Aan de Linge

• Met vrienden
  • Verjaardag
  • ...

Over het restaurant Aan de Linge

Tussen Gorinchem en Leerdam ligt op de oever van de rivier de Linge een parel. Het is het dorp Kedichem dat aan de Waterlinieroute ligt. Terwijl de Middeleeuwse toren de wacht houdt over dit rustige plaatsje, is het in Hotel Restaurant Aan de Linge alles behalve stil. Bootjes varen af en aan en ook over land weten ze de weg naar dit culinaire hoogtepunt te vinden. Kom ook genieten van het natuurschoon, buiten en binnen op je bord.

Meer informatie over restaurant Aan de Linge

Wij zijn geopend maandag t/m zondag vanaf 11 uur

• Amex , MasterCard , Pin , Visa
  • Bar , Engels gesproken , Terras

Jouw recensie over het restaurant Aan de Linge

Adrie V.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2017
Vriendelijke bediening. Lekker eten en een prachtige locatie vooral overdag. Super mooi terras aan de linge.
J.J A.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2017
ossenhaaspuntjes is een aanrader. carpaccio was echter niet goed, de pijnboompitjes waren verbrand en de dressing was veel te veel in verhouding met het vlees
annie V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2017
Zeer goed gegeten, vriendelijk personeel, mooie lokatie ik zal alleen een achtergrond muziek laten draaien.
Ineke S.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Vriendelijke bediening. Beperkte kaart maar het eten was prima.
Nel H.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Prachtige locatie. Gezellige sfeer. Heerlijk gegeten.
René F.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Eten was goed. Duurde beetje lang voordat het eten kwam bediening kan vlotter. Kip was koud in verhouding met de tegelijk opgediende frieten. Eten op zich was lekker!
danny1973 .
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Vanavond in dit nieuwe hotel/restaurant gegeten met mijn vrouw.
De ambiance is fantastisch, een mooie brocante inrichting en een mooi modern terras.
Jammer dat we niet buiten konden zitten in verband met het slechte weer.
We werden snel geholpen door zeer vriendelijk personeel en we kregen een mooi tafeltje.
De drankjes die we besteld hadden kregen we snel samen met de kaart.
Vooraf namen we carpaccio en een tomatensoep.
We kregen bij beide gerechten een paar stukjes brood met kruidenboter.
Een leuke verrassing en lekkere romige kruidenboter.
Als hoofd gerecht hadden we ossenhaas puntjes en een boswachter schnitzel.
Beide gerechten waren heerlijk en royaal.
De frietjes die we er bij kregen waren lekker knapperig en ook dat voor ons tweeen royaal genoeg.
Het nagerecht kwam later omdat we hadden aangegeven dat we het rustig aan wouden doen en eerst nog een drankje wilde.
De crème brullee was heerlijk en mijn vrouw had een dame blanche.

