Aangenaam

Kleine Houtstraat 105 2011 DK Haarlem Nederland Kaart

Over het restaurant Aangenaam

Dineren met een aangename en ontspannen sfeer

Restaurant Aangenaam opende de deuren in 2006 en heeft ondertussen een goede reputatie opgebouwd. Het restaurant is bekend voor de gezellige en ontspannen sfeer met vriendelijk personeel en een fantastisch menu. Je kunt hier genieten van lokale streekproducten, want de chef gebruikt biologische groenten, fruit en vlees. Zelfs het bereiden van gerechten gebeurt op een ecologisch verantwoorde wijze. Het interieur van restaurant Aangenaam is warm en gezellig en is zeer geschikt voor grote groepen. In de zomer kun je ook genieten van het zonnige terras!

Meer informatie over restaurant Aangenaam

Maandag t/m donderdag 16:30 - 22:00
Vrijdag t/m Zondag 12:00-22.00

Jouw recensie over het restaurant Aangenaam

siny C.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Heerlijk gegeten in een leuk restaurant, sfeervol en biologische producten. Mooie gerechten voldoende en smaakvol bereik...een aanrader!!!
Arja V.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2017
Ontspannen sfeer, rustige en gezellige omgeving.
Nina B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2017
Lekker gegeten, gezellige ambiance.
Martine B.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Leuke gerechten op de kaart en concept is prachtig. Ik vond met name het hoofdgerecht meer beloven dan de beschrijving waarmaakte,uiteindelijk een beetje saai(makreeltajine, kruidiger verwacht). Voor -en nagerecht prima.Wel gezellig gezeten.
Rianne B.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2017
Leuk restaurant en afwisselende kaart. Het licht vond ik wat fel en geen muziek te horen. Ik had iets meer smaak verwacht, de parelgort risotto was flauw.
Veronica V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2017
Ik had alleen gevraagd of ze iets konden bedenken om bij het eten mijn dochter in het zonnetje te zetten. Ze was jarig! Dit is helaas niet gebeurd! Dat was wel jammer!
Michael P.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Wij zijn vegetarisch en ontdekken bij Aangenaam een paar creatieve vegetarische schotels, knolselderij en appel soep, vegetarische curry.
Ze maakten ook zeer goed. Het was zaterdagavond en zeer rumoerig. De tafels staan dicht op elkaar waardoor je bij de buren de gesprekken kan volgen en ook mee kan kijken op hun smartphones.
Rosa V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heel gezellig restaurant, zaten bij het raam, lekker bij de verwarming, hele fijne bediening, vooraf lekekr broodje met aioli, olijfjes en een karafje water en lekker gegeten!
leoniepeters .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
We wonen in De Rijp en besloten een dagje haarlem te doen en wilden de dag afsluiten om bij Aangenaam te gaan eten. We werden leuk ontvangen en je mocht van de hele kaart kiezen. Het kiezen ging een beetje langzaam want er stonden veel lekkere dingen op. Op advies van de bediende hebben we als voorgerecht de geitenkaas salade genomen met balsamico dressing walnoten en salade. Deze was heerlijk! Het hoofdgerecht hadden we de stroganoff van hert met papardelle champignons en creme freche en dit was ook heel erg lekker! Toetje beide verschillend maar was ook heerlijk! Ook hebben we aangegeven hier nog eens terug te komen als we in haarlem zijn want alles was heerlijk! De Thijstea is ook aan te raden.
Linda M.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Het was aangenaam kennis te maken ! en een mooie verrassing, heerlijk, we hebben van de lunch gebruik gemaakt.
Goede loopafstand naar het centrum alles is compact bij elkaar.
TheodorusvanD .
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Bediening was vriendelijk ondanks het feit dat onze groep niet onder de rustigsten behoorde. Van de tien leden van de groep was het gemiddelde commentaar dat voorgerecht en toetje goed waren, het dominante hoofdgerecht, hertenvlees, was geen hoogvlieger.
Fred S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Goed restaurant met heerlijk eten. Prima huiswijn en ook goed in glutenvrij
Ingrid S.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Gegeten met AH kaart. Het 2e broodje was gratis, niet heel veel keuze maar wel voldoende. Gewoon kiezen van de kaart. Was lekker, vriendelijke bediening.
r.t.heemskerk .
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Prima restaurant. Leuke biologische kaart ,goede "losse" bediening, leuke sfeer. Gezellig avondje uit kan hier.
Wij waren met 10 mensen en hadden en mooie plek dicht aan de bar.

Erg leuke avond genoten.
GG M.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heerlijk en vers en genoeg gegeten,aardige bediening en een goede sfeer,
voor mijn partner had er wel iets meer keuze aan vlees gerechten op de menukaart mogen staan.
invedabosma B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
De Preis kwaliteitverhouding is voor een biologisch restaurant zeer goed, het eten was heerlijk, alleen de soep was iets te dik, maar de smaak was goed
Hannah V.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Het is de verhouding prijs/kwaliteit wat dit restaurant zo goed maakt. Voor een zacht prijsje, krijg je een prettige inrichting (fijne zitplaatsen, genoeg ruimte, privacy), lieve bediening en ruim voldoende kwaliteit van eten,
Mirella T.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Helaas viel ons bezoek aan Aangenaam tegen. De service was teleurstellend, niet pro-actief met bestellingen opnemen of tafel afruimen. Na twee uur te hebben gewacht op ons hoofdgerecht toch maar gevraagd wanneer we onze maaltijden konden verwachten. Ze waren net klaar, helaas kregen twee van mijn tafelgenoten niet de maaltijd die ze hadden besteld. Jammer dat onze ervaring niet zo aangenaam was als de verwachting die de naam schept.
John-Linda K.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
We hebben lekker gegeten en gezeten en een leuke avond gehad. Een kleine misser werd netjes opgelost. Het was een prima kennismaking!
Daw D.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Eten was opzich wel lekker, inrichting was iets minder en muziek was heel raar. Ik heb er niks op tegen qua muziek, maar je zou het niet verwachten bij de naam van restaurant en inrichting. Wachttijd was ook wel wat lang moet ik zeggen. We zaten bijna als enige daar voor lunch, maar ze kwam weinig langs om te vragen of we wat willen drinken. En als we wat willen drinken is ze nergens te vinden. Dat is jammer. (Niet echt gerelateerd aan het restaurant, maar aan de overkant zit trouwens een hele leuke kat die iedereen gedag zegt als je er langs loopt).