Over restaurant Aan de Linde

Culinair walhalla voor bourgondiërs

Culinair vakmanschap ontmoet het typisch Limburgse 'joie de vivre'. Een plek om tot rust te komen en te genieten van de prachtige smaken die de Frans-mediterrane keuken te bieden heeft met een historisch uitzicht hebt op Kasteel Den Dalder. Verder bijzonder gastvrije en professionele bediening die alles onder controle heeft.

Meer informatie over restaurant Aan de Linde

• Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
- Recensie wordt momenteel bewerkt -
Rosalie H. Bourgondiër (3 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2016
Heerlijk gegeten. Wij waren er maandag 8 augustus en hadden het 5 gangen verrassingsmenu. We konden aangeven wat we niet lusten. Het was perfect. Lekker buiten gezeten. Prima sfeer, attente bediening. Meer dan de moeite waard, maar dit was ook de 2e keer voor ons, dus we wisten wel dat het goed zat.
JanCoumans . 1e beoordeling (1 recensie) 7,3 /10
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2016
Ik had als voorgerecht een bisque van kreeft met garnaal en visfilet. Superlekker! Het hoofdgerecht was een roast van speenvarken. Viel mij erg tegen: hartstikke droog en met heel weinig smaak. De bijgerechten waren evenmin geweldig: de gratin was te droog en de begeleidende groentes waren voor mij te rauw, niet voldoende geblancheerd. De door mij gekozen pinot grigio was wél weer fantastisch, maar daar kan de chef-kok niet veel aan toevoegen...
Miekcapelle . 1e beoordeling (1 recensie) 3,5 /10
  • Datum van je bezoek: 27 jul. 2016
gereserveerd, maar met 3 aan een tafeltje van 2 gezeten; geen glazen, bestek, servet voor de 3e persoon. Veel te weinig plaats dus voor 3x kreeft. Belachelijk duur en het was nochthans de promotie voor wat we kregen. De kelner had zelf geen idee wat de 3 soorten bereidingswijzen waren.
Migneau_andy . 1e beoordeling (1 recensie) 7,8 /10
  • Datum van je bezoek: 19 jul. 2016
Leuke avond gehad op het terras van het restaurant. Vriendelijke en vlotte bediening. Top! 5gangen surprise menu is een aanrader!
Alfredmelissen . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Alles was prima (locatie, bediening, voedselkwaliteit, presentatie voedsel, prijs-kwaliteit verhouding). Enige smet was dat we naast al het bier, fris en wijn wat wij al besteld hadden géén glaasje gratis kraanwater konden krijgen, men wilde alleen "gekoeld" kraanwater serveren voor €1 per glad.....
Adhvs . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2016
Heerlijk gegeten op het terras op een zomerse maandagavond. Gekozen voor het vijf-gangen surprisemenu dat ze op maandag en dinsdag voor een speciale prijs aanbieden. Konden voor een van onze gasten met een maagverkleining zelfs halve porties regelen. Gerechten culinair hoogstaand en zeer smakelijk. Bediening goed professioneel maar niet stijf. Ondanks late aankomst en lang verblijf geen moment het idee gehad te worden weggekeken. Zeker een aanrader in Valkenburg. Komen beslist terug!
Linda M. Gastronoom (13 recensies) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 9 jul. 2016
Leuk gelegen restaurant met mooi terras. Nette bediening maar vooral heel lekker en verzorgd eten. Goede kwaliteit en nette prijzen. Heerlijk voor een kopje koffie maar ook voor een lunch. Dichtbij het centrum maar verweg van de zgn. Vreetstraat
SP81 . Fijnproever (5 recensies) 7,5 /10
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2016
De vorige keer Aan de linde was alweer een tijdje geleden. De kwaliteit van het eten is toegenomen, daarmee ook de prijs voor een 3 gangen menu. Eten is goed op smaak en de borden zien er mooi opgemaakt uit. Het personeel en de eigenaren die voorheen in de bediening stonden, waren niet aanwezig. Dit was te merken aan de service. Het krijgen van de menukaart duurde lang, ook was men niet alert op lege glazen/flessen. Er werd geen enkele keer gevraagd of we nog iets wilden drinken, ook werd er niet bijgeschonken uit de fles wijn. Daarmee heeft Aan de Linde wat mij betreft flink ingeleverd op de service. Jammer! Desondanks zou ik voor het eten en het mooie overdekte terras zeker weer teruggaan.
Verhoefc . Bourgondiër (4 recensies) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Geweldig gezellige avond genoten bij het 5-gangen verrassingsdiner met vrienden (totaal 10 personen). Heerlijk buiten op het overdekte (en later op de avond verwarmde) terras gezeten.
Eén minpuntje: men was vergeten brood te serveren, dat uiteindelijk nog wel werd geserveerd, maar helaas wat te laat. Verder over de bediening en algehele entourage niets dan lof.
