Aan de Gracht

Grootzand 4 8601 AW Sneek Nederland Kaart

Over het restaurant Aan de Gracht

Een heerlijke plek aan de gezelligste gracht van Sneek, het Grootzand. Centraal gelegen in de waterpoort stad Sneek. Een heerlijke kop koffie of thee van dutchbeans om de dag mee te beginnen, na de ochtend sessie op het werk of na de eerste uren winkelen bijkomen met een smakelijke lunch.
Ook de borrel kunnen wij prima verzorgen in de vorm van een hapje en een drankje. Dan nog steeds geen zin om huiswaarts te gaan? Geniet van onze gerechten tijdens het diner. Wat belangrijk is tijdens je verblijf: Geniet en laat ons op je passen. We doen het graag en met veel plezier. We kunnen ons voorstellen dat je niet altijd even veel tijd hebt of neemt om te genieten, geen probleem. Onze lunch gerechten zijn ook prima geschikt om af te halen.

Halve fles mineraalwater

Dagelijks 10.00 - 22.00 uur

Jouw recensie over het restaurant Aan de Gracht

Folkert V.
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2018
Erg leuk gezeten en lekker gegeten. Leuke bediening en prima zetting.

Wij vonden het geweldig dat ze voor biologische wijnen kiezen en eten “uit de buurt”.
Tineke B.
  • Datum van je bezoek: 1 apr. 2018
Zeer tevreden over het eten en de bedirening.
Leo A.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
De reservering was makkelijk te maken via internet , Heerlijk gegeten -kruidige kippensoep - varkenshaas medaillons - als afsluiter cheesecake en koffie.
nico V.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
mooie, warme mensen in de bediening, prima eten, mooi geserveerd. een aanrader. hart.groet, Nico
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2018
Bijzonder leuke avond gehad en lekker gegeten, de gebakken schijven aardapppelen waren heel erg lekker en knapperig. Volgende keer graag het bord met het vlees en de mooie decoratieve groentes erbij even voorverwarmen, de spruitjes waren door het ijskoude bord al afgekoeld. Verder geen commentaar, we vonden het super bij jullie.
Marit H.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Heerlijk gegeten en vlotte bediening! Weer eens wat anders, wij komen zeker nog eens terug.
Een aanwinst voor Sneek.
Een aanwinst voor Sneek.
Leo F.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Een erg leuke en gezellige sfeer en een leuke spontane bediening. Het eten was bijzonder lekker, hier kom ik zeker vaker!
Elger N.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Fijne plek om uit eten te gaan. Erg gezellig en zeer goede ontvangst en bediening. Inrichting is erg sfeervol en de keuze uit gerechten en dranken is top.
Boukje D.
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2018
Heerlijk gegeten ....zeker voor herhaling vatbaar ....alleen hoop ik dan wel dat er geen grote groepen zijn ....dit was namelijk nogal lawaaierig....maar wij komen zeker weer
Boukje D.
  • Datum van je bezoek: 26 jan. 2018
Heerlijk gegeten .....het enigste nadeeltje was ....er was een flinke groep met dames ....en dit was redelijk lawaaig ....dat verschilt natuurlijk per avond ....en dat neemt dus niet weg dat ons bezoek aan "Aan de gracht "zeker niet eenmalig zal zijn ????
Astrid D.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2018
Hier wil ik graag mijn verjaardag nog een keer vieren. Geweldige avond gehad, in een ontspannen sfeer en genoten van een heerlijk diner.
Mirre V.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Ze gaan hier letterlijk een stapje verder voor hun klanten: mijn favoriete drankje was niet aanwezig, en werd toen verderop in de straat bij een ander etablissement voor mij gehaald! Met de belofte dat het voortaan in het assortiment wordt opgenomen. Het eten was van goede kwaliteit, best veel wijnen per glas en heel vriendelijk personeel. Wij hebben een topavond gehad, dank!
Roland S.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Gisteravond hier lekker gegeten. Leuke kaart en een ruime keuze uit speciaal bieren..
Luuk V.
  • Datum van je bezoek: 3 dec. 2017
Lekker gegeten in gezellige omgeving. Keus op de kaart was prima, vlees, vis en vegetarisch. Lekkere toetjes. Veel keus in koffie met een twist.
Siep G.
  • Datum van je bezoek: 26 nov. 2017
Bepaalde gerechten waren niet warm genoeg
thijs B.
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2017
Locatie is goed en de bediening vriendelijk. Burger Griekse stijl en pannekoek gegeten. De burger was op de buitenkant na rauw en de pannenkoek was erg vet. Dit ook aangeven bij bediening... 'die ging het de kok doorgeven'. Wat ons betreft geen aanrader om te eten. De prijs kwaliteit verhouding qua eten is ver te zoeken.
Sjirk B.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2017
Prijs kwaliteit verhouding zeer goed, we zaten op het terras.
Heerlijk gegeten
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Lekker gegeten ! Vriendelijke bediening . Zeker een aanrader !
Isabel H.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Wij wilden lekker lunchen. Verse jus besteld, die hadden ze niet. Daarna heb Ik een burger besteld, want keuze van lunch kaart was niet geweldig. Vooraf gevraagd of deze huisgemaakt was. Dit werd bevestigd. De burger met 'gesmolten' kaas ( meer gestolten) was werkelijk niet te eten. Hij leek al dag(en) van te voren zijn klaargemaakt. Heb dit bij bediening aangegeven. Chef kwam gelijk maar benadrukte dat hij vers was, niet heel geloofwaardig helaas. Hij bood wel gelijk iets anders aan. Helaas mijn appetijt was voorbij. Mijn man nam broodje lever en pekelvlees. Misschien lag het aan onze verwachting, we vroegen nog van welk dier de lever was. Maar het vlees bleek van vooringepakte en voorgesneden te zijn. Niet lekker warme gebakken lever dus. Kwaliteit zal altijd verkopen, ben daarom bang dat dit cafe op deze wijze het niet zal volhouden! Jammer
Daisy P.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
De locatie is echt top maar het eten verschrikkelijk.

We waren met een grote groep en niemand was te spreken over zowel de kwaliteit en de grote van de porties.

De kip supreme kunnen ze beter kip mini noemen. Na 3 hapjes was het kipje weg. De bloemkool curry met ananas is meer een simpele rijs kerrie schotel en is in de verste verte geen curry.

De biefstuk was prima wederom een erg kleine portie. De bijgerechten lieten te wensen over.

De desserts waren ook echt van minimale kwaliteit een hoopje slagroom met een gekruimeld bastogne koekje en 3 schijfjes banaan noem ik geen dessert, zeker niet voor €6,25.

De service was wel goed, maar hier komen we zeker weten niet nog een keer.