Aan de Meule

7,1
6,5
Rob C.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Brunch. Eten is OK maar de organisatie is serieus voor verbetering vatbaar. Bij binnenkomst wordt nog druk gewerkt om alle gerechten klaar te zetten. Het duurt lang voordat iemand vraagt wat je wilt drinken en zonder eigen initiatief komt niemand tijdens het eten vragen of je nog iets wilt drinken. (=gemiste omzet) Vieze borden worden niet uit eigen beweging weggehaald en bij de tweede ronde zijn er geen schone borden meer bij het buffet. Alleen als je er naar vraagt komen er nieuwe borden. De chocoladefontein wordt pas aan het einde aangezet en draait pas op volle toeren als iedereen bijna naar huis toe gaat. Verder is de benedenverdieping voor mensen die slecht ter been zijn erg moeilijk bereikbaar.
Rob C.
  • Datum van je bezoek: 6 nov. 2016
Brunch. Het eten is OK maar de organisatie is serieus voor verbetering vatbaar. Bij binnenkomst is men nog druk bezig het buffet klaar te zetten. Na binnenkomst duurt het lang voordat gevraagd wordt wat je wilt drinken en tijdens het eten wordt dit alleen gevraagd op ons initiatief.(=gemiste omzet) Vieze borden worden pas na vragen weggehaald en bij de tweede ronde zijn de schone borden op. Alleen door ernaar te vragen komen er nieuwe borden. De chocoladefontein wordt pas aan het einde van de brunch aangezet en draait pas op volle toeren als iedereen naar huis wil. De benedenverdieping is slecht bereikbaar voor mensen die moeilijk ter been zijn.
Frank K.
  • Datum van je bezoek: 9 sep. 2016
Eten bij aan de Meule. Al eens eerder geweest en redelijk tot goed.
Nu echter met 8 pers. gegeten.alleen hoofdgerecht.
Bestek was smerig. Etensresten waren nog erop.
Eten zeer matig.O.a. Tagliatelle met zalmstukjes.maar meer sla champignons e.d maar zalm was bijna niet te vinden.ook overige gerechten ook matig.
Lijkt op een snelbuffet met alles uit potjes en pakjes.
Dus niet meer.
Anjajaspers .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2016
We wouden op het terras zitten, was bijna leeg. Geen plek , alleen een twee persoons tafeltje voor 3. Toen maar naar binnen. Eerste drankje had mijn moeder al haar kleding vol met vlekken van het drankje. Het eten komt, ziet er goed uit. De Spaghetti bolognese en de andere kip spek was niet te eten. Buiten de peper en het zetmeel van de rauwe rauwe pasta, proefde je niet eens tomaat, zout of parmezaanse kaas. Mijn moeder en ik hadden onze keel in brand staan. De schnitzel strogannof , kwam op het niveau van kipnuggets met zigeunersaus.
Einde van het verhaal, €53 en we zijn naar de frituur gegaan. Er werd een drankje aangeboden of iets anders te eten.Wie staat hier nou op te wachten ,als je zoveel moet betalen voor iets wat de prullenbak in gaat. Ik heb hier geen woorden voor. Ze kijken nog niet eens op tafel, dat de borden nog vol zijn en vragen ook nog of het gesmaakt heeft. Ook met een goed decor kan je het niet redden. Begin eens met de receptuur. PEPER en zout staat op tafel, kan ik zelf toevoegen als ik dat wil. Voor ons niet voor herhaling vatbaar. Zal ik niemand aanraden.
Piet D.
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2016
Vandaag 5 juni de lunch gebruikt met vier personen.
Salade aan de meule en salade met geitenkaas en salalde met zalm,alleen de salade met zalm scoorde goed prijs/kwaliteit was goed,
Maar de andere scoorden heel slecht te weinig,en enigzins zwart spek en veel te veel sla en veel te weinig spek de salades met kaas het zelfde verhaal te weinig kaas en smakeloze sla.
Heel erg jammer en dit doen we dus ook niet meer!
Jeroen F.
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
We hebben een drie gangen diner genoten. Het restaurant was vol om niet te zeggen boordevol. Desalniettemin had het bedienend personeel perfect in het snotje wie, waar, wat besteld had en wie er redelijkerwijs aan de beurt was. De gangen volgde zich in een vriendelijk tempo op en de lege borden werden snel weggehaald. De drank werd in rap tempo geserveerd. Kortom logistiek had men het prima voor elkaar. Ondanks dat het gros aan het personeel redelijk jong leek werkte men hard met oog voor klant en organisatie. Het wisselen ( buiten zicht) van shirts door licht transpirerende serveersters is zo'n punt van perfectionisme. Het eten was goed van smaak en lekker warm opgediend. De keuze was prima en wat er geserveerd werd, klopte helemaal met het bestelde. De stukjes ossenhaas op een spies waren door gebakken hetgeen de sappigheid er wel wat uithaalde maar ze waren heel goed te eten. Gedurende de hele maaltijd heb ik niemand op enige wijze horen klagen. Een dikke verdiende pluim voor dit restaurant en haar medewerkers die ondanks de grootschaligheid een persoonlijk tintje weten te geven aan iedere bezoeker.
