Aandacht voor Eten Restaurant

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Aandacht voor Eten Restaurant

17:30 22:00 7 dagen per week

Sluitingstijd

Het restaurant zal gesloten zijn tussen 13 februari t/m 28 februari wegens verbouwingen.

• MasterCard , Pin , Visa card
  • Af te huren , Terras
Ans V.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
judith D.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Wij hebben gebruik gemaakt van de AH restaurantactie en kregen de familietafel geserveerd. Het eten was heerlijk, de wijn uit het wijnarrangement paste er perfect bij en de bediening was top!
A.E. V.
  • Datum van je bezoek: 22 mei 2017
Verrassend menu 9 kleine hapjes en staalkaart van de kunsten van de kok met verse ingredienten.
Zeer vriendelijke bediening.
Kelly D.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Wij hebben hier gegeten met de AH restaurantactie en kregen een familietafel. We zijn hier vaker wezen eten. De bediening en service is altijd geweldig. Ook was de vernieuwde menukaart erg lekker, heerlijke verfijnde gerechtjes.
bcstam .
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2017
We hadden de familietafel: vond het eten prima, maar niet heel erg bijzonder. Hoeveelheid was wel precies goed. Niet te veel, ook niet te weinig. Bediening vond ik matig: hebben een paar dames aan tafel gehad, waarvan er eentje heel nep was (een neplach, en bij weglopen verdwijnt die lach direct). Erg jammer, leuke bediening geeft je avond namelijk net iets extra's. Ook bij het afrekenen kwam ze heel nep over, maar wellicht had ze d'r avond niet. Vond Gastrobar Aandacht veel leuker.
patom V.
  • Datum van je bezoek: 9 mei 2017
We hebben voor de tweede keer gegeten bij "Aandacht voor eten " In het kader van de AH aktie krijg je een door het restaurant vastgesteld menu van circa 7 kleine schotels vooraf gegaan door enige amuses. Het eten was in het algemeen lekker Een mooie variatie in ingrediënten en smaken. Vooral het lang gegaarde vlees beviel ons goed Dit behoudens enkele minder geslaagde combinaties ( een scherpe dressing bij een heel zachte kaas, verschraalde lambrusco )
De bediening is vriendelijk, maar als het drukker wordt is er onvoldoende capaciteit. Het restaurant vestigt hier zelf de nadruk op, door in de toiletten briefjes te hangen dat men op zoek naar personeel is.
Vreemd is dat meerdere bordjes waarop het voorgerecht wordt geserveerd, beschadigd is door de vaatwasser
Marisa V.
  • Datum van je bezoek: 5 mei 2017
Ik was met mijn partner. Gewoon even een hapje eten inde stad. Was rustig. Hier houden wij wel van rustig! Geen schreeuwende of luidruchtige klanten. Er waren ongeveer 13 mensen. De ober was gezellig het eten lekker. Zeer tevreden
S H.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Bij binnenkomst werden we gelijk ontvangen en kregen we een aperitief van het huis, erg leuk! We hebben gekozen voor de familietafel met een wijnarrangement. Bij elke gang kregen we een andere wijn die goed werd uitgelegd. Erg lekker gegeten en mooie verrassende wijnen mogen proeven. We waren allebei erg te spreken over de bediening, heel vriendelijk en kundig. (meisje met lang donker krullend haar, deed het fantastisch leuk!).
Prijs kwaliteit, top. Gewoon een keer gaan eten zou ik zeggen.
Michelle D.
  • Datum van je bezoek: 3 mei 2017
Ik at hier samen met mijn vriend. Het eten en de service waren erg goed. Het was een shared dining concept, waarbij we verrassende smaken in heerlijke gerechtjes voorgeschoteld kregen. Wij waren zelf fan van het hoofdgerechtje met rundernek en paddenstoelen. Als je verschillende dingen wil uitproberen met een lekker wijntje erbij in een gezellig restaurant, is dit de ideale keuze!
Pieter V.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Wachttijd was uitstekend (kan ik niet aangeven bij de vragen). Super bediening en heerlijk eten. We komen hier zeker terug!
