Aan het Strand

Zaterdag en Zondag 12:00 - 22:00

• MasterCard , Pin , Visa card
Esther_ZM .
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2017
Heerlijk gegeten hier! Originele kaart (onlangs aangepast), vooral de voorgerechten, waarbij je steeds drie gerechtjes per gang kiest. Erg lekker, alleen de voorgerechten hadden iets warmer geserveerd mogen worden. De bediening was netjes, al werd het wel wat minder toen het drukker begon te worden. Er is ons maar één keer gevraagd of we nog wat wilden drinken. Veel gezinnen met kinderen (net als wijzelf), waardoor het makkelijk is om zelf ook met je gezin aan te schuiven.
Jannie T.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Enorme tegenvaller. Geen aanrader. Kaart die online staat bij dit restaurant, is veel uitgebreider dan deze in werkelijkheid is als je er gaat eten. Voorgerecht, makreelfilet zat vol graten. Hoofdgerecht, we hadden biefstuk besteld, komt de bediende even later zeggen dat de biefstuk op is. Spareribs besteld, deze waren over over gaar, niet knapperig maar meer gesudderd en smakeloos. Na het nagerecht werden onze borden opgehaald en xerzocht om te betalen. Niet vragen of we nog koffie o. i. d wilden nuttigen. Bij afrekenen kreeg ik eerst de rekening van een andere tafel. Geen fijne ervaring, ga hier zeker nooit meer naar toe! Echt een afrader!
H. V.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2016
In restaurant "aan het Strand" het Otterlo'tjes menu geprobeerd. De inrichting was gezellig, de open haard brandde. Het viel op dat er niet veel andere bezoekers waren. Onterecht, zo bleek. Het was allemaal erg lekker, de bediening was vlot en zeer vriendelijk en we hebben een prima avond gehad. Dit restaurant is zeker een aanrader. Als ik al een minpuntje zou noemen: het eten had iets minder zout gekund.
Ad V.
  • Datum van je bezoek: 22 nov. 2014
Gezellig en lekker met zijn viertjes gedineerd voor een redelijke prijs. Aanbevelenswaardig.
Leuke bediening en voor de kleine kinderen aangepast menu waarbij de frites wordt geserveerd in een mini frituurnetje. Net echt maar voor de kinderen een prima idee.
Plate service met een heerlijke schnitzel maar ook een compleet Sinterklaas menu. Voor elck wat wils en voor elke prijs.