Aan Tafel

Dam 10A 1506 BD Zaandam Nederland Kaart

Speciale aanbiedingen zijn enkel geldig door online te reserveren op IENS.
Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Aan Tafel

Ieder wat wils

Een gezellige sfeer, attente bediening en een gedreven keukenbrigade. Met zulke ingrediënten kan je avond niet meer stuk. Ervaar ouderwetse gastvrijheid en geniet van een eerlijke maaltijd. De menukaart biedt voor ieder wat wils, maar vergeet ook niet naar de specials te vragen, die zijn altijd het overwegen waard. Je zult merken dat je hier maar wat graag blijft hangen voor een drankje.

Meer informatie over restaurant Aan Tafel

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 15:00 - 22:00
- Bar vanaf 15:00

Martin D.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Een fantastische avond gehad. Heerlijk eten dat eigenlijk te mooi was om op te eten. De bediening maakte de avond compleet.
reinier R.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
tafeltjes iets te dicht opelkaar
entrecote niet warm genoeg
kontakt met bedienend personeel was uitstekend.
waarom commentaar van 120 tekens,kort en bondig is toch ook goed
pomme1 .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2017
Vriendelijk personeel ,eten matig en weinig,je hebt wel menukeuze,je betaalt de duurste gerechten,logisch,maar achteraf wordt een forfaitair bedrag van29.50€ afgehaald en niet de goedkoopste gerechten,wat een heel groot verschil maakt in de eindafrekening
Ruud S.
  • Datum van je bezoek: 30 jul. 2017
Respect voor de twee mannen in de bediening de een goed gevuld restaurant onder controle probeerde te houden, wat lukte.
eji H.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Wy zaten dichtby muziekbox. Na diverse verzoeken werd muziek zachter gezet en na enige tyd weer luider. Dat was t enige minpunt
agnes K.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Heerlijk gegeten, gezellig ambiance, enthousiaste en vriendelijke
bediening. Tussen de gangen door werd gevraagd hoeveel tijd we tussen de gangen wilden; erg prettig. Dat de polenta op het verkeerde bord lag : is netjes opgelost. Dat sommige ingredienten van het dessert wat afweken van wat er op de kaart stond was netjes geweest om dit even te melden bij de bestelling. ( er waren geen ananaschips bij en ipv de chocolade spongecake was er (overigens heerlijke) pure chocolade met iets v nootjes. Dessert was evengoed heerlijk. Voor herhaling vatbaar!
Astrid B. .
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Waren hier nooit geweest. Hebben de AH restaurant-actie-bon meegenomen.
Prettige bediening en heerlijk gegeten. Het eten werd ook leuk geserveerd.
Kortom voor herhaling vatbaar.
Tim S.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Met een AH bon hier gegeten en dat was zeker wel een succes. Met de klantvriendelijkheid zit het goed. Bediening is alert en aardig. Duurde in het begin een beetje lang maar daarna ging alles wel vrij vlot. De 3 gangen waren alle drie erg lekker. Als hoofdgerecht de big burger genomen en dat was erg veel. Maar niks op aan te merken verder. Ziet er van binnen gezellig en netjes uit. Enig minpuntje vind ik de open keuken. Vaak is dit een pluspunt maar hier hoor je echt alles dus ook de kritiek op elkaar. Dat zou ik dichtgooien. Verder een prima restaurant.
Wendy D.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
Goed restaurant. Lekker gegeten. Leuk dat ze ook nog wat extra's voor de kinderen hadden (kleurboek).
Bediening was ook goed.
chantie12 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Jammer dat de extra's zoals patat of aardappeltjes/ groenten er niet meer bij worden geserveerd, wij hadden patat extra gevraagd maar mijn man kreeg dit pas dat hij zijn hoofdgerecht al op had, en mijn hamburger was wat rauw van binnen, zei dit maar er werd gezegd dat dit meestal zo was door de kruiden? En wij vonden dat wij redelijk lang moesten wachten op toetje en koffie.
Richard P.
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2017
Onlangs gegeten met de AH restaurant actie. Je bent geneigd om door deze actie (= korting) een aantal dingen te vergoelijken, maar dat is natuurlijk niet de bedoeling. Service is uitstekend, met vriendelijk en gedurende de avond wisselend personeel. Beschikken ook over de juiste informatie.
Vooraf de carpaccio van rund. Dit gerecht is uiteraard op 100 manieren te bereiden. Dit was niet 1 van mijn favoriete. Te scherpe smaak door veel rode uien en en als geheel door de overige groenten ook wat zurig. Vlees was prima.
Hoofdgerecht de gekookte mosselen. Door onbekende reden waren de mosselen niet uit hun mosselschelp te krijgen. Bij het splijten van de mossel, werd de mossel zelf volledig uit elkaar getrokken. Dit hebben we gemeld aan het personeel en dit is financieel gecorrigeerd. Dat is toch netjes.
Sfeer in het restaurant is goed en je kunt ook lekker zitten.
corrie-stigter .
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Vriendelijk personeel, goed eten en een gezellige zweer
Wij komen er vaker en het is altijd goed nu was het zelfs nog beter het eten
Wij komen zeker nog wel weer terug
reijer V.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
Het is voor ons een heel fijn restaurant wij voelen er ons thuis en we komen heel graag terug en het is voor ons fanstastie
Ronald W.
  • Datum van je bezoek: 7 jul. 2017
sfeervol restaurant met vriendelijk personeel en genoeg keuze aan gerechten.
redelijke prijzen.
Alles smaakten ons goed.
Nathalie V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Zeer goede bediening eten ook voortreffelijk komen snel weer een keer een hapje eten.
Atie V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Heerlijk gegeten. Goede bediening. Voor herhaling vatbaar!
Sophie-D .
  • Datum van je bezoek: 30 jun. 2017
Heerlijk gegeten! Tonijn als vooraf gekozen en als hoofd de dorade, echt top bereid. Super vriendelijke en snelle bediening. Aanrader!
jennylangendam .
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2017
Krielkip in pannetje! Leek wel een kwarteltje en dat voor je 20,00 euro.
Ze zeggen 450gram ja met bot en dan nog goed gaar dat was een beetje jammer.
Jennie S.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
Leuk restaurant met prima bediening, het wordt de gasten echt naar de zin gemaakt. Gerechten zijn meestal een tikje bijzonder en dat was erg leuk. En het smaakte allemaal wel heel goed. Prijzen zijn wat ons betreft aan de bovenkant, met name voor en nagerechten. Drankjes relatief duur (5,5 Euro voor een liter water?). Tijd tussen voor en hoofdgerecht vrij lang, maar verder was de servering uitstekend. We hebben een leuk en gezellig diner gehad .
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
leuk restaurant om te eten en de bediening is ook goed en een goede prijs
lekker klein en niet te druk
zou het aanbevelen bij mijn familie en vrienden