Over het restaurant Aan Tafel

Ieder wat wils

Een gezellige sfeer, attente bediening en een gedreven keukenbrigade. Met zulke ingrediënten kan je avond niet meer stuk. Ervaar ouderwetse gastvrijheid en geniet van een eerlijke maaltijd. De menukaart biedt voor ieder wat wils, maar vergeet ook niet naar de specials te vragen, die zijn altijd het overwegen waard. Je zult merken dat je hier maar wat graag blijft hangen voor een drankje.

Meer informatie over restaurant Aan Tafel

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 15:00 - 22:00
- Bar vanaf 15:00

Bregje V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
We hebben heerlijk gegeten. En het was heel gezellig! En ook nog voor een hele leuke prijs waarvoor je terug gaat komen! Gewoon toppie!
Michel P.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Vanavond voor de 2 de keer hier gegeten . Mijn vriendin heeft de tonijn met noedels gegeten . Ze vond de noedels echter te zout . Ze kon wel wat anders krijgen maar dat wou ze niet . Ze heeft wel at tips gekregen . Volgende keer dit gerecht nemen en dan vooraf melden dat ze het wil zonder zout . Natuurlijk kan ze ook een ander gerecht kiezen van de kaart . Ik had de kip aan tafel gesneden . Die was echt heel goed en lekker . Ons voorgerecht was de carpaccio . Die was ook erg goed . Ons nagerecht was de Dame Blanche . Daar viel mij aan op dat de chocolade saus was echt warm was . In veel zaken is dat niet zo . De bediening was heel goed en attent . De ontvangst was ook goed . We hebben een hele leuke avond gehad . Zeker voor herhaling vatbaar . Bedankt voor de tips voor het geval dat mijn vriendin volgende keer weer de noedels met tonijn neemt
Thea D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten. We hadden een kaart van A H. Maar konden gewoon van de kaart bestellen. Heel gezellig en goede service. Weer een reden om terug te komen.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Ontvangst was prima. Begeleiding naar ons tafeltje. Het eten was oke, niet spectaculair lekker. Een groot minpunt waren de frietjes, welke als supplement worden gerekend, hier zaten veel taaie tussen. Hetgeen erop wijst dat deze meerdere malen worden opgebakken. De ambiance is naar m'n mening nét nier gezellig. Prima avond gehad maar voor ons geen herhaling
Mirjam H.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Zeer gastvrije ontvangst,voldoende aandacht voor de gast,erg vriendelijk personeel en heerlijk eten .
De achtergrond muziek stond niet te hard en er werd rekening gehouden met de beperkingen van mijn partner door ons een lage tafel aan te bieden.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Zeer goede kwaliteit eten, echter moesten wij zeer lang wachten voordat wij het voorgerecht kregen.
Wij kwamen om 19:00 binnen en hadden pas om 20:10 het voorgerecht gekregen.
Nou is dit begrijpelijk omdat het redelijk druk kan zijn.
Echter waren er 4 tafeltjes die na ons binnenkwamen die allemaal veel eerder dan ons geholpen werden.

