Over het restaurant Aangenaam

Dineren met een aangename en ontspannen sfeer

Restaurant Aangenaam opende de deuren in 2006 en heeft ondertussen een goede reputatie opgebouwd. Het restaurant is bekend voor de gezellige en ontspannen sfeer met vriendelijk personeel en een fantastisch menu. Je kunt hier genieten van lokale streekproducten, want de chef gebruikt biologische groenten, fruit en vlees. Zelfs het bereiden van gerechten gebeurt op een ecologisch verantwoorde wijze. Het interieur van restaurant Aangenaam is warm en gezellig en is zeer geschikt voor grote groepen. In de zomer kun je ook genieten van het zonnige terras!

Meer informatie over restaurant Aangenaam

Maandag t/m donderdag 16:30 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 12:00-22.00

Anoniem16 .
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Heerlijk gegeten. Aangenaam vertoeven. Het wachten op de volgende gang was niet te lang en niet te kort. Wij hebben er een heel gezellige avond gehad met onze volwassen kinderen.
Mirjam B.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
We maakten gebruik van de AH actie en konden gewoon a la carte kiezen. Uitgebreide kaart met een aparte kaart voor dag-gerechten. Origineel en zeer smaakvol. Mijn zus is vegetarisch en kon ruim kiezen. Als voorgerecht een vega tapas voor 1 persoon. De runder curry met naan was zalig. De vis idem. En de nagerechten waren echt super. Kortom. Zeer goed en gezellig gegeten voor een prima prijs. Aanrader.
Daphne G.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Goed gegeten en super vriendelijke bediening.
FT D.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Via de AH-actie eens uitgeprobeerd. Hiervoor konden we minimaal drie gangen bestellen uit de hele kaart.
Rustig straatje in het centrum, net wat buiten de gebruikelijke horecazone, maar vlakbij de parkeergarage. Bediening was beleefd en klantvriendelijk. Atmosfeer was gemoedelijk, knus. Het eten was van goede kwaliteit en leuk gepresenteerd. De biefstuk was iets verder gegaard dan gevraagd, maar wel lekker mals vlees.
Samyra .
  • Datum van je bezoek: 14 jun. 2017
Personeel is geïnteresseerd en service gericht, ze willen alles doen om het je naar de zin te maken. Als je een speciaal dieet hebt, glutenvrij, suikervrij, lactose vrij bijvoorbeeld, dan vinden ze het fijn als je ze liefst 2 dagen tevoren even belt, dan maken ze iets dat precies goed is voor jou. Veel producten zijn biologisch, daarom zijn ze ook iets duurder. Het eten is van goede kwaliteit. We zijn erg tevreden, we komen zeker vaker terug.
Corina Z.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2017
Heerlijke lunch samen met mijn moeder. Erg vriendelijke kelner, prima locatie. Leuk hoor 2e lunchgerecht
gratis. Zijn we in Haarlem dan komen we zeker terug!
JG J.
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Het restaurant "Aangenaam" is bij mij bekend' dus ik wist wat ik kon verwachten. Het eten was inderdaad weer zeer smakelijk en de bediening was vriendelijk.
Ellen P.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2017
Lekker biologisch eten waar veel zorg aan wordt besteed. Sympathieke doelstelling: 5 % gaat naar een goed doel.
Aardige bediening. Leuk apart sfeertje.
Kom hier graag!
Marion H.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Met 8 personen met de AH-actie gegeten. Gewoon keuze van de kaart als ook de extra's buiten de kaart om.
Keuze is altijd erg prettig ook als je met een actie komt eten.
Bediening prima, eten top! Al met al een hele geslaagde avond!
Dank :)
Martin V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Het ziet er goed uit, je zit prettig en aardige bediening. Het bio/ecologische aspect van Aangenaam spreekt mij erg aan. Kip tajine erg lekker, voorgerechten lekker en toetjes ook. De vislasagne was wat saai: de vis was sappig maar het gerecht had enkel een flauwe kaassmaak. Een plek om naar terug te keren
Henk W.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Op zich wel een lekkere lunch gehad.
Uitsmijter: Moest even wennen aan de opbouw van gerecht. Dooiers waren iets te ver door.
Broodje Rosbief: Zag er lekker uit. Persoonlijk vond ik de rosbief iets te ver doorbakken.
pitadirkje .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
oei wat een kleine porties zeg en dan ben ik niet eens zo'n grote ster. wat is er mis mee om wat meer blaadjes sla op een bord te leggen?
Martine D.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Gezellige sfeer, beetje kleine bistrosetjes buiten (zit niet comfortabel, ziet er wel gezellig uit)
Vriendelijke bediening. Lekker met de AH korting gegeten.
JZ J.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Vriendelijke bediening en aardige keuze van ingredienten. Leuke aparte kaart met verrassende componenten. Dankzij hun actie kwamen we bij hun terecht. Ze waren voor ons nog onbekend omdat ze net een beetje buiten de gewone loop in Haarlem zitten.
Willie S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Gerechten waren erg goed en lekker bereid. We hebben buiten gezeten was binnen erg warm. Tafeltjes erg wiebelig maar mocht de pret niet deren. Voor iemand met fybriomylogie zijn de stoelen helaas niet aan te bevelen. Dan houdt je het niet lang vol. Voor mensen zonder lichamelijke klachten: een super plek. Aanrader
Hans S.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
De prijs van met name de hoofdgerechten is te hoog t.o.v. de kwaliteit. De keuze is erg beperkt en de omschrijving op het menu dekt de lading niet
vissje .
  • Datum van je bezoek: 23 mei 2017
Aangenaam is een heel lief restaurant, sympathieke bediening, goede uitgangspunten (alles bio en fairtrade, heel veel vega en vegan), gratis brood en water, en een gezellige uitstraling. Het eten is lekker, maar niet heel bijzonder. De citrussalade was goed, de risotto nogal papperig. De porties zijn royaal. Al met al een hele prettige ervaring. Met een ah-bon ook nog eens heel goedkoop. Het restaurant oogt een beetje sleets, maar wel knus. Aanrader voor een gezellige avond. Als je echt spectaculair wil eten, zijn er betere opties on Haarlem
japko .
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2017
Dit was voor ons de eerste keer bij Aangenaam. Voor ons was het ook aangenaam. Wij vonden de sfeer gezellig. Het eten was lekker, hoewel mijn puntpaprika iets warmer had gemogen, maar de smaak was wel lekker. Mijn echtgenoot had vis met de parelgort risotto en die was wel goed van temperatuur. Ik persoonlijk heb een gehoorprobleem, maar de zaak zat niet erg vol dus kon ik gelukkig wel converseren met mijn echtgenoot. De wachttijd was goed. Wij hebben niet het gevoel gehad dat alles te snel ging en zeker geen lange wachttijd tussen de gerechten. Wij zijn wijnliefhebbers en vonden de huiswijn en ook de dessert wijn erg lekker. Het was een fijne avond.
Emma H.
  • Datum van je bezoek: 19 mei 2017
Lekker eten, goede en snelle service en heel geschikt voor mensen met een glutenallergie! we gaan er zeker nog een keer heen.
Anne H.
  • Datum van je bezoek: 15 mei 2017
Het Spaanse stoofpotje viel erg droog uit. Hierover geklaagd bij het personeel. De klacht werd goed opgepakt en snel werd een vervangend gerecht geserveerd.