Abel. Grand Café Restaurant

Albrandswaardsedijk 196 3172 XB Poortugaal Nederland Kaart

Over het restaurant Abel. Grand Café Restaurant

Bij Grand Café Restaurant Abel. is volop ruimte voor allerlei feestelijkheden en bijeenkomsten. Gezellig een dag met je vrienden, vriendinnen of collega’s op pad combineer je hier met een van de sportieve of culinaire activiteiten. Ook voor een kop koffie, lunch of diner ben je natuurlijk van harte welkom. In de omgeving kun je heerlijk wandelen, maar ook trouwen. Abel. heeft er alles voor in huis.

Meer informatie over restaurant Abel. Grand Café Restaurant

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag t/m zondag 10:00 uur - 23:30 uur
- Lunch 11:30 uur - 22:00 uur
- Diner 11:30 uur - 22:00 uur
- High Tea 12.00 uur of 15.00 uur

remco V.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2017
gewoon heel slecht! je moet lang wachten op je eten, kwaliteit van het eten is heeeel slecht. locatie is super, alleen de service en het eten...
Thea S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Het is een leuke gelegenheid maar en ging veel fout deze avond. Een Hamburger die op verzoek doorbakken moest zijn was rood aan de binnenkant. We hadden 1 dessert en 1 koffie besteld van beide kwamen er 2 en
de over die heel de avond redelijk luidruchtig rond had gelopen was er bij het afrekenen niet meer. De klacht
werd serieus genomen en bij het afrekenen werden er drankjes van de rekening afgehaald, maar ik had liever
geen ergenissen.
Janet B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Normaal gesproken ben ik heel tevreden over het eten bij Abel. Maar vanavond viel het echt tegen. Gekozen voor het dagmenu, gebakken schol. We waren met twee personen en bij beide was de schol als snot. Zonde. Verder vond ik het vrij karig dat we maar 1 klein potje patat kregen voor ons tweeen (later op verzoek een potje erbij gekregen). Wat tegen viel was dat er verder niets van groente bij was. Dit hebben we er later apart bij moeten bestellen en daar werd extra voor gerekend. We hebben verteld dat de schol tegen viel en als snot was. Hier is verder niet op terug gekomen. Jammer.
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Alles is naar wens verlopen. Was er nog nooit geweest, maar gezien alle goede berichten over Abel moest ik dat toch een keer zelf uitproberen en het was gewoon toppie. Voor herhaling vatbaar, alleen ik ben maar een keer per jaar jarig, haha.
sylvia158 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk buiten gegeten, daarna binnen verder gedronken. Eten is goed en lekker klaargemaakt, mooi opgemaakt en prima service.
Leo Z.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
We hadden met 3 personen een tournedos maar de bij horende sauzen waren erg waterig en er moet iets meer gelet worden op de bereiding medium is niet medium rare verder keurig geholpen voor herhaling vatbaar hoor
Mies K.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Mooie gerechten, leuke bediening, goede sfeer, alles goed bereid. Top gegeten
Thea S.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
beetje prijzig en kleine dessertkaart voor de rest prima. Rust tempo en geen haast om af te rekenen.
Wel veel rooklucht van de bbq buiten
Anke S.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Ondanks dat er aan de toegangsweg gewerkt wordt, toch goed te bereiken. De lunch was heerlijk. De bediening erg aardig
Lies M.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Gezellig op terras. Wel achtergrondgeluid te horen van een bruiloftsfeest binnen, maar acceptabel. Het diner was lekker!
Nel B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
We hadden een top avond. Complimenten voor de kok, maar ook bediening was top! Dank jullie wel.
Els W.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Zoals gewoonlijk heeft Abel ons weer verwend met een heerlijke maaltijd, we hebben erg genoten, de pasta met asperges was verrukkelijk.
Sjors M.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Kregen twee patat voor zes man is niet bij vermeld dat we later nog bij mochten bestellen. Is wel 5 keer gevraagd of we nog drinken wilde maar niet of we voldoende patat hadden.
Hendrik T.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Zal het niet aanbevelen.te veel herrie.eten erg weinig.
Niet in verhouding met de prijs.
Gerard P.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Heerlijk gegeten, met een vriendelijke bediening. Een adres waar je dus gewoon terug wil komen...! Er wordt ook uitstekende wijn geschonken. Ook het gerecht van de dag was een uitstekende keuze.
m.j.vangelder013 .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Fijn gegeten bij Abel. Mijn gezelschap was er nog nooit geweest en was ook zeer te spreken over de ambiance.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Anna R.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Prettige landelijke entourage, overdag licht en ruimtelijk, 's avonds knus en sfeervol. Mooi uitzicht over de velden, het water, de bomen. Zeer prettig terras met zowel tafeltjes als comfortabele zitbanken, ook een overdekt gedeelte, zo nodig met vuurtjes en dekentjes. De kaart is gevarieerd en met zowel gangbare als bijzondere gerechten. Heerlijke borrelplank ook. Zeer vriendelijke en vakkundige bediening met hart voor het vak. Lekkere wijntjes. Gebak van Koekela. Met liefde opgemaakte borden, goede kwaliteits- prijsverhouding. Ruim opgezet, ook heel geschikt voor trouwerijen en (bedrijfs-)uitjes.
Linda H.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Het eten was heerlijk. Vriendelijk personeel. Snelle service. Qua hoeveelheid precies goed, niet te veel en niet te weinig.We hebben genoten.
Wendy D.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Wij hadden het wintermenu, 5 gangen diner voor 25 euro. Een aanrader. Heerlijk gegeten, goede bediening en gezellige sfeer.
Evelien B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Na wat goede verhalen over Abel, namen wij vandaag de proef op de som. De voorgerechten waren goed, daarna was de hertenbiefstuk erg smaakvol en bij de pasta vangole zat er nog wat zand tussen, en natuurlijk is het lastig om helemaal zandvrij te maken, maar misschien had dit wel beter gekund, verder smaakte het wel erg goed. De service was fantastich, de gast stond zeker ol nummer één, erg fijn. De gehoorde verhalen waren zeker geen onzin, Abel is echt een aanrader.