Abel. Grand Café Restaurant

Albrandswaardsedijk 196 3172 XB Poortugaal Nederland Kaart

Over het restaurant Abel. Grand Café Restaurant

Bij Grand Café Restaurant Abel. is volop ruimte voor allerlei feestelijkheden en bijeenkomsten. Gezellig een dag met je vrienden, vriendinnen of collega’s op pad combineer je hier met een van de sportieve of culinaire activiteiten. Ook voor een kop koffie, lunch of diner ben je natuurlijk van harte welkom. In de omgeving kun je heerlijk wandelen, maar ook trouwen. Abel. heeft er alles voor in huis.

Meer informatie over restaurant Abel. Grand Café Restaurant

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag t/m zondag 10:00 uur - 23:30 uur
- Lunch 11:30 uur - 22:00 uur
- Diner 11:30 uur - 22:00 uur
- High Tea 12.00 uur of 15.00 uur

• Amex , Mastercard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Bar , Catering , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Open op zondag , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Gerard P.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
m.j.vangelder013 .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Fijn gegeten bij Abel. Mijn gezelschap was er nog nooit geweest en was ook zeer te spreken over de ambiance.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Anna R.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Prettige landelijke entourage, overdag licht en ruimtelijk, 's avonds knus en sfeervol. Mooi uitzicht over de velden, het water, de bomen. Zeer prettig terras met zowel tafeltjes als comfortabele zitbanken, ook een overdekt gedeelte, zo nodig met vuurtjes en dekentjes. De kaart is gevarieerd en met zowel gangbare als bijzondere gerechten. Heerlijke borrelplank ook. Zeer vriendelijke en vakkundige bediening met hart voor het vak. Lekkere wijntjes. Gebak van Koekela. Met liefde opgemaakte borden, goede kwaliteits- prijsverhouding. Ruim opgezet, ook heel geschikt voor trouwerijen en (bedrijfs-)uitjes.
Linda H.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Het eten was heerlijk. Vriendelijk personeel. Snelle service. Qua hoeveelheid precies goed, niet te veel en niet te weinig.We hebben genoten.
Wendy D.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Wij hadden het wintermenu, 5 gangen diner voor 25 euro. Een aanrader. Heerlijk gegeten, goede bediening en gezellige sfeer.
Evelien B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Na wat goede verhalen over Abel, namen wij vandaag de proef op de som. De voorgerechten waren goed, daarna was de hertenbiefstuk erg smaakvol en bij de pasta vangole zat er nog wat zand tussen, en natuurlijk is het lastig om helemaal zandvrij te maken, maar misschien had dit wel beter gekund, verder smaakte het wel erg goed. De service was fantastich, de gast stond zeker ol nummer één, erg fijn. De gehoorde verhalen waren zeker geen onzin, Abel is echt een aanrader.
Ria E.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
We hebben goed gegeten allies was perfect en goed geholpen
Jolanda X.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Lekker eten, leuke bediening en regelmatig wisseling op de kaart. Een aanrader! In de zomer ook genieten op het terras met uitzicht naar de Maas en golfbaan.
John B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
2 weken geleden hier geweest. Het viel erg tegen. Ik had zelf een biefstuk van €21,50, met een beetje pepersaus. Er lag verder niets bij op het bord.
Per 2 personen kregen we een schaaltje patat. Voor de groenten of sla moesten we apart betalen. De mannen hadden een biefstuk van €28,50 met een beetje pepersaus. Er lag een duur stuk vlees op het bord, wat je er absoluut niet aan afzag. Klein mandje stokbrood voor €5. Prijs/kwaliteit viel zeer tegen!
lfijn V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
lekker eten sommige dingen wat prijzig maar een lekker terras voor in de zomer en ook de high tea is erg goed! ik vind de burger erg lekker en het is nooit een probleem om iets in je bestelling aan te passen
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
8/1/216. bedrijfsuitje gehad bij Abel te Rhoon. Mooie accommodatie, goede en vriendelijke bediening. Goed eten en leuke omgeving voor activiteiten. Met dank aan Abel, Daan,Sven, Tamara en Floor. Toppie !!
Erik Z.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
We werden hartelijk ontvangen door de nog relatief jonge gastheren en -vrouwen. De (hoofd)bediening was vlot, netjes en met kennis van zaken en oog voor lege glazen etc.
We hebben goed gegeten voor een prima prijs.
De carpaccio was zeer geslaagd, de soepen ook. Bij de kipsate werd duidelijk aangegeven dat het vlees van binnen rosé was, omdat we kippendijen aten. Erg netjes.
De vegetarische ravioli was ook lekker.
De koffie, thee en chocoladeflikken waren een goede afsluiting!
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Na een hele dag lopen met een vriend neergestreken bij Abel. Lekker nog nagenieten van de laatste zonnenstralen wilden we buiten eerst wat drinken. Maar het leek alsof we genegeerd werden want na 20 minuten hadden we nog niets. We moesten zelf naar binnen om duidelijk te maken dat we buiten wat wilde drinken, maar we krgen te horen dat dat zo niet gaat en ze ons gezien hadden. Ofwel, service is nog wel een verbeterpuntje.
