Over het restaurant Aan Tafel

Ieder wat wils

Een gezellige sfeer, attente bediening en een gedreven keukenbrigade. Met zulke ingrediënten kan je avond niet meer stuk. Ervaar ouderwetse gastvrijheid en geniet van een eerlijke maaltijd. De menukaart biedt voor ieder wat wils, maar vergeet ook niet naar de specials te vragen, die zijn altijd het overwegen waard. Je zult merken dat je hier maar wat graag blijft hangen voor een drankje.

Meer informatie over restaurant Aan Tafel

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 15:00 - 22:00
- Bar vanaf 15:00

Nico V.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Daan D.
  • Datum van je bezoek: 28 apr. 2017
Voor de tweede keer bij Aan Tafel wezen eten. Helaas was het deze keer minder dan de vorige. Gasten met de Albert Heijn actie worden nu welkom geheten met een soort notariële akte met de voorwaarden, die minder gunstig zijn dan in eerdere jaren. Op zich prima, maar ik vond het alsnog duur in verhouding tot het gebodene. Aan Tafel is zo'n restaurant dat helemaal niet profiteert van een open keuken, het is best afleidend om de hele tijd gekletter en geklets op luide toon uit de keuken te horen komen en om te zien hoe er bijvoorbeeld bij het opmaken van het voorgerecht (2x risotto) iets misging met het ei, waarop vervolgens overlegd werd en besloten om de obligate dot rucola dan maar op het ei te plaatsen. Het bord was vies aan de onderkant en bleek later eigeel te druppen. Veel simpele vergissingen die vooral met de temperatuur te maken hebben. De risotto (prima) kwam vergezeld door een plas eierdooier (te koud) en twee gepofte cherrytomaatjes (te koud). Het hoofdgerecht (lamsbiefstuk op een soort pitabroodje met wat groenten) was prima klaargemaakt maar als gerecht wat droog, hier zou een saus op yoghurtbasis zeker iets aan kunnen verbeteren. Als toetje Irish Coffee die met te dikke en te koude slagroom was gemaakt. Wachttijd om te kunnen bestellen en op drinken te lang, op het eten wat kort. Meisje in de bediening als enige 100% top. Op zich een onderscheidende menukaart maar dan moet de uitvoering wel goed zijn.
Rob H.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2017
Toen wij klaagden over een barst in een glas, werd er door de serveerster geopperd dat het wel een ribbel in het glas zou zijn. Uiteindelijk heeft ze toch en nieuw glas gehaald.
De bestelde entrecote zat vol met pezen en het was niet te kauwen. Toen ik dat mededeelde aan de serveerster ging zij naar de keuken en kwam terug met de mededeling dat entrecote altijd taai was en dat IK het anders had moeten snijden.
J H.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2017
Voor herhaling vatbaar. We zullen dit restaurant aanbevelen aan anderen mensen.
Roos G.
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2017
Heerlijk gegeten, aardige bediening.
H B.
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2017
Heb lekker gegeten, waren met zijn vieren.
Riek N.
  • Datum van je bezoek: 23 mrt. 2017
De stoelen vind ik te hard . Daar mag wel een kussentje op
Bregje V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2017
We hebben heerlijk gegeten. En het was heel gezellig! En ook nog voor een hele leuke prijs waarvoor je terug gaat komen! Gewoon toppie!
Michel P.
  • Datum van je bezoek: 29 jan. 2017
Vanavond voor de 2 de keer hier gegeten . Mijn vriendin heeft de tonijn met noedels gegeten . Ze vond de noedels echter te zout . Ze kon wel wat anders krijgen maar dat wou ze niet . Ze heeft wel at tips gekregen . Volgende keer dit gerecht nemen en dan vooraf melden dat ze het wil zonder zout . Natuurlijk kan ze ook een ander gerecht kiezen van de kaart . Ik had de kip aan tafel gesneden . Die was echt heel goed en lekker . Ons voorgerecht was de carpaccio . Die was ook erg goed . Ons nagerecht was de Dame Blanche . Daar viel mij aan op dat de chocolade saus was echt warm was . In veel zaken is dat niet zo . De bediening was heel goed en attent . De ontvangst was ook goed . We hebben een hele leuke avond gehad . Zeker voor herhaling vatbaar . Bedankt voor de tips voor het geval dat mijn vriendin volgende keer weer de noedels met tonijn neemt
Thea D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
We hebben weer heerlijk gegeten. We hadden een kaart van A H. Maar konden gewoon van de kaart bestellen. Heel gezellig en goede service. Weer een reden om terug te komen.
Esther D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2017
Ontvangst was prima. Begeleiding naar ons tafeltje. Het eten was oke, niet spectaculair lekker. Een groot minpunt waren de frietjes, welke als supplement worden gerekend, hier zaten veel taaie tussen. Hetgeen erop wijst dat deze meerdere malen worden opgebakken. De ambiance is naar m'n mening nét nier gezellig. Prima avond gehad maar voor ons geen herhaling
Mirjam H.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
Zeer gastvrije ontvangst,voldoende aandacht voor de gast,erg vriendelijk personeel en heerlijk eten .
De achtergrond muziek stond niet te hard en er werd rekening gehouden met de beperkingen van mijn partner door ons een lage tafel aan te bieden.
Edwin V.
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Zeer goede kwaliteit eten, echter moesten wij zeer lang wachten voordat wij het voorgerecht kregen.
Wij kwamen om 19:00 binnen en hadden pas om 20:10 het voorgerecht gekregen.
Nou is dit begrijpelijk omdat het redelijk druk kan zijn.
Echter waren er 4 tafeltjes die na ons binnenkwamen die allemaal veel eerder dan ons geholpen werden.

