Over het restaurant Aangenaam

Dineren met een aangename en ontspannen sfeer

Restaurant Aangenaam opende de deuren in 2006 en heeft ondertussen een goede reputatie opgebouwd. Het restaurant is bekend voor de gezellige en ontspannen sfeer met vriendelijk personeel en een fantastisch menu. Je kunt hier genieten van lokale streekproducten, want de chef gebruikt biologische groenten, fruit en vlees. Zelfs het bereiden van gerechten gebeurt op een ecologisch verantwoorde wijze. Het interieur van restaurant Aangenaam is warm en gezellig en is zeer geschikt voor grote groepen. In de zomer kun je ook genieten van het zonnige terras!

Meer informatie over restaurant Aangenaam

hiphap .
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2017
Esther B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
We hadden via AH actie 2e 3 gangen lunch gratis. We mochten 1 lunchgerecht uitkieen en dat was dan gratis!!!
Het eten was redelijk, brood was wel lekker.
Cor V.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Sfeer en inrichting spreken ons aan. Je zit vrij dicht op elkaar en dat bepaalt de sfeer. Toch is er het gevoel dat je jezelf kan zijn. Het eten voldeed aan onze verwachting en de wachttijd tussen de gerechten is niet kort en niet lang. Wij hadden een tajine-schotel en een maaltijjdsalade rode biet, prima! Bediening is vriendelijk en behulpzaam.
Claire S.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Prima gelegenheid om een lekkere maaltijd te gebruiken. De producten zijn vers en goed van smaak.
Voor wijn hoef je er niet persé heen, maar daar is overheen te komen.
Simon T .
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Ik om hier al een groot aantal jaren en elke keer is de kaart een aangename verrassing. Eten, wijn en de service is prima. Op naar een volgende keer
Marielle W.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2017
Verrassende kaart, goed bereide biologische, milieu- en diervriendelijke gerechten en een uitstekende prijs/kwaliteitsverhouding. Kranten en tijdschriften en free WiFi.

Enige minpuntje is de rommelige, studentikoze inrichting met weinig gevoel voor kleurgebruik. Kan heel gemakkelijk veel sfeer- en stijlvoller waardoor het restaurant een plek zou worden waar je vaker binnenstapt of langer blijft hangen.
Evert K.
  • Datum van je bezoek: 2 jan. 2017
Leuk restaurant met heerlijke biologische produkten. Alhoewel de inrichting wat eenvoudig is, maakt het toch een gezellige indruk. Lekkere en aparte gerechten. De zalm vooraf en salade met gorgonzola waren goed. De biefstuk en Tajine zeer goed. Royale porties.
@vintage55 ..
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Met vriendin gegeten. Bediening erg vriendelijk. De clubsandwich en de lamsburger waren beide erg lekker.
Het was geen probleem om met een glas wijn lang na te tafelen.
Door alle harde materialen in het restaurant is het erg moeilijk om je eigen tafelgenoot te horen als er een groot gezelschap zit. Misschien een idee om geluidabsorberend materiaal onder stoelen en tafels aan te brengen, alle beetjes helpen.
Maar alles bij elkaar een prima lunchrestaurant!
I en E P.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Gezellig klein restaurant, heerlijk eten, zeer vriendelijke ontvangst.
Porties zouden m.i. wel iets groter mogen zijn, maar er is ook de mogelijkheid om extra frietjes naast het hoofdgerecht te bestellen. Wij kunnen dit restaurant echter zeker aanbevelen !
Henriette B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Heerlijk gegeten!
Lisanne D.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2016
Was erg gezelllig alleen beetje oude inrichting en eten was goed alleen jammer dat de spek die ik op mijn brood had niet gebakken was maar verder was alles heel erg goed !!!!
Angie G.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Heerlijk gegeten met de AH restaurant actie.
Het restaurant heeft een uitgebreide kaart en zelfs broodjes voor de kleintjes !
echt een aanrader. Daarnaast hebben ze allemaal leuke biologische en gezonde recepten boeken die je kan inkijken tijdens het wachten.
Anoniem16 .
  • Datum van je bezoek: 12 dec. 2016
Heerlijke lunch. Ook de smoothies zijn een aanrader! Vriendelijk personeel. Verdienen een plek centraler in het centrum van de stad.
Froukje B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Het was zeer aangenaam bij Aangenaam. Heerlijk gegeten. We komen zeker terug.
sievsan .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Heerlijk gegeten, niet te veel variatie op de kaart maar daarvoor zeer afwisselende gerechten. TOP
Wij komen zeker terug om van de andere gerechten te genieten, het was namelijk niet makkelijk om te kiezen.
v.houthuyzen .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Echt lekker gegeten, alle producten biologisch/fairtrade!
De gnocci is echt een aanrader!
Ik vond de chocolade mousse wat zwaar, maar dat mocht de pret niet drukken!
Kom zeker nog eens terug!
eric J.
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
Vond prijs en kwaliteit niet in verhouding. Inrichting matig. Felle verlichting achter in de zaak. Wijnglazen ouderwets klein.
Joyce V.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2016
Wij maakte gebruik van AH restaurantactie en mochten zelf gerechten kiezen van het gehele menu. Heerlijk gegeten en alles meer dan genoeg. Het toetje was dus eigenlijk te veel en mochten een Tony's chocolonely uitkiezen om mee naar huis te nemen i.p.v. het toetje. Zeer vriendelijk personeel. Wel klein opgezet dus tafeltjes dicht bij elkaar waardoor het wat rumoerig was. Verder alles prima, een dikke aanrader!
Karine H.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Geen mooie presentatie van de gerechten. Naam gerechten kwam soms niet overeen met het geserveerde gerecht. Zo was de stroganoff geen stroganoff en bleek de zalm vooraf vooral een broodgerecht.
Emmerentiana M.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Via de AH actie geboekt. Keuze uit de hele kaart en gewone porties. Geen "standaard" gerechten dus leuk om eens wat anders te proberen. Alles was even lekker!