Aan de Rijn

Nieuwe Rijn 37 2312 JG Leiden Nederland Kaart

Over het restaurant Aan de Rijn

Samen eten bij Aan de Rijn

Kom binnen in een knusse sfeer voor een heerlijke lunch of diner. Restaurant Aan de Rijn in Leiden heeft een ruim assortiment met de lekkerste gerechtjes. Bestel samen met je tafelgenoten verschillende gerechtjes of plateau’s en deel ze met elkaar! Dit zorgt voor een hoop gezelligheid en dat ook nog eens voor een acceptabele prijs. Genieten!

Meer informatie over restaurant Aan de Rijn

• Mastercard , Pin
  • Af te huren , Huisdieren welkom , Per boot te bereiken , Terras
Evelien H.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Heerlijk gegeten met een groep van 7 mensen. Het kiezen van de kleine gerechtjes viel bij ons erg in de smaak! Wij zouden er zo weer naar terug gaan.
Kitty W.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Vooral aan het water is het heel fijn zitten. De inrichting binnen een klein beetje versleten. het eten is leuk en verrassend. De bediening is vlot en correct.
Etienne D.
  • Datum van je bezoek: 1 mei 2017
Overzichtelijke keuze van gerechters. Kwaliteit is goed van het eten en de hoeveelheid ook. Wat handig is om het iets beter uit te leggen. Al met al leuk om eens te eten.
Bediening leek wat onderbemand te zijn: iets meer vragen of we nog iets wilden drinken en de omzet zou hoger zin uitgevallen.
Jeanet83 .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Heerlijk gegeten!
Leuk concept, leuk opgediend, prima porties!
Leuke bediening!
Lekker sfeer!
Op een mooie plek in de stad!
We komen in de zomer nog een keer terug! Lekker op het terras aan het water!!
Sylvia B.
  • Datum van je bezoek: 21 mrt. 2017
Leuke formule om meerdere kleine hapjes te eten, zowel voorgerechten als hoofdgerechten.
Goede niet te dure wijn. Fijne informele sfeer : kortom een aanrader.
marion V.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2017
Een gezellige, ongedwongen sfeer en heerlijke gerechtjes! Ook al zijn het kleine gerechtjes, een menu'tje van 6 gerechtjes is echt genoeg.
michiel M.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
wat een geweldige avond gehad als gezin. dit restaurant is ideaal om met kinderen lekker uit eten te gaan. de kleine gerechtjes zijn ideaal! leuk gepresenteerd en goed van smaak. dank jullie wel voor de geweldige avond. we komen zeker terug.
Jenny M.
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2017
Met de kinderen bij Aan de Rijn gegeten en wat een feestje was het! Zowel win als de kinderen hebben genoten van de kleine gerechtjes die op plankjes geserveerd worden om te delen. Wij hebben het menu genomen van 2 gerechtjes om te starten, 3 gerechtjes als hoofdgerecht en 1 gerechtje zoet om af te sluiten. De kinderen konden zelf gerechtjes kiezen maar hebben ook een beetje van ons geproefd. Alles was heerlijk en meer dan genoeg! Goede prijs-kwaliteit verhouding. De inrichting is huiselijk en intiem met de verdieping boven waar wij heerlijk gezeten hebben. Ook de jongeman in de bediening was allervriendelijkst. Wij komen hier zeker weer terug!
Renee P.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2017
het terras is heerlijk in de zomer en de lunch is fantastisch, helemaal voor mensen die niet kunnen kiezen. plankjes zijn leuk opgemaakt en de bediening is vlot en vriendelijk. ook binnen is het knus.
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Op maandag 19 december 2016 in Aan de Rijn gegeten. Prima kwaliteit en sfeer, leuk personeel.
Esther_ZM .
  • Datum van je bezoek: 26 okt. 2016
Lekkere hapjes met veel keuze en een redelijk originele kaart. Alles ziet er keurig verzorgd uit en wordt opgediend op een grote plank, waardoor je makkelijk kunt delen. De hapjes waren soms wel wat aan de lauwe kant. Enige nadeel was dat de bediening niet heel adequaat was. We kregen soms de verkeerde hapjes, onze patat waren ze vergeten te brengen en ze letten niet altijd goed op of we nog iets wilden bestellen.
