Over het restaurant Aan de Linde

Culinair walhalla voor bourgondiërs

Culinair vakmanschap ontmoet het typisch Limburgse 'joie de vivre'. Een plek om tot rust te komen en te genieten van de prachtige smaken die de Frans-mediterrane keuken te bieden heeft met een historisch uitzicht hebt op Kasteel Den Dalder. Verder bijzonder gastvrije en professionele bediening die alles onder controle heeft.

Meer informatie over restaurant Aan de Linde

Jouw recensie over het restaurant Aan de Linde

harald W.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Een zeer gezellige zaak, attent personeel en prima keuken voor een eerlijke prijs.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Alles klopt hier gewoon: prima eten en bediening voor een redelijke prijs. Het verrassingsmenu was top en de begeleidende wijnen eveneens.
Belle P.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Heerlijke muziek, lekker eten en fijne sfeer. Enige wat tegenviel was het dessert met vijf spijzen, dat gaat geen klassieker worden. Anijs overheerste alle andere smaken. Je kan kraanwater alleen per glas krijgen voor 1 euro, dat geschonken wordt aan een goed doel.
De tafel van Esther S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Ontzettend leuk gegeten voor een goede prijs kwaliteit verhouding. Mooie locatie en sfeervol ingericht. Zelfs even onder het bord gekeken wat het merk was, hopelijk kunnen we hem vinden. De bediening was zeer vriendelijk, kortom een heerlijke avond gehad in er sfeer volle Valkenburg.
Annie S.
Gezellige locatie, vriendelijk personeel, vlotte bediening
Saskia P.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
We hebben een prettige avond gehad bij Aan de Linde, de bediening was vriendelijk en het eten prima.

Soms miste we net dat beetje extra (3 gangen menu): het tempo van het uitserveren van de gerechten lag wat te hoog voor de grote van de porties. De eend, erg lekker, de aardappelsalade daarbij weer niet speciaal. Het kalfsruggetje prima maar niet meer dan dat helaas. De cheesecake als toetje was fantastisch lekker, het kaasplankje vrij basic, niet speciaal.
De bediening was vriendelijk maar had ons iets meer de tijd mogen geven om even in de kaart te kijken, we voelde ons een klein beetje opgejaagd...
De muziek viel me meteen op en stond naar mijn mening wat te luid voor dit restaurant.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Lekker eten, beperkte kaart , sterke aanrader
Jeanine G.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Eerste x met z’n vieren gaan eten, erg mooie zaak! Top gastheer, goed personeel,goed eten en veel keuze in speciaal biertjes! Drank wel behoorlijk aan de prijs...maar goed dat is in Valkenburg wel meer en dat kan je verwachten. Hele fijne avond gehad!
p.j.hoogewerf H.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Bediening is goed maar zeggen bij elke tafel het zelfde versje.
Kevin V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Prijs kwaliteit een echte topper!
Arthur C.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
We aten buiten onder een overkapping die ervoor zorgde dat het aangenaam warm was. We kozen voor het surprisemenu. Overheerlijk! Vriendelijke bediening, prachtige omgeving. Een absolute aanrader.
Ronald B. W.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Prettige zaak met sfeer en leuke ligging aan het oude Valkenburg a/d Geul
Mijn favoriete gerecht : entrecôte uit de streek. Voortreffelijk mals en smakelijk. Krijg je bijna nergens meer zo.
Ook de bourlaillebaisse super. Restaurant om regelmatig terug te keren.
Marjo S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
We hadden het dinsdag avond menu, 5 gangen. Was erg lekker en zag er verzorgd uit. Een glas wijn is daarintegen vrij duur, €5.90 per glas.... we zaten buiten op het overdekte terras met de terrasheater aan. Was prima te doen.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Via een artikel op internet hierop attent gemaakt. Op de site menukaart gecheckt en recensie’s bekeken. Alles prima, maar helaas. Rosebier gevraagd krijg een kriek. Met serveerster oesters besproken. Op de kaart staan platte maar die hebben ze nu niet meer te duur en teveel melk....in oktober?? GRatineren kan niet want het is te druk in de keuken met voorbereidingen van het surprisemenu. Dan bestellen we naturel voor mijn vrouw en mezelf. Na 10 minuten komt een andere ober zeggen dat hij slecht nieuws heeft...er zijn helemaal geen oesters maar de collega was dat even vergeten...wat een afgang.
Ze weten niet waar ze over praten, haal het dan van de kaart af, en wijzig je website dan rijden mensen niet onnodig naar dit opgepropte overgewaardeerde stukje Valkenburg.
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Leuk restaurant, maar niet nr:1 waardig.
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Prima gegeten, het verrassingsmenu (alleen op maandag en dinsdag) was inderdaad verrassend. Vooral het voorgerecht met haring, rode biet en een aantal andere 'verrassingen' vonden we erg geslaagd. De overige gangen waren ook erg mooi gepresenteerd en geportioneerd. Drink er de Negroamaro huiswijn bij, die is top!
Annie P.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Lekker eten, gezellig en vriendelijk personeel
Veerle C.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Wij hebben enorm genoten van zowel de gerechten, de bediening, de inrichting , de locatie en de sfeer. Kortom een super fijne avond gehad. Zeker een aanrader!!! Wij komen nog terug. Bedankt!!
Bernard J.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Geweldig leuke Avond gehad. Lekker met z'n tweeen op het terras onder de terras verwamer, super goed te doen. Bediening geef zeer goede sevice en zien je. Eten was zeker lekker qua prijs / kwaliteit verhouding echt lekker en cratieve gerechten gevonden. Kortom een echte aan rader.
Serena O.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heerlijk gegeten op een super mooie locatie!
Robyn V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Hele fijne, attente service. Interessant decor, mix van antiek en modern. Geschikt voor kleine en grote gezelschappen, voor een snelle hap, een uitgebreide lunch of gewoon koffie met vlaai.