Aandacht voor Eten Restaurant

Biltstraat 29 3572 AC Utrecht Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant Aandacht voor Eten Restaurant

Ines D.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2016
Heerlijk gegeten,heel vriendelijk personeel.
t.welling .
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2016
Heerlijk gezellig en lekker gegeten. De wijnen zijn goed. Prima restaurant om zowel met een zakenrelatie en of partner goed te eten.
Nienke W.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2016
Leuk restaurant, prima bediening en lekker eten
Marian M.
  • Datum van je bezoek: 30 nov. 2016
Gezellige sfeer, leuke menu suggestie om de familie optie te nemen. Heerlijk gegeten!
Ria V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Met de AH actie heerlijk gegeten . Zeer uitgebreide amuse en voorgerecht met verschillende gerechten. Mooi op tijd klaar om op tijd bij de Paardenkathedraal te zijn.
Frans K.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Het eten was top. Rijk gevarieerde smaken zowel in voor als hoofdgerecht. Dessert was wat overdadig (fudge minder geslaagd) zeker nadat in familiemenu ook nog heerlijk geitenkaasje was geserveerd. Uitstekende service.
Marieke H.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2016
Een prettig restaurant (niet te sjiek, maar wel zeer goed verzorgd) waar ze heerlijk eten serveren wat met aandacht is bereid. We kregen een 5-gangen menu en iedere gang was heerlijk.
Trineke P.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2016
Heerlijk avondje tafelen met heerlijke gerechtjes. Wij hadden aangegeven liever geen kaasplankje te krijgen, wat werd opgelost met een extra zoet dessert. Erg attent - qua hoeveelheid had één zoet dessert volstaan.
Suzanna V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2016
Leuk restaurant met lekker eten en goede service! AH deal is erg goed (36 euro voor een 5-gangen verrassingsmenu). Normaal zou ik hier niet zo snel gaan eten omdat het dan net boven mijn budget zou liggen, maar nu was het heel leuk! Zou zo weer gaan.
Jefvan .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Gezellig, informeel restaurant waar goed gekookt wordt. De familietafel is een combinatie van gerechten (antipasti, rissoto, kalfsnek en een grand desert) die niet te veel en niet te weinig zijn. Kraanwater is vrij beschikbaar, evenals een uitgebreid assortiment goede wijnen variërend van eenvoudig tot van grote klasse. aanrader
Marten.kramer .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Prima restaurant met veel verschillende tussen gerechtjes in de vorm van een verrassingsmenu. Er werd goed ingespeeld op het feit dat we niet zoveel tijd hadden omdat we naar een concert gingen in het Vredenburg theater.
Mathilde K.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Hier gegeten met de AH-actie. Wij verwachtten een driegangenmenu, maar we kregen maar liefst vijf gangen! Eerst een broodje met antipasti: verschillende Italiaanse kaasjes met groentes, zoals balsamico-ui en gegrilde asperges. En toen drie kleine voorgerechtjes: zalm, geitenkaascrostini en carpaccio van gele biet. Je deelt alle hapjes met elkaar. Het smaakte allemaal goed. Bij het hoofdgerecht was er een misverstand gerezen. Wij hadden begrepen dat je alleen de voorgerechtjes met elkaar deelde, niet het hoofdgerecht. Wij hadden dus om 1 keer vlees gevraagd en 1 keer vis (want ik lust geen kalfsnek). Vervolgens werd er vis met risotto geserveerd, die we dus met elkaar dienden te delen. Maar mijn partner wilde helemaal geen vis... De bediening heeft hier uitstekend op gereageerd en haar alsnog kalfsnek geserveerd. Dat vond zij wel lekker, maar we vonden wel beiden dat dit een riskant gerecht was om in een vast menu te presenteren. Kalfsnek heeft een zeer specifieke smaak, dat lang niet iedereen zal bekoren. Misschien een volgende keer een wat 'commerciëler' vleesgerecht presenteren? De risotto was lekker, de vis niet bijzonder. Als toetje kregen we geitenkaas met verse vijg. Dat was lekker. Wij dachten dat we klaar waren, en toen kregen we nog drie zoete toetjes! Die we al nauwelijks meer op konden. Panna cotta, witte chocoladefudge met hangop, en chocolademousse met chocoladefudge. Deze fudge smaakte heerlijk, van de rest hebben we wat 'gehapt'. Dankzij de AH-actie was dit diner zeer voordelig. De bediening was uitstekend: vriendelijk, attent, adequaat. Het misverstand werd heel goed opgelost, zonder meerprijs nota bene. Hulde! De jassen werden aangenomen en we werden uitgeleide gedaan naar de deur. De inrichting is heel gezellig en sfeervol. Wij konden gelukkig aan een apart tafeltje zitten aan de rechterkant, en daar was voldoende ruimte tussen de tafeltjes.
Kris K.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Samen met mijn vriendin, ter ere van ons jubileum, besloten hier een hapje te eten. Eenmaal aangekomen hartelijk ontvangen door een vriendelijke meneer die ons de tafel wees. We werden achterin het restaurant neergezet aan een tafel in een hoek met veel privacy. Alle gerechten die voorbij kwamen zagen er heerlijk uit. Maar die van ons nog net iets beter! Aanrader, dikke 10, ga zo door!
Anneleen .
