Over het restaurant Aan de Gracht

Verrassingen die verwennen

Aan de gracht, het Grootzand, in hartje Sneek zit het toepasselijke Aan de Gracht. Gelijk zie je het terras bestaande uit knusse banken, kussens, warmtelampen en dekentjes. En je laten verwennen is wat ze hier goed kunnen! Leuke combinaties voor de lunch zoals een tosti Nutella marshmallow of warme brie met perzik. 's Avonds is het simpel en goed: mosselen, biefstuk en schnitzel. Er zijn ook catering mogelijkheden.

Meer informatie over restaurant Aan de Gracht

• Af te huren , Catering , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Monique V.
  • Datum van je bezoek: 4 mei 2017
Lekker gegeten ! Vriendelijke bediening . Zeker een aanrader !
Isabel H.
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2017
Wij wilden lekker lunchen. Verse jus besteld, die hadden ze niet. Daarna heb Ik een burger besteld, want keuze van lunch kaart was niet geweldig. Vooraf gevraagd of deze huisgemaakt was. Dit werd bevestigd. De burger met 'gesmolten' kaas ( meer gestolten) was werkelijk niet te eten. Hij leek al dag(en) van te voren zijn klaargemaakt. Heb dit bij bediening aangegeven. Chef kwam gelijk maar benadrukte dat hij vers was, niet heel geloofwaardig helaas. Hij bood wel gelijk iets anders aan. Helaas mijn appetijt was voorbij. Mijn man nam broodje lever en pekelvlees. Misschien lag het aan onze verwachting, we vroegen nog van welk dier de lever was. Maar het vlees bleek van vooringepakte en voorgesneden te zijn. Niet lekker warme gebakken lever dus. Kwaliteit zal altijd verkopen, ben daarom bang dat dit cafe op deze wijze het niet zal volhouden! Jammer
Daisy P.
  • Datum van je bezoek: 18 apr. 2017
De locatie is echt top maar het eten verschrikkelijk.

We waren met een grote groep en niemand was te spreken over zowel de kwaliteit en de grote van de porties.

De kip supreme kunnen ze beter kip mini noemen. Na 3 hapjes was het kipje weg. De bloemkool curry met ananas is meer een simpele rijs kerrie schotel en is in de verste verte geen curry.

De biefstuk was prima wederom een erg kleine portie. De bijgerechten lieten te wensen over.

De desserts waren ook echt van minimale kwaliteit een hoopje slagroom met een gekruimeld bastogne koekje en 3 schijfjes banaan noem ik geen dessert, zeker niet voor €6,25.

De service was wel goed, maar hier komen we zeker weten niet nog een keer.
Fedde V.
  • Datum van je bezoek: 18 mrt. 2017
Ondanks prima eten, helaas een beetje karig. Werd niet tussentijds gevraagd of alles naar wens was en of er voldoende was.
Gina75 .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2017
Gisteravond hier gegeten. We waren vroeg en hadden niet gereserveerd. Een uurtje later zat het hele restaurant vol. Heerlijk gegeten in een ongedwongen sfeer voor een goede prijs. Leuke bediening.
Karst D.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2017
Voor het eerst een bezoek gebracht aan aan de gracht. Uitstekend eten tegen betaalbare prijs met goede bediening.
Annelies H.
  • Datum van je bezoek: 3 feb. 2017
Gereserveerd voor 2 personen op vrijdagavond 3 februari om 19.30 uur. Het restaurant was al helemaal vol en als enige was ons tafeltje nog vrij. Leuke sfeer en hartelijke bediening. Het was heel erg warm in het restaurant, stond de kachel soms aan? We namen het wisselende 3-gangen menu voor slechts € 17,50 p.p.. Vooraf een soepje, als hoofdgerecht een gerecht met garnalen (op de kaart stond gamba's?) met couscous en Thaise saus. Als nagerecht ijs met vruchten. Heerlijk flesje Roemeense witte wijn erbij € 16,50 en dan heb je in totaal voor weinig geld gegeten. De prijs/kwaliteit verhouding is in orde want voor die prijs kun je ook niet meer verwachten dan een eenvoudig 3-gangen menu. Geslaagde avond en misschien de volgende keer een 3-gangen menu a la carte? Annelies en André, Almere.
Harald L.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2016
Niet best. Opgewarmd eten, half bevroren olijven en de kids bijna uur wachten op magnetron pannenkoeken. Zeer matig eten
Miloes R.
  • Datum van je bezoek: 13 dec. 2016
Wat hebben wij hier heerlijk gegeten, voor herhaling vatbaar!
Fantastisch personeel, onwijs vriendelijk!
Moniek O.
  • Datum van je bezoek: 28 okt. 2016
Gisteravond voor het eerst hier gegeten! In één woord TOP!!!!
Koen E.
  • Datum van je bezoek: 3 sep. 2016
Het restaurant is enorm lawaaiig. We waren met z'n tweeën maar konden elkaar nauwelijks verstaan. In hoeverre dit kwam door een groep die er ook zat weet ik niet.
Beste Koen dank voor je feedback, inderdaad was er gisteren aardig wat rumoer #aandegracht. Zoals je terecht opmerkte hadden wij 3 grote groepen in ons restaurant te gast die gezamelijk behalve een fijne avond ook wat decibellen produceerden. Naar onze mening acceptabel maar door jullie anders ervaren.
Gezien de maatregelen die wij hebben genomen, accoustisch plafond en vloer-isolatie, kunnen wij helaas het geluid niet verder reduceren denken wij maar verbeteren blijven we continu. Graag willen we jevragen of je ook deze onderbouwde feedback ook zou willen geven voor de andere punten als eten en service zodat wij de gastbeleving constant kunnen verbeteren.

Met gastvrije groet,

Team Aan de Gracht
Hiske D.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
Wij hebben lekker gegeten leuke sfeer bediening was goed wij komen gauw weer eens terug
En de prijs viel ook nog mee ,zo ga je wat vaker uit eten
Johan Hiske
Tineke B.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2016
We hadden een lunch vandaag voor 15 personen. Bediening en lunch waren voortreffelijk!!!
De leidinggevenden van RSG Magister en Odysseescholen Sneek gaven aan dit restaurant aan te bevelen en vaker te bezoeken.
Grietje R.
  • Datum van je bezoek: 21 aug. 2016
Heerlijk gegeten bij aan de gracht.
Het pand is mooi ingericht, heeft een gezellige sfeer en top bediening!
Het hoofdgerecht - voor ons spareribs- zijn een aanrader!
Wolter S.
  • Datum van je bezoek: 13 aug. 2016
Heerlijke eenvoudige gerechten, van een hoge kwaliteit. Zoals de carpaccio, de biefstukpuntjes of de heerlijke vlaflip uit grootmoeders keuken.
Robert Luehof T.
  • Datum van je bezoek: 12 aug. 2016
Goeie prijs/ kwaliteit verhouding. Eten verrukkelijk. Scnitsel een aanrader.
Heerlijk 3 gangen menu voor weinig en nog een keuze menu ook.
Zéér klantvriendelijk uitstraling en sfeer helemaal TOP!
Komen graag terug !
Robert en Lucy Luehof
sjoukje31 .
  • Datum van je bezoek: 11 aug. 2016
Heerlijk eten was top en een goede bediening die ook tijd voor je neemt en in verhouding niet duur voor wat je krijgt een aan rader om te gaan eten