Over het restaurant Aangenaam

Dineren met een aangename en ontspannen sfeer

Restaurant Aangenaam opende de deuren in 2006 en heeft ondertussen een goede reputatie opgebouwd. Het restaurant is bekend voor de gezellige en ontspannen sfeer met vriendelijk personeel en een fantastisch menu. Je kunt hier genieten van lokale streekproducten, want de chef gebruikt biologische groenten, fruit en vlees. Zelfs het bereiden van gerechten gebeurt op een ecologisch verantwoorde wijze. Het interieur van restaurant Aangenaam is warm en gezellig en is zeer geschikt voor grote groepen. In de zomer kun je ook genieten van het zonnige terras!

Meer informatie over restaurant Aangenaam

Manushka T.
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Wij vonden het eten niet super. Wij hadden de tapas als voorgerecht en dit was echt teleurstellend. De salades waren redelijk. De porties waren best groot. Als het om het eten gaat is dit restaurant niet voor herhaling vatbaar. Dessert was ook niet bijzonder en erg prijzig voor wat je krijgt.
Jolanda S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
In december bleek onze reservering van 5 verkeerd genoteerd te staan. Wij werden uitgenodigd toch de kookkunsten van Aangenaam te komen proeven. Wij hebben heerlijk gegeten. Voor mijzelf kan ik zeggen dat de bietensalade met kaas en de vistajine echte smaaksensaties waren. Team Aangenaam heeft ons (aangenaaam ) verrast! Daarvoor Dank!
Ramona D.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Spannende kaart, mooie gerechten, porties goed (alleen de risotto wat aan de kleine kant) en vriendelijke bediening. Een symphatieke en genoeglijke plek om goed en gezond te eten.
Cobie H.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Het eten was lekker. Pure smaken. Prijzen zijn niet te duur. Vond het wel vervelend dat de frituur het niet deed. Onze kinderen hadden zich verheugd op de kroketten, dat was wel erg jammer.
mariejose J.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Het gnocci recept was erg flauw en meelderig. Zal dat niet nog eens bestellen.
Bietensalade en citroenrijst was erg lekker.
sietske H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Restaurant was gezellig en vriendelijke bediening. Jammer dat de wijn, zelfs de niet-huiswijn, in van die ouderwetse kleine glaasje geserveerd wordt. Mooie(re) wijn glazen zou al zo'n ander beeld geven. Eten was niet bijzonder, biefstuk zelfs taai. Wel grote porties. Met AH actie qua prijs prima, maar anders te duur. Jammer, had er meer van verwacht.
Madeleine K.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
De koolrabisoep met curry vooraf begon al meteen een hoofdprijs te verdienen! Heb deze soep meteen aan andere gasten die binnenkwamen, aanbevolen. Daarna tapas als hoofdgerecht, waarvan warme dadels met een warm krokant erom spekje als topper. Toe: hangop: had ik nog nooit gegeten > heerlijk! Wat een ontdekking, dit restaurant zonder pretenties,, en waar de man die bediende AANGENAAM (!) voor de gasten is. En waar gewoon goed wordt gekookt! Ten slotte: waar ook de prijzen AANGENAAM zijn. ..
Tim B.
  • Datum van je bezoek: 23 jan. 2017
Fijn restaurant, uitgebreide menukaart en prima service. Lekkere bijpassende wijnkaart ook. Het concept van Aangenaam spreekt me erg aan. Aanrader!
hiphap .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Het restaurant voelt een beetje als een huiskamerrestaurant, het komt iets minder professioneel over (zo vraagt bediening niet hoe een biefstuk moet worden klaargemaakt bijvoorbeeld). Personeel is wel vriendelijk. Eten was redelijk: mandje brood vooraf van het huis een plus, voor en nagerecht lekker, maar hoofdgerecht een min, dat was niet heel lekker (ook gemeld). Al met al geen slecht restaurant, maar niet iets waar wij naar terugkeren.
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We hadden via AH actie 2e 3 gangen lunch gratis. We mochten 1 lunchgerecht uitkieen en dat was dan gratis!!!
Het eten was redelijk, brood was wel lekker.
Beste Esther,