MauHe .
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Onlangs met vier personen met een wowdeal voucher gaan eten. We waren hier al een aantal malen geweest. Ontvangst was zoals altijd hartelijk en de bediening vriendelijk. Ik had een hertenbiefstuk (waarbij trouwens niet werd gevraagd hoe ik hem wilde), maar ik kreeg het idee dat er een vergissing was gemaakt en dat ik een gewone biefstuk op mijn bord had, want het had totaal geen wildsmaak (had ik eigenlijk moeten zeggen, ik weet het). Maar het was mooi medium rare en smaakte op zich prima, ook als het een gewone biefstuk was geweest. Alleen de wildsaus vond ik een beetje tegenvallen. Het eten van de rest van onze groep (zalm op oosterse wijze en slibtongetjes) was ook prima in orde. We dronken er een fles rode wijn bij à € 18,50 die heel goed beviel, maar nadat ik deze de volgende dag op internet had opgezocht kwam ik erachter dat die tussen de € 4 en € 4,50 te koop was. Zo'n fles gaat dan toch ruim vier keer over de kop. Maar al met al weer lekker gegeten. Alleen de volgende keer wat eerder reserveren bij een wowdeal-aanbieding, want in dat geval is er heel veel animo voor dit restaurant.
LoesK .
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2016
Mooi aangekleden zaak met vriendelijke personeel. In verband met een verjaardag met een grote groep mensen gegeten. Ruimte was versiert en men besteedde aandacht aan de jarige. Er werd regelmatig gecheckt of alles naar wens was en drankjes opgenomen. Genoeg keuze uit verschillende gerechten. Kwaliteit was soms matig. Carpaccio smaakte waterig, de stroopwafel bij het toetje was zo hard als steen en de crème brûlée was vloeibaar met een minimaal laagje suiker. Zalm was prima gegaard en borden werden met voldoende garnituur opgediend.
Kimmm1986 .
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2015
Al zeker 7 keer hier gaan lunchen/ dineren en elke keer was het weer heerlijk! Smaakvolle gerechten voor een goede prijs. Personeel is altijd even vriendelijk en je hoeft nooit lang op je eten te wachten. Dat kan ook een nadeel zijn want de gangen komen soms zo snel na elkaar dat je na anderhalf uur alweer buiten staat met een 3 gangen menu... Hier mag iets meer tijd tussen zitten. Verder zeker een aanrader!
Chantal E.
  • Datum van je bezoek: 30 okt. 2015
Afgelopen dinsdag naar de Meule geweest voor de lunch. Afknapper en dat is jammer want we waren van plan om een avond terug te gaan voor diner. Service was non existent, duidelijk te druk voor het meisje in de bediening. Raar als je weet dat het heel mooi weer wordt voor de tijd van het jaar. Wel iemand erbij na verloop van tijd maar toen werd het eigenlijk alleen maar erger. Drankjes kwamen pas toen de gerechten bijna op waren en veel tafels om ons heen vergeefs aan het zwaaien. Vervolgens bleven de borden zeker een half uur op tafel staan en zijn we zelf maar binnen gaan betalen. Eens maar nooit weer.. Helaas..
Mark R.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2015
Het was warm genoeg om op het terras te eten: met uitzicht op "de meule". Het was te warm voor een glas wijn, maar er waren genoeg alcoholvrije alternatieven, zelfs smoothies, maar deze stonden op een aparte kaart en die werd ons niet onder de aandacht gebracht, helaas. De meesten van ons namen de viscreatie met zalm, sliptong, (2) gamba's en kabeljauw. Voor €21,50 verwacht ik dan niet zo veel, maar het was veel en o.k.! Ieder kreeg een zak patat met apart de mayo: smaakte goed. De zalm was wel een beetje droog. De bediening was vriendelijk en vlot.
John K.
  • Datum van je bezoek: 3 apr. 2015
Gisteren een surf en turf gegeten.
Na tamelijk lang wachten kreeg ik twee(!) Scampi's en een spiesje met vijf stukjes té doorbakken vlees voor €21,50. Belachelijk veel geld voor het gebodene.
Er werd niet geinformeerd hoe en of het smaakte.
Een gemiste kans anders had ik nog een extra portie frietjes en een extra drankje besteld.
