Aandacht voor Eten Restaurant

Biltstraat 29 3572 AC Utrecht Nederland Kaart

Evenementen

AH Restaurantactie keuzemenu 38€

Niet van toepassing op drankjes
Beschikbaar op het gekozen tijdstip.

• Voorgerechten
    • Wij serveren een vijf gangen menu met 9 gerechtjes om te delen. Onderstaand een voorbeeld, het menu kan afwijken.
      Antipasti, verschillende voorgerechten, tussengerecht, hoofdgerecht, verschillende zoete dessertjes
      Rekening houden met dieetwensen is geen enkel probleem, geef dit even aan bij de reservering.
  • Hoofdgerechten
  • Nagerecht

Over het restaurant Aandacht voor Eten Restaurant

Waan je in Italië, waan je in een heerlijk Italiaanse keuken bij restaurant Aandacht voor Eten in Utrecht. Lekker gezellig tafelen met vrienden, intiem genieten van elkaar en de gerechten of heerlijk tussen de olijvenbomen dineren alsof je in Italië bent.

Aandacht voor Eten weet hoe zij de gasten moet verwennen en brengt je terug naar een fijne, warme zomer in Italië. Ze serveren authentieke, traditionele gerechten die toch creatief en uniek zijn. Er wordt gekookt met verse kruiden en verse producten. Dit geeft de gerechten de smaaksensatie die ze horen te hebben. Het restaurant heeft een grote liefde voor eten en zij vinden dat er geen puurdere liefde is dan de liefde voor eten. Dit merk je dan ook in alles bij het restaurant.

Wil je nu het toppunt van de Italiaanse sfeer, dan heeft Aandacht voor Eten perfecte arrangementen zoals de familietafel. In Italië is samen eten en de tijd nemen voor het eten en elkaar een belangrijk onderdeel van de leefstijl. Ze dekken dan een mooie tafel vol met lekker gerechten, hapjes en drankjes. Het is dus letterlijk een tafel vol lekkers met al je dierbaren precies zoals de Italianen dit doen. Het is een echte aanrader en uiteraard wordt je begeleid om passende wijnen te kiezen.

Een avondje Italië? Dan moet je nu reserveren bij Aandacht voor Eten in Utrecht!

Glas champagne

• Datum van je bezoek: 18 nov. 2018
Molto bene!
G.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2018
Eten zag er wel mooi gepresenteerd uit (op de risotto na) maar had geen smaak. Bediening was niet echt geïnteresseerd ook al vroegen ze wel of we het lekker vonden maar ze kregen liever geen antwoord. Bij de aubergine dacht je een gezonde hap te eten maar het waren kroketten wat niet uit de kaart blijkt. Helaas een grote veel te dure teleurstelling!
Lisethe M.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Wendy B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2018
Het was perfect op alle fronten. Eten, bediening, alles. Als ik dan toch een minpuntje moet noemen dan is het de akoestiek. Het was soms moeilijk om onze mede tafelgenoten te verstaan. Maar dat is dan ook het enige minnetje. We komen terug!
Sjanie D.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Veerle M.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2018
Alice B.
Leon D.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
AH menu werd mooi opgediend, maar we vonden de gerechten niet allemaal even smakelijk. Zo was de risotto vrij smakeloos en nog te hard. Ook de prijs voor een glas wijn (€ 7) vind ik wel heel erg veel.
De bediening was prima en prettig in de omgang.
Angelique .
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2018
We hebben echt heerlijk gegeten. In eerste instantie was de indruk van het restaurant wat minder, toen er overige gasten binnen kwamen wat de sfeer ten goede kwam en het heerlijke eten, prima avond gehad! Bedankt
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2018
Wilma V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2018
Zeer persoonlijke aandacht!
Marco H.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2018
Een tijd geleden at ik in Gastrobar Aandacht en daar was ik blij verrast door de kwaliteit van alles. Zo werd ik wel nieuwsgierig naar het restaurant Aandacht voor Eten. Bijna alles was geweldig. Zeker de zeer enthousiaste, authentieke jonge studente die zo vrolijk en echt vertelde over de gerechten en wijnen. Een verademing. Het eten was goed. Soms iets te modern flufferig. Van iets echts een flinterdun krokant blaadje maken of een schuimachtig gebeuren. Dit hoeft niet van mij. Wij hadden de 'familietafel'. Ons werd eerst gevraagd of we nog speciale wensen of allergieën hadden. Ik vroeg of het niet al te minimale porties waren want dan wilde ik overal wel iets meer van. Hierop werd gezegd dat we genoeg zouden krijgen want het waren tenslotte 9 gerechten in 5 gangen. Dat viel echt flink tegen. Het was voor mij te weinig. Het was wel echt goed. Elk gerecht was met aandacht gemaakt en dat kon je proeven. Ook een prima passend wijnarrangement en genoeg aandacht van de bediening op zo'n drukke zaterdagavond.
Jan N.
  • Datum van je bezoek: 9 nov. 2018
Bediening heel attend
Yorick J.
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2018
Zeer goed restaurant. Heerlijk gegeten.
Hester S.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Heerlijk gegeten, we komen zeker nog een keer terug.
Charlotte K.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
Heerlijk gegeten. Echt....aandacht voor eten. Leuke bediening!
Harry S.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2018
We waren met de AH-actie, wat betekent: 2e driegangen menu gratis, maar tot onze verbazing kregen we een rijkelijk etentje van maar liefst 5 gangen! Hier wordt niet beknibbeld op het eten en dit is ook geen restaurant dat je stiekem kleinere porties voorschoteld, omdat je met een AH-kaart aan komt zetten. Het eten is goed tot zeer goed en er is volop keuze uit lekkere wijnen. Het is er gezellig, maar ook wel rumoerig. De bediening is uitstekend! Ondanks de drukte nam het personeel voor mij nog even de moeite het één en ander voor mij op te schrijven. Kijk, dat is service! Verder waren er nog twee opmerklijkheden; Sommige gerechten moest je met zijn tweëen delen. Zo ook een schaaltje crême brulee. Vind ik toch meer iets voor een verliefd stelletje.
Ook opmerkelijk is het toilet. Ook al hoef je niet, neem toch maar even een kijkje!
Ik geef voor het eten een negen en dan kom ik met een eindcijfer van 8,8 hoger uit dan de 8,5 zoals IENS dat heeft berekend.
Mark A.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2018
Verrukkelijk gegeten! Bediening was bovendien heel aardig en kon ook op het laatste moment nog wijzigingen doorvoeren in het menu (liever geen kaas bijv).
Kevin V.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2018
Het "familiediner" was een absolute aanrader. Hele vriendelijke service. Een fijne ervaring!
Marti K.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2018
Alleen de wijn is sterk overgekwalificeerd!