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2016
Het restaurant is gezellig ingericht met houten tafels; genoeg ruimte er omheen. Vrolijke, gastvrije, kundige bediening: een kort praatje over de wijn en goede uitleg over de gerechten. We aten een vijfgangendiner met de AH-actie. We waren werkelijk verbaasd dat we zo veel verschillende smaken konden proeven in de formule: 'familietafel'. Dat zijn dwars door de kaart heen, door de kok gekozen gerechten; eigenlijk een surprisemenu dus. De meeste gerechten deel je vanaf één schotel met je tafelgenoten; in dit geval waren we met drie personen. Je hebt wel ieder een eigen eetbordje, en dat is fijn. De porties waren goed aangepast aan het feit dat er vijf gangen zijn. Da start was een klein voorgerecht met verschillende vleessoorten en een knapperig broodje met truffelmayonaise. Dan drie bordjes met tussengerechten waaronder vitello tonado. Op naar het hoofdgerecht met heerlijke artisjokkenbodems en aubergine. Het vlees uit het hoofdgerecht sprak ons niet aan: kalfsnek, een beetje vet en ook niet heel mals. Dan een bijzonder geitenkaasje in een vijgenomgeving; een plaatje van een gerecht en verrassend van smaak. Tot slot een overheerlijke trio van toetjes: een glaasje pannacotta met aardbeienmousse, een schotel met een chocolade combinatie en iets verrukkelijks met hangop, vanillecrème en stoofpeertjes. Uitbundig! Wij vonden alle gerechten erg mooi opgemaakt, mooi gepresenteerd en verfijnd van smaak. De wijn was lekker maar met zijn dertig euro wel aan de prijs. Al met al hebben we zeer genoeglijk zitten tafelen en een fijne avond gehad.
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Wij aten hier met zijn tweeen voorafgaand aan Schouwburg bezoek. De schouwburg ligt vlakbij dus de ligging van het restaurant en het feit dat je al om 17.30 aan tafel kunt gaat combineert goed.
We gingen uit eten dankzij de AH restaurantactie. Vooraf had ik aangegeven dat één van ons (ik) vegetarisch eet. Dat werd nogmaals aangegeven door de bediening. Echter, wat niet duidelijk was vooraf was dat het verrassingsmenu blijkbaar een soort 'deelmenu' is. Dus eigenlijk moesten we dan allebei vegetarisch eten, werd aangegeven. Mijn tafelgenoot had daar geen zin in. Maar goed, ze zouden een uitzondering maken en twee aparte gerechtjes als hoofdgang serveren. Dit voelde voor mij persoonlijk vrij ongemakkelijk/opgelaten. Ze waren op de hoogte van onze 'tweedeling' dus als ze geen aparte gerechten wilden serveren hadden ze onze reservering kunnen afwijzen. Als het beter aangegeven was op de AH restaurantsite had ik hier niet gereserveerd. Maar, gelukkig was het eten superlekker en de bediening verder ook gewoon heel vriendelijk. Het zat flink vol op een woensdagavond maar toch lukte het om op tijd klaar te zijn voor ons avondje schouwburg. Uiteindelijk voor herhaling vatbaar (maar dan à la carte voor de vegeterier ;) ).
Ester69 B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
de familietafel genomen. al eerder gedaan en altijd heerlijk gegeten. echter vandaag viel het tegen.
de voorgerechten (vitello tonato, zalmrolletjes met gepofte quinoa, bietjes) waren wel erg klein maar lekker.
daarna risotto met asperges, die ik niet heb kunnen vinden en die vooral erg zout was.
als hoofd kalfsnek. ik werd er niet blij van: sponzig smakeloos vlees, ik heb het laten liggen. ik vind het raar om bij een verrassingsmenu als hoofdgerecht vlees te serveren waar volgens mij een groot deel van de mensen niet voor zou kiezen.
toetjes lekker.
kortom, ik heb hier wel eens beter gegeten.
Mandy P.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
We waren met een klein groepje via de bonnen van AH. Vooraf tweemaal aangegeven dat er 1 persoon bij was die graag a la carte wilde eten. Dit was geen probleem. Daar aangekomen werd er toch een beetje moeilijk over gedaan. Uiteindelijk toch de familietafel gedaan met een ander hoofdgerecht. Het eten was weer erg lekker, met een goed wijntje erbij.
Wouter H.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Tja. Prijs kwaliteit niet helemaal in balans. Wijnen zijn ok. Wel licht overpriced. Inrichting en sfeer zijn leuk. Al met al niet een plek om terug te komen, helaas
N A.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
heerlijk gegeten, familietafel is een aanrader. Vooral de toetjes waren erg lekker. Bediening was goed en de locatie prima.
Valentijn S.
  • Datum van je bezoek: 10 nov. 2016
Donderdagavond lekker gegeten van 5-gangen menu, die bestond uit in totaal 10 gerechtjes sam/sam waarvan een fatsoenlijke portie hoofdgerecht. Goede prijs/kwaliteit!
Het Mediterraans eten was verrassend, afwisselend en niet een standaard Italiaanse pasta. Ook een goede afwisseling tussen vis, vlees en vegetarisch.
Het restaurant zat helemaal vol en de bediening werkte hard. Echter de keuken kon het niet bijbenen, waardoor lange wachttijden tussen de gerechten. Voor een snel hapje eten moet je hier niet zijn, wel voor lekker eten & lang tafelen.
Gezellige sfeer, vriendelijk personeel en een restaurantje om naar terug te keren. Reserveren aanbevolen.