Aan Tafel

Speciale deals

-20% op de Rekening

Over het restaurant Aan Tafel

Ieder wat wils

Een gezellige sfeer, attente bediening en een gedreven keukenbrigade. Met zulke ingrediënten kan je avond niet meer stuk. Ervaar ouderwetse gastvrijheid en geniet van een eerlijke maaltijd. De menukaart biedt voor ieder wat wils, maar vergeet ook niet naar de specials te vragen, die zijn altijd het overwegen waard. Je zult merken dat je hier maar wat graag blijft hangen voor een drankje.

Meer informatie over restaurant Aan Tafel

• Kom je met de auto?
    Restaurant Aan Tafel bevind zich op nr. 10a op de Dam te Zaandam. Niet op het plein maar in het straatje wat van het plein richting het sluishuisje loopt. Parkeren kan op parkeerterrein de Burcht of in de verscheidene Q-Parkings in de stad. Onze straat ma

Maandag en Dinsdag Gesloten
Woensdag t/m Zondag 15:00 - 22:00
- Bar vanaf 15:00

Jouw recensie over het restaurant Aan Tafel

K M.
  • Datum van je bezoek: 21 okt. 2017
Goede snelle bediening leuke gezellige tent met 4 personen lekker gegeten.
De menukaart mag iets uitgebreider.
Kom hier zeker nog eens terug.
C J.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Zo als altijd TOP!! Alles lekker op smaak en vooral goed op temperatuur! Vriendelijk personeel. Dus weer een heerlijke avond.
a.prins25 .
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Het eten was goed van smaak, het bord heel mooi opgemaakt maar het hert was moeilijk terug te vinden in de ragout. Via Groupon maakten we kennis met dit restaurant. Ik zou het niet snel kiezen voor een speciaal etentje.
Marianne V.
Rita T.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Ronald V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2017
Goed gegeten, prettige sfeer en omgeving, vriendelijke bediening. Voor herhaling vatbaar. Geen idee waarom ik 120 tekens moet volmaken.
Hanneke B.
Bert S.
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
werden vriendelijk ontvangen en naar onze plaats gebracht.erg vlot kwam de ober om te vragen wat we wilden drinken en of we een brood plateau wilden dit werd vrij snel gebracht samen met de menu kaart en werd er enige uitleg gegeven.ook deze bestelling kwam snel door en smaakte voortreffelijk.na nog een dessert en een koffie gebruikt te hebben kregen we de rekening die redelijk was.
b-groeneveld .
  • Datum van je bezoek: 15 okt. 2017
Geweldig restaurant , we hadden het AH menu , alles was heerlijk, en aardig personeel.
Zeker om weer eens terug te komen!
Theo Z.
  • Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Goede,vlotte bediening,veel aandacht, heerlijk eten, meer dan voldoende keus op de kaart. En bij A/H actie keuze uit vast menu of van de kaart met aftrek van 2e pers gratis volgend de waarde van de actie.
C J.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Hebben genoten! Eten zag er perfect uit en prima op temperatuur ,geen lauwe hap. Bediening vriendelijk en oplettend . Heel belangrijk ,heerlijke stoelen! Wij komen binnenkort zeker weer terug.
Brigitte F.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Erg goed gegeten!! Prachtige opgemaakte borden! Komen zeker terug! Bediening ook top, we waren er met de AH actie maar alles was gewoon perfect!
Frank A.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2017
Lekker gegeten, vriendelijke bediening en goed rekening gehouden met het feit dat we naar het theater moesten, zodat we ons niet hoefden te haasten
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Het verblijf was geslaagd, goed en verzorgd eten met aandacht tijdens het verblijf.
Ook de keus is via de kaart of via het weekmenu op de borden te maken.
Nu vaste korting voor het 2e menu.
Wederom een goede keus.
Timon K.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Met AH kaart driegangenmenu. Eenvoudige maaltijd, royale porties. Extra proeverij van voorgerechten genomen. Kleine hapjes, geen € 14 waard. Zwaar nagerecht, koek met chocolade, ijs en slagroom,
beer020 .
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
We werden hartelijk ontvangen en naar onze tafel begeleid. Er ging daarna van alles mis. Het begon bij de bestelling van het drinken. Er werd verkeerde drankjes bezorgt en een kan water bij de rode wijn werd niet geleverd. Na uitleg over het menu werd de bestelling opgenomen. Er werd direct vermeld dit is op en dat hebben we niet meer. één persoon bestelde makreel en de serveerster (eigenarese) kwam na tien minuten terug met de mededeling dat de makreel ook op was. De voorgerechten smaakte prima. Na geruime tijd kwamen de hoofdgerechten. Er werden 4 lauwe gerechten geserveerd, één rauwe kip en één gerecht wat ook niet super warm was, maar eetbaar. Van de vier lauwe gerechten hadden de frietjes de pan nauwelijks gezien en zat erbij de mix vis schotel bijna geen vis en zelfs één soort te weinig. De eigenarese had geen verklaring voor de vele missers en bood ook niets van het huis aan. Alles bij elkaar een flinke tegenvaller. Een dikke onvoldoende en niet voor herhaling vatbaar.
jasper K.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Heerlijk gegeten,vriendelijke,snelle bediening.Ook mijn vriendin was zeer tevreden.
hebben erg gezellige avond gehad.Wij hadden het 5 gangen verrassing menu wat er prachtig uitzag
en erg goed smaakte.wij hebben niet hoeven wachten op de gerechten,en er werd ons geregeld gevraagd
of we even een pauze tussen de gerechten wilden.dus het werd niet met een sneltrein vaart afgehandeld.
een erg prettige bediening,toen we om een andere tafel vroegen die ons prettiger leek was dit geen enkel
probleem.Een dikke 9 voor dit restaurant.m.v.g J.w.j Koehler
Marcel B.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
wij hebben heerlijk gegeten , je proeft dat het eten met liefde is klaar gemaakt, en dit was dan ook heerlijk.
we hebben een min puntje: een fles water is erg duur, dit hebben wij dus niet genomen.
Ynaffit14 .
  • Datum van je bezoek: 1 okt. 2017
Heerlijk gegeten met de AH restaurantactie. Vriendelijke bediening. Prima restaurant. Wij komen zeker nog een keer terug. Wel erg veel hoge tafels in het restaurant. Dus voor de ouderen onder ons die liever niet op een hoge barkruk/stoel aan een hoge tafel zit, even bij de reservering aangeven dat je graag aan een gewone tafel plaats neemt.
Yvonne V.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Gekozen voor het weekmenu en dat was uitstekend. fijn dat de zeer vriendelijke serveerster er rekening mee hield dat wij een beetje haast hadden.