Over het restaurant Aan de Linde

Culinair walhalla voor bourgondiërs

Culinair vakmanschap ontmoet het typisch Limburgse 'joie de vivre'. Een plek om tot rust te komen en te genieten van de prachtige smaken die de Frans-mediterrane keuken te bieden heeft met een historisch uitzicht hebt op Kasteel Den Dalder. Verder bijzonder gastvrije en professionele bediening die alles onder controle heeft.

Meer informatie over restaurant Aan de Linde

Jouw recensie over het restaurant Aan de Linde

Desi B.
  • Datum van je bezoek: 23 feb. 2018
We komen hier al jaren. Het eten is heerlijk en je zit er goed. Buiten de toeristische restaurants in de hoofdstraat. Een aanrader.
Jolande G.
  • Datum van je bezoek: 18 feb. 2018
Gezellig, lekker eten goede sfeer! Het restaurant was druk bezocht, blij dat ik gereserveerd had van te voren.
Personeel was erg vriendelijk, je voelt je echt een gast.
Lucianne S.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Fraaie ligging restaurant, leuk ingericht, goede prijs-kwaliteit verhouding.
Bèr B.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Prima eten en bediening
HJM G.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2018
Prima zoals altijd. Altijd voldaan gevoel. Vriendelijke bediening, je voelt je echt gast. Minpunt over deze site: waarom moet deze recensie perse 120 karakters lang zijn.
Diny B.
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2017
Zo behoort een brasserie te zijn. Niets op aan te merken ! Wij komen er regelmatig en het is altijd geweldig. Service en kwaliteit eten altijd constant.
Sylvano M.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Wat een zeer fijne ervaring vriendelijke bediening uitstekende keuken en een perfecte organisatie, een dikke pluim voor het ganse team
Gerda V.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2017
We hebben prima gegeten. Bediening was prima. Het ging wel allemaal in een razend tempo.
Paul V.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
Eten ok maar prijs kwaliteit niet in verhouding. Watert besteld en betaald laat niet gekregen. Lang wachten op drankje.
Kim J.
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2017
De ontvangst was fantastisch, veelbelovend. Juist daardoor waren wij achteraf erg teleurgesteld aangezien wij meest van de tijd met lege glazen hebben gezeten. Nadat wij klaar waren met het hoofdgerecht hebben wij ruim 45 minuten gewacht of er nog gevraagd werd of wij wat wilde drinken en of een nagerecht wilde hebben. Helaas werd beide niet gevraagd waardoor wij besloten om maar gewoon maar te gaan.
Wij hadden hoge verwachtingen maar helaas achteraf erg teleurgesteld.
harald W.
  • Datum van je bezoek: 6 dec. 2017
Een zeer gezellige zaak, attent personeel en prima keuken voor een eerlijke prijs.
Fred V.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Alles klopt hier gewoon: prima eten en bediening voor een redelijke prijs. Het verrassingsmenu was top en de begeleidende wijnen eveneens.
Belle P.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2017
Heerlijke muziek, lekker eten en fijne sfeer. Enige wat tegenviel was het dessert met vijf spijzen, dat gaat geen klassieker worden. Anijs overheerste alle andere smaken. Je kan kraanwater alleen per glas krijgen voor 1 euro, dat geschonken wordt aan een goed doel.
De tafel van Esther S.
  • Datum van je bezoek: 4 dec. 2017
Ontzettend leuk gegeten voor een goede prijs kwaliteit verhouding. Mooie locatie en sfeervol ingericht. Zelfs even onder het bord gekeken wat het merk was, hopelijk kunnen we hem vinden. De bediening was zeer vriendelijk, kortom een heerlijke avond gehad in er sfeer volle Valkenburg.
Annie S.
Gezellige locatie, vriendelijk personeel, vlotte bediening
Saskia P.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
We hebben een prettige avond gehad bij Aan de Linde, de bediening was vriendelijk en het eten prima.

Soms miste we net dat beetje extra (3 gangen menu): het tempo van het uitserveren van de gerechten lag wat te hoog voor de grote van de porties. De eend, erg lekker, de aardappelsalade daarbij weer niet speciaal. Het kalfsruggetje prima maar niet meer dan dat helaas. De cheesecake als toetje was fantastisch lekker, het kaasplankje vrij basic, niet speciaal.
De bediening was vriendelijk maar had ons iets meer de tijd mogen geven om even in de kaart te kijken, we voelde ons een klein beetje opgejaagd...
De muziek viel me meteen op en stond naar mijn mening wat te luid voor dit restaurant.
Jan L.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2017
Lekker eten, beperkte kaart , sterke aanrader
Jeanine G.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Eerste x met z’n vieren gaan eten, erg mooie zaak! Top gastheer, goed personeel,goed eten en veel keuze in speciaal biertjes! Drank wel behoorlijk aan de prijs...maar goed dat is in Valkenburg wel meer en dat kan je verwachten. Hele fijne avond gehad!
p.j.hoogewerf H.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Bediening is goed maar zeggen bij elke tafel het zelfde versje.
Kevin V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Prijs kwaliteit een echte topper!
Arthur C.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
We aten buiten onder een overkapping die ervoor zorgde dat het aangenaam warm was. We kozen voor het surprisemenu. Overheerlijk! Vriendelijke bediening, prachtige omgeving. Een absolute aanrader.