A15 Wereldrestaurant

Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 22:30

Jouw recensie over het restaurant A15 Wereldrestaurant

Brigit V.
  • Datum van je bezoek: 7 mrt. 2018
Het eten was heerlijk. alleen tochtte
het wel een beetje waar wij zaten. Het personeel was vriendelijk en behulpzaam. Wij komen zeker nog eens terug!
Anita B.
  • Datum van je bezoek: 3 mrt. 2018
Vanavond voor de eerste en laatste keer bij A15 Wok in Gorinchem gegeten. Bij binnenkomst, tafel direct in de ‘loop’ van binnenkomende gasten gekregen, meteen een andere tafel gevraagd, kon niet het was vol. Na een tijdje gingen er gasten weg en wederom een andere tafel gevraagd. Zouden ze navragen is nooit iemand op terug gekomen. Toch nog een derde keer gevraagd, zat lege tafels, maar nee, kon niet, het zat vol was de reactie. Ieder uur komt er een stroom nieuwe gasten binnen waardoor het zo koud was op die plek dat onze dochter van 9 met haar winterjas aan zat te klappertanden, ook zat de airco vlak boven de tafel wat nog meer kou gaf. Ook het eten uit de warmte houdende bakken was lauw. Het personeel was vooral bezig het eten onder je neus weg te halen en elkaar te plezieren. De enige vrolijke mensen waren de wokkende koks. Je betaald meteen bij binnenkomst, waardoor ze het geld al binnen hebben en daarna geen enkele moeite meer voor je doen. Zeer slecht, nooit meer naar deze ballentent, eerst maar eens leren wat klantvriendelijkheid betekent !
ErwinHo .
  • Datum van je bezoek: 26 dec. 2016
Prima gegeten hier op eerste kerstdag, ondanks de extreme drukte. De grill en de wok zijn prima. Het buffet was ook dik in orde, alles goed heet, en de patat vers en knapperig. we gaan zeker nog eens, maar nooit meer met kerst, dat is echt te druk.
Anthon V.
  • Datum van je bezoek: 23 dec. 2016
De service is niet best, geen uitleg van wat er te eten is en over de sterkedrank dat je een kaart moet kopen, ook word je bord al weg gehaald als je het net leeg heb.
Het eten uit de bakken is vaak niet meer warm, soms koud.
Ook is er nergens een plekje waar je rustig kan zitten, of ze lopen veel langs je heen, of het zijn lange rijen tafels waar je bij de ander op het bord kijkt.
Het enige dat goed is, is dat er voldoende parkeerplaats is en het makkelijk te vinden is.
Mariska S.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Deze avond was zeker geen succes. Van tevoren aangegeven dat ik een glutenvrij dieet volg. Was geen probleem maar bij aankomst moesten we ruim een half uur wachten nadat we aan 4 verschillende personen gevraagd hadden hier informatie over te geven. Keuze was degelijk, alleen geen toetjes. We mochten wel langer blijven zitten omdat het zo lang had geduurd. Ik was me ervan bewust dat glutenvrij eten bij een buffet wat lastig is maar door de service zat er een enorme domper op de avond.
n-vandijk .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Gisteren gegeten bij het A15 Wereldrestaurant. Zoals altijd waren de bakken met eten goed aangevuld, en stonden de koks achter de wok hard te werken. Kwaliteit van de hertenbiefstuk was erg goed. Het personeel is wat chagrijnig, misschien door de drukte. Het restaurant is altijd erg schoon.
jatida .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
21 nov 2015 voor het eerst gegeten in dit rest.
gereserveerd voor 19.00u doch door de grote drukte, pas on 19.20u aan tafel
( wachtrijen bij de Efteling is er niets bij) het begon dus slecht!
Het eten is redelijk tot goed, zeer veel keus, en wordt goed aangevuld.
Houdt (vooral op za avond) rekening met grote drukte.
Eetzaal is zeer rumoerig.
Voor een rustig ontspannen etentje moet je hier niet zijn
Ook de parkeergelegenheid is op drukke weekenden onvoldoende.
J.H. H.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Gehoord van vrienden. Vooraf betalen en 2 uur is prima te doen en een goede prijs kwaliteit verhouding. Prettige bediening en vriendelijke mensen. Het eten is voortreffelijk en voldoet aan alle eisen en een keur aan gerechten, vers en ziet er smakelijk uit. Een aanrader voor een ieder. Wel vooraf reserveren, zeker in het weekend!!
PvRijn .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Als gezin gegeten bij A15 wereldrestaurant. Prima bevallen. Bediening erg behulpzaam met uitleg bij een pinda-allergie en het eten was goed.
Erg leuk om de kinderen zelf alles uit laten zoeken.
Anne-Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2015
