Aangenaam

Kleine Houtstraat 105 2011 DK Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Aangenaam

Dineren met een aangename en ontspannen sfeer

Restaurant Aangenaam opende de deuren in 2006 en heeft ondertussen een goede reputatie opgebouwd. Het restaurant is bekend voor de gezellige en ontspannen sfeer met vriendelijk personeel en een fantastisch menu. Je kunt hier genieten van lokale streekproducten, want de chef gebruikt biologische groenten, fruit en vlees. Zelfs het bereiden van gerechten gebeurt op een ecologisch verantwoorde wijze. Het interieur van restaurant Aangenaam is warm en gezellig en is zeer geschikt voor grote groepen. In de zomer kun je ook genieten van het zonnige terras!

Meer informatie over restaurant Aangenaam

Maandag t/m donderdag 16:30 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 12:00-22.00

georgette B.
  • Datum van je bezoek: 18 aug. 2017
Lekker gegeten, snelle bediening, maar het was ook niet druk, ondanks dat kon je de verschillende gesprekken van andere bezoekers goed horen, dus ben benieuwd hoe dat is als de tent vol zit. Mijn vriendin kon haar fiets nergens kwijt, in de straat waar Aangenaam zit is er nauwelijks plek om een fiets te parkeren.
Gerke N.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2017
Geen heel enthousiaste bediening, ontvangst. Gerecht (falafal) viel wat tegen, droog weinig spannend.
Roxanne S.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Bediening was traag en luisterde niet goed naar vragen en bestellingen waardoor ik tot 2 x toe niet kreeg wat ik besteld had. Hierdoor zat mijn tafelgenoot eerst 10 min alleen te eten.
Rob O.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Aangenaam maakte zijn/haar naam weer waar: lekker vers eten in een leuke rustige setting met aandachtige, vriendelijke en vlotte bediening. Wij komen graag weer een keer terug!
Loes O.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Met familie genoten van een heerlijke maaltijd in een sfeervol restaurant. Gerechten waren van goede kwaliteit en bereiding, ook aantrekkelijk geserveerd. Ontvangst en bediening waren open en vriendelijk. Deze feedback hebben wij ook aan de restauranthouder gegeven.
marjoleinvanee .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2017
Prima eten. Bediening kon iets beter. Fijn dat het een rustigere avond was, waardoor de akoestiek redelijk goed te doen was.
R L.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Ook al waren wij ruim een kwartier te laat, toch een fijne ontvangst.
Hebben er heerlijk gegeten. Zouden we in de buurt wonen, dan kwamen we hier zeker vaker.
Sylvia D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Fijn dat ze ook wat alternatieven hadden voor iemand met gluten en lactose intolerantie.
Iets teveel tafeltjes te dicht op elkaar was een klein min puntje.
CorineC .
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2017
Super lekker gegeten! Alles was super vers, lekker veel groente, ook groente die je niet zo vaak ziet zoals koolrabi. Vriendelijke bediening. Het was absoluut niet te merken dat ze er nog maar 2 weken werkt. Jammer dat het eerste gerecht van de dessert kaart ervoor zorgt dat ik de rest van de kaart niet meer lees... Tony Chocolony Chocolade mousse is nu eenmaal onweerstaanbaar.
Nienke G.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Het eten was echt heerlijk! Aangenaam is een heel gezellig restaurant in de kleine houtstraat met een fairtrade sfeer. Ontzettend leuk en internationaal ingericht en de bediening is heel relaxt en erg vriendelijk :)
LoeSje H.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Een aangename ???? plek om te eten!! Eten is heerlijk, bediening aardig en de sfeer prima!! Aanrader en kom zeker een keertje terug!!
Johan V.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Prima restaurant voor schappelijke prijs; wel wat rumoerig en nogal kleine tafels. Gemoedelijke sfeer en attente bediening.
