Over het restaurant Aan de Linde

Culinair walhalla voor bourgondiërs

Culinair vakmanschap ontmoet het typisch Limburgse 'joie de vivre'. Een plek om tot rust te komen en te genieten van de prachtige smaken die de Frans-mediterrane keuken te bieden heeft met een historisch uitzicht hebt op Kasteel Den Dalder. Verder bijzonder gastvrije en professionele bediening die alles onder controle heeft.

Meer informatie over restaurant Aan de Linde

Jolanda R.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Toplocatie.
alissathomassen .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Het 5-gangen verrassingsmenu is echt een aanrader, ben er alleen maar van te spreken, samen met mijn vriendinnen. De bediening is ook heel goed, vriendelijk en snelle service. Aan de Linde is een aanrader voor een ontspannen etentje op een fantastische locatie.
Fred A.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Feestje om hier als gast te zijn, wat geld voor grote gast word hier ook meer als waar gemaakt naar de kleine gast
Super gegeten mooi merk huis champagne en een ruime kaasplank voor de liefhebber met een mooie port
Super bedienend personeel met liefde voor hun vak ,een Feestje
Paul Z.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
llef .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Heerlijk 5 gangen verrassingsmenu op het terras, ook de kinderen vonden het erg lekker. Attente bediening. Mooi uitzicht op de Geul en een schilderachtig stukje Valkenburg.
Marjolein R.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Wat een geweldige restaurant/ bediening/ uitzicht/ ambiance en sfeer!! Wij kwamen speciaal voor de oesters en kreeft. Maar Helaas waren er geen oesters meer. Ik heb daarom mijn 'teleurstelling' moeten wegeten met overheerlijke kreeft. Niet verkeerd dus. Dit betekent wel dat we weer terug moeten gaan! HEEL GRAAG!! Ik en mijn mijn man hebben heerlijk genoten van het eten en de mensen om ons heen. Als jullie een x in Valkenburg zijn is dit restaurant echt een aanrader!
Ivo B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Vanuit Stichting de Knoevel daar gereserveerd. Wat een service! Ook geweldig met de kinderen en alles heel goed verzorgd. Een van de betere restaurants in de omgeving.
Anne-Marie V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Heerlijk gegeten. Gerechten zijn goed bereid, mooi gepresenteerd en qua hoeveelheid heel goed. Personeel is heel vriendelijk en hartelijk. Ik kom hier zeker nog eens terug.. al is de kaart wat prijzig (maar dit wist ik voordat Ik er reserveerde).
Cin N.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Er waren weinig tafels bezet en toch slaagden ze er in om ons vaak te vergeten. De drank, de frieten, we hadden graag oesters gehad als voorgerecht( suggestie op de kaart) maar die bleken ook niet te krijgen. De soep was lauw. De entre cote was taai en pezig. Ons bezoek was In ieder geval onplezierig genoeg om nooit meer terug te willen gaan.
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Had er meer van verwacht. Gerechten waren wel lekker maar niet bijzonder en vrij weinig. Hadden 5 gangen menu gepakt. Wijn wel lekker.
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2017
Leuke locatie , het 3 gangen menu met de heilbot is een aanrader leuke vlotte bediening kortom een top locatie
George H.
  • Datum van je bezoek: 25 apr. 2017
Gekozen voor het verassingsmenu. De soep was goed. Echter het tussengerecht was simpel en het hoofdmenu was bereid met veel saus. Het toetje maakte veel goed.
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Heerlijk gegeten, met goede vriendelijke bediening. Aanrader
Amber N.
  • Datum van je bezoek: 14 apr. 2017
Lekker gegeten voelde ons zeer welkom, leuke bediening.
ROELROOK R.
  • Datum van je bezoek: 24 mrt. 2017
Fantastisch gegeten
Aanrader voor iedereen
De gerechten worden met verse producten bereid
De bediening vriendelijk en zeer correct
Komen er Zeker terug
Mirjam G.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
Zeer gastvrij. Het hele plaatje klopt, lekker eten en echt verwend worden door het personeel.
mhg L.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2017
de eerste keer,en goed bevallen.
garancereus .
  • Datum van je bezoek: 10 mrt. 2017
Heel fijn plekje in het rustige gedeelte van Valkenburg, aan de rivier. Heerlijk gegeten, ontstijgt het niveau eetcafé ruimschoots, mooi opgemaakte gerechten, enorm hartelijk en attent opgediend.
Linda V.
  • Datum van je bezoek: 9 mrt. 2017
Heerlijk gegeten in een prettige sfeer en met vriendelijke bediening!
Ed H.
  • Datum van je bezoek: 8 mrt. 2017
Mooie kaart met genoeg veelzijdigheid, mooie aanbiedingen en een heel mooie wijn kaart.
Ons zien ze absoluut nog een keer terug