Over restaurant Aan de Gracht

Verrassingen die verwennen

Aan de gracht, het Grootzand, in hartje Sneek zit het toepasselijke Aan de Gracht. Gelijk zie je het terras bestaande uit knusse banken, kussens, warmtelampen en dekentjes. En je laten verwennen is wat ze hier goed kunnen! Leuke combinaties voor de lunch zoals een tosti Nutella marshmallow of warme brie met perzik. 's Avonds is het simpel en goed: mosselen, biefstuk en schnitzel. Er zijn ook catering mogelijkheden.

Meer informatie over restaurant Aan de Gracht

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Moniek O.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Gisteravond voor het eerst hier gegeten! In één woord TOP!!!!
Koen E.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Het restaurant is enorm lawaaiig. We waren met z'n tweeën maar konden elkaar nauwelijks verstaan. In hoeverre dit kwam door een groep die er ook zat weet ik niet.
Beste Koen dank voor je feedback, inderdaad was er gisteren aardig wat rumoer #aandegracht. Zoals je terecht opmerkte hadden wij 3 grote groepen in ons restaurant te gast die gezamelijk behalve een fijne avond ook wat decibellen produceerden. Naar onze mening acceptabel maar door jullie anders ervaren.
Gezien de maatregelen die wij hebben genomen, accoustisch plafond en vloer-isolatie, kunnen wij helaas het geluid niet verder reduceren denken wij maar verbeteren blijven we continu. Graag willen we jevragen of je ook deze onderbouwde feedback ook zou willen geven voor de andere punten als eten en service zodat wij de gastbeleving constant kunnen verbeteren.

Met gastvrije groet,

Team Aan de Gracht
Hiske D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Wij hebben lekker gegeten leuke sfeer bediening was goed wij komen gauw weer eens terug
En de prijs viel ook nog mee ,zo ga je wat vaker uit eten
Johan Hiske
Tineke B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
We hadden een lunch vandaag voor 15 personen. Bediening en lunch waren voortreffelijk!!!
De leidinggevenden van RSG Magister en Odysseescholen Sneek gaven aan dit restaurant aan te bevelen en vaker te bezoeken.
Grietje R.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij aan de gracht.
Het pand is mooi ingericht, heeft een gezellige sfeer en top bediening!
Het hoofdgerecht - voor ons spareribs- zijn een aanrader!
Wolter S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Heerlijke eenvoudige gerechten, van een hoge kwaliteit. Zoals de carpaccio, de biefstukpuntjes of de heerlijke vlaflip uit grootmoeders keuken.
Robert Luehof T.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Goeie prijs/ kwaliteit verhouding. Eten verrukkelijk. Scnitsel een aanrader.
Heerlijk 3 gangen menu voor weinig en nog een keuze menu ook.
Zéér klantvriendelijk uitstraling en sfeer helemaal TOP!
Komen graag terug !
Robert en Lucy Luehof
Sjoukje31 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Heerlijk eten was top en een goede bediening die ook tijd voor je neemt en in verhouding niet duur voor wat je krijgt een aan rader om te gaan eten