Over het restaurant Aan de Linde

Culinair walhalla voor bourgondiërs

Culinair vakmanschap ontmoet het typisch Limburgse 'joie de vivre'. Een plek om tot rust te komen en te genieten van de prachtige smaken die de Frans-mediterrane keuken te bieden heeft met een historisch uitzicht hebt op Kasteel Den Dalder. Verder bijzonder gastvrije en professionele bediening die alles onder controle heeft.

Meer informatie over restaurant Aan de Linde

Jouw recensie over het restaurant Aan de Linde

Jeanine G.
  • Datum van je bezoek: 14 nov. 2017
Eerste x met z’n vieren gaan eten, erg mooie zaak! Top gastheer, goed personeel,goed eten en veel keuze in speciaal biertjes! Drank wel behoorlijk aan de prijs...maar goed dat is in Valkenburg wel meer en dat kan je verwachten. Hele fijne avond gehad!
p.j.hoogewerf H.
  • Datum van je bezoek: 13 nov. 2017
Bediening is goed maar zeggen bij elke tafel het zelfde versje.
Kevin V.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2017
Prijs kwaliteit een echte topper!
Arthur C.
  • Datum van je bezoek: 4 nov. 2017
We aten buiten onder een overkapping die ervoor zorgde dat het aangenaam warm was. We kozen voor het surprisemenu. Overheerlijk! Vriendelijke bediening, prachtige omgeving. Een absolute aanrader.
Ronald B. W.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Prettige zaak met sfeer en leuke ligging aan het oude Valkenburg a/d Geul
Mijn favoriete gerecht : entrecôte uit de streek. Voortreffelijk mals en smakelijk. Krijg je bijna nergens meer zo.
Ook de bourlaillebaisse super. Restaurant om regelmatig terug te keren.
Marjo S.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2017
We hadden het dinsdag avond menu, 5 gangen. Was erg lekker en zag er verzorgd uit. Een glas wijn is daarintegen vrij duur, €5.90 per glas.... we zaten buiten op het overdekte terras met de terrasheater aan. Was prima te doen.
Frans V.
  • Datum van je bezoek: 16 okt. 2017
Via een artikel op internet hierop attent gemaakt. Op de site menukaart gecheckt en recensie’s bekeken. Alles prima, maar helaas. Rosebier gevraagd krijg een kriek. Met serveerster oesters besproken. Op de kaart staan platte maar die hebben ze nu niet meer te duur en teveel melk....in oktober?? GRatineren kan niet want het is te druk in de keuken met voorbereidingen van het surprisemenu. Dan bestellen we naturel voor mijn vrouw en mezelf. Na 10 minuten komt een andere ober zeggen dat hij slecht nieuws heeft...er zijn helemaal geen oesters maar de collega was dat even vergeten...wat een afgang.
Ze weten niet waar ze over praten, haal het dan van de kaart af, en wijzig je website dan rijden mensen niet onnodig naar dit opgepropte overgewaardeerde stukje Valkenburg.
Pim V.
  • Datum van je bezoek: 7 okt. 2017
Leuk restaurant, maar niet nr:1 waardig.
Peter G.
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2017
Prima gegeten, het verrassingsmenu (alleen op maandag en dinsdag) was inderdaad verrassend. Vooral het voorgerecht met haring, rode biet en een aantal andere 'verrassingen' vonden we erg geslaagd. De overige gangen waren ook erg mooi gepresenteerd en geportioneerd. Drink er de Negroamaro huiswijn bij, die is top!
Annie P.
  • Datum van je bezoek: 30 sep. 2017
Lekker eten, gezellig en vriendelijk personeel
Veerle C.
  • Datum van je bezoek: 25 sep. 2017
Wij hebben enorm genoten van zowel de gerechten, de bediening, de inrichting , de locatie en de sfeer. Kortom een super fijne avond gehad. Zeker een aanrader!!! Wij komen nog terug. Bedankt!!
Bernard J.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Geweldig leuke Avond gehad. Lekker met z'n tweeen op het terras onder de terras verwamer, super goed te doen. Bediening geef zeer goede sevice en zien je. Eten was zeker lekker qua prijs / kwaliteit verhouding echt lekker en cratieve gerechten gevonden. Kortom een echte aan rader.
Serena O.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Heerlijk gegeten op een super mooie locatie!
Robyn V.
  • Datum van je bezoek: 23 sep. 2017
Hele fijne, attente service. Interessant decor, mix van antiek en modern. Geschikt voor kleine en grote gezelschappen, voor een snelle hap, een uitgebreide lunch of gewoon koffie met vlaai.
4711 .
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2017
Naar aanleiding van de goede recensies gekozen voor aan de linde. Ondanks dat we best lekker hebben gegeten werden de hoge verwachtingen niet waargemaakt. We hebben gekozen voor het 5 gangen verrassingsmenu. Waar we verwachten verrast te worden met mooie smaakervaringen viel dit enigszins tegen en vonden we enkele gerechten ronduit saai. Verder zou de tijd tussen de gerechten iets langer mogen.
Jan D.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2017
goede sfeer, vriendelijke en attente bediening, uitstekende kwaliteit gerechten
Ad G.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Fijne bediening, prettige sfeer.
Joyce D.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Gisteren hebben wij gegeten bij aan de Linde. Het eten was erg goed, maar de service uitermate teleurstellend.
Allereerst kwam het hoofdgerecht te kort op de daarvoor bestelde oesters. De bediening was niet erg allert en liet lege glazen e.d. tot het einde op tafel staan. Op de rekening moesten wij, net als de tafel naast ons, lang wachten omdat de dame.in kwestie ervoor koos om eerst een tafel met zes personen te voorzien van wijn. Al met al lekker gegeten, maar er moet wel wat veranderen willen wij terug komen. Tip voor de bediening: uitserveren doe je niet voorlangs.
Jean Z.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Wij hadden een tafel laten reserveren met vrienden zonder het restaurant op voorhand te kennen. Wij gingen voort op de kwalificatie volgens Trip Advisor waar Aan de Linde scoorde op de eerste plaats. Voor een restaurant op nummer 1 hadden wij culinair beter verwacht. Wij bestelden twee maal ravioli en twee maal heilbot. De ravioli was heel gewoontjes en de heilbot leek enkel gestoomd met een gewone tomatensaus. De gebakken wortel was ook maar zozo. De reservatie die wij ook al deden voor een latere datum met zes personen hebben wij meteen laten annuleren.
Frans D.
  • Datum van je bezoek: 24 aug. 2017
perfect restaurant voor prive als zakelijk. geen negatief commentaar