Komen graag nog eens terug.
Peter G. 1e beoordeling (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 5 jul. 2016
Heerlijk verrassingsmenu gegeten met vijf mooie kleine gangen. De details kan ik natuurlijk niet verklappen maar het was van een niveau dat de 32 euro meer dan waard was.
Theguzziman . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 1 jul. 2016
Bediening was pico bello, eten was heerlijk, met aandacht bereid. Prima sfeer, tafels niet te dicht op elkaar, aanrader!
Rondejager . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2016
We hadden het 5 gangen verrassings menu, dit was zeer lekker, je kon netjes van te voren aangeven wat je wel en niet lekker vond (of als je ergen niet tegen kon) zodat ze daar rekening mee konden houden.
We zaten gezellig buiten waardoor je heel mooi van het uitzicht op het stadje en ruïne kon genieten.
Het personeel was beleeft en wist ook duidelijk per gerecht wat en hoe... En ook van de wijn die ze bij het gerecht serveerde.
Gourmand21 . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 26 jun. 2016
Perfecte locatie midden in Valkenburg, terras op zuidwesten aan de Geul aan de voet van Kasteel den Halder aan de overzijde, attente bediening, zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding. Aanrader, voor zowel (groepen) volwassenen als ouders met kinderen. Online reservering, slechts paar uur van tevoren, prima doorgekomen!
Frédérique F. Bourgondiër (2 recensies) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
Het eten was verrukkelijk en de bediening was heel vriendelijk. De locatie is heel erg mooi aan het water. We hebben een heerlijke avond gehad.
Modaemen . 1e beoordeling (1 recensie) 8,5 /10
  • Datum van je bezoek: 21 jun. 2016
We hebben heerlijk gegeten . Heel fijn was dat ook mensen met een behoorlijke allergie lekker hebben kunnen mee eten.
Voor hen is het toch vaak minder leuk als je zoveel beperkingen hebt wat eten betreft.
Tip. water met een smaakje bv.limoen of vruchtjes of munt geeft net iets meer cachet. Net iets feestelijker voor mensen die geen suikers mogen hebben.
Thankz
Mcbbogaard . 1e beoordeling (1 recensie) 9,8 /10
  • Datum van je bezoek: 20 jun. 2016
Wat een geweldig verrassend diner! Wij hadden 5-gangen verrassings menu met bijbehorend wijnarrangement. Beiden werden met veel plezier aangeprijsd door de jonge, maar zeer proffesionele brigade. Hulde voor restaurant Aan de Linde. Wij komen zeker terug!
Ivandesanden . 1e beoordeling (1 recensie) 8,3 /10
  • Datum van je bezoek: 18 jun. 2016
savonds geweest voor diner. We hebben het 5 gangen verassingsmenu gekozen. Echt een aanrader zeker met optie voor kreeft erbij. Volgende dag lunch ook ware klasse! Heerlijke salade met vis. Kortom voor lekker eten in Valkenburg moet je hier zijn!!!
Jouke F. Gastronoom (63 recensies) 7 /10
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
In het centrum van Valkenburg. Brood vooraf in een leuk papieren zakje, geen bordjes, dus maar uit het handje eten met zout en olie. We wilden twee voorgerechten, maar werd afgeraden, zou te veel zijn, prima advies, dus één voorgerecht delen. Opnieuw geen bordjes, even vragen en alsnog gekregen. Plank met allerlei Italiaanse gerechten, lekker en goed op smaak. Hierna ieder een hele kreeft, waren die dag in de aanbieding. Kreeft kwam met een soort van curry, melig en voegde weinig toe aan de vlakke smaak van de kreeft. Groenten erbij, beetje rommelig bord. Friet zag er niet uit, in een rond schaaltje, melig en niet zo lekker. Aardige en vriendelijke dame in de bediening, maar ze had wel een erg vies shirt aan, later liep ze rond met een bedekkende schort, maar die ging weer uit. Kaasplankje wel lekker, geen uitleg over de kazen. De twintig jaar oude port was erg lekker. Inrichting wel aardig, buiten een terras aan de Geul. Prijzen zijn in dit restaurant echt te hoog voor wat je krijgt. Passen niet bij het concept brasserie/restaurant. Maar goed dat de kreeft in de aanbieding was en we gebruik konden maken van een restaurant bon, anders was het 150 euro+ geworden en dat was het zeker niet waard.
Florijnfamily . 1e beoordeling (1 recensie) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2016
Mooi ligging van het restaurant. Vriendelijk personeel. Wij hadden vijf gangen verrassingsmenu en dat was heerlijk, mooi opgemaakt en heerlijk van smaak.
Wij zaten op het terras met wen mooie overkapping. Een minpuntje is dat er werd toegestaan dat er op het terras werd gerookt. Ik weet dat dit is toegestaan op een terras maar rokende mensen tijdens het eten is voor mij een afknapper.