Over het restaurant Aan de Linde

Culinair walhalla voor bourgondiërs

Culinair vakmanschap ontmoet het typisch Limburgse 'joie de vivre'. Een plek om tot rust te komen en te genieten van de prachtige smaken die de Frans-mediterrane keuken te bieden heeft met een historisch uitzicht hebt op Kasteel Den Dalder. Verder bijzonder gastvrije en professionele bediening die alles onder controle heeft.

Meer informatie over restaurant Aan de Linde

Robert-Jan S.
  • Datum van je bezoek: 15 aug. 2017
Heerlijk gegeten in een gezellige ambiance. Het was een culinair feestje (het verassingsmenu van 5 gangen) een echte aanrader en ook nog eens heel betaalbaar met de speciale deal op dinsdag. De bediening was goed al werden we wel geholpen door vijf verschillende personen. De man die er de leiding had hield alles goed in de gaten en deed er alles aan om iedereen een goed avondje uit te geven. Dat is gelukt!
Roland D.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2017
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 7 aug. 2017
Lekker genoten van het speciale 5 gangen diner. Vlotte nette bediening, goede sfeer op toplocatie.
En dat alles voor een zeer wchappelijke prijs.
Klasse
Willie P.
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2017
Goede en heerlijke gerechten. Prijs/kwaliteit prima. Vriendelijk personeel. Omgeving ook prima net buiten het drukke centrum.
Eric G.
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2017
Sjiek/ keurig restaurant zeker vergeleken bij de rest van Valkenburg een aanrader! Enige jammere is dat er weinig te schuiven valt met het driegangen menu. De dagschotel was niet te krijgen ipv de twee keuzes van het menu.
Jeroen W.
  • Datum van je bezoek: 29 jul. 2017
Smakelijk, verzorgd en gevarieerd hoofdgerecht (ook kinderen krijgen groenten) en verrukkelijke desserts.
Lia V.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2017
Vriendelijke bediening, gezellige sfeer en lekker eten. De Chileense Uscudo roja ,rode wijn, is verrukkelijk .
Wel iets aan de prijzige kant.
Bea010 L.
  • Datum van je bezoek: 26 jul. 2017
Er zijn een aantal,leuke, originele ideeën, zoals brood in papieren zakje vooraf. Voorgerecht was goed, supergoede carpaccio echter geserveerd met veel te veel dressing/ mayonaise, zonde. Als minpunt bij de vis, heilbot, een kartelmes wat geschikt is voor een steak. De vis was veel te gaar, deze was met een paplepeltje ook te eten. De bestelde extra frites was goed, de geserveerde aardappeltjes niet, gekruid veel te donker gebakken.(3 stukjes werden geserveerd...) de bediening van het leuke serveerstertje maakte wel veel goed. Als tegemoetkoming voor de naar onze smaak slechte vis kregen we koffie aangeboden.
brigitte91 .
  • Datum van je bezoek: 10 jul. 2017
Gezellig restaurant,in het gezellige plaatsje Valkenburg
Heerlijk gegeten en top bediening
Was voor ons niet de eerste keer en zeker niet de laatste keer
math S.
  • Datum van je bezoek: 4 jul. 2017
Zeer vriendelijk.
Jolanda R.
  • Datum van je bezoek: 22 jun. 2017
Toplocatie.
alissathomassen .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2017
Het 5-gangen verrassingsmenu is echt een aanrader, ben er alleen maar van te spreken, samen met mijn vriendinnen. De bediening is ook heel goed, vriendelijk en snelle service. Aan de Linde is een aanrader voor een ontspannen etentje op een fantastische locatie.
Fred A.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2017
Feestje om hier als gast te zijn, wat geld voor grote gast word hier ook meer als waar gemaakt naar de kleine gast
Super gegeten mooi merk huis champagne en een ruime kaasplank voor de liefhebber met een mooie port
Super bedienend personeel met liefde voor hun vak ,een Feestje
Paul Z.
  • Datum van je bezoek: 3 jun. 2017
Ondanks een overvol terras bleef de bediening vriendelijk, snel, en prima in de toelichtingen. Een ware prestatie!
llef .
  • Datum van je bezoek: 30 mei 2017
Heerlijk 5 gangen verrassingsmenu op het terras, ook de kinderen vonden het erg lekker. Attente bediening. Mooi uitzicht op de Geul en een schilderachtig stukje Valkenburg.
Marjolein R.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2017
Wat een geweldige restaurant/ bediening/ uitzicht/ ambiance en sfeer!! Wij kwamen speciaal voor de oesters en kreeft. Maar Helaas waren er geen oesters meer. Ik heb daarom mijn 'teleurstelling' moeten wegeten met overheerlijke kreeft. Niet verkeerd dus. Dit betekent wel dat we weer terug moeten gaan! HEEL GRAAG!! Ik en mijn mijn man hebben heerlijk genoten van het eten en de mensen om ons heen. Als jullie een x in Valkenburg zijn is dit restaurant echt een aanrader!
Ivo B.
  • Datum van je bezoek: 20 mei 2017
Vanuit Stichting de Knoevel daar gereserveerd. Wat een service! Ook geweldig met de kinderen en alles heel goed verzorgd. Een van de betere restaurants in de omgeving.
Anne-Marie V.
  • Datum van je bezoek: 17 mei 2017
Heerlijk gegeten. Gerechten zijn goed bereid, mooi gepresenteerd en qua hoeveelheid heel goed. Personeel is heel vriendelijk en hartelijk. Ik kom hier zeker nog eens terug.. al is de kaart wat prijzig (maar dit wist ik voordat Ik er reserveerde).
Cin N.
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2017
Er waren weinig tafels bezet en toch slaagden ze er in om ons vaak te vergeten. De drank, de frieten, we hadden graag oesters gehad als voorgerecht( suggestie op de kaart) maar die bleken ook niet te krijgen. De soep was lauw. De entre cote was taai en pezig. Ons bezoek was In ieder geval onplezierig genoeg om nooit meer terug te willen gaan.
Marcel H.
  • Datum van je bezoek: 29 apr. 2017
Had er meer van verwacht. Gerechten waren wel lekker maar niet bijzonder en vrij weinig. Hadden 5 gangen menu gepakt. Wijn wel lekker.