Malou D.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Top avondje gehad met een vriendin bij Aandacht voor Eten! Met de AH restaurantactie kregen we een 5 gangen verrassingsmenu voorgeschoteld: een uitgebreide proeverij van verschillende gerechten van de kaart met allemaal hele verfijnde smaken, mooie presentaties, uitgebalanceerde porties en met een uitgebreid en passend wijnadvies. Zeker een aanrader!
R. K.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Met AH Iens actie gegeten. Leuk dat men gerechten serveert die een iets aangepaste versie zijn van hetgeen men normaal serveert. Men serveerde heel veel kleine gerechtjes, maar we zaten uiteindelijk helemaal vol. Men wilde duidelijk laten zien wat hun gerechten te bieden hadden. Zullen er zo weer heen gaan. Prijs kwaliteit gebaseerd op Iens menu, in gedachte nemende deze prijs 2 keer te betalen ipv 2e gratis zoals nu.
Eline H.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Ontzettend vriendelijke, behulpzame en vrolijke bediening. De gerechten waren allemaal even goed bereid, fanatastisch!
Maartje E.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Heerlijk gegeten samen met mijn vriend: wij deelden samen de "familietafel", welke bestond uit 5 gangen van allerlei heerlijke gerechtjes. De gerechtjes waren verrassend, smaakvol en heel mooi opgemaakt. Wat ik jammer vond, was dat sommige ingrediënten (zoals saffraan) in vrijwel elke gang voorkwamen. Meer afwisseling had het menu helemaal perfect gemaakt!
Tim V.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Lekker met 5 personen gegeten. Meteen toen ze door kregen dat er een engelsman bij ons aan tafel zat communiceerde het personeel netjes in het engels. Eten was goed. Bordje antipasti duidelijk te lang uit de koeling gestaan. Worst was al geoxideerd aan de randen en niet meer echt lekker. Verder heerlijk eten. Maar past ook wel bij de prijs.
Nelleke B.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Heerlijk gegeten, goede bediening, fijne sfeer! Wij hadden het familie-menu, daar had misschien iets meer variatie in mogen zitten, maar wat er kwam was erg goed!
Farieda R.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
We hadden voor het 3 gangen surprise menu gekozen van de restaurant week. We zaten in het voorste gedeelte van het restaurant, eten was erg goed, goede bediening, goede akoestiek en lekker wijn.
e T.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Ofschoon we na binnenkomst wel even moesten wachten voordat iemand zich om ons bekommerde, was de rest van de avond de bediening zeer vriendelijk en goed op de hoogte, ook van de wijn. De doorstroomsnelheid van de gangen was precies goed, ondanks de drukte.
Het verrassingsmenu was bijzonder lekker, kwalitatief sterk, mooi opgediend. Veel gangen. In dit restaurant wordt er niet bezuinigd op gasten van de AH actie.
Wel wat rumoerig , je moest behoorlijk hard praten om je eigen tafelgenoot te bereiken. Maar dat lag mogelijk aan alle oranje feestvierders .
Elly V.
  • Datum van je bezoek: 26 apr. 2017
Afgelopen jaren meerdere keren hier gegeten, meestal de familietafel, waar wij erg verzot op zijn.
Deze keer kozen we voor het 4-gangen menu del menu met bijpassend wijnarrangement. En daar hadden we zeker geen spijt van. Alle vier de gangen voortreffelijk, heerlijke wijnen erbij die enthousiast werden toegelicht. Sowieso heel erg prettige bediening. Het enige 'nadeel' is dat we een volgende keer de moeilijke keus moeten maken tussen familietafel en de verrassing van het menu del menu. Misschien om en om dan maar? ????
Eline V.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Lekker gegeten in dit restaurant Het zijn verfijnde gerechten met bijzondere smaken. Geen standaard Italiaanse gerechten. Op leuke locatie in Utrecht, in het centrum. Aanrader!