Onze vrouwen en kinderen kwamen een half uur later gezellig aangeschoven. Gezamenlijk buiten onder de terrasverwarmer alvast een voorgerecht/finger food gegeten; prima sushivariant en bitterballen. De bediening bleef ons nu trouwens wel in de gaten houden, dus ze hadden geleerd. Daarna naar binnen voor de hoofmaaltijd. Ik had een overheerlijke vis van de dag, de andere drie volwassenen hadden prima slibtongetjes, net als mijn zoon. En de andere drie hadden een prima kindermenu. Het eten is werkelijk zeer goed, de zaak ziet er ook nog eens mooi uit, dus als de bediening nu hetzelfde niveau gaat halen is het een topzaak.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Service was zeer slecht.veel te lang moeten wachten op glazen, bestek, drank en bediening in zin algemeenheid. Servet, dat voor ons neus op de grond viel, werd door de bediening gewoon ingedekt. Moesten na hoofdgerecht twintig minuten wachten en hebben toen zelf maar gevraagd of er uitgehaald kon worden. Management heeft het duidelijk niet in de hand als het wat drukker is.
LJA .
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2016
Met vrienden geluncht op het terras van restaurant Abel. Wij kozen het boerenbrood met brie, honing en walnoten uit de oven. Er is maar een woord voor: verrukkelijk!! Met een heerlijk glas eigengemaakte ijsthee hebben we genoten. Ook de bediening is prima, niet te opdringerig, vriendelijk en houden alles goed in de gaten. Een aanrader.
Jacqueline R.
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2016
Bediening vriendelijk. Kregen snel ons drankje. We gaven bestelling op voor diner, en we vroegen vooraf brood met smeersel. Brood kwam snel maar dan is het niet de bedoeling dat gelijk voorgerecht komt. Dan hoef je ook geen brood en smeersel te bestellen of geen voorgerecht. We hadden carpaccio vooraf die erg droog was. Voorgerecht was nog niet op of hoofdgerecht kwam eraan. Mijn man had zijn biefstuk rood gevraagd en kreeg het medium. Jammer, weer een misser. Terwijl ik nog de laatste frietjes op zat te eten werd gevraagd of alles gesmaakt had en of alles afgeruimd mocht worden. Toen ik zei dat ik nog aan het eten was ging de overigens vriendelijke ober weg. We hebben geen dessert genomen aangezien we nogal snel alles van matige kwaliteit opgediend kregen. Voor wat we hebben gegeten was de prijs te hoog.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2016
Leuk restaurant op een prima locatie, heerlijk terras, ontzettend aardige ober. Hamburgers waren royaal, één vegetarisch en één gewoon. De twee sliptongetjes waren aan de magere kant en vrij smakeloos. Paar frietjes erbij, geen groente, alles bij elkaar veel te duur voor dit gerecht. De Abel- soes hebben we met zijn vieren gedeeld. Al met al goede sfeer, maar de prijzen zijn te hoog voor wat je krijgt.
Margjek V.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2016
Vanavond voor het eerst gegeten bij Abel, onder de rook van Pernis bij Rhoon/Portugaal. Wat doen 2 hagenezen daar... Tis Een eindje uit de buurt, maar weer vlakbij het werk van manlief. Vandaar. Een mooie avond om op deze mooie plek eens te eten. De lokatie is prachtig, midden in het groen en vlakbij de Oude Maas. Na het eten daar nog even gekeken en op een bankje zitte uitbuiken. De bediening is super snel, erg aardig en attent. Zo was mijn koekje bij de koffie van het schoteltje afgevallen en kreeg ik er 2 voor terug, op een schoteltje gepresenteerd. Maar goed, ik ga nu van achter naar voren dus terug naar het begin. De bestelde drankjes kwamen snel. Ik koos als voorgerecht de salade met pekingeend. Een heerlijke goed gevulde salade. Lekker veel kip, verse knapperige sla en lauwwarme hoy sin saus, Smullen!! Als hoofdgerecht had ik de sliptong. Eenvoudig gebakken maar super vers en lekker. Gegrilde kerstomaatjes maakte het goed af. Manlief had de Tom-ka-Kai en was daar ook zeer tevreden over. De saté ajam was super mals, de bijgeserveerde gele rijst zoals die moet zijn. Alleen de kroepoek smaakte nergens naar. Maar goed, je kan niet alles hebben. Qua prijs oké, niet te duur, niet goedkoop. Zeker zijn geld waard overigens. Al met al een dikke aanrader!!! Ik rij er graag nog een keer voor om.
Bedankt voor de mooie recensie ! :-)

Reactie van proever:

Alleen moet ik volgende keer even terug lezen zie ik... Ik bedoelde natuurlijk lekker veel stukjes EEND.... En ik ben vergeten te vermelden dat we ook heerlijk vers brood met boter en tapenade kregen!!! Super.
zeevrouw .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Na een heerlijke wandeling in de Rhoonse Grienden, zijn we neergestreken voor een diner bij Abel. Het was heerlijk weer en we konden buiten zitten met uitzicht op de golfbaan. Mijn metgezel had een erg lekkere vegetarische dutch weedburger en ik heb genoten van een cheeseburger met rund en spek en zalige entourage. De tomatenmayonaise was geweldig! De prijzen zijn heel schappelijk en het personeel is erg vriendelijk en snel. We komen hier absoluut terug.
Gerard V.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Hier gelunched voorafgaand aan een middagje voetgolf. Heerlijke broodjes voorzien van een heerlijke salade met olijven. Tijdens het voetgolf wat gedronken en een bittergarnituur. Allemaal goede kwaliteit.