Al met al wel een fantastische avond gehad, het enige min puntje was het lange wachten.
Moeh .
  • Datum van je bezoek: 25 jan. 2017
Eten is van een prima niveau. Bediening is zeer vriendelijk en attent. Inrichting gezellig. Ondanks een ruim aantal tafeltjes is het geluidniveau prima. Geen last van het gesprek van de buren.
Zeker een restaurant om weer terug te komen
Tiny P.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
Het was heerlijk en heel gezellig kom zeker nog een keer terug
Geweldige bediening uiterst vriendelijk
Mooie lokatie en goed bereikbaar
Martin S.
  • Datum van je bezoek: 22 jan. 2017
wij waren met 8 personen met 4 ah actie bonnetjes. we kwamen een uur eerder dan was besproken, maar we konden direct aan onze tafel. we mochten alles kiezen en ook combineren. we hebben een prima avond gehad en zeker niet het gevoel van bonnetjesmensen die op een kopie uit zijn
jjhseitner01 .
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Geweldig sympathieke medewerkers. Wij kenden deze gelegenheid niet, maar komen er zeker terug. Onze gasten hebben dit ook zo ervaren.
Martijn-Annie V.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
We hebben heerlijk gegeten , alleen jammer geen creme brulee meer op de kaart ????
We hebben een leuke avond gehad en ondanks dat we een ah kaart hadden was alles top geregeld ????
agnesvdtuin .
  • Datum van je bezoek: 18 jan. 2017
Vriendelijk ontvangst. Jas werd netjes opgehangen. Wij kwamen eten met de Ah bon. Mochten zelf de drie gangen kiezen van de hele kaart. Broodplankje vooraf was vers afgebakken brood en lekkere smeersels erbij. Eten was verrukkelijk. Goeie porties en tussendoor werd netjes gevraagd of alles naar wens was. Ook de wijn was fijn. Dit was onze eerste keer in Zaandam maar zullen dit zeker aanraden aan bekenden. Wij zouden zeker terug komen ware het niet dat wij ervan houden om verder te kijken wat een stad nog meer te bieden heeft. Dikke pluim.
Judith T.
  • Datum van je bezoek: 15 jan. 2017
We zijn voor de 2de keer à la carte gaan eten. Voor-, hoofd en nagerecht was heerlijk! Bij het hoofdgerecht mocht er wel meer groenten en gebakken aardappeltjes geserveerd worden voor een grote eter. Ik was voldaan.
De bediening was vriendelijk en vlot.