Over restaurant Aangenaam

Dineren met een aangename en ontspannen sfeer

Restaurant Aangenaam opende de deuren in 2006 en heeft ondertussen een goede reputatie opgebouwd. Het restaurant is bekend voor de gezellige en ontspannen sfeer met vriendelijk personeel en een fantastisch menu. Je kunt hier genieten van lokale streekproducten, want de chef gebruikt biologische groenten, fruit en vlees. Zelfs het bereiden van gerechten gebeurt op een ecologisch verantwoorde wijze. Het interieur van restaurant Aangenaam is warm en gezellig en is zeer geschikt voor grote groepen. In de zomer kun je ook genieten van het zonnige terras!

Meer informatie over restaurant Aangenaam

Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Wij maakte gebruik van AH restaurantactie en mochten zelf gerechten kiezen van het gehele menu. Heerlijk gegeten en alles meer dan genoeg. Het toetje was dus eigenlijk te veel en mochten een Tony's chocolonely uitkiezen om mee naar huis te nemen i.p.v. het toetje. Zeer vriendelijk personeel. Wel klein opgezet dus tafeltjes dicht bij elkaar waardoor het wat rumoerig was. Verder alles prima, een dikke aanrader!
Karine H.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Emmerentiana M.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Via de AH actie geboekt. Keuze uit de hele kaart en gewone porties. Geen "standaard" gerechten dus leuk om eens wat anders te proberen. Alles was even lekker!
Nathaliedesiree .
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Gezellig en lekker. Vroeg leeg. Het personeel leek ons daarom ook wel weg te willen hebben. Muziek uit. Na het gevraagd te hebben wel weer aan. Het eten was wel echt heel erg lekker!
Ron I.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Prima gegeten. Alleen jammer dat we een fles chardonney unduraga van albert heijn 3,95 geserveerd kregen voor de prijs van 27,50. Misschien is dat de manier om het gratis diner terug te verdienen?
Thea E.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
De kwaliteit van het eten is zeer goed en smakelijk. Korte wachttijden, Een gelegenheid om ook een verstaanbaar gesprek te voeren. Je voelt je op je gemak in een prettige sfeer. Wij waren er vanaf 18:30 op een dinsdag avond, met een redelijke bezetting aan cliënten. Groeten van Marion en Thea
Estelle S.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Heerlijke lunch genoten via AH restaurant actie. Je mag alles kiezen van de kaart, top!
Wij kozen voor de salade met geitenbrie en 2 kroketten met brood.
Alles met veel zorg klaar gemaakt en een heerlijke smaak! En dan het brood, zoooo vers en smaakvol!
Een aanrader dus!!
John5huizen .
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
leuke tent en aardig en bekwaam personeel. Het eten daarentegen liet wel te wensen over: De hamburger was eigenlijk een platgeslagen gehaktbal, doorgebroken, droog en geen broodje, sausje, helemaal niets, dit kan je geen hamburger noemen. Zelf had ik een stuk tonijn, maar ook alleen dat . Het was een mooi stuk vis, goed gebakken zonder enige begeleiding, een antiboise, pesto, tapenade of zoiets had zeer welkom geweest , nu was het uitgesproken saai. De kaasfondue was prima. Denk niet dat we hier terug komen.
Paul D.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Leuke entourage en vriendelijke bediening. De clubsandwich was uitstekend. Door de ah actie was de rekening ook nog eens erg voordelig.
Nelly J.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Een regenachtige zondagmiddag werd ineens vrolijk door een warm, kleurig restaurant waar wij heerlijk gegeten hebben en prettig bediend zijn. Een aanrader!
Loes S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2016
Persoonlijke ontvangst, in dit knusse restaurant. Het eten is puur, kruidige smaak, met verrassende gerechten. ( radijsbladsoep ) Groente van het seizoen.
