Over het restaurant Aan Tafel

Ieder wat wils

Een gezellige sfeer, attente bediening en een gedreven keukenbrigade. Met zulke ingrediënten kan je avond niet meer stuk. Ervaar ouderwetse gastvrijheid en geniet van een eerlijke maaltijd. De menukaart biedt voor ieder wat wils, maar vergeet ook niet naar de specials te vragen, die zijn altijd het overwegen waard. Je zult merken dat je hier maar wat graag blijft hangen voor een drankje.

Meer informatie over restaurant Aan Tafel

• Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Hubert D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
We ervaren Aan Tafel als een prettig restaurant waar het gezellig en lekker eten is. De bediening is gastvrij, vriendelijk en oplettend. Een aanrader!
Mariannecirkel .
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2017
Heerlijk gegeten in gezellige omgeving. Prima bediening met steeds de vraag if je gelijk door wilt naar het volgende gerecht of nog even wilt wachten.
Rene W.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Onverwachts naar Aan Tafel gegaan. We hebben heerlijk gegeten en een super avond gehad.
De bediening was vriendelijk
Ben K.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
we hebben zoals altijd lekker gegeten en de sfeer was vriendelijk en gemoedelijk. wat een onzin om verplicht 120 tekens te moeten schrijven
Tiny P.
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2017
Het was heel leuk en gezellig leuke locatie en het eten heel lekker ga nog wel een keer terug personeel is heel vriendelijk en vlot dus geen lange wachttijden
Herman T.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Dat het eten bij Aan Tafel prima is, wisten we al; dat de bediening uiterst vriendelijk en gastvrij is ook. Dat het personeel doet wat het belooft, weten we nu ook. We waren wat verlaat en hadden daardoor weinig tijd. Geen probleem en keurig op de afgesproken tijd werd het dessert geserveerd.
G. V.
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2017
Op zich hier goed gegeten. Gebruik gemaakt van de AH Actie.
Voorgerechten en hoofdgerechten goede kwaliteit. Helaas zijn de nagerechten niet van hetzelfde niveau.
Leuke presentatie, niet slecht, maar mbt smaak minder. Jammer.

Ik kan het restaurant echter wel aanraden.
CindyEM .
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Super attent personeel. Wij hadden onze kinderen mee en die vonden het ook geweldig. Op het dessert kregen zij een vuurwerk fontijn. Toen de foto niet gelukt was kregen ze een nieuwe.

Het eten was heerlijk en heel bijzonder.
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2017
Heel erg goed bediend goede service en eten was voortreffelijk komen snel weer een keer terug.
marjan.raasveld1 .
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2017
Ook deze keer weer heerlijk gegeten bij Aan Tafel. Er was een speciaal 3-gangen menu voor de Restaurantactie ad € 29.50, maar wij kozen van de kaart. Dit was geen probleem, het bedrag werd als korting verrekend. Vriendelijke bediening, goed eten, gezellige omgeving.
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Weekmenu kon je variëren met à la carte en toch de ah bon gebruiken , dat is wel gunstig als je t Weekmenu niet lust ,want dat weet je niet van te voren. Goede vlotte vriendelijke bediening
Danielle S.
  • Datum van je bezoek: 28 mei 2017
Weer heerlijk gegeten! De service is vriendelijk en kundig. Eten is bijzonder en zeer smakelijk. Mooi drie gangen weekmenu voor een leuke prijs. Echt een aanrader!
Melissa K.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Wij komen graag bij Aan Tafel, wanneer wij net even wat anders willen. Er is een ruime keuze aan gerechten, welke stuk voor stuk doen watertanden. Helaas, was de lamsbiefstuk voor mij persoonlijk iets te doorbakken. De smaak was daarentegen erg goed. We hebben genoten van elke gang en de service was uitmuntend. Door de sfeer en de goede service voel je je er snel op je gemak. Het diner hebben we afgesloten met een bijzonder opgemaakt dessert. Fantastisch!
Joh. P. H.
  • Datum van je bezoek: 24 mei 2017
Al verschillende keren bij Aan Tafel geweest en nog elke keer tot volle tevredenheid, van mijzelf maar ook mijn bezoek was tevreden. Ik heb alle reden om opnieuw naar Aan Tafel te gaan!
De persoonlijke benadering is hartverwarmend. Dat dit soms ten kosten van de bedieningssnelheid gaat neem
ik op de koop toe. Uiteindelijk ben ik ook UIT hè!
Marijke B.
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2017
Heerlijk gegeten met ah bonnen.
Ivm sesamallergie werd wit brood aangeboden en ivm vraag geen chocoladesaus over ijs werd aardbeiensaus speciaal gemaakt. Helemaal top!
Nico V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Het was onze trouwdag we kregen aan het eind een verrassing.
De service was geweldig, alles wat we vroegen over het eten werd geregeld.
Daan D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Voor de tweede keer bij Aan Tafel wezen eten. Helaas was het deze keer minder dan de vorige. Gasten met de Albert Heijn actie worden nu welkom geheten met een soort notariële akte met de voorwaarden, die minder gunstig zijn dan in eerdere jaren. Op zich prima, maar ik vond het alsnog duur in verhouding tot het gebodene. Aan Tafel is zo'n restaurant dat helemaal niet profiteert van een open keuken, het is best afleidend om de hele tijd gekletter en geklets op luide toon uit de keuken te horen komen en om te zien hoe er bijvoorbeeld bij het opmaken van het voorgerecht (2x risotto) iets misging met het ei, waarop vervolgens overlegd werd en besloten om de obligate dot rucola dan maar op het ei te plaatsen. Het bord was vies aan de onderkant en bleek later eigeel te druppen. Veel simpele vergissingen die vooral met de temperatuur te maken hebben. De risotto (prima) kwam vergezeld door een plas eierdooier (te koud) en twee gepofte cherrytomaatjes (te koud). Het hoofdgerecht (lamsbiefstuk op een soort pitabroodje met wat groenten) was prima klaargemaakt maar als gerecht wat droog, hier zou een saus op yoghurtbasis zeker iets aan kunnen verbeteren. Als toetje Irish Coffee die met te dikke en te koude slagroom was gemaakt. Wachttijd om te kunnen bestellen en op drinken te lang, op het eten wat kort. Meisje in de bediening als enige 100% top. Op zich een onderscheidende menukaart maar dan moet de uitvoering wel goed zijn.
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Toen wij klaagden over een barst in een glas, werd er door de serveerster geopperd dat het wel een ribbel in het glas zou zijn. Uiteindelijk heeft ze toch en nieuw glas gehaald.
De bestelde entrecote zat vol met pezen en het was niet te kauwen. Toen ik dat mededeelde aan de serveerster ging zij naar de keuken en kwam terug met de mededeling dat entrecote altijd taai was en dat IK het anders had moeten snijden.