Aan de Linge

• Terras
  • Verjaardag
  • ...

Over het restaurant Aan de Linge

Tussen Gorinchem en Leerdam ligt op de oever van de rivier de Linge een parel. Het is het dorp Kedichem dat aan de Waterlinieroute ligt. Terwijl de Middeleeuwse toren de wacht houdt over dit rustige plaatsje, is het in Hotel Restaurant Aan de Linge alles behalve stil. Bootjes varen af en aan en ook over land weten ze de weg naar dit culinaire hoogtepunt te vinden. Kom ook genieten van het natuurschoon, buiten en binnen op je bord.

Meer informatie over restaurant Aan de Linge

Wij zijn geopend maandag t/m zondag vanaf 11 uur

• Amex , Mastercard , Pin , Visa
  • Bar , Engels gesproken

Jouw recensie over het restaurant Aan de Linge

Marga H.
  • Datum van je bezoek: 9 jun. 2018
We hebben heerlijk gegeten.
We waren wat verlaat, maar daar werd niet moeilijk over gedaan.
Ontspannen, gemoedelijke sfeer.
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 8 jun. 2018
het is een keurig restaurant. Mooi meubilair. het moet allemal nog een beetje komen denk ik want er waren weinig gasten.
edgar H.
  • Datum van je bezoek: 25 mei 2018
Bij binnenkomst loopt de bediening aan je voorbij. Het duurde even voor iemand in de gaten had dat wij er waren. We hadden gereserveerd maar konden een tafel uitzoeken. Uiteindelijk maar binnen gaan zitten. De schaduwplekken waren bezet
Gedoe met drankjes, de bediening vriendelijk maar nog deels onervaren. Onze hoofdgerechten zagen er op zich goed uit, de smaak goed maar niet verrassend. Mijn partner vroeg er wat saus bij want daar wordt kennelijk fors op bespaard. De gewone koffie was sterker dan de espresso. De entourage moet kennelijk nog een upgrade hebben het geheel is nog in opbouw? Sfeerloos en wat ons betreft niet geschikt voor een avondje gezellig uit eten. De rekening overigens redelijk.
Marina V.
  • Datum van je bezoek: 21 mei 2018
Lekker nachtje slapen en overdags fietsen.
Prima hotel ! Alles is ziet er nieuw uit en is kraakhelder. Uitzicht over de Linge was romantisch. Prima bedden en goede douche.
Ontbijt was overvloedig en lekker. Na het fietsen zijn we teruggegaan om te eten op het ruime terras. Ook dat was ruim voldoende en erg lekker.
Tot de volgende keer ! Groetjes Ronald en Marina
Joop T.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2018
De scholfilet werd pas na een uur geserveerd. Zeer laat. De scholfilet was niet goed gebakken en vermoedelijk uit de diepvries. De salade die er bij werd geserveerd kwam gedeeltelijk uit een potje. De friet was goed. Niet echt een rede om nog eens te gaan eten. om ons heen werd veel vlees gegeten en zo te zien was iedereen erg te vreden. We hadden een verkeerde keus gemaakt. De sfeer op deze zonnige dag was goed op het terras en de bediening vriendelijk.
Toos R.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2018
We zaten buiten. Er was een reconstructie van het terras gaande. Jammer dat er geen parasols waren op het bovenste terras. Het was eigenlijk veel te heet.
Als hoofdgerecht had ik pasta besteld. De smaak was redelijk. Ik had op wat meer vulling gerekend. De paddestoelen waren amper terug te vinden. Bijgaand werd een bakje met kaaskorrels ( Goudse?) geserveerd. Geen Parmezaanse? Gezien de prijs had ik er meer van verwacht. Bediening was dik in orde. Locatie ook heel mooi, aan de Linge!
MI M.
  • Datum van je bezoek: 8 apr. 2018
Twee maal heerlijk gegeten. Met zorg wordt het eten bereid en geserveerd. Het personeel is uiterst vriendelijk en behulpzaam. Prachtig uitzicht over de Linge. Aan een uitbreiding van het terras wordt gewerkt , dus bij een mooie dag kun je hier heerlijk genieten.
Marijke V.
  • Datum van je bezoek: 22 feb. 2018
Lekker gegeten heel vriendelijke bediening mooie locatie en inrichting!
Jannie P.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Heerlijk gegeten, special Valentijnsmenu. Mensen heel vriendelijk, helemaal goed!
Adrie V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Vriendelijke bediening. Lekker eten en een prachtige locatie vooral overdag. Super mooi terras aan de linge.
J.J A.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
ossenhaaspuntjes is een aanrader. carpaccio was echter niet goed, de pijnboompitjes waren verbrand en de dressing was veel te veel in verhouding met het vlees
annie V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Zeer goed gegeten, vriendelijk personeel, mooie lokatie ik zal alleen een achtergrond muziek laten draaien.
Ineke S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Vriendelijke bediening. Beperkte kaart maar het eten was prima.
Nel H.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Prachtige locatie. Gezellige sfeer. Heerlijk gegeten.
René F.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Eten was goed. Duurde beetje lang voordat het eten kwam bediening kan vlotter. Kip was koud in verhouding met de tegelijk opgediende frieten. Eten op zich was lekker!
danny1973 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Vanavond in dit nieuwe hotel/restaurant gegeten met mijn vrouw.
De ambiance is fantastisch, een mooie brocante inrichting en een mooi modern terras.
Jammer dat we niet buiten konden zitten in verband met het slechte weer.
We werden snel geholpen door zeer vriendelijk personeel en we kregen een mooi tafeltje.
De drankjes die we besteld hadden kregen we snel samen met de kaart.
Vooraf namen we carpaccio en een tomatensoep.
We kregen bij beide gerechten een paar stukjes brood met kruidenboter.
Een leuke verrassing en lekkere romige kruidenboter.
Als hoofd gerecht hadden we ossenhaas puntjes en een boswachter schnitzel.
Beide gerechten waren heerlijk en royaal.
De frietjes die we er bij kregen waren lekker knapperig en ook dat voor ons tweeen royaal genoeg.
Het nagerecht kwam later omdat we hadden aangegeven dat we het rustig aan wouden doen en eerst nog een drankje wilde.
De crème brullee was heerlijk en mijn vrouw had een dame blanche.

Al met al een geslaagde avond en we komen hier zeker een keer terug.
Nick V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Pas net begonnen eigenlijk en nog een beetje wennen, maar het gaat super, het eten is smakelijk, goede sfeer, alles ok, ga zo door!
Michiel G.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Prachtige locatie. Vriendelijke dame in de bediening. Keuken mag helaas de naam keuken niet dragen. Middelmatige frituurhok past beter. Ik had na 2 uur nog een ranzige smaak.
Jammer plek is echt top.
MvdO .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Na een dagje fietsen langs de linge, op het terras aan de linge terecht gekomen. Na een heerlijke smoothie ook besloten om te dineren. We hadden vooraf de gamba's gebakken in kruidenboter echt een aanrader. Als hoofdgerecht hadden we boswachter schnitzel en de ossenhaaspuntjes. Als dessert hadden we de cheesecake en een heerlijke ijskoffie! Vriendelijke bediening, schitterend uitzicht, Lekker eten... Echt een aanrader!
Cornelis K.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Wij zijn met zijn vieren wezen eten eerst op het terras gezeten tot het begon te regenen. Zijn binnen gaan zitten prachtig bedrijf warme uitstraling gezellige mensen, super gegeten gewoon alles perfect hebben nog een tijd nagetafeld en genoten van de verschillende bieren. Een zaak om snel weer een bezoek te brengen.