Aan de Tafel

Erg gunstig

Jouw recensie over het restaurant Aan de Tafel

JP D.
  • Datum van je bezoek: 8 okt. 2017
Leuke ontspannen lunch plek.
De kaart is verassend veelzijdig en het eten is heerlijk. Ook lekkere verse sappen en goede koffie. Zeker een aanrader.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 17 sep. 2017
Altijd een (h)eerlijke lunch. Wederom goed geluncht. Het maakt niet wat je van de kaart kiest. Dit keer een BLTC. Lekker vers brood met ruim beleg. Ons gezelschap uit de buurt van Rotterdam had een een tomatensoep en de mosterdsoep, prima van smaak. Volgende keer komen we graag weer terug.
Seneca V.
  • Datum van je bezoek: 24 apr. 2017
Gezellige brasserie in het oude centrum van Voorburg. Inrichting is rustiek en gezellig. Bediening was vriendelijk maar een tikje langzaam. Geen haast dus was geen probleem. Salade was heerlijk maar aan de prijs voor de hoeveelheid.
Angelique W.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Gisteren met de familie een High Tea hier genuttigd. Was echt zeer goed verzorgd en de taarten waren ongelooflijk lekker. Genoeg voor een ieder. Sandwiches, scones en taarten. En tenminste nog echt geslagen slagroom. Zeker een aanrader en helemaal met de prijs kwaliteit verhouding.
RB68 .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
Family focus in weekenden... kom hier al vier jaar met regelmaat lunchen. Zou leuk zijn als de kaart na al die jaren eens wat zou wijzigen. Maar goed, afgelopen zondag prima gelunched maar direct na de laatste hap vertrokken. Hier kan je in de weekenden niet met zijn 2-en zitten. Kinderen nemen deze tent over en men vindt dit blijkbaar ok. Jammer her was echt crazy met 12 kinderen zittend op de vloer in deze kleine zaak.
Ietje V.
  • Datum van je bezoek: 11 dec. 2015
Wat een geweldige formule! Vrijdagavond 'hamburgeravond'!
Wij gingen hier graag lunchen maar nu voor het eerst voor 'de' hamburger.
Het was de eerste keer maar zeker niet de laatste. Ik ging voor de 'classic' en mijn partner voor de 'voorburger' , Super kwaliteit vlees, heerlijke frites en salade erbij.
Mike R.
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2015
Prima! Goede koffie, heerlijk ontbijtje.. Lekker krantje, zo wil ik mijn dag elke dag wel beginnen. De prijs was ook perfect te doen
Anja T.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2015
Het eten is er heerlijk. De bediening vlot met een persoonlijke touch. Ik kom daar regelmatig. Veel kinderwagens en kinders, maar dat is ook wel weer gezellig.
Tinie83 .
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2015
Erg leuke bediening, werden snel geholpen door een vriendelijke en vrolijke jongen. We hebben lekker geluncht en afgesloten met een heerlijke scone. Zeker een aanrader!
patron65 .
  • Datum van je bezoek: 25 nov. 2014
leuke gezellige lunchroom, met veel sfeer.
prijs kwaliteit verhouding uitstekend en service ook heel charmant en efficiënt.
Ruime keuze aan broodjes en andere lunch items.
Zaak zit in de gezellige herenstraat, met vele andere kleine winkeltjes en zaakjes.
Koffie was subliem.
Marcella L.
  • Datum van je bezoek: 16 nov. 2014
high tea voor 6 personen, Was aardig maar ik mis dan toch wat hartige dingen. Kopje soep, iets warms erbij geserveerd,
Bestond nu uit sandwiches met zalm, tonijnsalade en parmaham. Mag wat mij betreft iets verrassender.
bediening was niet altijd alert, voordat eerste bestelling kwam qua drank duurde best lang,ook daarna liet de drank voorziening op zich wachten.
bandaidxl .
  • Datum van je bezoek: 31 jul. 2014
Ik kom regelmatig bij aan de tafel voor een lekker broodje, salade of mijn persoonlijke favoriet: de scones hmmm. Altijd goed, dus toen mijn zus 70 jaar werd en er een feestje gegeven moest worden, was de keuze eenvoudig: een high tea voor zo'n 30 mensen. Heerlijke sandwiches, appeltaart, brownies, scones en ga zo maar door. Vers gebakken en dat werd geproefd! De bediening als altijd relaxed, vriendelijk en snel inspelend op verzoekjes. Ook niet onbelangrijk de prijs bleef binnen de perken (basisprijs high tea 13,50 pp). Aanradertje!!
