AA-Zicht

Strand 1 2725 KA Zoetermeer Nederland Kaart

Over het restaurant AA-Zicht

Ons restaurant staat in een mooi stuk natuur gebied van zoetermeer . Mooi stuk strand en bospaden om uw benen te strekken na een lange rit, alvorens u gaat eten. Graag tot ziens bij Restaurant AA-Zicht.

Meer informatie over restaurant AA-Zicht

- Ontbijt 10:00 - 11:30

Jouw recensie over het restaurant AA-Zicht

Rachel P.
  • Datum van je bezoek: 19 apr. 2018
Gister gegeten bij aazicht. Het eten was prima, maar de eigenaar liet een nare nasmaak achter. Onbeschoft, ongastvrij en zeer onvriendelijk.
Danielle L.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Weinig ruimte maar het eten is geweldig.
Nathalie L.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2018
Alles was toppie. Eten en service was zoals het hoord.

Ware het niet dat mijn vrouw en ik in de serre zaten waar later schaamteloze mensen kwamen en die nogal luidruchtig waren. Mijn vrouw heeft niet echt genoten doordat hun achter haar zaten.

Buiten dat was alles toppie.

Volgende keer graag een plaatje binnen en niet in de serre.
Nathaliw L.
  • Datum van je bezoek: 17 feb. 2018
Alles was toppie. Geen klachten.
  • Datum van je bezoek: 14 feb. 2018
Vonden het heel gezellig samen en wat we hadden gevraagd werd gedaan, Fijn als je iets niet twee keer moet vragen vooral niet als je de jarige naast hebt. Nee wij zijn dik tevreden en komen al wat vaker dus dat blijven we wel doen. Nogmaals dank voor alles.
Renske V.
  • Datum van je bezoek: 8 jan. 2018
Ontzettend lekker gegeten en erg vriendelijk personeel. We moesten voor een speciaal evenement om een bepaalde tijd klaar zijn en daar werd keurig rekening mee gehouden. Al met al een goede ervaring met aa-zicht. Puntje van aandacht: wij vonden de porties erg groot, maar dat is natuurlijk voor iedereen anders.
cobivink .
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2017
Gezellig restaurant, hangt veel sfeer, en daarbij ook heerlijk gegeten. Personeel is erg vriendelijk, gerechten werden wel snel achter elkaar op tafel gezet.
rene K.
  • Datum van je bezoek: 27 dec. 2017
Leuk om iets te eten prima
Elly H.
  • Datum van je bezoek: 24 dec. 2017
Heerlijk gegeten van verrassende gerechten en prima geholpen door attente medewerkers.
Enige minpuntje was het zoeken naar de jassen die op een stapel lagen.
robribberink1 .
  • Datum van je bezoek: 15 dec. 2017
Helaas werden wij compleet vergeten door de bediening,nadat een drankje en mandje brood op tafel waren gezet. Na bijna 3 kwartier zelf maar naar de balie gelopen. Kreeg als smoes dat ons broodmandje nog niet leeg was... Dat heeft jullie bij onze vorige bezoeken nooit tegengehouden om het eten uit te serveren!
Er kan altijd iets mis gaan, maar los dat professioneel op en kom niet met zo’n flauwe smoes! Schande!
Henk V.
  • Datum van je bezoek: 14 dec. 2017
Het eten is prima en de bediening is zeer vriendelijk, wij voelen ons altijd direct thuis
anjola .
  • Datum van je bezoek: 19 nov. 2017
Lekker gegeten. Fijne plek en heerlijke muziek. Wel jammer dat je de mayonaise nou weer in een 0.75 ct tubetje krijgt!!!
wil D.
  • Datum van je bezoek: 7 nov. 2017
Leuke gezellige zaak met vriendelijk personeel
Joost V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2017
Gisteren hebben wij hier gegeten.

Na het lezen van een paar recensies heb ik het restaurant toch het voordeel van de twijfel gegeven.
Stom!! Grote fout! Dit had ik nooit moeten doen!
Het eten is erg slecht, niet lekker, smaakloos en bevat een erg nare nasmaak. Service gaat best vlot, maar op het moment dat je de eigenaar aan je tafel krijgt, is je hele plezier verdwenen. Deze man is absoluut niet gastvrij, snauwt je af en is bot. Het restaurant zelf ziet er in de avond mooi uit. Ook de locatie en de omgeving is prachtig, maar eenmaal binnen zie je al gauw dat het pand een beetje vervallen is. Klein foutje bij het afrekenen, 1 voorgerecht en 1 hoofdgerecht teveel op de rekening, dit werd (na een moeilijke blik van de eigenaar) van de rekening gehaald.

Al met al krijg je hier niet waar voor je geld!
Van mij een dikke onvoldoende!
divocodermotion .
  • Datum van je bezoek: 16 dec. 2016
Redelijk gegeten (lunch) in een ietwat niet goed onderhouden restaurant met een niet welkomsvolle ingang. Het is het allemaal net niet.
Albert V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Gistermiddag na het afrekenen werd mij verboden een sigaret te draaien (niet te roken) terwijl ik bij het toilet even moesten wachten op mijn begeleiding. Het zou te veel rommel geven.....Dit slaat werkelijk alles op het gebied van gastvrijheid. Dan heb je het echt niet begrepen. Hoe onwelkom voel je je dan als gast. Het zal duidelijk zijn.......AA Zicht heeft mij vanmiddag voor het laatst een bitterbal verkocht.....Zoetermeer zou zich iets beters moeten gunnen dan deze tent. Helaas lees ik meer reacties over de miserabele service. Hoop dat er snel een andere eigenaar in mag komen want de plek is fantastisch.
Dbuchly .
  • Datum van je bezoek: 25 aug. 2016
Vandaag hier wat gedronken en gegeten.

Het was schitterend weer en op het terras werden we vriendelijk ontvangen. We zijn in schaduw gaan zitten, want het was meer dan 30 graden. Het was redelijk druk rond 16:30 uur.

Op het terras word je altijd heel vlot bediend. Goede organisatie tussen het personeel dat de bestelling opneemt en die de bestelling komt serveren.

Je kan er van alles eten en drinken. Er is een uitgebreid assortiment van bieren. We hebben bij het bier wat gesorteerde borrelhapjes besteld. Dat viel tegen. Twee sausjes in een heel klein van papier gevouwen bootje. De hapjes zelf waren ook minuscuul en niet zo smakelijk.

We komen hier vast en zeker nog eens terug, maar dan voor het bier en het uitzicht over de Zoetermeerse Plas.
Jos R.
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2016
We komen er al jaren. Een heerlijke ambiance en altijd een gezellige ontvangst. De eigenaar en eigenares willen het je altijd naar de zin maken. Bediening is jong maar o zo goed. Het eten is altijd goed. Geen culinaire hoogstandjes. Maar dat is ook niet nodig. Klein puntje van kritiek: de wijn vinden we aan de prijzige kant.
Aanrader om zo lekker tussendoor een hapje buiten de deur te nemen!
bakker218 .
  • Datum van je bezoek: 2 jul. 2016
Als het lekker weer is zit je er buiten prima. Eerlijke hap voor een heel redelijke prijs. Verwacht geen culinaire hoogstandjes, dan zit je hier verkeerd. Prima sate.
Piet V.
  • Datum van je bezoek: 10 jun. 2016
Met vier personen op het terras geluncht bij een stralende zon. Er liep voldoende personeel rond, de kaart was overzichtelijk en de prijs kwaliteit verhouding was dik in orde. Nee, wij hadden niks te klagen.