Aan de Tafel

6,7
Voordelig
Angelique W.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Gisteren met de familie een High Tea hier genuttigd. Was echt zeer goed verzorgd en de taarten waren ongelooflijk lekker. Genoeg voor een ieder. Sandwiches, scones en taarten. En tenminste nog echt geslagen slagroom. Zeker een aanrader en helemaal met de prijs kwaliteit verhouding.
RB68 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Family focus in weekenden... kom hier al vier jaar met regelmaat lunchen. Zou leuk zijn als de kaart na al die jaren eens wat zou wijzigen. Maar goed, afgelopen zondag prima gelunched maar direct na de laatste hap vertrokken. Hier kan je in de weekenden niet met zijn 2-en zitten. Kinderen nemen deze tent over en men vindt dit blijkbaar ok. Jammer her was echt crazy met 12 kinderen zittend op de vloer in deze kleine zaak.
Ietje V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Wat een geweldige formule! Vrijdagavond 'hamburgeravond'!
Wij gingen hier graag lunchen maar nu voor het eerst voor 'de' hamburger.
Het was de eerste keer maar zeker niet de laatste. Ik ging voor de 'classic' en mijn partner voor de 'voorburger' , Super kwaliteit vlees, heerlijke frites en salade erbij.
Mike R.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Prima! Goede koffie, heerlijk ontbijtje.. Lekker krantje, zo wil ik mijn dag elke dag wel beginnen. De prijs was ook perfect te doen
Anja T.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Het eten is er heerlijk. De bediening vlot met een persoonlijke touch. Ik kom daar regelmatig. Veel kinderwagens en kinders, maar dat is ook wel weer gezellig.
Tinie83 .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Erg leuke bediening, werden snel geholpen door een vriendelijke en vrolijke jongen. We hebben lekker geluncht en afgesloten met een heerlijke scone. Zeker een aanrader!
Patron65 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2014
leuke gezellige lunchroom, met veel sfeer.
prijs kwaliteit verhouding uitstekend en service ook heel charmant en efficiënt.
Ruime keuze aan broodjes en andere lunch items.
Zaak zit in de gezellige herenstraat, met vele andere kleine winkeltjes en zaakjes.
Koffie was subliem.
Marcella L.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2014
high tea voor 6 personen, Was aardig maar ik mis dan toch wat hartige dingen. Kopje soep, iets warms erbij geserveerd,
Bestond nu uit sandwiches met zalm, tonijnsalade en parmaham. Mag wat mij betreft iets verrassender.
bediening was niet altijd alert, voordat eerste bestelling kwam qua drank duurde best lang,ook daarna liet de drank voorziening op zich wachten.
Bandaidxl .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2014
Ik kom regelmatig bij aan de tafel voor een lekker broodje, salade of mijn persoonlijke favoriet: de scones hmmm. Altijd goed, dus toen mijn zus 70 jaar werd en er een feestje gegeven moest worden, was de keuze eenvoudig: een high tea voor zo'n 30 mensen. Heerlijke sandwiches, appeltaart, brownies, scones en ga zo maar door. Vers gebakken en dat werd geproefd! De bediening als altijd relaxed, vriendelijk en snel inspelend op verzoekjes. Ook niet onbelangrijk de prijs bleef binnen de perken (basisprijs high tea 13,50 pp). Aanradertje!!
Sterrester .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2014
Gewoon een leuk lunch gelegenheid in Voorburg. Goede prijs kwaliteit verhouding, met altijd leuk een maand special. Met z'n tweetjes kun je voor 20 euro prima uit!Daarnaast is de bediening altijd keurig en erg attent. De menu kaart biedt voldoende keus. De setting bij aan de tafel is erg knus,soort huiskamer gevoel ( maar dan op een prettige manier). Zeker een aanrader, met name BLT en tomatensoep zijn heerlijk:)
Jessica M.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2014
Leuk simpel lunchtentje. Eerlijke, verse lunchgerechten. Goede grote salades en hele goede prijs- kwaliteit verhouding. Wij waren met een groep van 12 man en werd bij t reserveren gevraagd van te voren onze lunchkeuzes door te geven; hierdoor stond de lunch fijn snel ( niet Te snel) op tafel. Leuk te combine een met even winkelen in de herenstraat.
