AA-Zicht

7,1
7,2
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Gistermiddag na het afrekenen werd mij verboden een sigaret te draaien (niet te roken) terwijl ik bij het toilet even moesten wachten op mijn begeleiding. Het zou te veel rommel geven.....Dit slaat werkelijk alles op het gebied van gastvrijheid. Dan heb je het echt niet begrepen. Hoe onwelkom voel je je dan als gast. Het zal duidelijk zijn.......AA Zicht heeft mij vanmiddag voor het laatst een bitterbal verkocht.....Zoetermeer zou zich iets beters moeten gunnen dan deze tent. Helaas lees ik meer reacties over de miserabele service. Hoop dat er snel een andere eigenaar in mag komen want de plek is fantastisch.
Dbuchly .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Vandaag hier wat gedronken en gegeten.

Het was schitterend weer en op het terras werden we vriendelijk ontvangen. We zijn in schaduw gaan zitten, want het was meer dan 30 graden. Het was redelijk druk rond 16:30 uur.

Op het terras word je altijd heel vlot bediend. Goede organisatie tussen het personeel dat de bestelling opneemt en die de bestelling komt serveren.

Je kan er van alles eten en drinken. Er is een uitgebreid assortiment van bieren. We hebben bij het bier wat gesorteerde borrelhapjes besteld. Dat viel tegen. Twee sausjes in een heel klein van papier gevouwen bootje. De hapjes zelf waren ook minuscuul en niet zo smakelijk.

We komen hier vast en zeker nog eens terug, maar dan voor het bier en het uitzicht over de Zoetermeerse Plas.
Jos R.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
We komen er al jaren. Een heerlijke ambiance en altijd een gezellige ontvangst. De eigenaar en eigenares willen het je altijd naar de zin maken. Bediening is jong maar o zo goed. Het eten is altijd goed. Geen culinaire hoogstandjes. Maar dat is ook niet nodig. Klein puntje van kritiek: de wijn vinden we aan de prijzige kant.
Aanrader om zo lekker tussendoor een hapje buiten de deur te nemen!
Bakker218 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Als het lekker weer is zit je er buiten prima. Eerlijke hap voor een heel redelijke prijs. Verwacht geen culinaire hoogstandjes, dan zit je hier verkeerd. Prima sate.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Met vier personen op het terras geluncht bij een stralende zon. Er liep voldoende personeel rond, de kaart was overzichtelijk en de prijs kwaliteit verhouding was dik in orde. Nee, wij hadden niks te klagen.
Bas O.
  • Datum van je bezoek: 4 jun. 2016
Prima tent, maar ik ga niet uit eten om afgesnauwd te worden door de eigeanar. Voortaan eet ik voor 1/3 van het geld het hapje van mijn vrouw. Ook erg lekker en veel aardiger!
Hans V.
  • Datum van je bezoek: 1 jun. 2016
Na een twee jaar hier weer een keer gegeten. Grote tegenvaller. Bijzonder lompe uitbater die voornamelijk aan de bar zit te drinken. In eerste instantie was de saté rauw en koud. Na een minuut was de schotel retour. Magnetron had zijn werk gedaan. De rösti en sla waren verdwenen van het bord. Excuus was de drukte! Helft van de tafels was bezet!?! Verder begint de zaak redelijk te vervallen. Ook is er een soort serre getimmerd dat eruit ziet als een boerenstal. Heel onprofessioneel en goedkoop. Kortom de zaak, de pachter, het eten en het gebouw vallen langzaam in elkaar. Mijden.
Marcel J.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2015
Voor een lunch of een drankje en hapje een prima gelegenheid. Mooi uitzicht over het natuurgebied. vriendelijk personeel.
Marcel .
  • Datum van je bezoek: 5 sep. 2015
Gisteren lekker geluncht bij AA-Zicht. Ideale ligging en een mooi uitzicht. Na lunch stap je zo de polder in om even uit te waaien. Vriendelijk professioneel personeel en de broodjes waren prima. Prijs/kwaliteit verhouding is goed. Komen hier zeker nog eens terug.
Rosa-- .
  • Datum van je bezoek: 8 aug. 2015
Zeer onaardig personeel. Ik voelde mij daar echt niet welkom. Misschien omdat we te weinig hadden besteld?
Jammer want je zit daar wel leuk aan het water. Gelukkig zijn er nu ook andere restaurants aan de plas.
Wambonator .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2015
Heerlijke slibtongen gegeten. Verassend aardig personeel. Nette prijs zeker voor een restaurant met zo'n mooie ligging. Terras komt misschien wat rommelig over, maar vanaf elke tafel fraai uitzicht over de plas. Zelfs bij grote drukte (mooi weer!) zeer vlot geholpen.
Aanrader.
Marieke D.
  • Datum van je bezoek: 3 jul. 2015
Tijdens een fietstocht ontdekten wij dit restaurant aan de Noord AA plas in Zoetermeer. Alle tafels aan het water waren bezet doch op de 'tweede rij' bleek nog een tafeltje voor ons. Omdat we niet veel tijd hadden, kozen we voor een 'eenvoudige' satéschotel. Deze was behoorlijk uitgebreid en smaakte goed. De witte huiswijn is een beetje wrang. De bediening is attent en vriendelijk. Voor een 'eenvoudige' maaltijd een goed adres in het buitengebied van Zoetermeer.
Paul H M S.
  • Datum van je bezoek: 26 mei 2015
Als oud-Zoetermeerder na meer dan 10 jaar weer eens in de stad en neergestreken op het oude vertrouwde terras van AA-Zicht. Meer dan verrast door de sterke verbetering t.o.v. onze ruime ervaring van 1980-2006. Bediening was snel, vriendelijk en correct en de zalm en Saté-speciaal van de chef perfect. Ossenhaas was prima au point en naast een lekkere pinda-saus een Japans sausje een vondst. Al zouden we niet in Zoetermeer hoeven te zijn, een reden om toch een tussenstop te maken.
Paivi K.
  • Datum van je bezoek: 11 apr. 2015
Het was een zonnige maar koele avond en wij gingen met vrienden naar AA-Zicht dineren. Uitzicht is natuurlijk prachtig zelfs als je binnen zit. Wij waren ook zeer positief verrast; eten was lekker en service goed. Een aanrader dus.
Tobeornottobe .
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2015
Sinds een paar jaar komen we hier af en toe - maar ook heel graag - op bezoek.
AA-Zicht is een uniek restaurant: prijskwaliteit van eten/drinken is ronduit goed te noemen en met de lokatie aan het uitgestrekte water (binnen, overdekt terras plus open terras en feestzaal ) heeft men een meer dan complete lokatie.

