Over het restaurant Aan Tafel

Ieder wat wils

Een gezellige sfeer, attente bediening en een gedreven keukenbrigade. Met zulke ingrediënten kan je avond niet meer stuk. Ervaar ouderwetse gastvrijheid en geniet van een eerlijke maaltijd. De menukaart biedt voor ieder wat wils, maar vergeet ook niet naar de specials te vragen, die zijn altijd het overwegen waard. Je zult merken dat je hier maar wat graag blijft hangen voor een drankje.

Meer informatie over restaurant Aan Tafel

Martijn-Annie V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
agnesvdtuin .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Vriendelijk ontvangst. Jas werd netjes opgehangen. Wij kwamen eten met de Ah bon. Mochten zelf de drie gangen kiezen van de hele kaart. Broodplankje vooraf was vers afgebakken brood en lekkere smeersels erbij. Eten was verrukkelijk. Goeie porties en tussendoor werd netjes gevraagd of alles naar wens was. Ook de wijn was fijn. Dit was onze eerste keer in Zaandam maar zullen dit zeker aanraden aan bekenden. Wij zouden zeker terug komen ware het niet dat wij ervan houden om verder te kijken wat een stad nog meer te bieden heeft. Dikke pluim.
Judith T.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We zijn voor de 2de keer à la carte gaan eten. Voor-, hoofd en nagerecht was heerlijk! Bij het hoofdgerecht mocht er wel meer groenten en gebakken aardappeltjes geserveerd worden voor een grote eter. Ik was voldaan.
De bediening was vriendelijk en vlot.
corrie-stigter .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Gezellig restaurant vriendelijk personeel heerlijk eten
Was perfekt
Zijn er al een paar keer geweest maar komen zeker terug
hdonner .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten in dit restaurant. En wat werken hier fijne, vriendelijke mensen. Uitstekende service bij aankomst, jassen werden aangenomen, begeleiding naar de tafel, bediening aan tafel ook uitstekend. Heel eerlijk: dat maak je toch nog maar zelden, of eigenlijk niet, mee in de horeca. Alle gerechten meer dan goed, het zag er mooi opgemaakt op de borden uit, de smaak uitstekend. Kortom: hier komen wij terug!
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Via AH actie hier gegeten:

Pluspunten:
- Voorgerecht: Gerookte Rib eye, verschrikkelijk lekker : 9
- Hoofdgerecht: Tournedos van de ossenhaas, idem : 9-
- Attente en oprecht aardige bediening : 9.0

Neutraal:
- Nagerecht: Cheesecake: redelijk : 7.5

Nadelen:
- Lange wachttijden, maar dat viel te verwachten
- Kregen eerst een tafeltje net naast de garderobbe, toen we dit niet wilden, kregen we snel een andere veel betere tafel
- Door de extreme drukte, kregen we per ongeluk het hoofdgerecht van een tafel naast ons.
- Jassen werden bij binnenkomst van ons aangenomen en opgehangen, na het eten moesten we die zelf pakken
- Net aan tafel vroeg de serveerster: Mag ik u alvast wat brood aanbieden ? (Dit zei ze letterlijk). Vervolgens stond het wel op de rekening voor 4.50 Euro. Niet erg, maar het wordt tegenwoordig te vaak bij veel restaurants gebracht, alsof het van het huis is. Voelt als een soort verkooptruc, is het eigenlijk gewoon ook.
- Eten van hele hoge kwaliteit, maar omgeving is echt van het type eetcafe.

Desalniettemin, heerlijk gegeten en genoten. Zonder AH actie, toch tikkeltje aan de prijs, zouden hier vaker eten, als de prijzen ook wat lager zouden zijn.
danielleh1970 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Lekker gegeten, was erg gezellig. De bediening is goed en snel. Zou er zeker nog een keer eten. Voorrecht was gerookte rib eye, apart erg lekker. Hoofdgerecht hertenbiefstuk heerlijk en een lekker zoet toetje er acheraan chocoladefondant met ijs, zoet zoals het moet.
Andriers W.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Eten niet warm genoeg en erg duur voor wat je er voor krijgt
j D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Sfeervol , vriendelijke bediening. komen graag terug.
Susan T.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
we hadden gereserveerd via de AH dineractie. We konden a la carte kiezen en het eten was heerlijk, ook de bediening was goed. We komen zeker nog een keer terug.
Arnold B.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Heerlijk ontspannen en lekker gegeten, bediening prima en ontvangst sowieso ook, we komen hier zeker weer terug !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Carmen T.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Heerlijk gegeten! Ook de proeverij van voorgerechten was beschikbaar na overleg in een vegetarische variant! Helemaal top!
Pieter K.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
We hadden het kerst voorgerecht van 5 lekkernijtjes a 13,50 euro, was echt voor dat geld heel schraal weinig..
Verder had ik de tournedos van 24,50, zelfde verhaal een klein stukje vlees en ik vroeg medium maar hij was erg doorbakken..
Toen de rekening ook nog per ongeluk 15 euro te hoog was, had ik er geen lekkere "smaak" aan over gehouden. Ga volgende keer liever naar Wonders of de Koekfabriek. Personeel was wel vriendelijk alleen prijs kwaliteit van eten vind ik niet in verhouding. Ze kunnen beter het oude pakhuis tarief hanteren, past ook beter bij de ietwat simpele inrichting.
annemiek_tromp .
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Super vriendelijk personeel! Je jas wordt netjes opgehangen. Kwamen regelmatig langs, je wordt niet vergeten. Mochten ook kiezen van het nieuwe kerstmenu en alle combi's waren mogelijk. De grotere en bekende tenten kunnen hier nog eens een voorbeeld aan nemen.
D K.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2016
Heerlijk gegeten; mooi opgemaakte borden, lekkere combinaties. Vooraf coquilles: superlekker, hertenbiefstuk met port-chocoladesaus was ook top. Proeverij van voorgerechten had mijn partner en ook dit was van heel goede kwaliteit. Erg lekker! Fijne bediening ook. De porties van vooral hoofdgerecht zijn goed ruim. Inrichting doet een beetje aan alsof het een kroeg is; dat is nog wel gezellig maar het systeemplafond zou eruit mogen. Als je niet naar boven kijkt is het een heel fijn restaurant!
José B.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2016
Prima keuken en plezierige bediening als alles opgestart is. Goede prijs/kwaliteit verhouding. Wij kwamen aan het begin van de avond en dat betekende wel even wachten op bediening en 3 keer vragen voor er een glas wijn op tafel kwam. Was het enige minpuntje.
Nanda B.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
We hebben heerlijk gegeten bij Aan Tafel. De inrichting was gezellig, de bediening zeer vriendelijk en niet opdringerig maar op de juiste momenten aanwezig. De borden waar mooi opgemaakt en het eten smaakte uitstekend! !! Het was ook nog eens erg schoon overal. Wij komen zeker nog eens terug om ons weer te laten verrassen.