Abel. Grand Café Restaurant

Albrandswaardsedijk 196 3172 XB Poortugaal Nederland Kaart

Over het restaurant Abel. Grand Café Restaurant

Bij Grand Café Restaurant Abel. is volop ruimte voor allerlei feestelijkheden en bijeenkomsten. Gezellig een dag met je vrienden, vriendinnen of collega’s op pad combineer je hier met een van de sportieve of culinaire activiteiten. Ook voor een kop koffie, lunch of diner ben je natuurlijk van harte welkom. In de omgeving kun je heerlijk wandelen, maar ook trouwen. Abel. heeft er alles voor in huis.

Meer informatie over restaurant Abel. Grand Café Restaurant

- High Tea 12.00 uur of 15.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Abel. Grand Café Restaurant

Suzanne W.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
De kreeft was erg klein en de smaak was aangetast door het (te lang) gratineren en de saus waardoor de specifieke kreeftsmaak verloren was. Voor een kreeft liefhebber een enorme tegenvaller.
Vriendelijke bediening en gezellige ambiance.
claudiamartini .
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Wij zijn vriendelijk ontvangen. Onze tafel was ter gelegenheid van het 50 jaar huwelijksjubileum van mijn ouders erg mooi aangekleed. Rondom een geslaagde avond. Bedankt!
culinaireliefhebber .
  • Datum van je bezoek: 6 okt. 2017
Aangename verrassing, we waren met 4 , 3 kozen het menu van €25, het voorgerecht kon zonder problemen bij 1 worden gewijzigd, wij kregen een verkeerd voorgerecht, nou ja verkeerd , het was zalig en duurder maar werd niet gerekend, wel kregen we nog een schaal met het juiste voorgerecht om te proeven wat we "gemist" hadden, top opgelost dus, de 2e en 3e gang verliepen prima met zeer aangename en goed verzorgde gerechten, we komen vaker terug, hulde!
nelpieters .
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Een gelegenheid om terug te komen, prima eten, service en bediening. wij zijn met een zeer tevreden gevoel naar huis gegaan.
Theo B.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
In een leuke ambiance lekker gegeten. Vriendelijke bediening die niet te beroerd zijn om een stap extra te zetten om het je naar de zin te maken. We komen zeker terug.
Irene P.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Ik vond vooral de bediening uitstekend. We hebben bovendien heerlijk gegeten.
Thea S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Het is een leuke gelegenheid maar en ging veel fout deze avond. Een Hamburger die op verzoek doorbakken moest zijn was rood aan de binnenkant. We hadden 1 dessert en 1 koffie besteld van beide kwamen er 2 en
de over die heel de avond redelijk luidruchtig rond had gelopen was er bij het afrekenen niet meer. De klacht
werd serieus genomen en bij het afrekenen werden er drankjes van de rekening afgehaald, maar ik had liever
geen ergenissen.
Janet B.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Normaal gesproken ben ik heel tevreden over het eten bij Abel. Maar vanavond viel het echt tegen. Gekozen voor het dagmenu, gebakken schol. We waren met twee personen en bij beide was de schol als snot. Zonde. Verder vond ik het vrij karig dat we maar 1 klein potje patat kregen voor ons tweeen (later op verzoek een potje erbij gekregen). Wat tegen viel was dat er verder niets van groente bij was. Dit hebben we er later apart bij moeten bestellen en daar werd extra voor gerekend. We hebben verteld dat de schol tegen viel en als snot was. Hier is verder niet op terug gekomen. Jammer.
Ria D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Alles is naar wens verlopen. Was er nog nooit geweest, maar gezien alle goede berichten over Abel moest ik dat toch een keer zelf uitproberen en het was gewoon toppie. Voor herhaling vatbaar, alleen ik ben maar een keer per jaar jarig, haha.
sylvia158 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Heerlijk buiten gegeten, daarna binnen verder gedronken. Eten is goed en lekker klaargemaakt, mooi opgemaakt en prima service.
Leo Z.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
We hadden met 3 personen een tournedos maar de bij horende sauzen waren erg waterig en er moet iets meer gelet worden op de bereiding medium is niet medium rare verder keurig geholpen voor herhaling vatbaar hoor
Mies K.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Mooie gerechten, leuke bediening, goede sfeer, alles goed bereid. Top gegeten
Thea S.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
beetje prijzig en kleine dessertkaart voor de rest prima. Rust tempo en geen haast om af te rekenen.
Wel veel rooklucht van de bbq buiten
Anke S.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Ondanks dat er aan de toegangsweg gewerkt wordt, toch goed te bereiken. De lunch was heerlijk. De bediening erg aardig
Lies M.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Gezellig op terras. Wel achtergrondgeluid te horen van een bruiloftsfeest binnen, maar acceptabel. Het diner was lekker!
Nel B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
We hadden een top avond. Complimenten voor de kok, maar ook bediening was top! Dank jullie wel.
Els W.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Zoals gewoonlijk heeft Abel ons weer verwend met een heerlijke maaltijd, we hebben erg genoten, de pasta met asperges was verrukkelijk.
Sjors M.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Kregen twee patat voor zes man is niet bij vermeld dat we later nog bij mochten bestellen. Is wel 5 keer gevraagd of we nog drinken wilde maar niet of we voldoende patat hadden.
Hendrik T.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Zal het niet aanbevelen.te veel herrie.eten erg weinig.
Niet in verhouding met de prijs.
Gerard P.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Heerlijk gegeten, met een vriendelijke bediening. Een adres waar je dus gewoon terug wil komen...! Er wordt ook uitstekende wijn geschonken. Ook het gerecht van de dag was een uitstekende keuze.