Al met al wel een fantastische avond gehad, het enige min puntje was het lange wachten.
Moeh .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Eten is van een prima niveau. Bediening is zeer vriendelijk en attent. Inrichting gezellig. Ondanks een ruim aantal tafeltjes is het geluidniveau prima. Geen last van het gesprek van de buren.
Zeker een restaurant om weer terug te komen
Tiny P.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Het was heerlijk en heel gezellig kom zeker nog een keer terug
Geweldige bediening uiterst vriendelijk
Mooie lokatie en goed bereikbaar
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
wij waren met 8 personen met 4 ah actie bonnetjes. we kwamen een uur eerder dan was besproken, maar we konden direct aan onze tafel. we mochten alles kiezen en ook combineren. we hebben een prima avond gehad en zeker niet het gevoel van bonnetjesmensen die op een kopie uit zijn
jjhseitner01 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Geweldig sympathieke medewerkers. Wij kenden deze gelegenheid niet, maar komen er zeker terug. Onze gasten hebben dit ook zo ervaren.
Martijn-Annie V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten , alleen jammer geen creme brulee meer op de kaart ????
We hebben een leuke avond gehad en ondanks dat we een ah kaart hadden was alles top geregeld ????
agnesvdtuin .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Vriendelijk ontvangst. Jas werd netjes opgehangen. Wij kwamen eten met de Ah bon. Mochten zelf de drie gangen kiezen van de hele kaart. Broodplankje vooraf was vers afgebakken brood en lekkere smeersels erbij. Eten was verrukkelijk. Goeie porties en tussendoor werd netjes gevraagd of alles naar wens was. Ook de wijn was fijn. Dit was onze eerste keer in Zaandam maar zullen dit zeker aanraden aan bekenden. Wij zouden zeker terug komen ware het niet dat wij ervan houden om verder te kijken wat een stad nog meer te bieden heeft. Dikke pluim.
Judith T.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We zijn voor de 2de keer à la carte gaan eten. Voor-, hoofd en nagerecht was heerlijk! Bij het hoofdgerecht mocht er wel meer groenten en gebakken aardappeltjes geserveerd worden voor een grote eter. Ik was voldaan.
De bediening was vriendelijk en vlot.
corrie-stigter .
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2017
Gezellig restaurant vriendelijk personeel heerlijk eten
Was perfekt
Zijn er al een paar keer geweest maar komen zeker terug
hdonner .
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Heerlijk gegeten in dit restaurant. En wat werken hier fijne, vriendelijke mensen. Uitstekende service bij aankomst, jassen werden aangenomen, begeleiding naar de tafel, bediening aan tafel ook uitstekend. Heel eerlijk: dat maak je toch nog maar zelden, of eigenlijk niet, mee in de horeca. Alle gerechten meer dan goed, het zag er mooi opgemaakt op de borden uit, de smaak uitstekend. Kortom: hier komen wij terug!
Ed B.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2017
Via AH actie hier gegeten:

Pluspunten:
- Voorgerecht: Gerookte Rib eye, verschrikkelijk lekker : 9
- Hoofdgerecht: Tournedos van de ossenhaas, idem : 9-
- Attente en oprecht aardige bediening : 9.0

Neutraal:
- Nagerecht: Cheesecake: redelijk : 7.5

Nadelen:
- Lange wachttijden, maar dat viel te verwachten
- Kregen eerst een tafeltje net naast de garderobbe, toen we dit niet wilden, kregen we snel een andere veel betere tafel
- Door de extreme drukte, kregen we per ongeluk het hoofdgerecht van een tafel naast ons.
- Jassen werden bij binnenkomst van ons aangenomen en opgehangen, na het eten moesten we die zelf pakken
- Net aan tafel vroeg de serveerster: Mag ik u alvast wat brood aanbieden ? (Dit zei ze letterlijk). Vervolgens stond het wel op de rekening voor 4.50 Euro. Niet erg, maar het wordt tegenwoordig te vaak bij veel restaurants gebracht, alsof het van het huis is. Voelt als een soort verkooptruc, is het eigenlijk gewoon ook.
- Eten van hele hoge kwaliteit, maar omgeving is echt van het type eetcafe.

Desalniettemin, heerlijk gegeten en genoten. Zonder AH actie, toch tikkeltje aan de prijs, zouden hier vaker eten, als de prijzen ook wat lager zouden zijn.
danielleh1970 .
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Lekker gegeten, was erg gezellig. De bediening is goed en snel. Zou er zeker nog een keer eten. Voorrecht was gerookte rib eye, apart erg lekker. Hoofdgerecht hertenbiefstuk heerlijk en een lekker zoet toetje er acheraan chocoladefondant met ijs, zoet zoals het moet.
Andriers W.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Eten niet warm genoeg en erg duur voor wat je er voor krijgt
j D.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
Sfeervol , vriendelijke bediening. komen graag terug.
Susan T.
  • Datum van je bezoek: 6 jan. 2017
we hadden gereserveerd via de AH dineractie. We konden a la carte kiezen en het eten was heerlijk, ook de bediening was goed. We komen zeker nog een keer terug.