Over het restaurant Aan de Linde

Culinair walhalla voor bourgondiërs

Culinair vakmanschap ontmoet het typisch Limburgse 'joie de vivre'. Een plek om tot rust te komen en te genieten van de prachtige smaken die de Frans-mediterrane keuken te bieden heeft met een historisch uitzicht hebt op Kasteel Den Dalder. Verder bijzonder gastvrije en professionele bediening die alles onder controle heeft.

Meer informatie over restaurant Aan de Linde

Jouw recensie over het restaurant Aan de Linde

Sylvia G.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2019
We waren er afgelopen zomer en nu begin Januari weer, maar afgelopen zomer was de kaart fijner en de gerechten kwalitatief beter, dus is t naar onze mening iets achteruit gegaan.
Door de kerstsfeer was het terras te doen, wel slecht licht. Binnen is er erg veel herrie als er mensen zitten.
Maarten V.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Heerlijk gegeten op 2e kerstedag, gerechten waren heerlijk en de wijnen sloten goed aan. Verbeterpuntje; Iets meer uitleg over de wijnen die bij de gerechten werden geschonken.
Verder goede service en een gezellig restaurant.
Dries E.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Heerlijk gegeten. Bediening is super en het restaurant klassiek maar ook casuel.

Bedankt voor de goede zorgen!
Diny B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Een fijn restaurant, geweldige bediening, persoonlijke aandacht. Niet alleen met Kerstdagen maar het hele jaar door. Chapeau!
Robin D.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Het eten voldeed niet aan de standaard die wij gewend zijn van dit restaurant. Wij waren hier met kerst en het menu was aan de prijzige kant. We hadden er meer van verwacht. Verder vonden wij de porties te klein.
Christa S.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2018
Sfeer slecht we werden in de sere gedumpt koud kil was het er

Eten herten biefstuk rauw
Heilbot was redelijk.

Ter compasatie 1 kerstmaaltijd betaald ! We konden ook niet anders we moesten van tevoren betalen dus 50 euro voor twee personen

Doe ik nooit meer van tevoren had van dat restaurant meer verwacht ze hadden hun goed ingedekt zo

Er waren in de serre zat tafels zeker nog 40 leeg dus die smoes met van dat we niet op kwamen dagen
En dat ze anders mensen moesten teleurstellen was niet zo
Marian B.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Gezellig laagdrempelig restaurant. Zeer goede wijnen, heerlijk eten.
Pim S.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2018
Minimale porties
Lex R.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2018
lange wachttijden, eerste drankje duurde al 10 minuten. Andere gingen voor met bediening. Bekenden kregen eerder eten en men bleef lang daar praten. Extra frietjes nooit gehad
Nicoline M.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2018
Het was erg druk toen we binnenkwamen, maar we werden super geholpen. Vriendelijk personeel, lekker eten! Aanrader.
Kirsten B.
  • Datum van je bezoek: 21 dec. 2018
Goede service en heerlijk gegeten. De ober dacht mee in de keuze voor wijn en port. Aanrader!
Henny T.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2018
Je proefde dat de kok met liefde de gerechten bereidt heeft.
En dat alle medewerkers als een team hun best deden om te zorgen dat je met een voldaan en goed gevoel naar huis gaat.
Arjo W.
  • Datum van je bezoek: 17 dec. 2018
Vanmiddag werden we heel hartelijk ontvangen in deze leuke brasserie. Een leuk aangeklede verwarmde wintertuin gaf ons een mooi uitzicht op een prachtig deel van Valkenburg. Allebei hebben we een heerlijk broodje op (de een met rosbief en de ander met tonijn). De bediening was vriendelijk, warm en persoonlijk. Fijn ook dat er rekening werd gehouden met een plaats waar ik prettig kon zitten met de rolstoel. Kortom: een zeer fijne beleving!
Eelco F.
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2018
Voorgerecht was wat vlak van smaak. Het hoofdgerecht, wildzwijnhaas, was te doorbakken. Toen de bediening vroeg hoe het smaakte heb ik dat gemeld en kreeg vrij snel een nieuw gerecht. Nu wel goed gegaard, maar wat afgekoeld en een beetje droog. Stond kennelijk nog te wachten... Bediening goed, maar de keuken mag beter zijn best doen!
Marc P.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2018
Een aanrader. Lekker eten en vriendelijke bediening.
Petra H.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Voorgerecht netjes, maar niet bijzonder. Na het beeindigen van het voorgerecht nov 5 kwartier gewacht op hoofdgerecht. Ober bleek naar huis ( er waren onvoldoende gasten) waardoor de bestelling door ' misvommunicatie' niet doorkwam. het zou 'zo komen' . De steak tartare was zó nat (!) dat het leek of deze op t bord tot ontdooiing kwam. Hemelschreiend!. Wild zwijn kwalitatief vér onvoldoende.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2018
We hebben heerlijk gegeten! Niets buitengewoons, maar goed en bijzonder lekker klaargemaakt. Partner en ik drinken geen alcohol, het restaurant heeft op ons verzoek gezorgd voor alcoholvrije wijn. Heel attent.
Wim B.
  • Datum van je bezoek: 1 dec. 2018
De prijs-kwaliteit is volledig ontspoord in Aan de Linde.
4 van de 6 gerechten waren koud-lauw en hebben we terug gestuurd.
Hamburger voor bijna €20,- met een puntzakje friet & mayo? Bij menige frituur én lekkerder én veel goedkoper!
En hebben we sorry gehoord?
In eerdere jaren een goede tent,maar voor ons nu afgeschreven!!
Suzannr B.
  • Datum van je bezoek: 29 nov. 2018
Goede kwaliteit eten, ambiance en bediening
Jolanda R.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2018
Heerlijk surprise menu met lekkere Italiaanse wijn