Over restaurant Aan de Linde

Culinair walhalla voor bourgondiërs

Culinair vakmanschap ontmoet het typisch Limburgse 'joie de vivre'. Een plek om tot rust te komen en te genieten van de prachtige smaken die de Frans-mediterrane keuken te bieden heeft met een historisch uitzicht hebt op Kasteel Den Dalder. Verder bijzonder gastvrije en professionele bediening die alles onder controle heeft.

Meer informatie over restaurant Aan de Linde

Im H.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Ineke K.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2016
toen ik er gisterenavond aan kwam wisten ze niets van iens. ik was zeer teleurgesteld.
Aline.kruit .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
We hebben op de dinsdagavond een Vijf gangen diner gegeten. Het was erg lekker. De portiegrootte was prima. Persoonlijke en vriendelijke bediening.
Destanberg .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Leuke en lekkere formule voor een schappelijke prijs. Wijnarrangement blijkt geen echt arrangement te zijn. De dag nadien zijn we terug gekeerd voor de lunch. Aangename plaats om een hapje te eten en iets te drinken. De meeste personeelsleden zijn heel vriendelijk. Is leuker dan de straat met een aaneenschakeling van toeristische restaurants.
Mercedes L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Geweldige sfeer, heerlijk gegeten. Personeel begrijpt dat je een avondje uit bent. Wij komen zeker terug al was het maar voor het dessert chocolade maar alles was voortreffelijk. Eindelijk een fijn restaurant!!
Mercedes L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Geweldige sfeer, super vriendelijk personeel en zo vreselijk lekker gegeten, onbetaalbaar!!! Ik wil morgen weer!! Moet in de zomer ook fantastisch zijn. Wij komen zeker terug. Het personeel snapt dat je een avondje uit bent!
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Het verrassingsmenu was in alle opzichten verrassend: leuke gerechten, mooi gepresenteerd en goed bereid. De vriendelijke, attente bediening maakte de beleving nog extra positief. Een aanrader!
Diny B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Ondanks drukte van de jaarlijkse Bokken-mert in valkenburg alle aandacht, geweldige service, vlotte bediening,
eten snel opgediend. Wij komen altijd met een hond, nooit een probleem.
Is echt een aanrader!
Germaine S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
De bediening was erg vriendelijk, alert en snel. Als je wat langer wil tafelen zou je dit wellicht moeten aangeven want we hadden binnen 1 uur ons voorgerecht en hoofdgerecht gegeten. Tussen de 2 gerechten had wat ons betreft iets meer tijd gemogen. De pasta vis die ik had besteld had een ruim hoeveelheid vis.
Genoeg plaats als je ergens aan het raam wil zitten. Muziek stond niet te hard en we konden rustig met elkaar praten.
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Op advies van lokale bevolking, zijn wij hier gaan eten. Toen wij tegen de taxichauffeur zeiden dat wij naar aan de linde wilden was zijn eerste reactie, oh lekker. Bij aankomst kregen wij een tafel buiten en het leuke enthousiaste personeel adviseerde ons om te kiezen voor het 5 gangen verrassingsmenu. Dit bleek een uitstekende suggestie. Wij hebben met volle teugen genoten van zowel het eten , als de drankjes en de spontane snelle professionele bediening. Jammer dat we in Bruinisse wonen anders had u ons regelmatig teruggezien. Bedankt voor deze topavond.
Rosalie H.
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Heerlijk gegeten. Wij waren er maandag 8 augustus en hadden het 5 gangen verrassingsmenu. We konden aangeven wat we niet lusten. Het was perfect. Lekker buiten gezeten. Prima sfeer, attente bediening. Meer dan de moeite waard, maar dit was ook de 2e keer voor ons, dus we wisten wel dat het goed zat.
JanCoumans .
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Ik had als voorgerecht een bisque van kreeft met garnaal en visfilet. Superlekker! Het hoofdgerecht was een roast van speenvarken. Viel mij erg tegen: hartstikke droog en met heel weinig smaak. De bijgerechten waren evenmin geweldig: de gratin was te droog en de begeleidende groentes waren voor mij te rauw, niet voldoende geblancheerd. De door mij gekozen pinot grigio was wél weer fantastisch, maar daar kan de chef-kok niet veel aan toevoegen...
Miekcapelle .
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
gereserveerd, maar met 3 aan een tafeltje van 2 gezeten; geen glazen, bestek, servet voor de 3e persoon. Veel te weinig plaats dus voor 3x kreeft. Belachelijk duur en het was nochthans de promotie voor wat we kregen. De kelner had zelf geen idee wat de 3 soorten bereidingswijzen waren.
Migneau_andy .
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Leuke avond gehad op het terras van het restaurant. Vriendelijke en vlotte bediening. Top! 5gangen surprise menu is een aanrader!
Alfredmelissen .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Alles was prima (locatie, bediening, voedselkwaliteit, presentatie voedsel, prijs-kwaliteit verhouding). Enige smet was dat we naast al het bier, fris en wijn wat wij al besteld hadden géén glaasje gratis kraanwater konden krijgen, men wilde alleen "gekoeld" kraanwater serveren voor €1 per glad.....
Adhvs .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Heerlijk gegeten op het terras op een zomerse maandagavond. Gekozen voor het vijf-gangen surprisemenu dat ze op maandag en dinsdag voor een speciale prijs aanbieden. Konden voor een van onze gasten met een maagverkleining zelfs halve porties regelen. Gerechten culinair hoogstaand en zeer smakelijk. Bediening goed professioneel maar niet stijf. Ondanks late aankomst en lang verblijf geen moment het idee gehad te worden weggekeken. Zeker een aanrader in Valkenburg. Komen beslist terug!
Linda M.
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Leuk gelegen restaurant met mooi terras. Nette bediening maar vooral heel lekker en verzorgd eten. Goede kwaliteit en nette prijzen. Heerlijk voor een kopje koffie maar ook voor een lunch. Dichtbij het centrum maar verweg van de zgn. Vreetstraat
SP81 .
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
De vorige keer Aan de linde was alweer een tijdje geleden. De kwaliteit van het eten is toegenomen, daarmee ook de prijs voor een 3 gangen menu. Eten is goed op smaak en de borden zien er mooi opgemaakt uit. Het personeel en de eigenaren die voorheen in de bediening stonden, waren niet aanwezig. Dit was te merken aan de service. Het krijgen van de menukaart duurde lang, ook was men niet alert op lege glazen/flessen. Er werd geen enkele keer gevraagd of we nog iets wilden drinken, ook werd er niet bijgeschonken uit de fles wijn. Daarmee heeft Aan de Linde wat mij betreft flink ingeleverd op de service. Jammer! Desondanks zou ik voor het eten en het mooie overdekte terras zeker weer teruggaan.
Verhoefc .
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Geweldig gezellige avond genoten bij het 5-gangen verrassingsdiner met vrienden (totaal 10 personen). Heerlijk buiten op het overdekte (en later op de avond verwarmde) terras gezeten.
Eén minpuntje: men was vergeten brood te serveren, dat uiteindelijk nog wel werd geserveerd, maar helaas wat te laat. Verder over de bediening en algehele entourage niets dan lof.
Komen graag nog eens terug.
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Heerlijk verrassingsmenu gegeten met vijf mooie kleine gangen. De details kan ik natuurlijk niet verklappen maar het was van een niveau dat de 32 euro meer dan waard was.