Aangenaam

• Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen
7,1
Nvt N.
  • Datum van je bezoek: 3 aug. 2016
Onlangs hier weer een keertje geluncht. Heerlijk op het terras gezeten. Carpaccio met boerenbrood was erg lekker, ook de tonijnsalade met boerenbrood van mijn disgenoot zag erg prima uit en bleek ook erg lekker. Het was alleen wel erg lastig om contact te krijgen met de bediening (die overigens altijd wel heel vriendelijk is), je moet vaak even naar binnen lopen om nog iets te bestellen.
Edwinus .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2016
We waren er op een mooie zonnige middag om een koffie te drinken buiten op het terras. De pruimen-noten taart was lekker maar de cappuccino was werkelijk niet te drinken. Een van de slechtste die ik ooit heb gekregen. Hier nooit meer.
Elisabeth I.
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2016
We komen hier al jaren. Eten is gewoon goed. Laatste maanden hebben ze volgens ons, te kampen met personeels gebrek. Heel erg jammer en niet leuk voor het personeel dat probeert hun best te doen. Zij krijgen vaak de volle laag en dat is niet terecht. Hopelijk kunnen ze binnenkort op volle sterkte komen. Terras is top!
Barbara B.
  • Datum van je bezoek: 6 jun. 2015
Prima lunchroom met een leuk terras bij de kerk. Ik vind het eten er goed en de bediening ook. Er zijn altijd mensen die wat te klagen hebben....helaas. Maar wat verwacht je dan van een lunchroom waar de prijzen gewoon heel betaalbaar zijn. Ik kom er vaak en dat blijf ik doen ook :-)
Wendy_29 .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2015
beste ancoot.

Toevallig zaten wij als vaste klant ook in de zaak toen u erwas.
Wij zijn van mening dat u zelf onvriendelijk was naar de medewerkster toe.
zij vroeg u op 1 moment geduld omdat ze bezig was met de bestelling van een andere gast.
tevens hebben wij ook gezien dat u uw tosti heerlijk heeft op zitten eten.
buiten dit alles, hoorde wij u schreeuwen dat u nu wilde betalen en anders weg zou lopen, dat was 30 seconden later.
u wilde de bediende een lesje leren in manieren, maar ik denk dat u zelf een lesje nodig heeft in manieren want deze dame is ten alle tijden netjes gebleven tegen u ondanks dat u tegen haar liep te schreeuwen.
Ancoot .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2015
Onaangename zaak

De verbazingwekkend ongemanierde serveerster laat de, in deze brasserie toch al schaars geworden clientele, te lang wachten (ik was er rond 11.30u) en geeft een grote mond toe.
Ik was hier al klant toen de zaak nog "Jules"heette en aanzienlijk aangenamer was. Nu ik meermaals beroerde koffie en verbande tosti's geserveerd heb
gekregen, laat ik het afweten en maak een keuze uit ander horeca -aanbod in
Voorburg.

Marianne
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2014
Wij hebben binnen geluncht bij Aangenaam in Voorburg.
Het eten, en drinken, smaakte prima. En niet duur.
Bediening vlot en aardig, niets op aan te merken.
De plek zelf: nogal klein en saai ingericht. Standaard tafeltjes en stoelen.
Niet om lang te blijven zitten, snel even een lunch gebruiken en weer verder.
Dennis O.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2014
Met een terras als Aangenaam verkoopt deze tent zichzelf. Aan de voet van de kerk en in de gezellige winkelstraat van Voorburg kun je zien en gezien worden. Jammer alleen dat de kaart niet heel bijzonder is. Onze appelkruimeltaart was aan de flauwe kant en de thee was standaard een Pickwick zakje. Waar zie je dat tegenwoordig nog? Maar goed, in het vroege voorjaarszonnetje vergeet je snel.
Wat echt niet kan is de manier hoe de bediening zijn/haar werk doet. Wie heeft de leiding hier? Tijdens het uurtje dat we op het terras gezeten hebben, zijn meerdere gasten weggelopen omdat ze of helemaal niet bediend werden of de bestelling te lang op zich liet wachten. De keukenbrigade kwam zelfs naar buiten om de overgebleven gerechten gratis weg te geven voor het ongemak. Ik zou zeggen tegen de bediening: neem pen en papier mee naar buiten en neem tenminste elke 10 minuten alle bestellingen op en loop nooit zonder lege handen in en uit de zaak. Een debrasseerhoek op het terras zou misschien kunnen helpen.
Al met al was het toch vermakelijk maar dat zou het niet op deze manier moeten zijn. Teveel kansen laat Aangenaam liggen om het echt aangenaam te laten zijn.
Angélique W.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2014
Vandaag de eerste heerlijke zonnige dag dus het terras zag er echt heel lekker uit. Helaas stond nog wel de vuile glazen van de vorige mensen er, en die bleve ook staan, Zelf maar even weggezet. Helaas geen verse jus d'oranje meer aanwezig. Maar eten en drinken waren verder goed. Het opvallende was het personeel. Stonden op het terras gewoon ruzie met elkaar te maken, echt heel ongemakkelijk. Zo ga je dus niet met klanten om !! Echt, deze lunchroom moet het hebben van zijn terras op de zon en de broodjes , voor klantvriendelijkheid moet je echt ergens anders zijn !

