Over het restaurant Aan de Rijn

Samen eten bij Aan de Rijn

Kom binnen in een knusse sfeer voor een heerlijke lunch of diner. Restaurant Aan de Rijn in Leiden heeft een ruim assortiment met de lekkerste gerechtjes. Bestel samen met je tafelgenoten verschillende gerechtjes of plateau’s en deel ze met elkaar! Dit zorgt voor een hoop gezelligheid en dat ook nog eens voor een acceptabele prijs. Genieten!

Meer informatie over restaurant Aan de Rijn

• Datum van je bezoek: 14 okt. 2017
Heerlijk gegeten!
marian H.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Het was heel druk. Het eten was minder dan ik hier gewend ben. De mini hamburgers een beetje klef, de gamba’s vrij laf van smaak en het shortbread veeel te hard. Jammer, ik hoop dat het volgende keer beter is en ze ook de kwaliteit bij drukte kunnen vasthouden.
Yolande D.
  • Datum van je bezoek: 16 sep. 2017
Gister met mijn collega's (dus een groep van 7) hier wezen uiteten. Zoals altijd was het eten weer heerlijk, iedereen verslaafd aan de garnalen kroketjes. En de bediening was super.
Ik kom hier altijd graag. Lunch op de boot in de zomer is ook en aanrader!
Renata B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Heerlijk gegeten! de wachttijd was wat lang, maar de bediening was daar alert op en gaf bij ons aan dat het wel erg lang duurde en ze zijn er gelijk achteraan gegaan. Heel fijn en goede service!
Lisa L.
  • Datum van je bezoek: 14 aug. 2017
Gisteravond voor het eerst gegeten bij Aan de Rijn. Leuk concept, heerlijk gegeten, fijne sfeer. Jammer dat we drie keer iets besteld hadden, waarvan twee keer iets gemist werd. Hier werd nogal lacherig over gedaan. We zouden hier echter wel terug komen voor een herkansing!
Olivier J.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2017
Leuk restaurant, leuke aankleding. Muziek staat een tikkeltje zacht waardoor het iets rustig is terwijl er wel genoeg mensen aan het eten waren. Enige minpuntje is dat niet al het eten goed warm was.
Top punt is dat je meerdere gerechten van de kaart kan proeven!
Birgit V.
  • Datum van je bezoek: 14 jul. 2017
Lekker gegeten in ontspannen sfeer
Anna U.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2017
GIster hier gegeten met 2 vriendinnen. Het delen concept blijft leuk en gezellig en het eten was heerlijk. Ik kom zeker een keer terug.
Stijn S.
  • Datum van je bezoek: 11 jun. 2017
Gisteren heb ik hier gegeten met mijn vader en mijn broertje, we hadden een reservering gemaakt om half zes aangezien we daarna naar de film wilden. Nu gooide de NS roet in het eten en hebben we onze reservering kunnen verzetten tot na de film wat in hield dat we pas rond negen uur aan kwamen. Ik had van tevoren even na gevraagd hoe laat de keuken zou sluiten zodat we daar een beetje rekening mee konden houden.

Eerst bestelden we wat drinken een paar glazen wijn en een tonic, nu hebben ze dus ook een speciale tonic maar daar werd ons niet op gewezen. De wijn kwam in vers gespoelde en dus natte glazen zelf vind ik dat nooit zo aantrekkelijk als mijn wijn zo word geserveerd.

We begonnen met een ronde koude voor gerechten zes in totaal zoals ze aanbevelen, deze vielen erg in de smaak alhoewel de gazpacho door de eerste medewerker werd geïntroduceerd als op basis van tomaten (wat het ook was) en door de dame die het aan tafel bracht als een paprika soep.

Vervolgens bestelden we een ronde warme gerechtjes dit waren zo'n vijf stuks waarvan voor ons de garnalen kroketjes echt een aanrader zijn, die hebben we uiteindelijk zelfs twee keer besteld. Maar we hadden wel allemaal zo iets van nou ik kan nog best wel wat eten.

