Abel. Grand Café Restaurant

Albrandswaardsedijk 196 3172 XB Poortugaal Nederland Kaart

Over het restaurant Abel. Grand Café Restaurant

Bij Grand Café Restaurant Abel. is volop ruimte voor allerlei feestelijkheden en bijeenkomsten. Gezellig een dag met je vrienden, vriendinnen of collega’s op pad combineer je hier met een van de sportieve of culinaire activiteiten. Ook voor een kop koffie, lunch of diner ben je natuurlijk van harte welkom. In de omgeving kun je heerlijk wandelen, maar ook trouwen. Abel. heeft er alles voor in huis.

Meer informatie over restaurant Abel. Grand Café Restaurant

• : Gratis parkeren in de buurt & parkeerplaats

Maandag t/m zondag 10:00 uur - 23:30 uur
- Lunch 11:30 uur - 22:00 uur
- Diner 11:30 uur - 22:00 uur
- High Tea 12.00 uur of 15.00 uur

• Amex , MasterCard , Pin , Visa card , Waardebonnen en cheques voor restaurants
  • Af te huren , Bar , Catering , Engels gesproken , Huisdieren welkom , Invalidentoilet , Open op zondag , Per boot te bereiken , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Anke S.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Ondanks dat er aan de toegangsweg gewerkt wordt, toch goed te bereiken. De lunch was heerlijk. De bediening erg aardig
Lies M.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Nel B.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
We hadden een top avond. Complimenten voor de kok, maar ook bediening was top! Dank jullie wel.
Els W.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Zoals gewoonlijk heeft Abel ons weer verwend met een heerlijke maaltijd, we hebben erg genoten, de pasta met asperges was verrukkelijk.
Sjors M.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2017
Kregen twee patat voor zes man is niet bij vermeld dat we later nog bij mochten bestellen. Is wel 5 keer gevraagd of we nog drinken wilde maar niet of we voldoende patat hadden.
Hendrik T.
  • Datum van je bezoek: 13 mei 2017
Zal het niet aanbevelen.te veel herrie.eten erg weinig.
Niet in verhouding met de prijs.
Gerard P.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Heerlijk gegeten, met een vriendelijke bediening. Een adres waar je dus gewoon terug wil komen...! Er wordt ook uitstekende wijn geschonken. Ook het gerecht van de dag was een uitstekende keuze.
m.j.vangelder013 .
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Fijn gegeten bij Abel. Mijn gezelschap was er nog nooit geweest en was ook zeer te spreken over de ambiance.
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Anna R.
  • Datum van je bezoek: 9 apr. 2017
Prettige landelijke entourage, overdag licht en ruimtelijk, 's avonds knus en sfeervol. Mooi uitzicht over de velden, het water, de bomen. Zeer prettig terras met zowel tafeltjes als comfortabele zitbanken, ook een overdekt gedeelte, zo nodig met vuurtjes en dekentjes. De kaart is gevarieerd en met zowel gangbare als bijzondere gerechten. Heerlijke borrelplank ook. Zeer vriendelijke en vakkundige bediening met hart voor het vak. Lekkere wijntjes. Gebak van Koekela. Met liefde opgemaakte borden, goede kwaliteits- prijsverhouding. Ruim opgezet, ook heel geschikt voor trouwerijen en (bedrijfs-)uitjes.
Linda H.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Het eten was heerlijk. Vriendelijk personeel. Snelle service. Qua hoeveelheid precies goed, niet te veel en niet te weinig.We hebben genoten.
Wendy D.
  • Datum van je bezoek: 15 mrt. 2017
Wij hadden het wintermenu, 5 gangen diner voor 25 euro. Een aanrader. Heerlijk gegeten, goede bediening en gezellige sfeer.