Paul V.
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2014
Goede lunchplek, de bediening doet echt haar best maar kan de drukte volgens mij gewoon niet bijbenen. Eten op zich prima, de broodjes zijn lekker en ach, beter dan Aangenaam wordt het in Voorburg volgens mij niet.
Emmy G.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2014
Gistermiddag met goede vriendin genoten van de High Tea, was prima in orde met heerlijke zoetigheden en broodje met zalm en met brie. Een prima besteding van een regenachtige zondagmiddag!
Jacqueline H.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2014
Aangenaam was helemaal niet aangenaam. Zelden zulke slechte bediening meegemaakt. Totaal niet geinteresseerd in klanten. We moesten zelf tot 2 x toe naar een medewerker lopen om te vragen of we geholpen konden worden. De bestelling van het 2e drankje is nooit aangekomen. De broodjes waren redelijk maar de keuze op de kaart een tikkeltje saai. Ik kom hier nooit meer. Inrichting oubollig.
Nelleke P.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2013
Eten was wel lekker en goed, hoewel ik de prijs-kwaliteitverhouding voor het Aangenaam Ontbijt niet helemaal in orde vind.

Het is nogal donker binnen, waardoor ik het niet erg gezellig vind.

De bediening mag nog wel wat aan veranderen: niet pro-actief (wij kwamen met ons zoontje van 13 maanden en zagen geen kinderstoel staan, we moesten echt zelf naar de weggelopen serveerster toegaan om daarom te vragen, ze ziet toch dat we met een kindje komen?). Echt vriendelijk vonden we de bediening ook niet.

Robert-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 13 jul. 2013
Een brasserie met een uitgebreide lunchkaart. Belegde broodjes en salade waren prima in orde. Het is een aanrader om buiten te zitten aangezien het decor binnen nogal sober (weinig lichtinval) en simpel is. De bediening was echter dusdanig slecht dat dit echt de allerlaatste keer was. Het duurt 30 minuten voor ze doorhebben dat je een nieuwe gast bent en vervolgens (na aandringen) 'mag' je de bestelling op laten nemen. De vriendelijkheid was erg ver te zoeken en u raadt het al... het duurde wederom erg lang voor we konden afrekenen. Jammer van de beroerde bediening, anders was het een aanrader geweest.
Valeryssa .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2013
Het eten is zoals je zou verwachten bij een brasserie: een breed assortiment aan belegde broodjes. Lekker, maar weinig bijzonders. De service vond ik slecht: wij hebben hier zeker twintig minuten gezeten zonder dat iemand kwam vragen of wij wat wilden drinken, en toen wij klaar waren om te gaan moesten we zelf maar naar binnen om de rekening te vragen want er was geen personeel in zicht. Het decor is saai, hoewel het uitzicht op de kerk bij het terras wel leuk is. Hier zal ik niet teruggaan.
Lovefood22082001 .
  • Datum van je bezoek: 19 feb. 2013
aangenaam is een leuk en gezellig restaurant ik heb er lekker geluncht! een goede aanrader dus! het is er ook leuk voor kinderen!