Over restaurant Aan Sjuuteeänjd

Nostalgie en natuur

Een typische naam voor een boerderijrestaurant; aan Sjuuteeänjd. Het eten dat ze hier serveren heeft een hele nostalgische en landelijke touch zoals polderkip, uientaart en Tarly salade. Op dit moment zijn ze onderscheiden met het zilveren EKO-keurmerk. Kijk eens in de agenda want er worden verschillende avondjes georganiseerd!

Meer informatie over restaurant Aan Sjuuteeänjd

Maandag 17:00 - 21:00
Dinsdag en Woensdag Gesloten
Donderdag t/m Zondag 17:00 - 21:00

• Af te huren , Airconditioning , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
G.m.j. V.
  • Datum van je bezoek: 22 okt. 2016
Een heerlijke tent om te eten. Bij binnenkomst valt er een warme deken over je heen. Kortom, lekker gegeten, goede service in een prettige omgeving.
Een aanrader.
Marc W.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Afgelopen zaterdagavond wederom in aan Sjuuteaajnd geweest en zoals vanouds het zes gangen verassingsmenu besteld. De verassing begon al bij het eerste gerecht, volledig vegetarisch. Dit is iets wat niet veel restaurants aandurven maar de keukenbrigade liet duidelijk blijken ook zonder vlees of vis een prachtig en goed op smaak zijnde gerecht neer te kunnen zetten. De lat werd direct hoog gelegd voor de rest van de avond. Ook de volgende gerechten waren stuk voor stuk bijzonder met veel, reeds lang vergeten, en ongewoonlijke ingredienten. Stuk voor stuk een lust voor het oog maar voral voor de smaakpupillen. Wetende dat het overgrote deel van de gebruikte producten biologisch is geeft je ook nog een goed gevoel dat het een eerlijk gerecht is. De door gastvrouw Sonja aanbevolen wijnen pasten perfect bij de gerechten. Een avond om lang aan terug te denken, vooral door de fijne en ongedwongen sfeer die door iedereen wordt neergezet. Ik zal snel terugkeren maar dan om van de wat eenvoudigere maar niet minder smaakvolle gerechten in brasserie de Sjuut te genieten. Het maakt niet uit wat je kiest, de brasserie of het restaurant, beide staan garant voor een geweldige avond. Mijn complimenten aan het hele team, jullie zijn top!!!
Maria H.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Na alle lof vooraf (facebook) toch teleurgesteld. Het eten was voldoende en op zich goed. Mooi opgemaakt. De polderkip was te droog en de tagliatelle zelf ingedroogd door warmtelamp of oven. De bediening gaf dit na navraag toe maar bagataliseerde het helaas. Twee uur aan tafel voor twee gangen vonden wij erg lang, zeker met twee kinderen. Al met al niet goed genoeg helaas.
Jgmdepoel .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
De vernieuwde inrichting en volledig biologisch eten was een geweldige ervaring.
De kwaliteit prijsverhoging was precies goed evenals de bediening met vrolijk en terzake kundig personeel.Een echte aanrader voor ieder die aan avondje uit wilt met klasse en kwaliteit.
Jannemiek K.
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Nooit geweten dat er in Schinnen zo'n verrassende eetgelegenheid was, we werden meegenomen door een stel wat hier al vaker gegeten heeft.
Een mooi verzorgde ambiance, linnen servetten, mooie servetringen in de vorm van een eend, de eend kwamen we trouwens bij de inrichting op meerdere plekken tegen, we werden vriendelijk ontvangen, men had voor ons een tapas maaltijd geregeld, koude voorgerechten, warme voorgerechten het hoofdgerecht, alles even smakelijk en goed verzorgd, bij het hoofdgerecht werd frites in een zak geserveerd, ik miste de groente, een bordje sla was welkom geweest. Sommigen van ons konden nog een toetje op. De rekening vielt niet tegen, een plek om terug te komen!
Pieter231 .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Heerlijk, gezond en gezellig in alle rust genoten van het verrassingsmenu. De extra aandacht die geschonken wordt door de bediening maakt het allemaal net een beetje persoonlijker.
Mark R.
  • Datum van je bezoek: 13 jun. 2016
Voor iemand die van de Franse keuken houdt, is dit stevige kost. Twee gangen (voor+hoofd) waren voor mij genoeg. Maar we (5 personen) hebben met smaak gegeten, vooral vlees, want daar lag op de kaart de nadruk op. De amuses (3x asperges) waren heerlijk. Bij alle gerechten kwamen de Limburgse asperges terug, maar de streekgerechten zelf kwamen ook van buiten Limburg. Het kaasplankje was een evenement en met zeer ruime keuze. Het was die avond erg rustig (maandagavond), maar het was sfeervol: in een oude boerenschuur. De bediening door een enthousiaste jongeman was uitstekend: gastvrij, informatief, geduldig en trots op de zaak. De parkeerplaats bij het restaurant is overigens zeer klein.
Ine D.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
met ons gezin het vier gangen verrassinsmenu gegeten; het was fantastisch. Heerlijke gerechten, met verrassende smaken en allemaal prachtig opgemaakt.
Uiterst vriendelijk personeel die duidelijk plezier in hun werk hadden en vol passie vertelden over de biologische producten.
En bij t dessert een prachtig opgemaakt bord met sterretjes omdat we 35 jaar getrouwd waren.
Wij komen hier zeker terug.