Na prima koffie met lekker koekje nemen we een huiswijn (keuze uit Chardonnay en Sauvignon blanc uit Frankrijk) en een Grimbergen triple. Het is vrij uniek dat men hier keuze uit meerdere triples (ook Afflichem) heeft, zoals daarnaast nog dubbel, blond en witbier.

Van de aantrekkelijke kaart kiezen we beide voor huisgerookte Noorse zalm met huisgemaakte eiersalade. Lekker dik brood en royale hoeveelheden. Geïnformeerd naar 'huisgerookt': men blijkt in de keuken inderdaad dit zelf te doen. Bijzonder.

Zoals altijd fijne vlotte bediening, een half woord is genoeg en als je iets vraagt krijg je meer dan een heel woord terug (hoe zeg ik dat :-) ).

Er wordt ondertussen hard gewerkt om het terras weer voorjaars-/zomerklaar te krijgen, waarbij de temperatuur in de serre ook nog eens nauwlettend in de gaten wordt gehouden.
Hoewel het februari is en de wind stevig z'n invloed kan uitoefenen, geeft de zon veel warmte en is zelfs de electrische verwarming niet meer nodig.

Het zit lekker vol met gezellige mensen. Dieren en ook babies maken het gemoedelijk.
Een heel fijne lokatie waar duidelijk doorlopend wordt gewerkt aan kwaliteitsverbetering van zowel het culinair gebodene als sfeer en uitstraling.
Jolien H.
  • Datum van je bezoek: 3 jan. 2015
Hier pas gegeten met een groep van 11 personen. Omdat ik vlakbij woon kom ik hier vaker, maar voor de meeste was het nieuw.
Ik had zelf dit keer de surf&turf oftewel biefstuk en gamba's met oosters tintje. Dit was echt super lekker! Verder hadden de andere de tournedos, kalfslever, gamba's en boerenschnitzel en deze vielen alle ook erg in de smaak. Prijzen zijn goed in verhouding met de kwaliteit. Personeel is zeer vriendelijk,maar had iets scherper kunnen zijn wat betreft de lege glazen. Duurde soms beetje te lang voor er iemand kwam om een bestelling op te nemen.
Restaurant is onlangs verbouwd en ziet er modern uit en ligt schitterend aan een meer en heeft een super groot terras. Dus zeker voor de zomer een aanrader.
Ietje V.
  • Datum van je bezoek: 10 sep. 2014
Sinds lange tijd hier weer eens teruggekomen op een heerlijke zomeravond.
Het terras/locatie is en blijft geweldig!
De bediening is heel vriendelijk en ze luisteren goed naar je wensen!
De surf en turf vinden wij een echte aanrader.
Prijs/kwaliteit verhouding is goed.
Enige minpuntje vonden wij dat ze om 20:30 al heel nadrukkelijk het terras gingen vegen, opruimen en half afsluiten, terwijl ze tot 22:00 open zijn én het een prachtige (na)zomeravond was. Maar we komen ondanks dat toch zeker weer eens terug.
(en jammer dat ze geen wijnkoelkast hebben)

Robert M.
  • Datum van je bezoek: 4 sep. 2013
Prettig terras om iets te drinken of iets te eten.
Verhouding prijs en kwaliteit is ok. Goed alternatief om niet zelf in de keuken te staan. aangename bierkaart en smakelijke salades.
Robert M.
  • Datum van je bezoek: 10 aug. 2012
Prachtig terrasweer, dus is AA-zicht een prachtige locatie.
Bediening is te snel, terwijl je nog staat al je 1e drankje moeten bestellen. Drankjes worden snel en goed gekoeld gebracht.
De borrelhapjes, warm en koud, waren goed. Het hoofdgerecht, zowel vlees als vegetarisch, vielen tegen. Huiswijn, capuchino en koffie zijn OK.