Aan Tafel Broodjeshuis - Eterij

Vrijdag 09:30 - 21:00
Zaterdag 09:30 - 18:00

GroningenIngrid .
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
Op 21 juni 2016 gegeten bij Aan tafel. Omdat we naar een voorstelling in Appingedam gingen (Jan Brons is terug), boekten we een arrangement waarbij de voorstelling, een rondvaart en een etentje bij Aan tafel was inbegrepen. We kregen een broodje hamburger, heerlijke krulfriet, salade en sausjes. Het eten was prima in orde, en meer dan genoeg. De bediening was erg vriendelijk. We hebben lekker buiten gegeten op het terras waar je een prachtig uitzicht hebt op de hangende keukens en de gracht. We komen zeker terug.
Hartelijk dank voor uw prachtige rencensie! U bent natuurlijk opnieuw van harte welkom.
Dirk B.
  • Datum van je bezoek: 2 apr. 2016
Vandaag met drie personen wezen lunchen bij 'Aan tafel'. Bij binnenkomst valt meteen de gezellige kneuterigheid en het enorme aanbod van de kaart op. Met een plek bij het raam (en verm. ook vanaf het terras) is het uitzicht op de hangende keukens geweldig. De drie lunch gerechten waren een omelet met zalm, omelet met kaas en groenten en een Italiaanse bol met warme beenham. De omeletten op basis van drie eieren zijn enorm en lekker en het stokbrood erbij was erg fijn. De Italiaanse bol met beenham was ook erg goed en de koffie verkeerd, geserveerd met een mini rozijnen muffin, was lekker en alleen de espresso had wel wat sterker gemogen. Al met al hebben we fantastisch gezeten bij 'Aan tafel'. Echt een aanrader!
JBBB .
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2015
Een frisse nieuwe zaak in Appingedam! Wij gingen op advies er langs voor lunch. De (Klassieke) menukaart is eenvoudig in uiterlijk en inhoud maar duidelijk what you see is what you get!! Maar bied veel keus overigens. Wij kozen de varkenshaas spies met saté die gewoon erg goed was. Prima portie en netjes aangekleed. Hoewel uit de dinerkaart pas vanaf 16.00 uur besteld kon worden, werd aangeboden om even te vragen aan de keuken of het toch al niet kon en de plate variant besteld kon worden i.p.v. met een broodje. Heel netjes en altijd leuk als de bediening zo mee denkt. Het kon als we wat langer geduld hadden. Eerder dan gemeld was het overigens al klaar. Wij kozen i.v.m het mooie weer voor de fles rosé huiswijn. Voor € 16,- een uitstekende wijn, eigenlijk gewoon goedkoop te noemen! Zoals gezegd was de bediening attent en vriendelijk. De inrichting is strak en fris en met vlotte kleuren ingericht, bijna hip! Maar met gezellige plekjes. En dat in een heel mooi gerestaureerd historisch pand aan het water. Als je met mooi weer op het bijzonder gelegen terras zit, beleef je echt waarom Appingedam ook het Venetië van het Noorden soms wordt genoemd. Het plekje is fantastisch, de bediening uitstekend en het eten lekker. Een echte aanrader dus !
Ivo W.
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2014
De ideale plek in Appingedam om even lekker te zitten en wat te eten en te drinken.
Zeer vriendelijke mensen en heel wat lekkers wat ze te bieden hebben!
In dit geval een Italiaans bolletje met warme beenham met honingmosterdsaus waar ik erg over te spreken was.
Binnen was het ook gezellig ingericht en ik kom bij een volgend bezoek zeker weer terug!