ChantalE .
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2016
Heerlijk gegeten hier! We hebben gekozen voor een vijfgangen verrassingsdiner ... een hele goede keuze! Mijn tafelgenote is een kleine eter. Zij kreeg aangepaste porties zodat ze alles mee kon eten ... super goede service (en overigens ook een aangepaste prijs, niet om gevraagd maar wel gekregen, heel netjes).
Aangezien we in het aspergeseizoen zijn geweest, hebben wij deze groente overal terug kunnen vinden in ons menu. Op zeer verrassende wijzen, mag ik wel zeggen.
Een favoriet onderdeel kan ik niet benoemen, alles was even lekker en we hebben verrassende smaakcombinaties geproefd.
Ook gastvrouw Sonja en het personeel verdient een compliment, zij zijn heel attent en vriendelijk en wij zijn heerlijk verwend.
Kortom: een aanrader!!!!
Marleen Rovers M.
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2015
Heerlijke tapas gegeten.. Ons laten verrassen en een verrassing was het wel. Malse stukje vlees, diverse, delicious zuurvlees en een overheerlijk wijntje er bij.
Marieke K.
  • Datum van je bezoek: 9 okt. 2015
Heerlijk genoten van een avond vol met zalige lekkernijen en goede wijnen. Zeer attente bediening welke ons, samen met de keuken verraste met een surprise dessert, waar de verjaardag van onze trouwdag in chocolade erop vermeld was. In één woord: TOP!
JorisJanP .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2015
Alle gerechten waren niet alleen met zorg bereid, het riep ook allerlei nostalgie bij me op. Niet alleen bij de knolraap die ik sinds de jaren 60 niet meer had geproefd maar ook bij de rode kool en de pastinaak. Ook verder kwam er allerhande origineels voorbij. En het ree was niet zozeer nostalgisch want dat stond bij ons thuis vroeger niet op de kaart maar wel fantastisch. Ik woon in Den Haag maar ik kom zeker terug.
Puth .
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
Altijd een geweldige beleving. (H)eerlijk eten, verassende onderdelen in elk gerecht en de lekkerste wijnen. En als afsluiting altijd lekkere koffie en heerlijke Grappa's. deze avond verrast met een glas Norbeecks water. Heerlijke grappa uit Limburg.
Sabina L.
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2015
Aanstaande 31 oktober kunnen en laten we ons weer heerlijk verwennen en vooral genieten door de kookkunsten van Jean,....zoals altijd toppie !!
Jos T.
  • Datum van je bezoek: 19 jun. 2015
Daar ik op 27 april 60 geworden ben en een feestje gehouden had kreeg ik van mijn kinderen een tegoedbon van Aan Sjuuteeanjd te Schinnen.
Ik was er zeer verheugd op want in het verleden had ik er vaker gegeten.
Op 19 juni 2015 ben ik samen met mijn partner daar gaan eten en hadden recht op het Sjuuteeanjd keuze menu.
Beiden waren we zeer verrast over het eten, het was voortreffelijk en verrassend waren de kleine tussengerechten.
De service was voortreffelijk en het enige wat we dachten nog te moeten betalen was de drank.
Toen we de rekening gepresenteerd kregen zag ik tot mijn verbazing dat er nog 7 € extra in rekening gebracht werd.
Na overleg met de ober die op zijn beurt navraag bij de bazin deed kregen we te horen dat de prijzen in de tussentijd verhoogd waren, vandaar de 7 € extra en dat terwijl de bon toch pas enkele maanden oud was.
Persoonlijk vind ik dat dat niet moet mogen.
Maar ja, na deze overheerlijke avond hebben wij er toch nog een bittere nasmaak aan overgehouden.

