Glas champagne

• Af te huren , Terras

Jouw recensie over het restaurant Aandacht voor Eten Restaurant

Evert N.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Het was weer heerlijk en gezellig. Constante kwaliteit, dus we komen graag terug! Ik kan dit restaurant met een gerust hart aan iedereen aanbevelen die van goed eten houdt aanbevelen.
Sylvia V.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Gister heerlijk bij Aandacht voor eten gegeten. Net als altijd: Eten prima. Het zou wel fijn zijn als er af en toe een extra bordje bijgezet zou worden, bv. voor het brood. Personeel heel vriendelijk en kundig. Ambiance gezellig. Het geluidsniveau was echter dusdanig hoog dat er nauwelijks gewoon gepraat kan worden . Misschien wat meer geluiddempende materialen. Voor de rest topavond bij Aandacht, zoals altijd.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 15 sep. 2017
Het eten was wel goed. Alleen veel te weinig.
Ik had een voorgerecht genomen en als hoofdgerecht schol met een worteltje.
Dat vulde duidelijk niet hoor.
Lonneke G.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2017
Wij hebben hier een heerlijk 5 gangen diner gehad. Heel vriendelijk personeel en het eten was van zeer hoge kwaliteit (echt een smaakbeleving). Het restaurant ligt op een gezellige locatie aan de Bilstraat (net iets buiten het centrum). Zeker de moeite waard, wij komen zeker terug!
margavrouwjansen .
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Lekkere verrassende gerechten die met een fijne uitleg geserveerd werden. Vele smaken in kleine porties om samen te delen. Telkens weer een beleving.
Margreet B.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2017
Heerlijk gegeten, heel attente bediening. We hadden een meergangen-menu met de AH restaurantactie, samen gedeeld van lekkere amuses, carpaccio van biet, gerookte zalm met hangop en superlekkere toetjes! Echt een aanrader als je leuk en lekker uit eten wil gaan!
Frank S.
  • Datum van je bezoek: 6 sep. 2017
Originele gerechten met veel smaakvariatie. Sfeervolle ambiance en zeer vriendelijke en gezellige bediening. Absolute aanrader voor zowel familie gelegenheid, vrienden uitje of date
Johanneke P.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2017
Erg vriendelijke bediening. De entrecote was heerlijk mals. De gefrituurde polenta als onderdeel van het garnituur is weer eens wat anders. Zelfgemaakte bio-patat zou ook lekker zijn geweest.
Michiel O.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Superlekker Italiaans eten in een informele sfeer!
Olivier K.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Super gezellige avond gehad. Heerlijk gegeten en entausiast personeel met goede kennis van de producten. Met leuk advies/verhalen over de wijnkaart
Nick P.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2017
Echt verassend goed gegeten. Was alweer twee jaar terug dat we hier waren geweest, maar ieder gerecht was een genot; beter dan onze herinneringen. Het familie/proef menu is een aanrader.
Ton D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
Dit restaurant doet zijn naam eer aan. Ze hebben aandacht voor de gasten en het eten. Met AH-actie heerlijk 5-gangendiner gehad met lekkere kleine gerechten. Ruim gesorteerde Italiaanse wijnkaart, wel wat prijzig per glas.
M. V.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Gekozen voor een menu met wijn arrangement. Verhouding vlees en vis erg goed.
Opmaak van de borden erg creatief, zien doet eten.
Wijnen goed passend en erg goed en met passie gepresenteerd.
Vriendelijk personeel dat de tijd voor je neemt.
Ruim voldoende gegeten, zeker voor herhaling vatbaar!
Jurrien M.
  • Datum van je bezoek: 31 aug. 2017
Heerlijk gegeten. Kleine gerechten die er niet alleen mooi uitzien maar ook nog eens heerlijk zijn. Met name het toetje was fantastisch.
Tibor P.
  • Datum van je bezoek: 29 aug. 2017
Goed en lekker eten, tempo was goed en vriendelijke bediening. Porties zijn van een goed formaat waardoor je het gevoel hebt dat je genoeg gegeten hebt na het menu.
Joke P.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Wij kwamen met z'n vieren met de AH-restaurantzegels en dan verwacht je toch iets minder welkom te zijn. Maar nee; op een zaterdagavond werden we enthousiast welkom geheten en kregen we een mooie tafel bij het raam. Degene die ons bediende zei dat hij het juist goed vond dat wij via de AH kwamen omdat zij dan de kans kregen om te laten zien wat ze konden. En dat is veel vonden wij. Een 5-gangen menu, alles even mooi opgemaakt en heerlijk! Ik ben met een vriendin de dinsdag daarna nogmaals gegaan en ook zij was enthousiast. Echt een aanrader!
Deborah S.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Leuk en lekker die verschillende voorgerechten, de gele biet was verrassend. Het hoofdgerecht met de langzaam gegaarde kip was overtreffend: zacht en zó smaakvol!
Kortom heerlijk gegeten!
Pieter D.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2017
Aandacht voor de rijke Italiaanse keuken bij Aandacht voor eten en dat doen ze goed, creatief en smakelijk. Hier en daar misschien niet helemaal authentiek Italiaans, maar wel mediterraan en goed bereid. We kregen een vijf gangen proeverij menu in het kader van de AH actie waarmee je kunt kennismaken met de gevarieerde menukaart van dit leuke restaurant. De service was prima, veel aantrekkelijke wijnen per glas te bestellen, altijd prettig wanneer je verschillende gerechtjes eet. Het terras is erg dicht op het fietspad, als je daar niet goed tegen kan, kun je beter binnen reserveren.
Femia V.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
Erg leuk restaurant met heerlijk eten. De prijs-kwaliteitsverhouding is prima, kwalitatief goed eten voor een wat duurdere prijs. Lekkere wijn, maar wel prijzig.
F F.
  • Datum van je bezoek: 27 aug. 2017
We hebben heerlijk gegeten van alle kleine hapjes. Elk bordje was weer een verrassing die verrukkelijk smaakte. Ook de wijn was de moeite waard. Kortom, we komen zeker een keer terug.