens de winteractie t/m maart 2018
kun je van een 5 gangen menu voor de prijs van EUR 25 pp profiteren.
Sheila S.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Ik bestelde een sliptong, kreeg tehoren dat er maar 1 was, de laatste. Toen noemde de serveerster een aantal andere vissoorten op die ik wel kon nemen. Uiteindelijk werd hoofgerecht geserveerd, werd het verkeerde neer gezet, manager aangesproken werd weg gehaald, zonder excuus kegen we te horen dat ons eten klaar stond, we hadden al patat staan waar we 5 min mee hebben zitten wachten tot ons goede gerecht werd geserveert. Heel jammer dat de bediening ect. Het lekkere eten zo beetje verpest. Ik had wel meer excuus gezien voor het verkeerde eten serveren.
Han V.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Geen overdadig gevulde borden. Precies goed en bovendien heerlijk.
Bediening: Leuke vent!! Niet schone glazen werden zonder pardon weer meegenomen.
Anoniem_ .
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk gegeten, prima service en gezellige ambiance. We kennen Abel vooral van het terras in de zomer maar nu erg aangenaam verrast door de kwaliteit en sfeer!