We moesten plaatsnemen in een grote rij met allemaal twee persoonstafeltjes.
Dit gaf me een lunchroomgevoel.
Enfin ik heb De Meule een herkansing willen geven maar het was net als vorige keer geen succes.
Anjaenbritt .
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2015
lk kan de kritiek niet plaatsen, of ze moeten al een en ander hebben aangepast. Ik ben vandaag met mijn dochter gaan eten met een socialdeal voucher. Er was volop keuze, we hebben heerlijk gegeten en gezien de prijs was het voor mij geen enkel bezwaar dat ik een supplement moest bij betalen. Zelfs niet als je het volle bedrag moet betalen, wat ik nog redelijk vindt! Bediening was heel correct en vriendelijk en ook de sfeer was goed. Wij gaan zeker nog eens terug!
Dianabalgooi .
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2014
Het viel gewoon tegen. We waren met drie koppels voor een leuk avondje uit maar het was gewoon niets. Geen vriendelijke bediening het voorgerecht was taai en koud. Biefstuk niet medium gebakken waar wel om gevraagd was. Dit gemeld te hebben werd mij geadviseerd iets anders te nemen.....geweldige opmerking. Sorry nooit meer aan de meule voor ons.
Jepe .
  • Datum van je bezoek: 23 okt. 2014
We waren met twee personen met een verjaardagsaanbieding. We hadden gereserveerd. Aangekomen moesten we plaatsnemen aan de kleine tweepersoons tafeltjes waarvan er een vijftal naast elkaar staan met veel te weinig tussenruimte. Deze tafeltjes staan zo dicht bij elkaar dat er van privacy totaal geen sprake is; gesprekken van je buren kun je letterlijk volgen. Je voelt je niet vrij, je kunt geen gesprek voeren. Bijzonder onplezierig.
Het eten was redelijk alhoewel de keuze uit de driegangenmenu's van € 23,50 beperkt was omdat onderdelen met bijbetaling zijn.
Kortom het was geen ontspannen etentje, we vragen ons af of we de volgende keer nog wel gebruik maken van een verjaardagsaanbieding als je geen keuze hebt voor de plaats waar je moet gaan zitten.
RobbieBor .
  • Datum van je bezoek: 27 sep. 2014
Heerlijk vegetarisch gegeten en prima betaalbaar.
Klein minpuntje is slechts dat de bediening het erg druk heeft, waardoor je wat langer moet wachten.

Al met al een prima restaurant daar bij Aan de Meule in Beek.
Hannyvos .
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2014
Het eten was matig. Er waren dingen niet . De garnalen waren droog. De rest van het eten niet al te smakelijk, de bediening langzaam en weinig attent.
Gereserveerd met het kortingsbewijs van een jarige, zij werd 81. Ook duidelijk te zien door alle felicitaties en cadeaus. Hoewel we er nog allerlei grapjes over maakte met de bediening werd aan het eind van het diner de korting niet gegeven omdat de bon niet mee was. Toen we het restaurant beleefd wezen op de niet verrekende korting werden we erg onvriendelijk en bot behandeld en ze waren die avond ook niet meer te vermurwen. Pas dagen later opgelost.
Conclusie is dat mijn moeder die elk jaar op haar verjaardag vriendinnen meeneemt naar dit restaurant nu besloten heeft om er nooit meer te komen.
Loekepoek .
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2014
Gisteren voor het eerst bij de Meule gegeten. Leuk ingerichte zaak, vooral heel kindvriendelijk (kleurplaat placemats en potloodjes, kleine speelhoek en buiten een omheinde speeltuin).
Eten was prima, geen fijnproeverij, maar wat ze hebben wordt goed klaargemaakt. Grote porties ook.
Er loopt veel bediening rond, en hoewel ze geen van allen stonden te niksen duurde het steeds heel lang voordat we iets konden bestellen. Aangezien we 2 kleine kinderen bij ons hadden was dat een beetje jammer. Eenmaal besteld was alles er wel redelijk snel.
Voor een exquise avond uit moet je hier niet zijn, maar voor een stevige portie 'boeren'kost is dit een prima zaak.
Maryta R.
  • Datum van je bezoek: 13 sep. 2014
Heel leuk ontvangen koffie met appeltaart, gewandeld heel mooi, daarna heerlijk gegeten pasta met scampi's, de andere schnitsel met saus naar keuze zeker een aanrader en als je op de aanbiedingen let supper per prijs.
HansWo .
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2014
Gebruik gemaakt van een wandelarrangement met een groep van 13 personen: koffie met appeltaart/ijs gevolgd door een lekker hoofdgerecht na de wandeling. Voor herhaling vatbaar!