Dus toen zijn we voor twee burger menu's gegaan en nog wat dingetjes welke wederom goed op smaak waren, ik vond zelf alleen wel dat de kip burger zelf een beetje flauw en wat droog was. Maar dat was verder ook erg lekker. En we waren hier na ook voldaan.

We bestelde allemaal een dessert en een kopje koffie. Ik vind het zelf altijd wel fijn om de koffie tegelijk met het dessert te ontvangen maar de koffie was er iets eerder dan het dessert. Ook had ik een panna cotta besteld, dit zou normaliter een fijne en zachte textuur hebben en bijna op je mond weg smelten. Helaas was dat deze keer niet het geval, de vruchtjes die er in zaten waren lekker maar de panna cotta zelf was erg stevig. Aangezien we nog met de trein terug naar huis moesten heb ik hier de bediening op attent gemaakt en is dit van de rekening af gehaald.

Al met al een hele leuker ervaring op en mooi plekje in een fijne stad zeker een aanrader en ga dan gewoon voor de garnalen kroketjes!
Effie K.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2017
Prima restaurant, een aanrader!
Marieke M.
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Een aanrader!
James W.
  • Datum van je bezoek: 27 mei 2017
Lekker buiten gegeten op de boot. Genoeg keuze aan gerechten. De hamburger speciaal is een aanrader. Heerlijk om op een warme zomeravond en hapje te eten en borreltje te drinken. Komen zeker terug.
Evelien H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heerlijk gegeten met een groep van 7 mensen. Het kiezen van de kleine gerechtjes viel bij ons erg in de smaak! Wij zouden er zo weer naar terug gaan.
Kitty W.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Vooral aan het water is het heel fijn zitten. De inrichting binnen een klein beetje versleten. het eten is leuk en verrassend. De bediening is vlot en correct.
Etienne D.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Overzichtelijke keuze van gerechters. Kwaliteit is goed van het eten en de hoeveelheid ook. Wat handig is om het iets beter uit te leggen. Al met al leuk om eens te eten.
Bediening leek wat onderbemand te zijn: iets meer vragen of we nog iets wilden drinken en de omzet zou hoger zin uitgevallen.
Jeanet83 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Heerlijk gegeten!
Leuk concept, leuk opgediend, prima porties!
Leuke bediening!
Lekker sfeer!
Op een mooie plek in de stad!
We komen in de zomer nog een keer terug! Lekker op het terras aan het water!!
Sylvia B.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Leuke formule om meerdere kleine hapjes te eten, zowel voorgerechten als hoofdgerechten.
Goede niet te dure wijn. Fijne informele sfeer : kortom een aanrader.
marion V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Een gezellige, ongedwongen sfeer en heerlijke gerechtjes! Ook al zijn het kleine gerechtjes, een menu'tje van 6 gerechtjes is echt genoeg.
Jenny M.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Met de kinderen bij Aan de Rijn gegeten en wat een feestje was het! Zowel win als de kinderen hebben genoten van de kleine gerechtjes die op plankjes geserveerd worden om te delen. Wij hebben het menu genomen van 2 gerechtjes om te starten, 3 gerechtjes als hoofdgerecht en 1 gerechtje zoet om af te sluiten. De kinderen konden zelf gerechtjes kiezen maar hebben ook een beetje van ons geproefd. Alles was heerlijk en meer dan genoeg! Goede prijs-kwaliteit verhouding. De inrichting is huiselijk en intiem met de verdieping boven waar wij heerlijk gezeten hebben. Ook de jongeman in de bediening was allervriendelijkst. Wij komen hier zeker weer terug!
michiel M.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
wat een geweldige avond gehad als gezin. dit restaurant is ideaal om met kinderen lekker uit eten te gaan. de kleine gerechtjes zijn ideaal! leuk gepresenteerd en goed van smaak. dank jullie wel voor de geweldige avond. we komen zeker terug.