Aandacht voor Eten Restaurant

Glas champagne

Meer informatie over restaurant Aandacht voor Eten Restaurant

17:30 22:00 7 dagen per week

Sluitingstijd

Het restaurant zal gesloten zijn tussen 13 februari t/m 28 februari wegens verbouwingen.

• Af te huren , Terras
Gideon T.
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2017
Voor de eerste keer gegeten hier. Het restaurant doet haar naam eer aan. Het eten was erg lekker en de gerechten werden ook mooi opgediend, tegen een goede prijs. Helaas vond ik de bediening tegenvallen. Ze waren vriendelijk en beleefd maar de timing was geregeld niet goed. Zo werden de voorgerechten eerder geserveerd dan de drankjes die we besteld hadden (wijn en fles water). Terwijl het bepaald niet druk was. Hopelijk was dat een incident.
Judith K.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Erg lekker gegeten. Mooie gerechten. Originele combinaties. Avond begon wat stroef doordat we nogal achteraf een tafeltje kregen en we lang moesten wachten op ons eerste drankje, maar dat werd snel goed gemaakt door een tafeltje bij het raam en daarna verliep bediening prima.
Philip V.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2017
Na hier eerder uitstekend à la carte te hebben gegeten, hadden we nu voor de familietafel besloten, waar iedereen aan mee moet doen, tot teleurstelling van 1 van ons 5, die graag voor, tussen, hoofd en na had willen bestellen. Het merendeel van de gerechten van de familietafel was smaakvol en apart. Er zaten wel enkele dissonanten tussen en het geheel was wat minder dan we normaal "verwend" waren. Daarom nu een keer een iets lager cijfer.
Harry O.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Mooie, smakelijke en bovenal creatieve gerechten kenmerken dit restaurant. Het voorgerecht met heilbot zag er fantastisch uit en smaakte goed. Maar de ravioli met kreeft overtrof alles. Wat een smaaksensatie! FIlet di Manso bestaat uit een mooie en smaakvolle bavette, perfect bereid en geserveerd op een plank. Ook de vegetariër komt goed aan zijn/haar trekken. Goed wijnadvies en alle wijnen per glas. Dit alles zorgde voor een heerlijk diner. Volgende keer reserveer ik het het voorste deel van de zaak met witgedekte tafels en betere akoestiek dan in het achterste gedeelte. Dit mocht de pret overigens niet drukken.
Angela V.
  • Datum van je bezoek: 12 apr. 2017
Weer erg lekker gegeten. Fijne sfeer, goede bediening en service is uitstekend. Tip iets vaker wisseling van de kaart.
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Prettige ontvangst; Menu 3 gangen gekozen. €40,- Meer dan genoeg eten.
Het voorgerecht met risotto was prima van smaak. Hoofdgerecht met varkensvlees was prima gegaard; goed gekruid. Nagerecht was een soort kunstwerkje origineel en goed van smaak. Persoonlijk vond ik het iets te zoet. Tegen bijbetaling kan je ook kaas kiezen.
Marga G.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2017
Heerlijk gegeten , verrassende gerechten . Jammer dat er weinig salade of groenten bij de gerechten zit , We hebben het wel gekregen , maar het is daar geen gewoonte .
Anneleen A.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2017
Het restaurant heeft tegenwoordig drie ruimtes, is sfeervol verlicht met kroonluchters en heeft grappige waxinehouders aan de muur. Het geluidsniveau is kabalig; daar zouden ze nog iets aan kunnen verbeteren. Daarentegen is de 'familietafel' een vondst. Negen gerechtjes geserveerd in vijf gangen voor € 32,00 om samen van te genieten en te delen. Prachtige kwaliteit grondstoffen, verrassende combinaties, mooi opgediend, enthousiaste bediening. We proefden onder andere: Italiaanse ham en salami, carpaccio van witte biet, huisgerookte zalm, verrukkelijk romige risotto met kaas, rundvlees in heerlijke saus en een onwijs lekker chocoladetaartje. Het tempo van opdienen was prettig; ondanks het volle restaurant was er een goede timing.
Anoe M.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2017
Heerlijk gegeten, goede wijnen! We hebben 9 hapjes menu op (=5 gangen) en zaten goed vol. Gezellig atmosfeer. Wij raden het aan!!! Neem wel de tijd, het is een druk restaurant. Voor n snelle hap moet je hier niet zijn
Natascha S.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2017
Voortreffelijk gegeten. Goede bediening. Duidelijke menukaart met alle ingredienten per couvert. Erg rumoerig wat geluid betreft zodat conversatie met vier personen aan een 4-persoons tafel niet gemakkelijk was. Een aanrader.
Anneke M.
  • Datum van je bezoek: 31 mrt. 2017
Zeer vernieuwend en fijn restaurant. Leuke ambiance, zeer vriendelijk personeel en heerlijke gerechten.
De prijs mag wat mij betreft wel iets zakken.
Zonnetje12345 Z.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Wat is die familietafel toch lekker en iedere keer weer anders. Prima bediening die de drukte ook goed aan kon. Alleen de prijs van de wijn mag iets lager.
boekhoudblaas .
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Frank V.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Heerlijk gegeten in een prettige omgeving
D. S.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
Eten was erg lekker. We hadden het 4 gangen menu van de chef. Vooral het tussengerecht was heerlijk! Bij het hoofdgerecht zat babyspinazie en die was veel te zout, maar de ui die erbij zat was weer verrukkelijk! Goeie wijn ook gekozen, na een klein proeverijtje! Bediening was goed.
Karina D.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, aparte zeer smaakvolle gerechten, veel variatie, vriendelijke bediening.
Enige minpuntje: bij aankomst zat het vol en was het zo rumoerig dat we elkaar nauwelijks konden verstaan. Na een uurtje vertrokken er een aantal mensen en was het o.k.
Judy S.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Wat was de familitafel heerlijk! En wat fijn als het personeel zo enthousiast over het eten en de wijk verteld. Wij hebben een top avond gehad en komen zeker terug!
Bedankt voor jullie bezoek en leuke berichtje! tot een volgende keer.
tijn B.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Hier nu al voor de zoveelste keer gegeten. Alles was weer dik in orde. Hebben recentelijk verbouwd en is echt knap om te zien hoe dit bedrijf zijn charme, eten en service niveau heeft weten te behouden en zelfs nog beter te maken. Wij komen zeker weer terug.

Groet Tijn
Super leuk om van die positieve reactie te lezen. We doen ons best om er elke avond weer wat moois van te maken.
Francine V.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2017
Heerlijk adresje, eten was super, lekkere wijn, fijne bediening. Dank jullie wel, het is zeker voor herhaling vatbaar !
Jullie ook bedankt voor het bezoek en de leuke feedback!
Tineke V.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2017
Verrassend lekkere 'familietafel'. Rekening gehouden met wensen (enkel biologisch vlees) m.a.g. dat we veel vis kregen, heerlijk! Adequate, vriendelijke bediening. Zeker een aanrader en voor herhaling vatbaar.
Heel fijn dat het geslaagd was bij ons. bedankt voor het vertrouwen en tot een volgende keer.