Aangenaam

Kleine Houtstraat 105 2011 DK Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Aangenaam

Dineren met een aangename en ontspannen sfeer

Restaurant Aangenaam opende de deuren in 2006 en heeft ondertussen een goede reputatie opgebouwd. Het restaurant is bekend voor de gezellige en ontspannen sfeer met vriendelijk personeel en een fantastisch menu. Je kunt hier genieten van lokale streekproducten, want de chef gebruikt biologische groenten, fruit en vlees. Zelfs het bereiden van gerechten gebeurt op een ecologisch verantwoorde wijze. Het interieur van restaurant Aangenaam is warm en gezellig en is zeer geschikt voor grote groepen. In de zomer kun je ook genieten van het zonnige terras!

Meer informatie over restaurant Aangenaam

Maandag t/m donderdag 16:30 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 12:00-22.00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Wi-Fi

Jouw recensie over het restaurant Aangenaam

Kristine B.
  • Datum van je bezoek: 21 apr. 2018
Bretons vispotje was flauwe hap
Henk D.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2018
Bijzondere en originele gerechten met goede combinaties. Vriendelijke ongedwongen sfeer. Altijd leuk om hier te dineren.
Eline Van P.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2018
Heel lwkker gegeten. Gezellig. Prima bediening ook al was hij alleen!
De tafel van Danny T.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2018
Weer heerlijk Aangenaam gegeten ????????
Martine K.
Dit is het enige restaurant waar ik nog kom, OMDAT ALLE GEBRUIKTE PRODUCTEN BIOLOGISCH ZIJN! ( En de sfeer goed, het eten goed etc. etc. Ben er nog nooit teleur gesteld!
Bep B.
  • Datum van je bezoek: 6 mrt. 2018
Prettige aandachtige bediening; er werd rekening gehouden met de slechthorendheid van mijn gast en dat was voor haar heel prettig. De salade was goed samengesteld en er waren goede producten op tafel om bij de salade te gebruiken. De quiche was luchtig. Kortom: om weer terug te komen.
Nicole A.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Bijzonder verrassende gerechten op de kaart, waarbij de verwachting van de smaak helaas iets teleurstellend was bij het hoofdgerecht. De walnoten-karameltaart daarenteren was verrukkelijk.
Tafeltjes zijn aan de kleine kant en men zit erg dicht op elkaar.
Reshma W.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
Eten was ok, wat meer fantasie bij kaasfondue had wel gemogen. Je krijgt een paar stukjes groenten, twee stengels selderij een plakje courgette en vooral veel brood. Eten is ok maar heel simpel. Bediening aardig en inrichting knus.
Marja L.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2018
Prettige en rustige bediening in een gezellig restaurant, zonder opsmuk. Lekker broodje vooraf met olie en boter en olijven. Eten was heerlijk. Verrassende smaken. Tip bij de skrei: Iets meer witlof en minder aardappelpuree.
Wijn was ook erg lekker, zowel de Portugese als de sauvignon. We komen graag weer terug!
Henk N.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
Wat is “Aangenaam” een fantastisch leuk, lekker, gezellig en sympathiek restaurant. Aankleding is warm en ‘aangenaam werelds’, het eten was heerlijk (vooraf: visstoofpotje en salade forel/appel/hazelnoten/mierikswortel;
hoofdgerecht: entrecôte en kaasfondue; nagerecht: chocolademousse van Tony Chocolonely) en de bediening bestond uit 2 hele spontane enthousiaste jongedames die ons vriendelijk en adequaat bedienden.
Een heerlijke avond gehad!
Ga zo door Aangenaam! We komen zeker vaker. Hartelijke groet van Truus en Henk Nooitgedacht.
Sandra I.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heerlijk gegeten in een gezellige sfeer met vriendelijke bediening, echt genoten. Een aanrader!
Miriam V.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Sfeervol, kwaliteit en vriendelijk. Schoon sanitair.
stijn H.
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2018
Altijd gezellig! Relaxte bediening en originele gerechten.
R. J. K.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Gezellige sfeer en bediening. We hebben lekker gegeten.
Denise W.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
Fair en biologisch. Lekker eten. Mooie presentatie en gezellige sfeer. Ik kom er graag. Ook omdat allergien advies erg goed is gehandhavd.
Rowin B.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Het is al weer een tijdje geleden dat we hier gegeten hebben, maar ik vond de gerechten een beetje ‘gewoontjes’. Wel echt prima eten en goede service, maar we hadden op iets specialers gehoopt.
Solveig V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Het was er koud en ik heb er vaak lekker gegeten. Viel nu tegen. Personeel was niet erg enthousiast
Wilfred L.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Fijne en ontspannen sfeer. Het eten was met veel zorg en liefde bereid, ten minste zo zag het er uit en smaakte het. Een aanrader.
Rob J.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2017
Prima gegeten!
Ambrozijn .
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2017
Ik vond het een hele prettige ervaring vanavond. Op aanraden van meerdere mensen bij Aangenaam gegeten. Rustige avond (maar ook later op de avond pas wat gaan eten) en hele ontspannen sfeer.
Ik lees wisselende recensies wat betreft het eten, ik vond persoonlijk mijn maaltijdsalade erg smakelijk, tevens fijn aangepast aan dieet. Wat dat betreft pluspunten.
Wel de bijbehorende patatjes niet helemaal goed geleverd, maar dat is uiteindelijk helemaal goedgekomen.
Prettige service, fijne vibe qua restaurant, voor mij een terugkomer!
siny C.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk gegeten in een leuk restaurant, sfeervol en biologische producten. Mooie gerechten voldoende en smaakvol bereik...een aanrader!!!