Evelien B.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Na wat goede verhalen over Abel, namen wij vandaag de proef op de som. De voorgerechten waren goed, daarna was de hertenbiefstuk erg smaakvol en bij de pasta vangole zat er nog wat zand tussen, en natuurlijk is het lastig om helemaal zandvrij te maken, maar misschien had dit wel beter gekund, verder smaakte het wel erg goed. De service was fantastich, de gast stond zeker ol nummer één, erg fijn. De gehoorde verhalen waren zeker geen onzin, Abel is echt een aanrader.
Ria E.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2017
We hebben goed gegeten allies was perfect en goed geholpen
Jolanda X.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Lekker eten, leuke bediening en regelmatig wisseling op de kaart. Een aanrader! In de zomer ook genieten op het terras met uitzicht naar de Maas en golfbaan.
John B.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
2 weken geleden hier geweest. Het viel erg tegen. Ik had zelf een biefstuk van €21,50, met een beetje pepersaus. Er lag verder niets bij op het bord.
Per 2 personen kregen we een schaaltje patat. Voor de groenten of sla moesten we apart betalen. De mannen hadden een biefstuk van €28,50 met een beetje pepersaus. Er lag een duur stuk vlees op het bord, wat je er absoluut niet aan afzag. Klein mandje stokbrood voor €5. Prijs/kwaliteit viel zeer tegen!
lfijn V.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
lekker eten sommige dingen wat prijzig maar een lekker terras voor in de zomer en ook de high tea is erg goed! ik vind de burger erg lekker en het is nooit een probleem om iets in je bestelling aan te passen
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
8/1/216. bedrijfsuitje gehad bij Abel te Rhoon. Mooie accommodatie, goede en vriendelijke bediening. Goed eten en leuke omgeving voor activiteiten. Met dank aan Abel, Daan,Sven, Tamara en Floor. Toppie !!
Erik Z.
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2016
We werden hartelijk ontvangen door de nog relatief jonge gastheren en -vrouwen. De (hoofd)bediening was vlot, netjes en met kennis van zaken en oog voor lege glazen etc.
We hebben goed gegeten voor een prima prijs.
De carpaccio was zeer geslaagd, de soepen ook. Bij de kipsate werd duidelijk aangegeven dat het vlees van binnen rosé was, omdat we kippendijen aten. Erg netjes.
De vegetarische ravioli was ook lekker.
De koffie, thee en chocoladeflikken waren een goede afsluiting!
Peter M.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Na een hele dag lopen met een vriend neergestreken bij Abel. Lekker nog nagenieten van de laatste zonnenstralen wilden we buiten eerst wat drinken. Maar het leek alsof we genegeerd werden want na 20 minuten hadden we nog niets. We moesten zelf naar binnen om duidelijk te maken dat we buiten wat wilde drinken, maar we krgen te horen dat dat zo niet gaat en ze ons gezien hadden. Ofwel, service is nog wel een verbeterpuntje.
Onze vrouwen en kinderen kwamen een half uur later gezellig aangeschoven. Gezamenlijk buiten onder de terrasverwarmer alvast een voorgerecht/finger food gegeten; prima sushivariant en bitterballen. De bediening bleef ons nu trouwens wel in de gaten houden, dus ze hadden geleerd. Daarna naar binnen voor de hoofmaaltijd. Ik had een overheerlijke vis van de dag, de andere drie volwassenen hadden prima slibtongetjes, net als mijn zoon. En de andere drie hadden een prima kindermenu. Het eten is werkelijk zeer goed, de zaak ziet er ook nog eens mooi uit, dus als de bediening nu hetzelfde niveau gaat halen is het een topzaak.
Henk B.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2016
Service was zeer slecht.veel te lang moeten wachten op glazen, bestek, drank en bediening in zin algemeenheid. Servet, dat voor ons neus op de grond viel, werd door de bediening gewoon ingedekt. Moesten na hoofdgerecht twintig minuten wachten en hebben toen zelf maar gevraagd of er uitgehaald kon worden. Management heeft het duidelijk niet in de hand als het wat drukker is.