Aan Tafel

Dam 10A 1506 BD Zaandam Nederland Kaart

Over het restaurant Aan Tafel

Een gezellige sfeer, attente bediening en een gedreven keukenbrigade. Met zulke ingrediënten kan je avond niet meer stuk. Ervaar ouderwetse gastvrijheid en geniet van een eerlijke maaltijd. De menukaart biedt voor ieder wat wils, maar vergeet ook niet naar de specials te vragen, die zijn altijd het overwegen waard. Je zult merken dat je hier maar wat graag blijft hangen voor een drankje.

Bij Aan Tafel zijn er vele mogelijkheden. Zo kun je hier ook terecht voor groepsdiners, feesten en partijen. Heb je nog een andere gelegenheid of wil je graag meer informatie? Neem dan gerust contact op.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Aan Tafel

• Kom je met de auto?
    Restaurant Aan Tafel bevind zich op nr. 10a op de Dam te Zaandam. Niet op het plein maar in het straatje wat van het plein richting het sluishuisje loopt. Parkeren kan op parkeerterrein de Burcht of in de verscheidene Q-Parkings in de stad. Onze straat ma

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 15:00 - 22:00
- Bar vanaf 15:00

Jouw recensie over het restaurant Aan Tafel

B. V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
H.E. V.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Vooral de vriendelijkheid en bereidwilligheid van de enig aanwezige serveerster was opmerkelijk.
Ester V.
  • Datum van je bezoek: 15 feb. 2018
Was heel gezellig, voor herhaling vatbaar
Gwennefevre L.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Ingrid D.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2018
Gezellig restaurant met klantgerichte bediening en smakelijk en mooi opgediend eten!
Vrijdagavond met vrienden hier een superavond gehad. Had wat speciale verzoekjes en dat werd met plezier geregeld.
PatriciaSchon .
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2018
Gisteravond gegeten bij Aan Tafel. En ondanks mijn dieet, gluten-lactose-zonnebloem en amandel vrij, heb ik heerlijk gegeten en nergens last van gehad! Een aanrader!
Ans K.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Erg vriendelijke bediening. Moesten wel lang op ons hoofdgerecht wachten maar daar kwamen ze wel voor om zich te verontschuldigen en een drankje aanbieden.
Ronald S.
  • Datum van je bezoek: 10 feb. 2018
Ik ben gisteravond getrakteerd in Restaurant “Aan Tafel“ in Zaandam.
Als voorgerecht; gegratineerde garnalen in een bechamelsausje.
Als hoofdgerecht; Chateaubriand en als dessert een proeverij.
Ik kan niet anders zeggen dan dat ik decadent lekker heb gegeten.
Het personeel was attent en vriendelijk.
Het staat in mijn top 10 van lekker uit eten.
Complimenten voor de gastheer en gastvrouw.
Imke Z.
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2018
Heerlijk gegeten, aardige bediening en de kip 'aan tafel' word ook aan tafel voor je gesneden. Is echt een aanrader. :)
joop K.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
het was gezellig, maar gezelligheid maak je zelf.voorgerecht ( gamba's) was heerlijk.hoofdgerecht:(
procureur)was goed. Hoofdgerecht:surf en turf.was niet goed het vlees zat vol met zeen. Jammer van deze
geslaagde avond welke met muziek:Zang en gitaarspel werd begeleid dat was fijne muziek en zang.
V.
  • Datum van je bezoek: 2 feb. 2018
We hebben lang moeten wachten op het voorgerecht. 2 Voorgerechten vonden wij duur t.a.v de hoeveelheid.
Hoofdgerechten : smaak, kwaliteit vlees en hoeveelheid prima, maar alle 4 gerechten te koud (alleen de frieten waren heet), wij hadden om 20:00 uur geen tijd meer voor een dessert. (we waren er al om 18:00 uur en hadden opgegeven , en was bij u bekend, naar het theater te moeten. met gepaste groet Jaap van der Meer
Tineke L.
  • Datum van je bezoek: 1 feb. 2018
Wij hebben prima gegeten en waren op tijd voor het Zaantheater. We komen zeker terug om echt uit eten te gaan met familie. Ga zo door!!!
Irma W.
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2018
Juiste bediening, vriendelijk en correct????
Katja K.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2018
Verfijnde keuken, ook zeer aan te raden voor vegetariërs!
Haiko K.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Goede en gezellige bediening, prima eten en en we zijn best wat verwende gasten. Erg leuke bediening, Verrassingsmenu kwam op de juiste momenten per gang door.
Margot B.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Kwaliteit van met name voorgerechten niet in verhouding tot de prijs. Caprese salade iets te simpel. Hoofdgerecht sate zat geen groente bij. Dat is jammer. Bij de andere hoofdgerechten wel groente.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 17 jan. 2018
Heerlijk eten, mooi maandmenu
Joke G.
  • Datum van je bezoek: 14 jan. 2018
Ik vind het jammer dat er zo weinig groente bij geserveerd wordt.
Ineke A.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
De soep was oké en het hoofdgerecht heerlijk! Koffie was lekker heet en er was wat lekkers bij dat vers was. Personeel was erg vriendelijk. De kaart was prima in orde, voor ieder wat wils dus ook een paar vegetarische gerechten. Was rond zes uur nog rustig dus personeel moest even op gang komen maar overall een hele fijne ervaring!
Jacq S.
  • Datum van je bezoek: 12 jan. 2018
Viel beetje tegen in vergelijking met eerdere bezoeken. Prijs/kwaliteit kan beter en zeker ook weer met de drankjes, Met hoofdgerecht van ca 20,= + 1 wijntje en 1 speciaal biertje zit je op 30,== pp.