Al met al een geslaagde avond en we komen hier zeker een keer terug.
Nick V.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Pas net begonnen eigenlijk en nog een beetje wennen, maar het gaat super, het eten is smakelijk, goede sfeer, alles ok, ga zo door!
Michiel G.
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2017
Prachtige locatie. Vriendelijke dame in de bediening. Keuken mag helaas de naam keuken niet dragen. Middelmatige frituurhok past beter. Ik had na 2 uur nog een ranzige smaak.
Jammer plek is echt top.
MvdO .
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2017
Na een dagje fietsen langs de linge, op het terras aan de linge terecht gekomen. Na een heerlijke smoothie ook besloten om te dineren. We hadden vooraf de gamba's gebakken in kruidenboter echt een aanrader. Als hoofdgerecht hadden we boswachter schnitzel en de ossenhaaspuntjes. Als dessert hadden we de cheesecake en een heerlijke ijskoffie! Vriendelijke bediening, schitterend uitzicht, Lekker eten... Echt een aanrader!
Cornelis K.
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Wij zijn met zijn vieren wezen eten eerst op het terras gezeten tot het begon te regenen. Zijn binnen gaan zitten prachtig bedrijf warme uitstraling gezellige mensen, super gegeten gewoon alles perfect hebben nog een tijd nagetafeld en genoten van de verschillende bieren. Een zaak om snel weer een bezoek te brengen.
  • Datum van je bezoek: 21 jul. 2017
vriendelijke ontvangst, we zaten buiten en het terras ligt werkelijk schitterend. Voorgerecht in orde, niet bijzonder, hoofdgerecht prima, prijs/kwaliteit helemaal goed. De kaart met nagerechten is niet erg verrassend, voornamelijk ijs. Al met al lekker gegeten maar het menuutje is aan de prijzige kant.
Karin P.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Een moii restaurant op een geweldige plaats aan de linge. Heerlijk gegeten, prima sfeer. Je voelt je hier gelijk thuis
Arie V.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
het eten was heerlijk en de bediening was losjes en vriendelijk
we gaan er zeker nog een keer heen het is een aanrader op een mooie locatie
alie D.
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2017
Na een uur wachten maar gevraagd waarom ons brood en voorgerecht nog niet geserveerd was,onze bestelling was helemaal zoek.Na dreigen weg te gaan was het ineens mogelijk het wel snel te doen . Er werd geen excuus aangeboden ,uiteindelijk wel een voorgerecht gratis gekregen.
Conclusie:heel stuntelig en amateuristisch, niet voor herhaling vatbaar.
Gery M.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2017
Na ongeveer 20 minuten kwam men eindelijk vragen wat we wilde drinken,en kregen we de menukaart daarna
Was het weer wachten ongeveer 45 minuten voor dat we het hoofd gerecht werd opgediend.wij vinden het een slecht restaurant.
Jannie D.
  • Datum van je bezoek: 8 jul. 2017
Dit restaurant is nog maar net open. Het is nog niet helemaal klaar. Het heeft een prachtige ligging aan het water, we konden met de boot aanleggen. We missen de sfeer, het is allemaal nog erg kaal. We denken dat de ruimte buiten en binnen een professionele stylist nodig heeft.
Maar de vriendelijke bediening en het eten maakt veel goed. Het was prima. Het toetje Kekums genot was inderdaad genieten. We zijn benieuwd hoe het er hier over een half jaar uitziet
Jody V.
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2017
Het eten was fantastische alleen op het voor gerecht na daar moesten we lang op wachten dat is wel jammer want de rest die na ons kwam kregen het sneller Let daar op!
Ook een paar verbeterpunten
1 zorg dat de kinderen tijdens het voorgerecht hun hoofdgerecht hebben want die van ons moest best lang wachten nu
2 zorg dat je als eigenaresse de zelfde kleding draagt als je personeelid
3 zorg dat je het menu kaart uit je hoofd kent en wat er ook daadwerkelijk geserveerd kan worden nu was het wat onduidelijk
4 zorg voor meer gerechten/dessert
5 zorg voor voldoende en ervaren personeel
6 zorg dat er iets te te doen is voor de kinderen. Het is een mooie omgeving en gezinnen met kinderen zullen hier graag willen komen
Zorg dat de menu kaart er goed uit ziet
Voor de rest zag het er mooi en schoon uit. De verbouwing was nog niet helemaal klaar maar daar hadden je geen hinder van.
C.A. D.
  • Datum van je bezoek: 24 jun. 2017
We kwamen hier via de AH actie.
Het voor- en hoofdgerecht waren heerlijk. Het dessert viel tegen: we mochten van de koffiekaart uit 3 soorten gebak of schepijs kiezen. Iets uitgebreider zou van ons wel mogen. De koffie was wel heel erg lekker.
Uit ons gezelschap wilde 1 persoon geen dessert, dat was lastig omdat de AH actie een 3-gangenmenu is. Maar omdat we er ook cappucino bij namen werd ons beloofd: 1 cappucino zou dan als dessert gerekend worden. Bij thuiskomst kwamen we er achter dat alle taart en cappucino gewoon gerekend waren, terwijl de 2 goedkoopste desserts gratis waren en ons verteld werd dat alles berekend was volgens de AH actie. We kregen vooraf geen bon te zien, die kregen we toen we betaald hadden.
Vraag eerst de bon voor u afrekent! Leer voor ons voor de volgende keer.