Aangenaam

Kleine Houtstraat 105 2011 DK Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Aangenaam

Dineren met een aangename en ontspannen sfeer

Restaurant Aangenaam opende de deuren in 2006 en heeft ondertussen een goede reputatie opgebouwd. Het restaurant is bekend voor de gezellige en ontspannen sfeer met vriendelijk personeel en een fantastisch menu. Je kunt hier genieten van lokale streekproducten, want de chef gebruikt biologische groenten, fruit en vlees. Zelfs het bereiden van gerechten gebeurt op een ecologisch verantwoorde wijze. Het interieur van restaurant Aangenaam is warm en gezellig en is zeer geschikt voor grote groepen. In de zomer kun je ook genieten van het zonnige terras!

Meer informatie over restaurant Aangenaam

Maandag t/m donderdag 16:30 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 12:00-22.00

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Aangenaam

Sandra I.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Miriam V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
stijn H.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Altijd gezellig! Relaxte bediening en originele gerechten.
R. J. K.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Gezellige sfeer en bediening. We hebben lekker gegeten.
Denise W.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Fair en biologisch. Lekker eten. Mooie presentatie en gezellige sfeer. Ik kom er graag. Ook omdat allergien advies erg goed is gehandhavd.
Rowin B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Het is al weer een tijdje geleden dat we hier gegeten hebben, maar ik vond de gerechten een beetje ‘gewoontjes’. Wel echt prima eten en goede service, maar we hadden op iets specialers gehoopt.
Solveig V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Het was er koud en ik heb er vaak lekker gegeten. Viel nu tegen. Personeel was niet erg enthousiast
Wilfred L.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Fijne en ontspannen sfeer. Het eten was met veel zorg en liefde bereid, ten minste zo zag het er uit en smaakte het. Een aanrader.
Rob J.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Prima gegeten!
Ambrozijn .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Ik vond het een hele prettige ervaring vanavond. Op aanraden van meerdere mensen bij Aangenaam gegeten. Rustige avond (maar ook later op de avond pas wat gaan eten) en hele ontspannen sfeer.
Ik lees wisselende recensies wat betreft het eten, ik vond persoonlijk mijn maaltijdsalade erg smakelijk, tevens fijn aangepast aan dieet. Wat dat betreft pluspunten.
Wel de bijbehorende patatjes niet helemaal goed geleverd, maar dat is uiteindelijk helemaal goedgekomen.
Prettige service, fijne vibe qua restaurant, voor mij een terugkomer!
siny C.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk gegeten in een leuk restaurant, sfeervol en biologische producten. Mooie gerechten voldoende en smaakvol bereik...een aanrader!!!
Arja V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Ontspannen sfeer, rustige en gezellige omgeving.
Nina B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Lekker gegeten, gezellige ambiance.
Martine B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Leuke gerechten op de kaart en concept is prachtig. Ik vond met name het hoofdgerecht meer beloven dan de beschrijving waarmaakte,uiteindelijk een beetje saai(makreeltajine, kruidiger verwacht). Voor -en nagerecht prima.Wel gezellig gezeten.
Rianne B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Leuk restaurant en afwisselende kaart. Het licht vond ik wat fel en geen muziek te horen. Ik had iets meer smaak verwacht, de parelgort risotto was flauw.
Veronica V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Ik had alleen gevraagd of ze iets konden bedenken om bij het eten mijn dochter in het zonnetje te zetten. Ze was jarig! Dit is helaas niet gebeurd! Dat was wel jammer!
Michael P.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Wij zijn vegetarisch en ontdekken bij Aangenaam een paar creatieve vegetarische schotels, knolselderij en appel soep, vegetarische curry.
Ze maakten ook zeer goed. Het was zaterdagavond en zeer rumoerig. De tafels staan dicht op elkaar waardoor je bij de buren de gesprekken kan volgen en ook mee kan kijken op hun smartphones.
Rosa V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heel gezellig restaurant, zaten bij het raam, lekker bij de verwarming, hele fijne bediening, vooraf lekekr broodje met aioli, olijfjes en een karafje water en lekker gegeten!
leoniepeters .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We wonen in De Rijp en besloten een dagje haarlem te doen en wilden de dag afsluiten om bij Aangenaam te gaan eten. We werden leuk ontvangen en je mocht van de hele kaart kiezen. Het kiezen ging een beetje langzaam want er stonden veel lekkere dingen op. Op advies van de bediende hebben we als voorgerecht de geitenkaas salade genomen met balsamico dressing walnoten en salade. Deze was heerlijk! Het hoofdgerecht hadden we de stroganoff van hert met papardelle champignons en creme freche en dit was ook heel erg lekker! Toetje beide verschillend maar was ook heerlijk! Ook hebben we aangegeven hier nog eens terug te komen als we in haarlem zijn want alles was heerlijk! De Thijstea is ook aan te raden.
Linda M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het was aangenaam kennis te maken ! en een mooie verrassing, heerlijk, we hebben van de lunch gebruik gemaakt.
Goede loopafstand naar het centrum alles is compact bij elkaar.