Over het restaurant Aan de Linde

Culinair walhalla voor bourgondiërs

Culinair vakmanschap ontmoet het typisch Limburgse 'joie de vivre'. Een plek om tot rust te komen en te genieten van de prachtige smaken die de Frans-mediterrane keuken te bieden heeft met een historisch uitzicht hebt op Kasteel Den Dalder. Verder bijzonder gastvrije en professionele bediening die alles onder controle heeft.

Meer informatie over restaurant Aan de Linde

Jouw recensie over het restaurant Aan de Linde

4711 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Naar aanleiding van de goede recensies gekozen voor aan de linde. Ondanks dat we best lekker hebben gegeten werden de hoge verwachtingen niet waargemaakt. We hebben gekozen voor het 5 gangen verrassingsmenu. Waar we verwachten verrast te worden met mooie smaakervaringen viel dit enigszins tegen en vonden we enkele gerechten ronduit saai. Verder zou de tijd tussen de gerechten iets langer mogen.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
goede sfeer, vriendelijke en attente bediening, uitstekende kwaliteit gerechten
Ad G.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Fijne bediening, prettige sfeer.
Joyce D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Gisteren hebben wij gegeten bij aan de Linde. Het eten was erg goed, maar de service uitermate teleurstellend.
Allereerst kwam het hoofdgerecht te kort op de daarvoor bestelde oesters. De bediening was niet erg allert en liet lege glazen e.d. tot het einde op tafel staan. Op de rekening moesten wij, net als de tafel naast ons, lang wachten omdat de dame.in kwestie ervoor koos om eerst een tafel met zes personen te voorzien van wijn. Al met al lekker gegeten, maar er moet wel wat veranderen willen wij terug komen. Tip voor de bediening: uitserveren doe je niet voorlangs.
Jean Z.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Wij hadden een tafel laten reserveren met vrienden zonder het restaurant op voorhand te kennen. Wij gingen voort op de kwalificatie volgens Trip Advisor waar Aan de Linde scoorde op de eerste plaats. Voor een restaurant op nummer 1 hadden wij culinair beter verwacht. Wij bestelden twee maal ravioli en twee maal heilbot. De ravioli was heel gewoontjes en de heilbot leek enkel gestoomd met een gewone tomatensaus. De gebakken wortel was ook maar zozo. De reservatie die wij ook al deden voor een latere datum met zes personen hebben wij meteen laten annuleren.
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
perfect restaurant voor prive als zakelijk. geen negatief commentaar
Rob V.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Wij zaten buiten op terras. Heel sfeervol met een gezellig uitzicht net buiten de massatoerisme. Heerlijk gegeten met enthousiast personeel.
Paul W.
  • Datum van je bezoek: 23 aug. 2017
Alles klopt.
Koen V.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2017
Prachtige locatie en heerlijk gegeten! Zeker een aanrader!
Robert-Jan S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Het was een culinair feestje (het verassingsmenu van 5 gangen) een echte aanrader en ook nog eens heel betaalbaar met de speciale deal op dinsdag. De bediening was goed al werden we wel geholpen door vijf verschillende personen. De man die er de leiding had hield alles goed in de gaten en deed er alles aan om iedereen een goed avondje uit te geven. Dat is gelukt!
Roland D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Zeer leuke plaats, lekker gegeten en vriendelijke service
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Lekker genoten van het speciale 5 gangen diner. Vlotte nette bediening, goede sfeer op toplocatie.
En dat alles voor een zeer wchappelijke prijs.
Klasse
Mariska D.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2017
We hadden al gelezen dat je hier heerlijk kon wandelen in Valkenburg en dat je hier heerlijk op het terras van een mooi uitzicht en heerlijke gerechten kon genieten. Nou dat was het zeker. Heerlijk weer voor op het terras en de salades waren heerlijk.
Willie P.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Goede en heerlijke gerechten. Prijs/kwaliteit prima. Vriendelijk personeel. Omgeving ook prima net buiten het drukke centrum.
Eric G.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Sjiek/ keurig restaurant zeker vergeleken bij de rest van Valkenburg een aanrader! Enige jammere is dat er weinig te schuiven valt met het driegangen menu. De dagschotel was niet te krijgen ipv de twee keuzes van het menu.
Jeroen W.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Smakelijk, verzorgd en gevarieerd hoofdgerecht (ook kinderen krijgen groenten) en verrukkelijke desserts.
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Vriendelijke bediening, gezellige sfeer en lekker eten. De Chileense Uscudo roja ,rode wijn, is verrukkelijk .
Wel iets aan de prijzige kant.
Bea010 L.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Er zijn een aantal,leuke, originele ideeën, zoals brood in papieren zakje vooraf. Voorgerecht was goed, supergoede carpaccio echter geserveerd met veel te veel dressing/ mayonaise, zonde. Als minpunt bij de vis, heilbot, een kartelmes wat geschikt is voor een steak. De vis was veel te gaar, deze was met een paplepeltje ook te eten. De bestelde extra frites was goed, de geserveerde aardappeltjes niet, gekruid veel te donker gebakken.(3 stukjes werden geserveerd...) de bediening van het leuke serveerstertje maakte wel veel goed. Als tegemoetkoming voor de naar onze smaak slechte vis kregen we koffie aangeboden.
brigitte91 .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Gezellig restaurant,in het gezellige plaatsje Valkenburg
Heerlijk gegeten en top bediening
Was voor ons niet de eerste keer en zeker niet de laatste keer
math S.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017