Met collega's hier gegeten, zelf zou ik nooit zo snel voor zo'n concept kiezen en ga ik liever voor kwaliteit dan kwantiteit.
Bij de wok bruine bonensaus genomen, was erg vet die saus. Vond de rest van het eten ook wat tegenvallen, carpacciodressing had een raar smaakje, soep was erg dik en machtig, kaassoufles waren lauw. Dessert heeft een hoog kant en klaar makro gehalte.
Geen tent voor een fijnproever, wel voor iemand die zin heeft om lekker te bunkeren en al snel tevreden is.
Niels T.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Na terugkomst van een dagje uit met vrienden, hier gaan eten. Kon het hele restaurant niet, maar we reden er langs. Het eerste wat opvalt is gelijk de drukte en menigte waar je doorheen moet, want je betaald vooraf voor een bepaalde tijd en alcoholische dranken moest je een strippenkaart bij kopen. Een vreetschuur van jewelste was de eerste ingeving, dat viel mee. De keuze is enorm, wok, sushi, pizza, pasta....allemaal met een eigen kok. De kwaliteit van het eten is goed, de wok en sushi gerechten net als bij elk andere goede all you can eat wok, niet benoemingswaardig. Bediening, haalde snel de bordjes weg en drinken kon je zelf pakken. Niet echt een tent waar ik gauw weer zou komen, maar als je met een groep bent waar iedereen iets anders wilt eten voor een lage prijs, ben je hier aan het goede adres.
SLS08 .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2014
Door een vriendelijke man werden we ontvangen. Wij vroegen ons af hoe het concept alcohol hier werkte. Je krijgt een stempelkaart met 5 drankjes, die moet je of opmaken, of voor de volgende keer bewaren. Hij gaf ons deze kaart dit keer cadeau.
Bij een wereldrestaurant verwachtte ik veel gerechten, helaas was dit een doorsnee Chinees restaurant, dus viel het wat tegen. Ik had er meer van verwacht en meer wereldse gerechten verwacht.
Meindert S.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2014
Gereserveerd met 9 mensen. Nieuw voor ons was het vooraf betalen voor 2 of 2,5 uur, verder geen probleem. Eten zeer uitgebreid, zeer veel keus zelfs pannenkoeken en kleine pizza's en snelle bijvulling, alles was erg lekker. Bediening was ook prima. Beste all you can eat restaurant waar we de afgelopen tijd zijn geweest.
Irene H.
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2013
Een buitengewoon goed restaurant. Al het eten is vers en wordt regelmatig bijgevuld zodat er geen lege bakken staan. Voor een wok/ buffetrestaurant uitstekende kwaliteit. Zie je zelden. De keuze is enorm. Dit geldt voor alle gerechten. Ook voor het drankassortiment. Het enige mindere is de binnenkomst. Is een beetje chaotisch voordat je naar je tafel begeleid wordt.
Arie67 .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2013
Zeer uitgebreide keuze uit gerechten, zowel wok als grill, zelfs pizza's kunnen worden gemaakt. Uitgebreide keuze uit koude salades en hapjes, net zoals de desserts. Echt waar voor je geld.
Omdat onze dochter jarig was, kwam het personeel zelfs aan de tafel zingen, kreeg ze een verrassing en een dessert met mooi vuurwerk erop en dat ondanks dat het spitsuur was op zaterdagavond, echt top.
Als tip voor het restaurant; mensen zelf de creme brulee moeten voorzien van het knapperige korstje. Dit is een leuk bedacht extraatje, maar voegt niets toe en met veel kleine kinderen in de buurt ietwat gevaarlijk. Zet ze dan maar kant en klaar neer. Ondanks de massaliteit valt het erg mee met het gevoel van drukte aangezien alles zich netjes verdeelt over de diverse buffetten. Aanrader.
Jasper T.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2013
Verrassend goed wok/buffetrestaurant.

De naam 'wereldrestaurant' slaat op het feit dat je niet alleen wokgerechten kunt krijgen, maar ook andere keuzes, zoals pasta's, vlees en vis, pannenkoeken, sushi, en uitgebreide desserts. Meestal is het zo, hoe meer keuze, hoe minder de kwaliteit, maar hier geldt dit zeker niet. Alles is vers, wordt goed bereid en smaakt prima.

Voor het bedrag dat je betaalt een prima zaak om lekker uit eten te gaan..
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2013
Erg goed! Eten was lekker, ruime keuze aan drinken, alcoholische dranken door middel van stempelkaart wat voorkomt dat er gasten zijn die zich klem zuipen, werkt super! Vlees van de grillplaat krijg je netjes opgemaakt op je bord. Buffet is uitgebreid, toetjes die ik bij andere wokrestaurants nooit heb zien staan. Kortom, we komen zeker terug!