Gr JT
ChantalE .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2015
Het is al even geleden dat wij hier gegeten hebben.
Midden in de aspergetijd...dus wij hebben gezegd: doe ons asperges!
Nou, dat hebben we geweten! Heerlijk gegeten zeg, allerlei manieren om asperges klaar te maken kwamen voorbij. Behalve dan de klassieke manier en dat is juist top, want zo kun je ze overal eten. Leuke en vooral super lekkere smaakcombinaties met een heerlijk wijntje ernaast.
Het is dat wij ver weg wonen, maar weer op vakantie in de buurt, komen wij zeker weer eten.
Gerard H.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2015
Wat een onverwachte ontmoeting. In een ontspannen sfeer werden de heerlijkste gerechten aangedragen. Puur natuur predikt men. We hebben er van genoten. De bijpassende wijnen zijn onbekend, maar echt bij passend.
CRIB21 .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2015
Laatst op doorreis fantastisch gegeten bij dit kleine maar zeer gezellige restaurant. Het eten is fantastisch, de service geweldig en de bediening zeer vriendelijk en behulpzaam. Ik werd echt in de watten gelegd. Geweldig! Ik zou willen dat in ieder restaurant het vakmanschap zo werd bedreven.
Ik beveel dit restaurant zeker aan. Als ik niet te ver zou wonen zou ik zeker terug komen.
Hheykens .
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Wíj hebben eerst met z'n tweeën twee weken daarvoor gegeten. Het was rustig in het restaurant. Super gegeten. Daarom meteen geboekt voor familie diner. Én dat viel tegen. Het was druk, waardoor de bediening erg rommelig was. Drie personen. Vanwege de drukte was er geen dessertkaart en kozen wij voor zoet. De uitvoering was érg mager. Wíj waren vergeten aan te geven dat een van de tafelgenoten een eiwit allergie heeft. (of
moet een goed restaurant dit vragen als je geen kaart krijgt?). Dus het geserveerde toetje kon niet genuttigd worden. Werd ook meegenomen. Wat ons héél erg tegen viel was dat het toetje wél in rekening werd gebracht, terwijl wij óók nog koffie gedronken hebben (gratis om te compenseren?).
Wíj hebben het niet meer besproken omdat het erg druk was én er al een gehaaste sfeer was. Jammer.
Patrick K.
  • Datum van je bezoek: 16 mrt. 2015
Verassende lekkere gerechten. Lekkere wijn. Zeer vriendelijke bediening. Al met al zeer aangename avond. Wij komen zeker terug.