Aan de Gracht

Grootzand 4 8601 AW Sneek Nederland Kaart

Over het restaurant Aan de Gracht

Een heerlijke plek aan de gezelligste gracht van Sneek, het Grootzand. Centraal gelegen in de waterpoort stad Sneek. Een heerlijke kop koffie of thee van dutchbeans om de dag mee te beginnen, na de ochtend sessie op het werk of na de eerste uren winkelen bijkomen met een smakelijke lunch.
Ook de borrel kunnen wij prima verzorgen in de vorm van een hapje en een drankje. Dan nog steeds geen zin om huiswaarts te gaan? Geniet van onze gerechten tijdens het diner. Wat belangrijk is tijdens je verblijf: Geniet en laat ons op je passen. We doen het graag en met veel plezier. We kunnen ons voorstellen dat je niet altijd even veel tijd hebt of neemt om te genieten, geen probleem. Onze lunch gerechten zijn ook prima geschikt om af te halen.

Halve fles mineraalwater

Dinsdag t/m Zondag 10.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Aan de Gracht

Linda T.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2018
Werd zeer goed geluisterd naar onze wensen en rekening gehouden met intolerantie voor bepaalde voedingsmiddelen en portiegrootte. Prettige bediening, was alleen wat warm binnen.
Ciska D.
  • Datum van je bezoek: 13 okt. 2018
Heerlijk eten en gezellige bediening!
Kees M.
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2018
Leuke plek om een hapje te doen
Els V.
  • Datum van je bezoek: 6 aug. 2018
Vooral het eten was niet echt smakelijk. Wat karig en flauw. Fish &Chips was slecht. Patat was lauw vv
Han E.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2018
Matige snackbar-kwaliteit
Een restaurant op een mooie lokatie met een gezellig terras en een vriendelijke bediening. De wijn is van gemiddelde kwaliteit, maar dat is de prijs ook. Kijken we naar het diner, dan valt het oordeel negatief uit. De Salade Caprese ontbeerde de basilicum, een essentieel onderdeel nota bene! In plaats daarvan wat frisee sla. Bij de Fish&Chips kwam wat “Aardappel-anders” oid, de sla was gezoet met een handvol rozijnen daar bovenop. Op de broccoli kwam gesmolten kaas. Wij vonden het onsmakelijk. In de keuken, zo veronderstellen wij, staat geen kok, maar iemand met wat snackbar-ervaring. Een regelrechte afrader!
Folkert V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Erg leuk gezeten en lekker gegeten. Leuke bediening en prima zetting.

Wij vonden het geweldig dat ze voor biologische wijnen kiezen en eten “uit de buurt”.
Tineke B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Zeer tevreden over het eten en de bedirening.
Leo A.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
De reservering was makkelijk te maken via internet , Heerlijk gegeten -kruidige kippensoep - varkenshaas medaillons - als afsluiter cheesecake en koffie.
nico V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
mooie, warme mensen in de bediening, prima eten, mooi geserveerd. een aanrader. hart.groet, Nico
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Bijzonder leuke avond gehad en lekker gegeten, de gebakken schijven aardapppelen waren heel erg lekker en knapperig. Volgende keer graag het bord met het vlees en de mooie decoratieve groentes erbij even voorverwarmen, de spruitjes waren door het ijskoude bord al afgekoeld. Verder geen commentaar, we vonden het super bij jullie.
Marit H.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heerlijk gegeten en vlotte bediening! Weer eens wat anders, wij komen zeker nog eens terug.
Een aanwinst voor Sneek.
Een aanwinst voor Sneek.
Leo F.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Een erg leuke en gezellige sfeer en een leuke spontane bediening. Het eten was bijzonder lekker, hier kom ik zeker vaker!
Elger N.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Fijne plek om uit eten te gaan. Erg gezellig en zeer goede ontvangst en bediening. Inrichting is erg sfeervol en de keuze uit gerechten en dranken is top.
Boukje D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk gegeten ....zeker voor herhaling vatbaar ....alleen hoop ik dan wel dat er geen grote groepen zijn ....dit was namelijk nogal lawaaierig....maar wij komen zeker weer
Boukje D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Heerlijk gegeten .....het enigste nadeeltje was ....er was een flinke groep met dames ....en dit was redelijk lawaaig ....dat verschilt natuurlijk per avond ....en dat neemt dus niet weg dat ons bezoek aan "Aan de gracht "zeker niet eenmalig zal zijn ????
Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Hier wil ik graag mijn verjaardag nog een keer vieren. Geweldige avond gehad, in een ontspannen sfeer en genoten van een heerlijk diner.
Mirre V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Ze gaan hier letterlijk een stapje verder voor hun klanten: mijn favoriete drankje was niet aanwezig, en werd toen verderop in de straat bij een ander etablissement voor mij gehaald! Met de belofte dat het voortaan in het assortiment wordt opgenomen. Het eten was van goede kwaliteit, best veel wijnen per glas en heel vriendelijk personeel. Wij hebben een topavond gehad, dank!
Roland S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Gisteravond hier lekker gegeten. Leuke kaart en een ruime keuze uit speciaal bieren..
Luuk V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Lekker gegeten in gezellige omgeving. Keus op de kaart was prima, vlees, vis en vegetarisch. Lekkere toetjes. Veel keus in koffie met een twist.
Siep G.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Bepaalde gerechten waren niet warm genoeg