Aan Tafel

Dam 10A 1506 BD Zaandam Nederland Kaart

Over het restaurant Aan Tafel

Een gezellige sfeer, attente bediening en een gedreven keukenbrigade. Met zulke ingrediënten kan je avond niet meer stuk. Ervaar ouderwetse gastvrijheid en geniet van een eerlijke maaltijd. De menukaart biedt voor ieder wat wils, maar vergeet ook niet naar de specials te vragen, die zijn altijd het overwegen waard. Je zult merken dat je hier maar wat graag blijft hangen voor een drankje.

Bij Aan Tafel zijn er vele mogelijkheden. Zo kun je hier ook terecht voor groepsdiners, feesten en partijen. Heb je nog een andere gelegenheid of wil je graag meer informatie? Neem dan gerust contact op.

Halve fles mineraalwater

Meer informatie over restaurant Aan Tafel

• Kom je met de auto?
    Restaurant Aan Tafel bevind zich op nr. 10a op de Dam te Zaandam. Niet op het plein maar in het straatje wat van het plein richting het sluishuisje loopt. Parkeren kan op parkeerterrein de Burcht of in de verscheidene Q-Parkings in de stad. Onze straat ma

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 15:00 - 22:00
- Bar vanaf 15:00

Jouw recensie over het restaurant Aan Tafel

Meike D.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Lekker eten tegen een redelijke prijs. gezellig.
Pieter Z.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2017
Het was een heel fijne avond. Eigenlijk iets te duur voor onze portemonnaie,maar dat kwam door Iens en niet door het restaurant.
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Voor herhaling vatbaar en zeker met vrienden.
Ynaffit14 .
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Lekker gegeten in een rustige omgeving en ontspannen sfeer. Goed en vriendelijk personeel. Er zijn veel hoge tafels in het restaurant. Wil je aan een lage tafel zitten geef dit dan aan bij het reserveren.
Winnie S.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Dit was een nieuwe kennismaking met dit restaurant nadat ik hier al heel lang niet meer geweest was. De ontvangst en bediening is prettig al hadden we een meisje aan tafel dat "lekker" als stopwoord had. Een lekker broodje en een lekker glas wijn, prima, maar "hier hebt u lekker nieuw bestek" en "zal ik lekker de vuile loper weghalen" was teveel van het goede, in werkelijk elke tweede zin zat het woord lekker en dat werd na verloop van tijd erg irritant. De kaart is wat beperkt en niet erg bijzonder, uiteindelijk namen we het maandmenu en dat was prima. Alleen was het voorgerecht wat te koud waardoor het belangrijkste ingrediënt, rivierkreeft, nauwelijks te proeven was. Het dessert was juist weer verrassend en smakelijk. Dit restaurant springt er niet uit voor mij, het is allemaal net te middelmatig, maar voor heel af en toe is het geen slechte keus.
ceesstam S.
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2017
Een gezellige ambiance met eten wat redelijk was. Ik mis bij dergelijke diners aanvullende bakjes met salade, aardappeltjes of friet. Natuurlijk kan je daarom vragen echter zou standaard moeten zijn.
Een Ice tea voor 2,90 euro is een flinke prijs
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 24 nov. 2017
Gezellige sfeer, warme ontvangst, prima kaart met driegangenmenu, verrassingsmenu of al la carte, heerlijk wijntje en heerljk eten - kortom: genoten!
Sanne V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2017
Heerlijk gegeten!
Anja C.
  • Datum van je bezoek: 2 nov. 2017
We waren vroeg, dus het was nog rustig. Het bleef ook rustig, dus geluidsniveau ook. Eten was goed, maar we hadden graag meer keus op de menukaart gezien. Kwaliteit was prima, maar daar betaal je dan ook wel voor!
Marianne V.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
Heerlijk gegeten en vriendelijk personeel. Een aanrader voor een gezellig etentje. En genoeg voor de grote eters ook . De gerookte houtduif was heerlijk
Annemarie S.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2017