MarcelV .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Een heerlijke zaterdagmiddag met zeer vriendelijke bediening en een gezellige inrichting - ieder gerecht werd met zorg overlegd, voorbereid en geserveerd. Heel "Aangenaam" allemaal!
Femke R.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Hier gegeten met een AH-restaurantbon. We konden een 3-gangendiner samenstellen van de gehele kaart. Hierbij werd steeds het goedkoopste gerecht van de rekening gehaald. Ruime keuze uit vis, vlees en vegetarisch. Goede porties. We hebben een gezellige avond gehad, waarbij we niet lang hoefden te wachten op het eten.
Judith K.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Goede sfeer in het restaurant. De lunchkaart mag wat uitgebreider met broodjes.
Er was iets te weinig keuze in lekkere lunch broodjes.
Eloy.meijster .
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2016
Prima gegeten met de AH restaurant actie. Je kon alles van de kaart kiezen, geen apart menu dus. Alles vers,
vriendelijke bediening.
MarieElise .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2016
Aangenaam, de naam van het restaurant dekt de lading. Prettige bediening. Het geluidsniveau was goed/ zeer rustig,maar valt verder niet te beoordelen, aangezien we binnen de enige 2 gasten waren rond lunchtijd.
Gerechten waren heerlijk, zoals de groentekroketten en de radijsbladsoep. Het brood wat grof ( dikke sneden), wel erg lekker en de sla ook wat grof ( grote stukken) en teveel in verhouding. De walnoten waren heerlijk.
Leuk was het mandje met de kleine attenties na het eten (bij de rekening).
WaarIsMijnFastfood .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2016
Via AH actie lunch gegeten. Eten was smaakvol en goed. Service was ook prettig.
Enige nadeel was dat het op zaterdagmiddag alsnog erg rustig was in dit tentje. Wat jammer is, want aan het eten ligt het niet.
Marjolein S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Prettig dat er volop met biologische producten wordt gewerkt. Het aanbod vegetarische gerechten is groot. Het was jammer dat er bij elke gang minstens één ingrediënt niet meer aanwezig was. Bijvoorbeeld geen rabarber compote bij de vanille parfait, in de plaats daarvan werd rabarber/aarbei-jam aangeboden. Dat het missen van dit onderdeel van het dessert pas na een kwartier na het opnemen van de bestelling werd verteld, maakte de teleurstelling alleen maar groter.
Het geheel kwam wat amateuristisch over. Zonde!
Carola K.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Heerlijke lunch genoten bij Aangenaam. Salade geitenbrie was prima evenals de club sandwich. Karaf tafelwater werd aangeboden en niet berekend. De sfeer in het restaurant is prima evenals de hygiëne. De locatie is net buiten het centrum waardoor de locatie minder gezellig aandoet. Vriendelijke bediening en vers biologisch eten. Voor herhaling vatbaar. De dinerkaart ziet er veelbelovend uit.
Leo249 .
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Ik ben erg verbaasd over de vele lovende recensies. Eigenlijk ben ik best verbaasd dat dit restaurantje nog bestaat. Ik ben er jaren geleden ooit geweest, maar dat viel zo tegen dat ik het een tijdje gelaten heb. Nu toch maar weer een kans gegeven tijdens een zakelijke lunch. We hebben de brioche met gehakt genomen en de salade met geitenkaas. De porties zijn miniscuul, we hebben daarna nog broodjes moeten halen. Ik begrijp niet waarom je een salade aanbiedt als lunchgerecht, terwijl het de omvang heeft van een voorgerechtje. Zelfde verhaal bij de brioche. Naast de karige hoeveelheid sla en de sobere vulling zat er ook weinig smaak aan. Aangenaam: je kunt zoveel leuke dingen doen met een salade, wees gewoon wat creatiever en royaler. En als jullie de salades toch zo piepklein willen houden, serveer er dan een sneetje extra brood bij, voel je echt niks van, maar je gast gaat tenminste met een iets vollere buik naar huis :)