Over restaurant Aan Tafel

Ieder wat wils

Een gezellige sfeer, attente bediening en een gedreven keukenbrigade. Met zulke ingrediënten kan je avond niet meer stuk. Ervaar ouderwetse gastvrijheid en geniet van een eerlijke maaltijd. De menukaart biedt voor ieder wat wils, maar vergeet ook niet naar de specials te vragen, die zijn altijd het overwegen waard. Je zult merken dat je hier maar wat graag blijft hangen voor een drankje.

Meer informatie over restaurant Aan Tafel

Snelder-Groot .
  • Datum van je bezoek: 7 dec. 2016
dho3 .
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
Voorgerecht en toetje was lekker, wij hadden vis als hoofd. Mijn man de vismix met smaakloze risotto, ik de halfrauwe zeewolf. Zag er opzich netjes uit, maar de vis moet gaar zijn en de bijgerechten op smaak. Ook de vis had wel een sausje kunnen gebruiken. Maar dit is natuurlijk persoonlijke smaak. Opzich prima tent. Je moet alleen geen vis bestellen.
Jolanda P.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2016
De gambas vielen tegen qua smaak. In 1 gerecht zat weinig n maar werd meteen goed opgelost en kwamen gelijk meer brengen.
Claudia J.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2016
Rachel K.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2016
Een uitgebreide menukaart voor ieder wat wils. Het eten was prima en goed van kwaliteit. De bediening was minder goed, bijvoorbeeld drankjes die we hadden besteld kwamen niet of je moest er nog een keer om vragen of een lepel om de soep mee te eten werd niet gebracht.. We hadden een vraag over de ingrediënten van een toetje, bediening zou het navragen maar niks meer vernomen. Wel heerlijk gegeten en een gezellig avond gehad, goede bediening zou het compleet maken!
Alessia R.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2016
Wat hebben we super gegeten!! Alle gerechten van voor tot nagerecht waren verrukkelijk!!
Bediening iets minder, elke keer moeten vragen om nog wat te drinken en de rekening. Maar verder zeker een aanrader
Robert H.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Hebben 20 november heerlijk gegeten bij aan tafel.Goed ontvangen in een rustig restaurant.Werden al snel welkom geheten en de jassen werden voor ons opgehangen.Daarna bestelling geplaatst en konden na een korte tijd met het eten beginnen.Eendenborstfilet,Piep kippetje,varkenssate.Wat ons opviel was dat je met AH restaurant actie gewoon kon bestellen van het menu.Alles 100% in orde.Voor ons komen we zeker weer terug.
R.H.
Nel P.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Heerlijk gegeten, keurige bediening,voor herhaling vatbaar. Je kunt zelf aangeven wanneer je bv je nagerecht wilt.
Gezellig.
Annemiek V.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Vlees was rauw (varkenshaas)
5 verschillende obers die steeds hetzelfde kwamen vragen.
Drinken liet 2x op zich wachten
...
RiaRood .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Zeer vriendelijke bediening. De gerechten waren heerlijk; de varkenshaassaté was super zacht. Enige minpuntje was dat het hoofdgerecht wel iets warmer had gekund. Maar verder niets dan lof!
Babsvandeutekom .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2016
Wij hebben heerlijk gegeten, prima service, waren niet verplicht om uit een drie gangen menu te kiezen, keuze kon uit de hele kaart, super, zaten alleen tegen een muurtje aan een klein tafeltje, erg krap.
Mark V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Goed ontvangst, zelfs met AH actie mochten we alles kiezen van de kaart. Leuke sfeer, alleen iets wat krap voor wat grotere mensen en de stoelen zijn voor als je wat langer tafelt niet heel erg comfortabel maar dit zijn echt details. Verder een heerlijke avond gehad en heerlijk gegeten!
Haarlear .
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
Een goed restaurant met erg smakelijk eten. De smaak van alle gerechten zijn zeker erg goed. De salade bij de carpaccio was erg overdadig waardoor de smaak van het vlees te veel wegviel. Al met al een goed restaurant.
Dick S.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2016
In kader ah actie met 3 vrienden bij aan tafel in Zaandam gegeten. De inrichting was eenvoudig maar voldeed. De mogelijkheid was om a la carte te eten. We begonnen met een bisque met garnalen en coquilles gevolgd door een tournedos en een vistrio. Zowel voorgerecht als hoofdgerecht waren smakelijk. Helaas waren alle gerechten lauw omdat ze waarschijnlijk niet over een IR lamp beschikken, erg jammer. Het nagerecht was een lemon bavarois met chocolade ijs en smakelijk.
Judith T.
  • Datum van je bezoek: 12 nov. 2016
AH-actie. Het was de eerste keer dat we in dit restaurant gingen eten.
We mochten à la carte kiezen of weekmenu. We hebben een voor, hoofd en nagerecht gekozen van de kaart en het was heerlijk! We zaten echt vol na een voor en hoofdgerecht en kozen voor het nagerecht koffie met 4 huisgemaakte boterkoek/chocola. De bediening was vlot en aardig. Het was druk in het restaurant maar niet storend. Zeker voor herhaling vatbaar!
Hoosmatroos .
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Leuk restaurant en prima gegeten. Bediening was vriendelijk en de grootte van de porties goed afgestemd. Hier komen wij zeker nog een keer terug.
Eji .
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2016
Zoals altijd vanaf binnenkomst gastvrij onthaal. De vaste kaart verandert weinig maar dit wordt goedgemaakt door speciale weekmenu's. Bediening plezierig en kundig. Eten (1x vaste kaart en 1x weekmenu) waren lekker. Borden waarop eten geserveerd werd, waren mooi opgemaakt. Zoals gewoonlijk waren we echt een avond uit.
Kees D.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Bij dit restaurant werd in juli al eerder gegeten. Nu werd het nog een keer bezocht om te zien of het eten van constante kwaliteit is. Beide keren werd gebruik gemaakt van de AH-restaurantzegels.
Bij aankomst bleek het al behoorlijk druk te zijn, die drukte konden we ons niet herinneren van de vorige keer.

