Over het restaurant Aandacht voor Eten Restaurant

Waan je in Italië, waan je in een heerlijk Italiaanse keuken bij restaurant Aandacht voor Eten in Utrecht. Lekker gezellig tafelen met vrienden, intiem genieten van elkaar en de gerechten of heerlijk tussen de olijvenbomen dineren alsof je in Italië bent.

Aandacht voor Eten weet hoe zij de gasten moet verwennen en brengt je terug naar een fijne, warme zomer in Italië. Ze serveren authentieke, traditionele gerechten die toch creatief en uniek zijn. Er wordt gekookt met verse kruiden en verse producten. Dit geeft de gerechten de smaaksensatie die ze horen te hebben. Het restaurant heeft een grote liefde voor eten en zij vinden dat er geen puurdere liefde is dan de liefde voor eten. Dit merk je dan ook in alles bij het restaurant.

Wil je nu het toppunt van de Italiaanse sfeer, dan heeft Aandacht voor Eten perfecte arrangementen zoals de familietafel. In Italië is samen eten en de tijd nemen voor het eten en elkaar een belangrijk onderdeel van de leefstijl. Ze dekken dan een mooie tafel vol met lekker gerechten, hapjes en drankjes. Het is dus letterlijk een tafel vol lekkers met al je dierbaren precies zoals de Italianen dit doen. Het is een echte aanrader en uiteraard wordt je begeleid om passende wijnen te kiezen.

Een avondje Italië? Dan moet je nu reserveren bij Aandacht voor Eten in Utrecht!

Glas champagne

Dagmar B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Mark D.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Mooie ambiance, voorgerechten waren heerlijk. Hoofdgerecht pasta is te dik en 1e keer niet lekker. Was enorm pittig terwijl dit niet vermeld stond. Wel snel opgelost en een nieuwe gerecht ontvangen. Runder bavette was heerlijk. Nagerecht was lekker, maar daarna was de aandacht van het personeel weg. Geen gelegenheid om meer een drankje te bestellen. Uiteindelijk besloten om ergens anders de avond voort te zetten.
Esther H.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Aukje V.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Fantastisch eten, topwijnen en heel goede bediening!
Chris B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Opnieuw gesmuld en genoten. Je proeft de kwaliteit van de voedingsmiddelen en de zorg van de koks. De sfeer en bediening is informatief en ontspannen. De omgeving is gelukkig niet gemiddeld. Een fijn restaurant
Jeroen V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
lekker gegeten, gemoedelijke atmosfeer
Anna M.
  • Datum van je bezoek: 7 feb. 2018
Al meerdere keren in dit heerlijke restaurant gegeten. Zoals de naam zegt hebben ze aandacht voor eten maar ook aandacht voor details. Van de aankleding tot de services tot de heerlijke wijnen. Alles klopt!
Bedankt voor deze lovende woorden! Je zou er verlegen van worden.. Tot de volgende!
Xandra V.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2018
Heerlijk gegeten. Jammer dat de truffelrisotto of de pompoenrisotto niet meer op de kaart staan. De risotto met saffraan smaakte wel, maar was wat saai.
Prijzen van een glas wijn (6 euro) wel aan de hoge kant.
Hallo Xandra, wij zullen de aanmerking doorgeven aan de keuken, wie weet komen deze gerechten weer terug op de volgende kaart?
Eva M.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2018
Heerlijk gegeten! Gezellige ambiance, mooie presentatie en dit voor een goede prijs. Voor herhaling vatbaar!
Fambulky .
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Ik heb een uur gewacht op het eten: zwaardvis die uit 2 delen bestond. Gebakken en gestoofd of zoiets. echt te lang gewacht waardoor je geen zin meer hebt in eten. Ik heb 3 keer gevraagd of ze me niet vergeten waren...... Jammer, ik ga hier nooit meer heen.
Frank D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Prima Italiaans eten. Verrassende samenstellingen. We gingen naar de schouwburg, dus hadden niet alle tijd, maar ze hebben daar prima rekening mee gehouden. We komen zeker terug.
Hallo Frank, leuk dat jullie er waren. Volgende keer lekker uitgebreid tafelen? Ik hoop dat de voorstelling ook een succes was!
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Leuk restaurant lekker eten, vriendelijke bediening.aten met 6 personen aan ronde tafel.
Minipuntje: weinig groenten bij hoofdgerecht.
Liever gewoon borden dan houten plankjes maar dat is persoonlijk.
Jurjen H.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Erg lekker gegeten, zeer uitgebreide wijnkaart en een goede sfeer! Bij volle drukte wel aan de luide kant, iets om rekening mee te houden.
Jos .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
erg goede avond gehad, met een dikke pluim voor de bijzonder charmante dames van de bediening. als er al iets mis ging dan werd dit met een glimlach opgelost. een aanrader en we komen zeker terug
Hallo Jos! Gezellig dat jullie er waren. Fijn dat we voor jullie een leuke avond hebben kunnen verzorgen.
Louis T.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Verrassingsmenu was kwalitatief erg goed met doordachte opbouw en mooie ingedienten. Mooie porties waardoor alle gangen niet te zwaar werden.
Fijne sfeer en tot onze verbazing ook op zondagavond een volle bak. Vriendelijke en informele bediening zonder dat het al te popie werd.
Wij gaan zeker nog eens, een aanrader.
Anna G.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2018
Mijn zelfgemaakte spaghetti carbonara smaakt tien keer lekkerder helaas! De wijn, de bediening en de sfeer waren daarentegen heel goed.
Jammer dat de carbonara minder was dan thuis. Zoek je anders nog een baantje?
Tim W.
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2018
Het was een super gezellige avond. Eten was top en de wijn prachtig. Ietwat aan dure kant voor wat de kwaliteit betreft, maar prima tent.
Willem K.
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2018
Heerlijk gegeten. Wij hadden het familiemenu en dat beviel goed. Leuke en goede bediening die goed adviseerde bij de wijnen.
Wat een leuke reactie! Gezellig dat jullie er waren. Graag tot een volgende keer!
Sophie R.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Heerlijk gegeten en er hangt een goede sfeer! Vriendelijke personeel
Tineke J.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Heerlijk en verrassende gerechten van de familietafel en de borden mooi opgemaakt. Goede uitleg van de gerechten, ook engelstalig.