Ik vind het vervelend dat je teleurgesteld bent. Wat we aanbieden met de AH-actie voor de lunch is echter van te voren precies aangegeven op de site van AH-restaurantactie, namelijk:

"Voor de lunch; U krijgt bij restaurant Aangenaam het tweede lunchgerecht gratis. U kunt hierbij kiezen uit de gerechten van de lunchkaart. Het goedkoopste gerecht krijgt u van ons cadeau. Een aantal gerechten van de lunchkaart vindt u terug op deze pagina."

Ik hoop dat het lunchgerecht wat u van ons heeft gekregen u heeft gesmaakt.

Met vriendelijke groet,

Jeroen Nielen
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Sfeer en inrichting spreken ons aan. Je zit vrij dicht op elkaar en dat bepaalt de sfeer. Toch is er het gevoel dat je jezelf kan zijn. Het eten voldeed aan onze verwachting en de wachttijd tussen de gerechten is niet kort en niet lang. Wij hadden een tajine-schotel en een maaltijjdsalade rode biet, prima! Bediening is vriendelijk en behulpzaam.
Claire S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Prima gelegenheid om een lekkere maaltijd te gebruiken. De producten zijn vers en goed van smaak.
Voor wijn hoef je er niet persé heen, maar daar is overheen te komen.
Simon T .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Ik om hier al een groot aantal jaren en elke keer is de kaart een aangename verrassing. Eten, wijn en de service is prima. Op naar een volgende keer
Marielle W.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Verrassende kaart, goed bereide biologische, milieu- en diervriendelijke gerechten en een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. Kranten en tijdschriften en free WiFi.

Enige minpuntje is de rommelige, studentikoze inrichting met weinig gevoel voor kleurgebruik. Kan heel gemakkelijk veel sfeer- en stijlvoller waardoor het restaurant een plek zou worden waar je vaker binnenstapt of langer blijft hangen.
Evert K.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Leuk restaurant met heerlijke biologische produkten. Alhoewel de inrichting wat eenvoudig is, maakt het toch een gezellige indruk. Lekkere en aparte gerechten. De zalm vooraf en salade met gorgonzola waren goed. De biefstuk en Tajine zeer goed. Royale porties.
@vintage55 ..
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Met vriendin gegeten. Bediening erg vriendelijk. De clubsandwich en de lamsburger waren beide erg lekker.
Het was geen probleem om met een glas wijn lang na te tafelen.
Door alle harde materialen in het restaurant is het erg moeilijk om je eigen tafelgenoot te horen als er een groot gezelschap zit. Misschien een idee om geluidabsorberend materiaal onder stoelen en tafels aan te brengen, alle beetjes helpen.
Maar alles bij elkaar een prima lunchrestaurant!
I en E P.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Gezellig klein restaurant, heerlijk eten, zeer vriendelijke ontvangst.
Porties zouden m.i. wel iets groter mogen zijn, maar er is ook de mogelijkheid om extra frietjes naast het hoofdgerecht te bestellen. Wij kunnen dit restaurant echter zeker aanbevelen !
Henriette B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Heerlijk gegeten!
Lisanne D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Was erg gezelllig alleen beetje oude inrichting en eten was goed alleen jammer dat de spek die ik op mijn brood had niet gebakken was maar verder was alles heel erg goed !!!!
Angie G.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Heerlijk gegeten met de AH restaurant actie.
Het restaurant heeft een uitgebreide kaart en zelfs broodjes voor de kleintjes !
echt een aanrader. Daarnaast hebben ze allemaal leuke biologische en gezonde recepten boeken die je kan inkijken tijdens het wachten.