GregorHS .
  • Datum van je bezoek: 5 okt. 2016
Het idee om een soort Nederlands tapas-restaurant te maken wordt hier prima gerealiseerd. De hapjes zijn mooi opgemaakt en stuk voor stuk erg lekker. Ook de presentatie, alle hapjes van de gasten per gang op één plateau, oogt erg leuk en nodigt uit om de hapjes te delen. De meeste nodigen ook uit om te delen. Zo bestaan diverse hapjes uit 2 bruschetta's, 3 rolletjes of 4 spare ribs.
Er wordt ook zonder problemen kraanwater in glazen of karaffen geserveerd en ook aan huiswijnen is er een behoorlijk aanbod. Geen grand cru's, maar prettig drinkende wijnen. Zeer geschikt voor een ongedwongen maal met wat vrienden of zo.
Doordat alle hapjes en glazen huiswijn ongeveer 4 euro kosten, is het ook makkelijk om van tevoren te bepalen wat zo ongeveer de kosten zullen zijn.
K_v_E .
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Het personeel van Aan de Rijn is erg vriendelijk en ik heb hier met mijn moeder heerlijk gegeten, we vonden het alleen jammer dat erg veel van de gerechtjes die wij graag wilden proberen al op waren terwijl we redelijk vroeg op de avond binnenliepen
Werner Z.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2016
Erg lekker en gevarieerd eten, goede bediening! Keuze uit diverse terechtkwamen die zonder uitzondering goed smaken. Decor is sober, het terras aan de buitenkant maakt veel goed.
Ingridwind .
  • Datum van je bezoek: 9 aug. 2016
Gezellige informele oude locatie met lage plafonds en lange vriendelijke obers. Heerlijke hapjes in drie ronden gegeten. Lekker de tijd om te praten en beetje te eten en lang te zitten. Ik kom hier regelmatig en het is altijd lekker.
Elise V.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2016
Is drie keer in een week hier eten genoeg om te bewijzen dat deze plek fantastisch is? Heerlijk glas koude witte wijn op de terrasboot met een avondzonnetje en een heerlijke tapasplank voor onze neus. Het personeel is fris en attent, maar in de drukte soms een beetje rommelig. Helemaal niet erg want ze maken het verder meer dan goed. De garnalenkroketjes, makreelsalade en de couscoussalade zijn toch wel mijn favoriet.
Fleurhog .
  • Datum van je bezoek: 23 jul. 2016
Wat een prachtig terras hebben ze hier op het water! Heerlijk gegeten op zaterdag avond, veel variatie op de kaart en ook in geval van allergieën wordt goed meegedacht. Complimenten voor de bediening en de keuken hiervoor en in het algemeen. Fantastisch gegeten, ga hier zeker vaker komen. Leuk concept met kleine hapjes op een grote plank, aan het einde van de maaltijd ben je zeker voldaan.
Judith O.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2016
Voor mijn verjaardag hebben wij heerlijk in het zonnetje gedineerd op de terrasboot van Aan den rijn! Wat een mooie locatie in Leiden en wat een leuk concept, je kunt meerdere kleinere gerechtjes van de kaart bestellen waarmee je een volwaardig maaltijd op een plankje krijgt. Erg leuk, zeker als het lastig om een keuze te maken tussen al dat lekkers ? Nog zeer schappelijke prijs ook, een echte aanrader na een dagje shoppen/museumbezoek in Leiden!
kaatjeblanche .
  • Datum van je bezoek: 17 jun. 2016
Leuk plekje om te gaan lunchen in Leiden. Ze hebben hier een leuk concept. Een soort tapas concept met verschillende kleine gerechten voor lunch. Ideaal als je toch niet te veel wil eten tijdens de lunch. We hebben de mini burgers besteld. Het smaakte goed, alleen voor ons mag het meer wat pit erin in plaats van de zoete chillisaus. Bediening was goed en de locatie is super.
Besi .
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2016
Klein, maar erg gezellig restaurantje. Je kunt kleine gerechtjes delen om te kiezen, fijn concept. Het eten was heerlijk en de bediening ontzettend vriendelijk en spontaan. Iets meer vegetarische keuzes zou fijn zijn.