rkrol .
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2017
Mijn vrouw is nogal lastig qua dieet: vegetarisch en allergisch voor paddenstoelen en paprika. Maar dat was bij de reservering ook doorgegeven. Bij binnenkomst konden we direct gaan zitten en kregen we de kaart. Maar de dieetwens was blijkbaar niet doorgekomen. De reactie op de dieetwens was: "u kunt kiezen uit de kaart en dat is het". Er was geen flexibiliteit mogelijk. Er bleek 1 voorgerechtje te zijn wat voldoet, namelijk preisoep en 1 hoofdgerecht: pizza gemaakt van kikkererwten met daarop tomaat, rucola en asperges. Nu houdt mijn vrouw ook niet van pizza, dus gaf ik aan dat ik deze keuze heel mager vond. Maar de ober had geen zin en geen tijd om mee te denken: "dit is het, ik ga naar andere klanten". Terwijl op de kaart het motto van Aangenaam staat: "we denken graag mee met klanten met bijzondere dieetwensen". Dus heeft mijn vrouw de soep en pizza maar genomen. De soep vond ze veel te peperig. Ze proefde alleen peper en de neus ging ervan lopen. Ze heeft hem dan ook niet helemaal opgegeten. Bij afruimen vroeg de ober of het had gesmaakt, dus vertelden we dat er wat te veel peper in de soep zat. De reactie was: "Oh". Tja, aan zo'n reactie heb je als klant ook niets. Later de pizza: de topping was prima, maar de bodem een droge hap. Die heeft mijn vrouw dan ook niet opgegeten. Met wat pasta was dit trouwens wel een lekker gerechtje geweest..... Ook daarna weer bij het afhalen: "was alles naar wens". Beetje rare vraag als een hele pizza bodem nog op het bord ligt. Dus hebben we maar ja gezegd. Wat we misten bij dit restaurant was meedenken en flexibiliteit. Bij de meeste restaurants past de kok wel wat aan of verzint hij iets. Hier was de boodschap: "alles is 's-middags voorbereid, dus dit is het".
stellebellie .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2017
Heerlijk via de AH actie gegeten hier met z'n drieën. Prima keuze aan gerechten op de lunchkaart en wij hadden een voortreffelijke paprika-tomatensoep als dagsoep vooraf besteld en hadden ook alle tijd om daarvan rustig te genieten. Onze club-sandwich met verse patat was ook super smaakvol en de kroketten op brood zagen er zelfs heerlijk uit en smaakten zeer goed. Kortom genoten van onze lunch op deze bijzondere locatie waar wij zeker nog eens gaan lunchen.
Judith K.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Heerlijk gegeten bij aangenaam. De bediening mag wel wat vaker vragen of gasten nog wat willen drinken. Dit is niet gevraagd bij ons.
De tafel van Danny T.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Zeer gezellig restaurant met (h)eerlijke producten!
Martine K.
Wat fijn dat dit restaurant alleen eerlijke producten gebruikt! Dit restaurant is in Haarlem het enige dat zo rekening houdt met de toekomst van onze kinderen... Waren er maar meer restaurants die naast het serveren van goede gerechten, ook rekening houden met de aarde!
Yusra U.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2017
Lekker gegeten gisteren avond op mijn verjaardag met mijn gezin, de sfeer was goed, service is ook goed.
Ik kom zeker terug .
Helen H.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Prima gegeten, grote porties, er wordt gekookt met biologische produkten.
Bediening is gezellig en vlot. Op zich fijn dat de gangen vlot achter elkaar geserveerd worden, maar gezien de porties had er nog wel iets meer tijd tussen mogen zitten. We zaten buiten en toen het begon te spetteren werd ons een plaats binnen aangeboden ( waar we overigens geen gebruik van hoefden te maken.
lenie V.
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2017
Bij aankomst dachten we afgelegen en erg stil, maar na een half uur zat het aardig vol. Heerlijk gegeten. We komen zeker een keer terug vanuit Purmerend en IJmuiden.
Judith F.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2017
Aangenaam toeven en heerlijk eten!!