Zipje_Den_Haag .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2014
Op zoek naar een lunchlocatie voor 9 personen, heb ik me laten lokken door de goede waarderingen op deze site. We werden niet teleurgesteld! We hadden verschillende gerechten in onze groep: warme geitenkaas, omelet dan wel uitsmijter met zalm, carpaccio: allemaal lekker. Het restaurant is duidelijk populair (terecht), en het is voor de bediening keihard werken. Toch kwam alles doorgaans snel op tafel, mét een smile. Chapeau!
Florine J.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2013
Leuke informele sfeer, goed personeel en goede prijskwaliteit! Mijn vriendin en ik hebben genoten van een lekker broodje geitenkaas op een verse snee zuurdesem. Toe hadden wij allebei nog een zelfgemaakte stuk appeltaart met goede slagroom en een goede kop koffie. Het was er behoorlijk vol, maar daar hebben wij geen last van gehad! We komen zeker een keer terug
Miel C.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2013
Gisteren wezen lunchen, prima service , alleen de meisjes in de bedieningen mogen naar ons idee zich wat 'leuker' en 'netter' kleden. Broodjes zijn lekker en zeker genoeg. Bltc is een aanrader! Koffie is lekker groot en zeker betaalbaar, let alleen op dat het schuim van de cappuccino niet te koud is.
Melchior75 .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2013
Heerlijk gegeten,erg vriendelijke eigenaar en collega's !
Gewoon een leuke zaak waar je je snel thuis voelt.
Akoestiek is nu dik in orde (plafond aanpassing)
Eigenaar luistert goed naar z'n recencies van zn gasten blijkbaar
Pim S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2013
Vandaag geluncht bij ' aan de tafel' Fijne informele sfeer en prettige bediening. Ik had de club sandwich met rauwe ham en mozzarella. Erg lekker. Mijn tafelgenoot was met name te spreken over het broodje geitenkaas. Prima kop koffie na. Al met al uitstekende lunch met een niet tegenvallende rekening. Ook niet onbelangrijk.
Lunchfreak .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2013
Een aangename ervaring juist als je service in combinatie met lekker eten bijna afgeschreven hebt.
Per toeval lopen we op een middag bij Aan de Tafel naar binnen. Een no nonsens ingerichte zaak met een in het oog springende leeshoek. We worden hartelijk welkom geheten en nemen aan de lange tafel voor het raam plaats. De uitgebreide lunchkaart biedt voor ieder wat wils. Ik zwicht voor een broodje geitenkaas, mijn vriendin kiest voor een "mega-vega". Een uitstekende keuze zo blijkt na een paar happen, heerlijk zuurdesem brood, royaal belegd en supervers. In combinatie met een grote vitaminebom voor mij en een heerlijke cappuccino voor mijn vriendin hebben wij er eindelijk een nieuw adres bij! Zagen bij onze buren een high tea, een zeer goed excuus om binnenkort weer terug te komen!
Hella M.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2013
Wij kwamen toch weer terug omdat ze er een meer dan gemiddeld lekker broodje en meer dan gemiddeld goede bak koffie serveren. Ook nu weer moesten wij na een paar minuten ons gesprek staken. Ondanks dat er nu geen rondrennende gillende kinderen waren (daar letten wij altijd op voordat wij naar binnen stappen) was het ook nu een hels kabaal vanwege een groepje drukke dames. Dit moet op zich kunnen, de tent zat nog niet eens vol (!) dus wij konden gewoon niet anders dan concluderen dat het een verschrikkelijk slechte akoestiek is die zorgt voor dat lawaai. Echt een klankkast en voor ons - helaas helaas want de broodjes/koffie zijn superieur! - was dit echt onze laatste keer. De 2 voor decor is omdat ik deze teleurstelling ergens tot uiting wilde laten komen; de plek ziet er op zich gezellig uit.
Wietske D.
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2013
Op zondag waren we hier voor de high tea met een grote groep. Goede prijs kwaliteit verhouding! De scones zijn erg lekker.

Minpunt vond ik, dat we een tafel langs de muur hadden, daardoor was het niet zo gemakkelijk opstaan en rondlopen.
De bediening vulde de thee niet uit zichzelf aan, daar moest je om vragen en doordat het vol zat, duurde dit soms te lang.
Lovefood22082001 .
  • Datum van je bezoek: 4 mrt. 2013
ik heb hier met mijn moeder gelucht het decor was erg gezellig maar voor de rest was het geen voldoende waard want we hebben echt drie kwartier gewacht voor dat de omelet kwam die hadden we namelijk besteld vervolgens was de omelet heel plakkerig en nat... dus ik vind het niet echt een aanrader