Aangenaam

Kleine Houtstraat 105 2011 DK Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Aangenaam

Dineren met een aangename en ontspannen sfeer

Restaurant Aangenaam opende de deuren in 2006 en heeft ondertussen een goede reputatie opgebouwd. Het restaurant is bekend voor de gezellige en ontspannen sfeer met vriendelijk personeel en een fantastisch menu. Je kunt hier genieten van lokale streekproducten, want de chef gebruikt biologische groenten, fruit en vlees. Zelfs het bereiden van gerechten gebeurt op een ecologisch verantwoorde wijze. Het interieur van restaurant Aangenaam is warm en gezellig en is zeer geschikt voor grote groepen. In de zomer kun je ook genieten van het zonnige terras!

Meer informatie over restaurant Aangenaam

Maandag t/m donderdag 16:30 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 12:00-22.00

Jouw recensie over het restaurant Aangenaam

GG M.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heerlijk en vers en genoeg gegeten,aardige bediening en een goede sfeer,
voor mijn partner had er wel iets meer keuze aan vlees gerechten op de menukaart mogen staan.
invedabosma B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
De Preis kwaliteitverhouding is voor een biologisch restaurant zeer goed, het eten was heerlijk, alleen de soep was iets te dik, maar de smaak was goed
Hannah V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het is de verhouding prijs/kwaliteit wat dit restaurant zo goed maakt. Voor een zacht prijsje, krijg je een prettige inrichting (fijne zitplaatsen, genoeg ruimte, privacy), lieve bediening en ruim voldoende kwaliteit van eten,
Mirella T.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Helaas viel ons bezoek aan Aangenaam tegen. De service was teleurstellend, niet pro-actief met bestellingen opnemen of tafel afruimen. Na twee uur te hebben gewacht op ons hoofdgerecht toch maar gevraagd wanneer we onze maaltijden konden verwachten. Ze waren net klaar, helaas kregen twee van mijn tafelgenoten niet de maaltijd die ze hadden besteld. Jammer dat onze ervaring niet zo aangenaam was als de verwachting die de naam schept.
John-Linda K.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
We hebben lekker gegeten en gezeten en een leuke avond gehad. Een kleine misser werd netjes opgelost. Het was een prima kennismaking!
Daw D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Eten was opzich wel lekker, inrichting was iets minder en muziek was heel raar. Ik heb er niks op tegen qua muziek, maar je zou het niet verwachten bij de naam van restaurant en inrichting. Wachttijd was ook wel wat lang moet ik zeggen. We zaten bijna als enige daar voor lunch, maar ze kwam weinig langs om te vragen of we wat willen drinken. En als we wat willen drinken is ze nergens te vinden. Dat is jammer. (Niet echt gerelateerd aan het restaurant, maar aan de overkant zit trouwens een hele leuke kat die iedereen gedag zegt als je er langs loopt).
Margreet V.
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2017
Heerlijk en gezellig gegeten. Zeer vriendelijke bediening.
De wachttijd tussen de gerechten was goed en er werd ook nog gevraagd om het dessert even uit te stellen indien nodig!
Sinclairfan .
  • Datum van je bezoek: 22 sep. 2017
Gezellig restaurantje met een originele kaart met veel keuze. Voor een goede prijs eet je hier eens iets anders dan in de meeste restaurants en het is nog lekker ook! Vriendelijke bediening en goede service. Zo viel het de bediening op dat de thee die ik had gekozen (per ongeluk een heel rokerige zwarte thee ipv gewone zwarte thee) niet naar wens was (zonder dat ik daar iets van had gezegd) en boden ze uit zichzelf aan me even een nieuwe thee te brengen. Erg attent. Dit restaurant zit niet 'in de loop' maar is een omweggetje in het centrum van Haarlem meer dan waard!
Ez P.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2017
Leuke avond gehad, lekker gegeten. Diversiteit in menu en 'eens wat anders'. Goede wijn werd erbij geschonken, vriendelijke service.
Margriet V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Heerlijk gegeten. Aardig personeel. Alle medewerking aan een vlotte bediening, omdat we vroeg weg moesten i.v.m. avondwerk. Complimenten!
brinkemh .
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Heerlijk gegeten en prettige bediening. Minpunt is de akoestiek, door houten vloer, steen, geen geluidsabsorberende voorzieningen is het heel lawaaiig, zeker als je vlak bij een groep zit. Tafels dicht op elkaar.
Sommige restaurants lossen het deels op door schuimrubber onder tafels te bevestigen.
Liliane P.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Via AH actie hier gegeten. Restaurant zat gezellig 'aangenaam' vol. Uitgebreide keuze van de menukaart. De risotto was niet wat ik ervan verwachtte maar dat werd meteen opgelost door ander gerecht aan te bieden door het vriendelijke personeel. Goede volle glazen wijn. Karaf water en mandje brood van het huis!
Jilles L.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Prettig gegeten op een vrijdagavond in september met een vriendin.
De bediening was vriendelijk en correct, de pompoensoep was zoals je een pompoensoep verwachten mag, de tajine als hoofdgerecht was smaakvol. Lekkere Texelse bieren worden hier geserveerd. Aanrader, goede sfeer, goede producten.
C.C. W.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2017
Leuke ambiance, heerlijke en eerlijke gerechten, complimenten voor de kok!
Porties leken klein maar hoeveelheid was precies goed
invedabosma B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
met vrienden lekker geluncht, we waren allemaal tevreden met de salade, ook de bediening was vriendelik.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Vlotte en vriendelijke bediening, gezellige ongedwongen sfeer.
Gingen tevreden naar huis en iedereen ( we waren met 5 personen) had
heerlijk gegeten!
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Lekker eten voor een gunstige prijs. De gebruikte ingrediënten waren heel vers. Wel een wat sobere inrichting met harde stoeltjes, maar wij komen zeker terug!
Jocé G.
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2017
Prima restaurant.
NormaE .
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Bij Aangenaam eten was het aangenaam! Zij bereiden eerlijk eten, biologisch, en serveren ook biologische wijnen. Prijs-kwaliteit was oké. Ontvangst was wat terughoudend, klein beetje stug, wel vriendelijk. Een rustig restaurant in het rustige gedeelte van de Kleine Houtstraat in Haarlem. De wachttijd tussen het voorgerecht en hoofdgerecht duurde iets langer dan gewend. Klein terras buiten (kleine tafeltjes en stoeltjes).
Prima beleving!
pdekruijf .
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Heerlijke gegeten!
Bijzondere ingrediënten en daardoor bijzondere gerechten. Met het mooie weer het voorgerecht buiten gegeten, het hoofdgerecht en het toetje binnen.
Genoeg keus!