Sterrester .
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2014
Gewoon een leuk lunch gelegenheid in Voorburg. Goede prijs kwaliteit verhouding, met altijd leuk een maand special. Met z'n tweetjes kun je voor 20 euro prima uit!Daarnaast is de bediening altijd keurig en erg attent. De menu kaart biedt voldoende keus. De setting bij aan de tafel is erg knus,soort huiskamer gevoel ( maar dan op een prettige manier). Zeker een aanrader, met name BLT en tomatensoep zijn heerlijk:)
Jessica M.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2014
Leuk simpel lunchtentje. Eerlijke, verse lunchgerechten. Goede grote salades en hele goede prijs- kwaliteit verhouding. Wij waren met een groep van 12 man en werd bij t reserveren gevraagd van te voren onze lunchkeuzes door te geven; hierdoor stond de lunch fijn snel ( niet Te snel) op tafel. Leuk te combine een met even winkelen in de herenstraat.
Zipje_Den_Haag .
  • Datum van je bezoek: 19 jan. 2014
Op zoek naar een lunchlocatie voor 9 personen, heb ik me laten lokken door de goede waarderingen op deze site. We werden niet teleurgesteld! We hadden verschillende gerechten in onze groep: warme geitenkaas, omelet dan wel uitsmijter met zalm, carpaccio: allemaal lekker. Het restaurant is duidelijk populair (terecht), en het is voor de bediening keihard werken. Toch kwam alles doorgaans snel op tafel, mét een smile. Chapeau!
Florine J.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2013
Leuke informele sfeer, goed personeel en goede prijskwaliteit! Mijn vriendin en ik hebben genoten van een lekker broodje geitenkaas op een verse snee zuurdesem. Toe hadden wij allebei nog een zelfgemaakte stuk appeltaart met goede slagroom en een goede kop koffie. Het was er behoorlijk vol, maar daar hebben wij geen last van gehad! We komen zeker een keer terug
Miel C.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2013
Gisteren wezen lunchen, prima service , alleen de meisjes in de bedieningen mogen naar ons idee zich wat 'leuker' en 'netter' kleden. Broodjes zijn lekker en zeker genoeg. Bltc is een aanrader! Koffie is lekker groot en zeker betaalbaar, let alleen op dat het schuim van de cappuccino niet te koud is.
Melchior75 .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2013
Heerlijk gegeten,erg vriendelijke eigenaar en collega's !
Gewoon een leuke zaak waar je je snel thuis voelt.
Akoestiek is nu dik in orde (plafond aanpassing)
Eigenaar luistert goed naar z'n recencies van zn gasten blijkbaar
Pim S.
  • Datum van je bezoek: 12 sep. 2013
Vandaag geluncht bij ' aan de tafel' Fijne informele sfeer en prettige bediening. Ik had de club sandwich met rauwe ham en mozzarella. Erg lekker. Mijn tafelgenoot was met name te spreken over het broodje geitenkaas. Prima kop koffie na. Al met al uitstekende lunch met een niet tegenvallende rekening. Ook niet onbelangrijk.
lunchfreak .
  • Datum van je bezoek: 30 aug. 2013
Een aangename ervaring juist als je service in combinatie met lekker eten bijna afgeschreven hebt.
Per toeval lopen we op een middag bij Aan de Tafel naar binnen. Een no nonsens ingerichte zaak met een in het oog springende leeshoek. We worden hartelijk welkom geheten en nemen aan de lange tafel voor het raam plaats. De uitgebreide lunchkaart biedt voor ieder wat wils. Ik zwicht voor een broodje geitenkaas, mijn vriendin kiest voor een "mega-vega". Een uitstekende keuze zo blijkt na een paar happen, heerlijk zuurdesem brood, royaal belegd en supervers. In combinatie met een grote vitaminebom voor mij en een heerlijke cappuccino voor mijn vriendin hebben wij er eindelijk een nieuw adres bij! Zagen bij onze buren een high tea, een zeer goed excuus om binnenkort weer terug te komen!