Over het restaurant Aan de Linde

Culinair walhalla voor bourgondiërs

Culinair vakmanschap ontmoet het typisch Limburgse 'joie de vivre'. Een plek om tot rust te komen en te genieten van de prachtige smaken die de Frans-mediterrane keuken te bieden heeft met een historisch uitzicht hebt op Kasteel Den Dalder. Verder bijzonder gastvrije en professionele bediening die alles onder controle heeft.

Meer informatie over restaurant Aan de Linde

nolthof .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Hilde T.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2017
het was zeer aangenaam om er te eten. Het restaurant was zeer gezellig ingericht. De bediening was zeer vlot en ze waren heel vriendelijk. We gaan er nog wel eens naartoe.
Frederique Bauer B.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Gastvrij en gezellig, lekker eten voor redelijk bedrag.
Winnie H.
  • Datum van je bezoek: 30 jan. 2017
We hadden n surpise voor vriendin geregeld. Heel leuk en entousiast deden ze mee.
Echt top bediening,jeb bent echt een avondje uit
We waren voor het verrasingsmenu gegaan, die hebben ze op maandag en dinsdag.
Prijs kwaliteti meer dan top
Wim D.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Fijn restaurant met goede sfeer en prettige bediening. Surprise menu beiden genomen prima. Wijnarrangement was goed. Voor herhaling vatbaar als we weer in Valkenburg komen.
Gavin M.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2017
Zeer geslaagde avond
Hanny M.
  • Datum van je bezoek: 4 jan. 2017
Hier tweede kerstdag met 4 personen gedineerd.We hebben heerlijk gegeten.De bediening was correct en gezellig.We hadden na het eten geen zin meer in een toetje en vroegen om een simpel ijsje.Dat was toch weer mooi opgemaakt en te veel.We hebben een gezellige avond gehad met natuurlijk een goed glas wijn er bij.
mj.stellink .
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Super goede en gezellige bediening. De gangen vonden wij erg snel na elkaar geserveerd. Dat was jammer. We kregen de bij geserveerde wijn niet op en konden niet genoeg genieten van de heerlijke gerechten.
Ron S.
  • Datum van je bezoek: 31 dec. 2016
Sylvesteravond. Deze brasserie is in de avond restaurant. Sfeer is leuk er wordt net iets te vaak gevraagd of alles naar wens is. Aardige menu. Coquilles. Linguine met spaarzame kreeft. Prima tournedos, broccoli veel te gaar. Mouleux erg lekker. Sommelier heeft plezier in haar werk. Prijs kwaliteit is wat uit verhouding.
Hans O.
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2016
Heerlijk gegeten, in een gezellige ambiance. Het restaurant heeft een mooie kaart, met heerlijke gerechten. We hebben genoten van deze avond. Enige kleine minpuntje: de bestelde wijn werd tot 2x toe aan de late kant geserveerd (het gerecht was al bijna op). Onze opmerking hierover werd direct opgepakt: hulde hiervoor!
Volgende keer komen we zeker terug.
edesius S.
  • Datum van je bezoek: 19 dec. 2016
Mooi gelegen etablissement waar je lekker kan smullen.
Vriendelijk en professioneel personeel.
Prachtig panorama vanuit de veranda.
Im H.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2016
Op 4 december hier gegeten tijdens een lang weekend in Valkenburg. Vooraf de scampi met tonijn en mijn tafelgenoot de gevulde ravioli. Beiden gerechten waren zeer smakelijk. Als hoofdgerecht kozen we beiden voor de fazant. Die viel redelijk te noemen. Die van mijn tafelgenoot was mooi bereid en rosé. De mijne had iets minder lang gebakken mogen worden zodat ook die mooi rosé geweest zou zijn. De gekozen wijnen waren prima daarover geen klagen. Vriendelijke bediening hetgeen de beleving totaal maakt. Alles met elkaar een leuke avond gehad en redelijk goed gegeten. We zouden bij een volgend bezoek aan Valkenburg hier weer met een gerust hart naar binnen stappen.
aline.kruit .
  • Datum van je bezoek: 8 nov. 2016
We hebben op de dinsdagavond een Vijf gangen diner gegeten. Het was erg lekker. De portiegrootte was prima. Persoonlijke en vriendelijke bediening.
Destanberg .
  • Datum van je bezoek: 31 okt. 2016
Leuke en lekkere formule voor een schappelijke prijs. Wijnarrangement blijkt geen echt arrangement te zijn. De dag nadien zijn we terug gekeerd voor de lunch. Aangename plaats om een hapje te eten en iets te drinken. De meeste personeelsleden zijn heel vriendelijk. Is leuker dan de straat met een aaneenschakeling van toeristische restaurants.
Mercedes L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Geweldige sfeer, heerlijk gegeten. Personeel begrijpt dat je een avondje uit bent. Wij komen zeker terug al was het maar voor het dessert chocolade maar alles was voortreffelijk. Eindelijk een fijn restaurant!!
Mercedes L.
  • Datum van je bezoek: 29 okt. 2016
Geweldige sfeer, super vriendelijk personeel en zo vreselijk lekker gegeten, onbetaalbaar!!! Ik wil morgen weer!! Moet in de zomer ook fantastisch zijn. Wij komen zeker terug. Het personeel snapt dat je een avondje uit bent!
Barbara V.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2016
Het verrassingsmenu was in alle opzichten verrassend: leuke gerechten, mooi gepresenteerd en goed bereid. De vriendelijke, attente bediening maakte de beleving nog extra positief. Een aanrader!
Diny B.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2016
Ondanks drukte van de jaarlijkse Bokken-mert in valkenburg alle aandacht, geweldige service, vlotte bediening,
eten snel opgediend. Wij komen altijd met een hond, nooit een probleem.
Is echt een aanrader!
Germaine S.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2016
De bediening was erg vriendelijk, alert en snel. Als je wat langer wil tafelen zou je dit wellicht moeten aangeven want we hadden binnen 1 uur ons voorgerecht en hoofdgerecht gegeten. Tussen de 2 gerechten had wat ons betreft iets meer tijd gemogen. De pasta vis die ik had besteld had een ruim hoeveelheid vis.
Genoeg plaats als je ergens aan het raam wil zitten. Muziek stond niet te hard en we konden rustig met elkaar praten.
Hans T.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2016
Op advies van lokale bevolking, zijn wij hier gaan eten. Toen wij tegen de taxichauffeur zeiden dat wij naar aan de linde wilden was zijn eerste reactie, oh lekker. Bij aankomst kregen wij een tafel buiten en het leuke enthousiaste personeel adviseerde ons om te kiezen voor het 5 gangen verrassingsmenu. Dit bleek een uitstekende suggestie. Wij hebben met volle teugen genoten van zowel het eten , als de drankjes en de spontane snelle professionele bediening. Jammer dat we in Bruinisse wonen anders had u ons regelmatig teruggezien. Bedankt voor deze topavond.