Aan Zee, Strandclub 12

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Aan Zee, Strandclub 12

Annette K.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2018
We hebben heerlijk ontspannen gezeten bij Aan zee, we waren zeer verrast met de bestelde gerechten.
Wauw! De kaasplank is voortreffelijk, deze bestaat uit zeer verschillende erg goede kazen voor een scherpe prijs.
Daarnaast hadden we een mandje plukbrood, en nachos. Ook deze gerechten zijn voor borreltijd absoluut aan te raden. Complimenten voor de prijs/kwaliteit verhouding en met name aan de kok en de bedenker hiervan.
Aan zee heeft een relaxte en fijne sfeer, het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Fijn dat er voor kinderen een zakje chips, een biologisch ijsje of een raketje zijn. En geen breed scala aan ongezond of kleurstoffen. We komen gauw weer terug! Dank voor de relaxte middag.
Anne-Klaver .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
Sfeer is uitstekend, personeel vriendelijk en vrolijk! Goede inrichting en details.
Prijs kwaliteit verhouding is prima.
Aanrader; palet aan zee voor 2 personen met verschillende soorten vis, kaas, worst etc
Marja L.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2015
Strandhuis naast de strandclub voor een intiem gezelschap. De haard stond aan ( lekker aangenaam warm) en het Strandhuis ziet er erg gezellig uit! Prachtig uitzicht op zee natuurlijk! Hartelijk ontvangst en muziek werd geregeld. (Eigen muziek, kan alleen via stick) wij hadden een heerlijke BBQ en was zeer goed verzorgd met groene en tomaten-salades en pastasalade en brood. Zeer goede kwaliteit!! Maar ook de vis en het vlees van de BBQ was perpect! Evenals de gastvrouw/heer Barbara en Marcel: heel prettige en vlotte bediening: mensen die de kwaliteit bezitten om je te laten genieten!! Was helemaal TOP!!!