Aandacht voor Eten Restaurant

Biltstraat 29 3572 AC Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 36€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Wij serveren een vijf gangen menu met 9 gerechtjes om te delen. Onderstaand een voorbeeld, het menu kan afwijken.
      Antipasti, verschillende voorgerechten, tussengerecht, hoofdgerecht, verschillende zoete dessertjes
      Rekening houden met dieetwensen is geen enkel probleem, geef dit even aan bij de reservering.
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Over het restaurant Aandacht voor Eten Restaurant

Waan je in Italië, waan je in een heerlijk Italiaanse keuken bij restaurant Aandacht voor Eten in Utrecht. Lekker gezellig tafelen met vrienden, intiem genieten van elkaar en de gerechten of heerlijk tussen de olijvenbomen dineren alsof je in Italië bent.

Aandacht voor Eten weet hoe zij de gasten moet verwennen en brengt je terug naar een fijne, warme zomer in Italië. Ze serveren authentieke, traditionele gerechten die toch creatief en uniek zijn. Er wordt gekookt met verse kruiden en verse producten. Dit geeft de gerechten de smaaksensatie die ze horen te hebben. Het restaurant heeft een grote liefde voor eten en zij vinden dat er geen puurdere liefde is dan de liefde voor eten. Dit merk je dan ook in alles bij het restaurant.

Wil je nu het toppunt van de Italiaanse sfeer, dan heeft Aandacht voor Eten perfecte arrangementen zoals de familietafel. In Italië is samen eten en de tijd nemen voor het eten en elkaar een belangrijk onderdeel van de leefstijl. Ze dekken dan een mooie tafel vol met lekker gerechten, hapjes en drankjes. Het is dus letterlijk een tafel vol lekkers met al je dierbaren precies zoals de Italianen dit doen. Het is een echte aanrader en uiteraard wordt je begeleid om passende wijnen te kiezen.

Een avondje Italië? Dan moet je nu reserveren bij Aandacht voor Eten in Utrecht!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Aandacht voor Eten Restaurant

17:30 22:00 7 dagen per week

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Aandacht voor Eten Restaurant

Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2018
Dit was super. Op alle fronten. We gaan snel terug.
Charlotte R.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2018
Stelt wederom niet teleur. Gewoon goed, met zorg bereid en opvallend vriendelijk en capabel personeel. Chapeau!
Josephine F.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2018
Heel gezellig en lekker gegeten met de Ah actie. Al liep de rekening aardig op door alle wijn haha
Frank K.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Heerlijk gegeten, "de familie tafel" proeverij van 4 gangen ieder met zo'n 3 gerechten. Geeft een mooie "taste" van de kwaliteit van de keuken bij "Aandacht voor eten". Fantastisch lekker, erg gezellig en vriendelijke bediening met kennis van zaken. Een aanbeveling om hier te gaan eten. Een erg gezellige avond uit gehad.
Ophelia H.
  • Datum van je bezoek: 18 sep. 2018
Lekker gegeten. Goede service. Ze besteden echt aandacht aan het eten. Ik ga zeker nog een keer terug.
August P.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2018
Vond de gerechten allemaal smakelijk en mooi verzorgt, misschien qua smaak wat vlak. Denk dat de aandacht over het algemeen meer naar het eten moet en minder naar de presentatie, die overheerst te veel, wat mij betreft. Favoriet waren de pinot grigio, de rundertataar, het dessertplankje. Zeer aardige bediening.
Allard S.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2018
Prima service, lekker niet alledaags eten.
5-gangen met niet al te grote hoeveelheden.
Wel even aangeven of je vegetarisch bent.
Claudia D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
Heerlijk gegeten en men schenkt mooie wijnen. Aanrader!!
Wenneke C.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
We hebben het AH restaurantactie menu gegeten en dat was erg lekker. Leuk dat je veel deelt met elkaar en dat er verschillende gerechten per gang geserveerd worden. Het was heel veel eten, ook nog met extra amuses en kaasplankje etc, en allemaal erg lekker. Aanrader dus!
Gonny D.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2018
alle Gerechten waren voor 2 personen maar werden op een bord geserveerd. Gelukkig kregen wij wel per persoon het bestek erbij. Dit is niet gezellig uit eten. Met zijn tweetjes van een bord eten
Thijs B.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2018
Hele aardige bediening. Heerlijk eten
Miarja B.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2018
Heerlijk en vooral smaakvol gegeten in een super gezellig restaurant.
Jose V.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Heerlijk gegeten met de AH restaurantactie. Voor-, hoofdgerecht en dessert bestaan uit kleine gerechtjes. Vriendelijk personeel. Warme inrichting. Voor herhaling vatbaar.
Masja D.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
We waren met 6 personen. De hapjes werden steeds op 2 borden geserveerd. Dat vonden wij wat lastig qua verdeling. Ook moesten sommige hapjes zoals de crème brulee gedeeld worden, omdat er drie van stonden. Verder was het zeer smakelijk.
Joyce P.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2018
Deskundig advies over de wijn, niet opdringerig, maar spontaan en charmant. Klein wijnproeverijtje. . Eten was ook goed, alleen van de chocoladekar had ik me meer voorgesteld.
Marcel F.
  • Datum van je bezoek: 8 sep. 2018
Goede ontvangst en service, waarvoor dank
Rita B.
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2018
Fijne plek, lekker eten, aardig personeel.
Wijnen zijn behoorlijk prijzig.
Bart S.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2018
Vriendelijke bediening en heerlijk eten. We hadden een verassingsmenu en de porties waren precies goed of zelfs aan de grote kant. Vanaf het brood tot aan het (hele verassende) kaas gerecht was het op en top. Het zoete dessert was wat standaard in vergelijking met de rest van het menu.
Lida C.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Het eten was echt geweldig. We waren met de AH restaurantactie en we konden niks kiezen. We kregen 5 gangen verschillende gerechten. Het was echt heel mooi opgemaakt en de smaken waren geweldig. De bediening was ook fantastisch. Gepassioneerd vertelde hij over het eten. Een dikke 10 van mij!
Rinus V.
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2018
Een zeer goed restaurant, met heerlijk eten en goede en vriendelijke bediening!!!!!