Aandacht voor Eten Restaurant

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Aandacht voor Eten Restaurant

17:30 22:00 7 dagen per week

Sluitingstijd

Het restaurant zal gesloten zijn tussen 13 februari t/m 28 februari wegens verbouwingen.

• Af te huren , Terras
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Heerlijk gegeten in een prettige omgeving
D. S.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Karina D.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, aparte zeer smaakvolle gerechten, veel variatie, vriendelijke bediening.
Enige minpuntje: bij aankomst zat het vol en was het zo rumoerig dat we elkaar nauwelijks konden verstaan. Na een uurtje vertrokken er een aantal mensen en was het o.k.
Judy S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Wat was de familitafel heerlijk! En wat fijn als het personeel zo enthousiast over het eten en de wijk verteld. Wij hebben een top avond gehad en komen zeker terug!
tijn B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Hier nu al voor de zoveelste keer gegeten. Alles was weer dik in orde. Hebben recentelijk verbouwd en is echt knap om te zien hoe dit bedrijf zijn charme, eten en service niveau heeft weten te behouden en zelfs nog beter te maken. Wij komen zeker weer terug.

Groet Tijn
Francine V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heerlijk adresje, eten was super, lekkere wijn, fijne bediening. Dank jullie wel, het is zeker voor herhaling vatbaar !
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Verrassend lekkere 'familietafel'. Rekening gehouden met wensen (enkel biologisch vlees) m.a.g. dat we veel vis kregen, heerlijk! Adequate, vriendelijke bediening. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.
KabouterAnna .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Prettige hartelijke ontspannen ontvangst en bediening. Even een extra wijntje laten proeven alvorens er een te kiezen werd als een vanzelfsprekende gastvrijheid beschouwd. Héérlijk eten!! Lactosevrij was geen enkel probleem.
ihagenaar .
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Heerlijk gegeten. Een mooie grote wijnkaart waarbij de bediening veel wist van de wijn. De keuken heeft een glutenvrije familietafel gemaakt, waarbij de smaken heerlijk waren en waarbij ik mij bij de groep voelde horen.
Josefien P.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Genieten!
Peter V.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2017
Bij Aandacht voor eten gegeten voor voorafgaand aan een voorstelling in het theater. Als voorgerecht een plankje Antipasti (Salume en vegetariano), beide erg kleine porties. Hoofdgerecht Ravioli. Ravioli tamelijk droog, weinig saus of bouillon, naar mijn mening niet huisgemaakt en opgewarmd in de magnetron (op het bord is de ene ravioli veel warmer dan de ander). Dus kan beter zowel wat betreft presentatie als kwaliteit. Wijn uit Apulië (Negroamaro) is heerlijk. Dessert goed. Naar mijn smaak teveel betaald voor te weinig kwaliteit.
Nelly M.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Heerlijk Italiaans mooi menu, speciaal samengesteld voor de A-H spaaractie! Erg aardige, goede bediening, personeel erg klantgericht en vriendelijk!
geea .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Heerlijk gegeten. We kregen een verrassingsmenu
Alles was lekker, bijzondere gerechten, niet standaard, dat maakt het ook leuk.
Wij gaan hier zeker nog een keer eten, een aanrader.
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Zeer plezierige avond gehad. De familietafel gekozen. Zeer goed eten voor een eerlijke prijs.
Ook met dieetwensen wordt makkelijk en adequaat rekening gehouden.

We komen zeker terug, aanrader!!
Xandra V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Gisteravond lekker gegeten. Wij kregen een vast menu met de AH actie. Werd wel in rap tempo geserveerd.
Porties niet te groot, maar toch voldaan de deur uit. Wijn is wel aan de prijs, 7 euro per glas.
Paul H.
  • Datum van je bezoek: 24 jan. 2017
Zeer plezierige avond gehad. Eten is heerlijk. Ook voor mensen met dieet wensen wordt prima rekening gehouden.
Wij konden merken dat de bediening het erg druk had. Dit was vooral te merken in de voorziening qua drinken / drank.
Gerard D.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Heerlijk eten! Wijnarrangement paste er uitstekend bij. Uitleg bij de wijnen was aanstekelijk enthousiast. Kortom, een ervaring zoals je die wenst als je lekker uit eten wilt!
saskia-koopmanschap .
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Hier met de AH-actie gegeten en het was heerlijk! Heel hartelijke ontvangst en een uitgebreid 5-gangenmenu. Drie uur lang heerlijk getafeld en de meest bijzondere smaakcombinaties geproefd. Aanrader!
Hilde D.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Heerlijk gegeten met de ah actie. Met de proeverij wordt je verrast door het menu van allerlei kleine voor en nagerechtjes en een lekker hoofdgerecht.
Leuke inrichting, vooral in de voorkant van het restaurant. En qua service krijg je net wat meer aandacht dan in een doorsnee restaurant. Erg gezellig!
Ook leuke ronde tafels voor kleine groepen.
Sophie R.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2017
Wij zijn enorm verwend bij Aandacht voor Eten. Erg leuk personeel: verstand van zaken, attent, gevoel voor humor en de juiste timing. Het eten was heerlijk en precies voldoende. We komen graag nog een keertje terug.