Net als de vorige keer werd ook nu een fles wijn uitgezocht en we vroegen er een glas water bij (dit omdat ze geen karafjes hadden). Misschien raadzaam om eens (water)karafjes aan te schaffen, scheelt een hoop heen en weer geloop om glazen te vullen.

Er kon ook nu van de gehele kaart gekozen worden, heel netjes.
Vooraf namen we het broodplankje om daarna beiden als voorgerecht de marbré van geitenkaas en biet te nemen.
Aan de marbré zat niet heel veel smaak, de sla erom heen was niet aangemaakt. Er zou balsamico appelstroop bij geweest moeten zijn, maar die troffen we helaas niet aan.

Het hoofdgerecht bestond voor beiden uit de vegetarische kroketjes met witlof en noten, gemengde groenten, gebakken paddenstoelen en quiche van blauwschimmelkaas. De kroketjes waren wel smakelijk, maar erg hard (waarschijnlijk te lang in de frituur gezeten) en de quiche van blauwschimmelkaas smaakte naar niks. Blauwschimmelkaas is meestal wel sterk van smaak, er werd getwijfeld of die kaas wel in de quiche was verwerkt.

Het nagerecht bestond voor beide personen uit de Dame Blanche. Redelijk, het ijs had hier en daar wel wat ijskristallen.
Als laatste voor beide personen een espresso .

Misschien dat de drukte de keuken deze keer parten heeft gespeeld . De algehele indruk was de vorige keer een heel stuk beter. Waarschijnlijk komen we niet meer terug.
Whdekker .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
We hebben lekker gegeten en komen vast nog eens terug! Alleen koude puree bij een warm gerecht was minder, maar de smaak was goed.