Glas champagne

Meer informatie over restaurant Aandacht voor Eten Restaurant

17:30 22:00 7 dagen per week

Sluitingstijd

Het restaurant zal gesloten zijn tussen 13 februari t/m 28 februari wegens verbouwingen.

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Terras
miloutje_beutler .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
joke S.
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2017
Voor de 2e keer in korte tijd gaan eten bij Aandacht voor eten. Het eten was er nog net zo lekker. Jammer dat de gezellige jongen van de bediening er vandaag niet was. Deze deed ook zijn best, maar was minder spontaan en opgewekt. Ik zou het restaurant zeker aanraden bij familie en vrienden.
Marnix B.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2017
Aandacht voor eten maakt de naam meer dan waar. Echt heerlijk gegeten. Verrassende combinaties zorgen voor heerlijke gerechten. Aan het eind van de avond zaten we vol. Jammer genoeg gevestigd aan de Biltstraat, die niet uitnodigt om buiten te zitten als het weer dat wel doet.
Minou520 .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Het eten was in een woord: subliem. Onze complimenten aan de kok. De bediening heel aardig en het decor heel sfeervol. Kortom de moeite waard!
christa L.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Lekker eten, ongedwongen en gezellig. Niet alleen aandacht voor eten, maar ook voor detail .zeer aan te bevelen.
Inge D.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Ontvangst erg plezierig, zeer deskundige en prettige bediening. Fijn sfeervol restaurant. Mooie Italiaanse gerechten, geen grote kaart maar volop keuze. Eten helaas aan de zoute kant. Zonde en onnodig met de goede ingrediënten. Mooie wijnen, prima prijs/kwaliteit-verhouding.
willemijn B.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Fijne, goede porties eten met erg fijne wijnen. Goede smaak-balans in de gerechten. Wel wat rumoerig, maar niet problematisch. Tevreden over het heerlijk avondje!
Azc Z.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2017
Eten werd opgediend op plateaus waarvan je kon pakken. Daardoor was het tapas-achtig en informeel. Kwaliteit van het eten was super. Huiswijn heerlijk. Fijn dat er gewoon flessen kraanwater op tafel komen. Lekker buiten gegeten, maar binnen was er ook een hele mooie tafel voor ons gedekt. We mochten dus kiezen. Naam van het restaurant zou ik veranderen in iets wat met Italie/de Italiaanse keuken te maken heeft, maar dat doet niets af aan de kwaliteit.
Monique J.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Kwaliteit was erg goed. Attente bediening. Heel leuk was dat je zelf kon opscheppen van de verschillende schalen die op tafel gepresenteerd werden.
Dat we met de ah actie meededen was absoluut niet te merken.
Een echte aanrader!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Erg fijne bediening en lekker gegeten. Komen zeker terug! De porties zijn mooi, niet teveel en zeker niet te weinig. Mooie gerechtjes.
Niek D.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
We hebben "de negen gerechten in vijf gangen gegeten". De gerechten waren heel smakelijk en verrassend. Het is leuk om allemaal hetzelfde te eten, soms zelfs van het zelfde bord. De bediening was heel attent, al mag de toelichting op de gerechten misschien wat meer summier en wat langzamer uitgesproken. De inrichting van het restaurant is heel apart en er is veel zorg aan besteed (tot in de wc!). Het restaurant verdient zijn naam.
Annabel Z.
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2017
Was heerlijk eten, we deden het 5 gangen menu om te delen en dat was super gezellig en lekker. De wijn was lekker en de service was super vriendelijk en vlot
chschreuder .
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2017
Gisteren gaan eten met de AH-actie. Bijzonder goed Italiaans eten! Hier weten ze overduidelijk hoe de Italiaanse keuken in elkaar steekt en wordt dit niet teveel aangepast aan onze Nederlandse gewoonten. Buonissimo!
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Lekker eten, vriendelijk personeel en een goede locatie net buiten het centrum. De kwaliteit van het eten doet zijn naam zeker ten goede!
Eline-93 B.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2017
Heerlijk gegeten met de ah-actie. Een verrassingsmenu. Stuk voor stuk kwalitatief goede gerechten en vriendelijke service. In het begin wat snel op elkaar maar dat ging later beter. We zaten wel naast de ingang van het hotel erboven wat soms wat storend was... Kortom: een heerlijke avond gehad op mijn verjaardag!
WouterMoesenzo M.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Zeer vriendelijke en ontspannen bediening, uitstekende keuken. Aanrader!! De familietafel is een regelrechte hit! Toprestaurant dus.
joke S.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2017
Ze maken hun naam waar.... Het eten is écht met aandacht klaargemaakt en het wordt met liefde geserveerd. Vriendelijk personeel.
Andrea P.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
We kregen het menu van de AHactie. Heel veel vleeswaren waar ik niet zo van houd en stukjes kaas. Bediening is erg aardig. Ik kom wel terug maar ga toch eerst wat andere restaurantjes uitproberen in Utrecht.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2017
Een werkelijk top Vitello Tonato en een erg lekkere Dorata. Fijne bijgerechten en goede porties. Mooi glas wijn erbij en met het langzaam ondergaande zonnetje op het terras een prima avondje!
Michiel D.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Beste Italiaanse restaurant in Utrecht voor zover ik weet.