Aandacht voor Eten Restaurant

Biltstraat 29 3572 AC Utrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Aandacht voor Eten Restaurant

Gerard D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk eten! Wijnarrangement paste er uitstekend bij. Uitleg bij de wijnen was aanstekelijk enthousiast. Kortom, een ervaring zoals je die wenst als je lekker uit eten wilt!
saskia-koopmanschap .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Hier met de AH-actie gegeten en het was heerlijk! Heel hartelijke ontvangst en een uitgebreid 5-gangenmenu. Drie uur lang heerlijk getafeld en de meest bijzondere smaakcombinaties geproefd. Aanrader!
Hilde D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de ah actie. Met de proeverij wordt je verrast door het menu van allerlei kleine voor en nagerechtjes en een lekker hoofdgerecht.
Leuke inrichting, vooral in de voorkant van het restaurant. En qua service krijg je net wat meer aandacht dan in een doorsnee restaurant. Erg gezellig!
Ook leuke ronde tafels voor kleine groepen.
Sophie R.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Wij zijn enorm verwend bij Aandacht voor Eten. Erg leuk personeel: verstand van zaken, attent, gevoel voor humor en de juiste timing. Het eten was heerlijk en precies voldoende. We komen graag nog een keertje terug.
Henri S.
  • Datum van je bezoek: 11 jan. 2017
Gezellige avond gehad bij dit restaurant. Gevarieerd menu gekregen met overheerlijke gerechten. Dir testaurant is echt een aanrader.
Bas T.
  • Datum van je bezoek: 9 jan. 2017
Aandacht Voor Eten kijkt neer op klanten van de AH restaurantactie, en verdiende daarmee gisteravond geen respect. We werden in een hoek achter een muur aan tafel gezet, moesten zeker 15 minuten wachten op een ober die vervolgens joviaal met een fles rood en een fles wit in de hand vroeg: "Wat kan ik voor jullie inschenken?" zonder ons de wijnkaart of zelfs maar de flessen te laten zien, en ons ook zonder kaart wilde afschepen met een "speciaal voor ons in elkaar gedraaid menuutje" van drie vaststaande gangen zonder enige keuze. Zonde, want we hadden goede verhalen gehoord over dit restaurant.
Ter info, de spelregels van de restaurantactie staan op https://www.ahrestaurantactie.nl/voorwaarden.pdf:
• Sommige restaurants bieden u een à la carte menu aan, waarbij u helemaal vrij bent in het samen
stellen van uw driegangendiner. U ontvangt de korting over het laagst geprijsde gerecht per gang, als u
minimaal twee voor-, twee hoofd- en twee nagerechten bestelt.
• Andere restaurants bieden u in het kader van deze actie een speciaal keuzemenu aan, met keuze uit
minimaal drie voor-, drie hoofd- en drie nagerechten en gerechten van de reguliere kaart. Daaruit stelt
u zelf uw menu samen.
Martine K.
  • Datum van je bezoek: 7 jan. 2017
Familietafel genomen, Plezierig dat het dessert ook geruild kon worden tegen de kaas. Bediening was uitstekend, met veel kennis over de gerechten en de wijnen. Lekker gegeten in een rustig tempo. We komen zeker opnieuw in dit restaurant.
Edwin L.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Erg geslaagde avond gehad.
Sofie T.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Echt heerlijk en verassend eten! Zeker het familie deel menu is een aanrader. Bediening had alle aandacht voor je en wist waar ze het over hadden. Sfeervolle plek voor een heerlijk etentje!
martinutrecht .
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
We hebben erg lekker gegeten. Hadden de familietafel, dus veel verschillende kleine gerechten. Het was allemaal lekker en leuk om zoveel verschillende dingen te proeven.
Krullenbollie .
  • Datum van je bezoek: 1 jan. 2017
Om het nieuwe jaar eens gezellig te beginnen zijn we bij aandacht voor eten gaan eten. We hebben lekker gegeten en zeker een leuke avond gehad.
Benno O.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2016
Weer lekker gegeten bij Aandacht voor eten. De familietafel viel goed in de smaak.
willard V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
Heerlijk gegeten. Er wordt echt aandacht aan het eten besteedt zoals de naam al doet vermoeden. Goede wijnen en dessert. Echt een aanrader voor de gezelligheid plus gastronomie.
rommensc .
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2016
Elke gang opnieuw was een feestje. De uitleg van het personeel, de keuze van de wijn en de bediening waren geweldig. Zoveel smaken, zoveel zorg, zoveel fantasie. Hier schieten woorden tekort.
Naomi R.
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Verrassend lekker eten, mooie combinaties van smaken en een goede sfeer, de familietafel is een echte aanrader! Ik kom er snel weer terug!!!!
LizaR .
  • Datum van je bezoek: 20 dec. 2016
Lekker italiaans eten veel wijnkeus! Leuke informele sfeer, wel wat roemoerig restaurant en koud (deur met gordijn ervoor). Leuke ah actie met hapjes die samsam gegeten kunnen worden
Irma A.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
We hadden een proefmenu van de AH heijn actie.
Leuke vlotte bediening. Het was erg druk op zaterdag daarom wat rumoerig omdat er ook groepen aten.
Ik vond het eten niet heel bijzonder. Als ik de volle prijs had moeten betalen was ik teleurgesteld geweest. Nu was het een leuke kennismaking met nieuwe gerechtjes.
Jessi91 .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Aandacht voor eten is een erg gezellig restaurant met een italiaanse gerichte keuken. Ik vond de antipasti en het hoofdgerecht op zich lekker, maar ze leken niet op de Antipasti en Melanzane die in italie eet. Het dessert was heerlijk, maar niet echt italiaans. Daarnaast bevat de menukaart een aantal spelfouten: Suppa Fungi moet bv Zuppa Funghi zijn... Prijs is aan de hoge kant. De bediening is heel vriendelijk.
Lotte L.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Wat hebben wij heerlijk gegeten bij David & Dimitri! Alle gerechten waren even lekker en goed op elkaar afgestemd!! En hele fijne bediening uiteraard.
Susanne B.
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2016
Super lekker gegeten! Echt een aanrader :) Bediening was vriendelijk en het eten was heel lekker! Restaurant is ook mooi aangekleed