Aandacht voor Eten Restaurant

Biltstraat 29 3572 AC Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 36€

Drank is niet inbegrepen bij deze actie
Beschikbaar op het gekozen tijdstip

• Voorgerechten
    • Wij serveren een vijf gangen menu met 9 gerechtjes om te delen. Onderstaand een voorbeeld, het menu kan afwijken.
      Antipasti, verschillende voorgerechten, tussengerecht, hoofdgerecht, verschillende zoete dessertjes
      Rekening houden met dieetwensen is geen enkel probleem, geef dit even aan bij de reservering.
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Over het restaurant Aandacht voor Eten Restaurant

Waan je in Italië, waan je in een heerlijk Italiaanse keuken bij restaurant Aandacht voor Eten in Utrecht. Lekker gezellig tafelen met vrienden, intiem genieten van elkaar en de gerechten of heerlijk tussen de olijvenbomen dineren alsof je in Italië bent.

Aandacht voor Eten weet hoe zij de gasten moet verwennen en brengt je terug naar een fijne, warme zomer in Italië. Ze serveren authentieke, traditionele gerechten die toch creatief en uniek zijn. Er wordt gekookt met verse kruiden en verse producten. Dit geeft de gerechten de smaaksensatie die ze horen te hebben. Het restaurant heeft een grote liefde voor eten en zij vinden dat er geen puurdere liefde is dan de liefde voor eten. Dit merk je dan ook in alles bij het restaurant.

Wil je nu het toppunt van de Italiaanse sfeer, dan heeft Aandacht voor Eten perfecte arrangementen zoals de familietafel. In Italië is samen eten en de tijd nemen voor het eten en elkaar een belangrijk onderdeel van de leefstijl. Ze dekken dan een mooie tafel vol met lekker gerechten, hapjes en drankjes. Het is dus letterlijk een tafel vol lekkers met al je dierbaren precies zoals de Italianen dit doen. Het is een echte aanrader en uiteraard wordt je begeleid om passende wijnen te kiezen.

Een avondje Italië? Dan moet je nu reserveren bij Aandacht voor Eten in Utrecht!

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Aandacht voor Eten Restaurant

17:30 22:00 7 dagen per week

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren

Jouw recensie over het restaurant Aandacht voor Eten Restaurant

Tom W.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Heerlijk gegeten en genoten van de zeer goede bediening!

We hebben een prachtige wijn ontmoet met bijbehorend verhaal, kennisgemaakt met een heerlijke Amaretto en mooie smaakcombinaties geproefd!

Nog voor dat wij doorhadden dat het voorgerecht wat lang duurde, kregen we al koffie aangeboden. Wij komen zeker terug!
Tamar H.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Heerlijke maaltijd, zoals altijd! Altijd een feestje om hier te eten!
Jannemieke C.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Een proeverij van 6 gangen met 10 gerechten die je moest delen. Heel erg lekker. Wij waren met de AH kortingsactie en dan is het echt een extreem goede deal.
Bianca C.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Het eten was manjefique! Zag er prachtig uit en de smaken geweldig. Wij hadden de zes gangen van de AH actie. Lekkere wijn en goede bediening. ZEKER EEN AANRADER
Liesbeth K.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Verrassende gerechten, heerlijk van smaak en prachtig gepresenteerd. Buitengewoon lekker!
Henda P.
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2018
Heerlijk eten, met zorg klaargemaakt, en prettige, informele sfeer.
Robert V.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2018
Heerlijk gegeten met de AH actie die een goed beeld geeft van de kaart. Lekkere smaakcombinaties vergezelt met een lekker glas wijn!:)
Birgit D.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2018
Wij kwamen hier via de AH restaurantzegel actie. Boven verwachting goed restaurant. Zeer uitgebreid culinair menu gekregen waardoor we echt een hele goede indruk hebben gekregen van de keuken. Goede bediening, goed gestyled interieur en een heerlijke koele serre met open dak tijdens deze prachtige zomer. Kortom complimenti per voi!
Ingrid B.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Heerlijk gegeten, erg smaakvol, prachtig gepresenteerd, gevarieerd en bijzonder aardige en klantvriendelijke bediening. Een aanrader
Imke E.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2018
Wij hadden het verrassingsmenu via de Ah spaaractie. Je krijgt 9 gerechten in 5 gangen geserveerd die je samen deelt. Het eten was erg lekker en er zat genoeg tijd tussen de gangen. Alleen het kaasplankje viel een beetje tegen omdat er maar 1 kaasje op lag. Verder waren de desserts echt heel erg lekker! Wij konden buiten zitten, alleen vonden wel dat de tafels erg dicht bij elkaar stonden.
Hallo Imke, gezellig dat jullie er waren! Bedankt voor de feedback, we hebben het kaasplankje wat aangepast. Graag tot een volgende keer!
Annavandam V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Heerlijk gegeten! Goede bediening! Komen zeker nog een keertje terug!
Eva G.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2018
Heerlijk gegeten, super goede service en we hadden aangegeven dat we op tijd weg moesten omdat we naar een voorstelling in de schouwburg moesten en daar werd perfect rekening mee gehouden. We komen graag weer terug!
Jochem V.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2018
goed gevarieerd eten
Marcel S.
  • Datum van je bezoek: 28 jun. 2018
Leuke sfeer, vriendelijke bediening lekker eten en heerlijke huiswijn
Bedankt voor je bezoek en als je interesse hebt in de wijnen worden ze gewoon bij je thuis bezorgt. uiteraard voor een andere prijs dan in het restaurant :)
Manon E.
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2018
Waren voor de derde keer bij Aandacht voor Eten en het was weer fantastisch. Echt geweldig lekker eten, zeer goede bediening met verstand van zaken, heel prettige sfeer en lekkere wijn. Echt een aanrader! Zowel voor prive (met vrienden, partner, familie of alleen), als zakelijk geschikt. Wij komen zeker voor de 4e keer :-)
Heel leuk dat jullie er weer waren en fijn dat het zo goed bevallen is. Tot een volgende keer.
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
Heerlijk gegeten, vriendelijke bediening en verrassend ingericht. Heel mooi!
Beste Arie, Bedankt voor deze leuke woorden.
Roos K.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2018
we hadden de familie tafel besteld, allemaal lekkere gerechten een echte aanrader.
Ook het wijnarrangement was goed. Toen we vroegen of we ergens anders konden zitten omdat het tochtte was dat geen probleem. Voorin het restaurant is het geluidsniveau beter dan achter.
Hoi Roos,

bedankt voor je leuke recensie en tot een volgende keer hoop ik.
Marie-Louise B.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Heerlijk gegeten, iets meer koolhydraten was wel fijn geweest, maar het was super gezellig, leuke bediening, lekkere hapjes. De zalm was zalig, net als de gele bietensalade. Lam was net iets te gaar. Maar verder niets dan lof!
Heel fijn om deze (aandacht) puntjes te horen we gaan er mee aan de slag. Tot een volgende keer hoop ik.
Annemarie V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
Fijne hartelijke en persoonlijke benadering, uitleg over wijnen en gerechten zonder 'gedoe' maar heel deskundig en dieetwensen konden prima besproken worden met de kok.
Dankjewel Annemarie! Heel fijn om te lezen dat je het zo naar je zin hebt gehad. Daar doen we het voor!
Luck D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2018
Goede italiaanse keuken en levendig restaurant. Uitstekend intaliaans wijnabod, waar goede voorlichting bij wordt gegeven. Muziek mag wat zachter.
Hoi Luck,
Bedankt voor de feedback daar kunnen we gemakkelijk wat aan doen:)
Tot een volgende keer