We gingen voor de ah restaurantactie. Er was één driegangenmenu. Wilde je wat anders, dan werd er 29,50 van de rekening afgehaald. We namen het driegangenmenu, maar vroegen of we de courgettesoep konden wisselen voor de Zaanse mosterdsoep. Dat was geen probleem. Bij het afrekenen bleek ineens dat het hoofdgerecht en het dessert ieder 2 euro duurder waren. Toen we hier naar vroegen werd er gezegd dat het nu niet meer het driegangenmenu was en dat daar niets aan te doen was. We vonden dit vreemd omdat de mosterdsoep maar 50 cent duurder was. Een teleurstellend einde van een verder gezellige avond.
Sunny-2001 .
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Wij kwamen hier voor de eerste keer via de AH actie zegels. Wij waren verbaasd over de ambiance, heel gezellig, zeer vlotte bediening en geweldig gegeten. Een echte aanrader, zeker ook voor gezelschappen en groepen vrienden die achterin het rest. zaten en waar we absoluut geen hinder van hadden.
Erg leuk die verhoging waar je op een barkruk zit aan hoge tafels, ziet er heel knus en leuk uit maar je kunt ook gewoon aan een tafel zitten. Personeel zeer vriendelijk en in voor een praatje of grapje. Heel ontspannen sfeer. We komen zeker nog eens terug !!
Danielle W.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
Goede service en lekker eten goede kwaliteit. Bediening ook erg vriendelijk, Mooie ruimte lekker knus niet teveel lawaai.
Avia S.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
sSUper service en een top keuken.
Heerlijk gegeten.
Er werd bij het nagerecht een feestje gemaakt met vuurwerk in het ijs.
Wij vierden het 10 jaar samen zijn met ons gezinnetje.
Ons dochtertje van 6 werd door een lieve meid van de bediening gezellig meegenomen zodat zij kon helpen en mensen bij de uitgang kon uitzwaaien.
Al met al genoten van dese top avond.
pauline B.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Heerlijk gegeten! Wij werden hartelijk ontvangen en de jassen aangenomen. Met de AH kaarten mochten wij gewoon a la carte eten. De voorwaarden hiervoor werden ons eerst vriendelijk en duidelijk uitgelegd.
Het eten kwam vlot maar niet te snel, er precies genoeg ruimte tussen de gangen. De bediening was erg vriendelijk, geduldig en had persoonlijke belangstelling. Perfecte combi.
Wij komen zeker terug.
Arie E.
  • Datum van je bezoek: 27 okt. 2017
Op een gerecht na waren de gerechten goed bereid. De tijd tussen de gerechten had iets korter gekund. Bij het drinken is het tot 2 keer toe mis gegaan met de bestelling. De hoge tafels zijn zeker geen aanwinst om lang te tafelen.
Als terugkerende klant moet er beter gecommuniceerd worden dat de voorwaarden van de ah actie zijn gewijzigd. Was het eerst dat je alla-carte kon bestellen en je de duurste menu''s moest afrekenen, werd er nu een standaard bedrag van de prijs van het weekmenu afgetrokken. Dit bracht enige verwarring bij het afrekenen.
Hubert D.
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2017
Niet de eerste keer dat we hier komen. Fijn restaurant om te eten, prettige bediening, mooie gerechten van goede kwaliteit. Een aanrader!
Jitske W.
  • Datum van je bezoek: 25 okt. 2017
Zoals vaker weer een heerlijk vijf gangen verrassingsdiner gehad! Erg lekker en voor een leuke prijs €39,95!
De gangen waren goed qua hoeveelheid en met veel zorg opgemaakt.
Het personeel was echt vriendelijk.
Verder is de sfeer gezellig en het is er behagelijk warm.
Een aanrader!
Trea H.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2017
Diverse gerechten waren niet lekker, zoals de eendenborst, en de visschotel. Verder kwam een gerecht veel te laat, daar is geen service op verleend. EN Bij het boeken staat 20 % korting ! Deze is op onze rekening niet gegeven.
K M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Goede snelle bediening leuke gezellige tent met 4 personen lekker gegeten.
De menukaart mag iets uitgebreider.
Kom hier zeker nog eens terug.