Glas champagne

• Datum van je bezoek: 21 nov. 2017
Goede kennis van wijn
Arjan M.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2017
Met familie, we hadden wat te vieren, hier gekozen voor de familietafel. Erg vriendelijke ontvangst. . De bediening is erg vriendelijk, snel en losjes. De familietafel zijn 5 rondes met allerlei overheerlijke italiaanse hapjes en gerechten. Bijzondere smaken en kleurrijke bordjes, vooral de carpaccio van gele biet en andere groente bereidingen waren heerlijk. Prima wijnkaart, wel prijzig. Beetje jammer dat we met 5 personen steeds een 3-persoons schaal en een 2 persoons schaal kregen. Waarom niet een 5-persoons, dat geeft meer een familiegevoel. Het met elkaar delen van de gerechten is erg leuk (en sociaal). Desserts waren ook overheerlijk.
Agnes B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Eten was met zorg gemaakt, verse producten en lekker. Tempo van de keuken was te hoog. Enige pauze tussen de gerechten is bij een avond uit eten wel prettig.
Joan V.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2017
(H) eerlijke producten, zeer smaakvolle gerechten en mooi opgediend.
De wijnkaart is veelzijdig in tegenstelling tot de gerechten. Maar je hebt genoeg keuze om bepaalde voor-,tussen- en hoofdgerechten te combineren.
Carla W.
  • Datum van je bezoek: 15 nov. 2017
Lekker gegeten in een prettige omgeving. Goede service en komen zeker een keertje terug.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Het eten was erg lekker en de bediening kundig en vriendelijk. De stoelen waren alleen iets te breed voor de tafel dus het was een beetje behelpen met naast elkaar zitten.
Tjolina P.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Geweldige avond gehad met zeer smaakvol eten dat bediend werd door kundig personeel. Als je opzoek bent naar origineel echt Italiaans eten dan is dit het restaurant waar je moet zijn.
Oscar G.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
Ik vond de bediening erg attent. De wijnen smsakten erg goed. Het eten was lekker maar geen haute cuisine. De inrichting was niet echt gezellig
Swie Swat O.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Wij 3-en zouden liever een 7 als totaalcijfer geven, maar met deze verdeelsleutel komt het op een 6,5 uit. De voorgerechten/tussengerechten waren smakelijk ( carpaccio van biet/ 2 St. Jacobsschelpjes met mosselen ), de pasta's niet speciaal, de ravioli met aubergine had o.i. een te sterke tomaatsmaak, de spaghetti carbonara was o.i. te droog en bevatte te veel kaas, waardoor o.i. te zout. De risotto met truffel en buikspek viel wel weer in de smaak, maar daardoor vonden we de totale kwaliteit van de gerechten die wij hebben gegeten: redelijk. De service was heel vriendelijk, niet zo oplettend, het duurde behoorlijk lang tussen voor/tussengerecht en de pasta's/risotto, als we om iets gevraagd hadden, duurde het ook nogal voordat dit gebracht werd ( brood, water, wijn ). Prima interieur.
Digna V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Het restaurant ligt in een gezellige straat en de buitenkant nodigt uit om naar binnen te gaan. Het ziet er binnen geweldig uit, heel sfeervol. De ontvangst was hartelijk en professioneel, de jassen werden aangenomen en er was op ons gerekend. Bij ieder gerecht van het vijf-gangendiner werd uitleg gegeven en alle gerechten waren verrassenden erg lekker! Het personeel is aardig en behulpzaam, ze nemen de tijd voor je. We hebben een heerlijke avond gehad waarvoor dank aan al het personeel van "Aandacht voor eten".
Digna van Tatenhove
Manuela C.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Gezellig restaurant waar we erg lekker gegeten hebben. De bediening was niet formeel, maar had wel kennis van zaken. Op de kaart staan goede wijnen. De familietafel is een absolute aanrader!
Max B.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Het eten en de wijnen waren heerlijk en mooi opgediend. De prijzen lijken aanvankelijk wat aan de hoge kant (met name van de wijnen) maar daarvoor krijg je zowel topkwaliteit als de juiste kwantiteit. Het decor was erg sfeervol en de bediening vriendelijk. Als ik dan toch een aandachtspunt moet noemen: het rook een klein beetje bedompt toen we net binnen kwamen. Daarna geen last meer van gehad.
Pam L.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2017
Echte aanrader: prachtige gerechten en wijnen, uitstekende service en sfeervol ingerichte plek! Doen ze heel goed, een van de weinige moderne itialiaanse goeie restaurants in Utrecht waar ze echt aandacht voor eten hebben! De naam verklapt het al;P
Mechteld C.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Gezellig restaurant en sfeer. De wachttijd was niet bijzonder lang of kort. Wel werden we na het vragen van de rekening vergeten en moesten we er nog een keer naar vragen.
Saskia K.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Mooie avond gehad! Er werd ook heel goed rekening gehouden met dieetwensen, wat erg fijn was! En het eten was gewoon erg goed.
Christian B.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Goed eten en heerlijke kazen plus goede uitleg. De wijnen zijn prijzig, maar wel goed. Bediening kon aan het begin vriendelijker.
Brenda H.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Prima kwaliteit- prijs verhouding en zeer goede voorkomende bediening. Gezellige sfeer met veel ruimte om de tafels.
Jolien B.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Heerlijk eten, super vriendelijk personeel die je met alles willen en kunnen helpen. Kortom echt een top restaurant! Wij komen zeker terug!
amateurfijnproefster .
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Uiterst vrolijk-optimistisch-servicegerichte ontvangst door gastheer. Wij kwamen daar voor AlbertHeijn-actie s twee 3gangenmenu's voor de prijs van 1 en kregen een aanbod voor het 5 gangen verrassingsmenu. Dat beviel uitstekend (Italiaans).