A15 Wereldrestaurant

Vrijdag en Zaterdag 16:00 - 22:30
6,6
Mariska Mimi S.
  • Datum van je bezoek: 27 feb. 2016
Deze avond was zeker geen succes. Van tevoren aangegeven dat ik een glutenvrij dieet volg. Was geen probleem maar bij aankomst moesten we ruim een half uur wachten nadat we aan 4 verschillende personen gevraagd hadden hier informatie over te geven. Keuze was degelijk, alleen geen toetjes. We mochten wel langer blijven zitten omdat het zo lang had geduurd. Ik was me ervan bewust dat glutenvrij eten bij een buffet wat lastig is maar door de service zat er een enorme domper op de avond.
N-vandijk .
  • Datum van je bezoek: 28 dec. 2015
Gisteren gegeten bij het A15 Wereldrestaurant. Zoals altijd waren de bakken met eten goed aangevuld, en stonden de koks achter de wok hard te werken. Kwaliteit van de hertenbiefstuk was erg goed. Het personeel is wat chagrijnig, misschien door de drukte. Het restaurant is altijd erg schoon.
Jatida .
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2015
21 nov 2015 voor het eerst gegeten in dit rest.
gereserveerd voor 19.00u doch door de grote drukte, pas on 19.20u aan tafel
( wachtrijen bij de Efteling is er niets bij) het begon dus slecht!
Het eten is redelijk tot goed, zeer veel keus, en wordt goed aangevuld.
Houdt (vooral op za avond) rekening met grote drukte.
Eetzaal is zeer rumoerig.
Voor een rustig ontspannen etentje moet je hier niet zijn
Ook de parkeergelegenheid is op drukke weekenden onvoldoende.
Johan H.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2015
Gehoord van vrienden. Vooraf betalen en 2 uur is prima te doen en een goede prijs kwaliteit verhouding. Prettige bediening en vriendelijke mensen. Het eten is voortreffelijk en voldoet aan alle eisen en een keur aan gerechten, vers en ziet er smakelijk uit. Een aanrader voor een ieder. Wel vooraf reserveren, zeker in het weekend!!
PvRijn .
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2015
Als gezin gegeten bij A15 wereldrestaurant. Prima bevallen. Bediening erg behulpzaam met uitleg bij een pinda-allergie en het eten was goed.
Erg leuk om de kinderen zelf alles uit laten zoeken.
Heervangorkum .
  • Datum van je bezoek: 12 jun. 2015
Standaard van tevoren betalen en dan erop los gaan. Standaard formule. Was vandaag eigenlijk naar de tegenover liggende fastfood formule te gaan maar toch gegaan voor uitgebreid en gezond wokken. Goede keuze geweest met lekkere vis vd plaat gegeten en de toetjes zijn nu uitgebreider dan vroeger wat een aanwinst is. Ook lekker is dat je hier veel keuze hebt eb dat de buffetten goed worden aangevuld. Goede vooruitgang tov oude eigenaar
Angelique V.
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2015
Al diverse keren hier gegeten, maar zo slecht als vandaag was het nog nooit. Niet het eten, als dat er überhaupt stond. Maar ipv met bijna 20 man personeel die er normaliter loopt vanavond met 5 man personeel het hele restaurant bijhouden. T was gewoon zielig voor die jongens en meisjes. Ze kregen het niet aangelopen om borden en glazen weg te halen. Verder heb ik zoveel lege schalen als vanavond ook nog nooit gezien. Echt meneer vd A15 dit had je toch kunnen verwachten op Koningsdag! Dus petje af voor het personeel maar een dikke NO voor de planning dit keer.
Anne-Marieke V.
  • Datum van je bezoek: 20 jan. 2015
Met collega's hier gegeten, zelf zou ik nooit zo snel voor zo'n concept kiezen en ga ik liever voor kwaliteit dan kwantiteit.
Bij de wok bruine bonensaus genomen, was erg vet die saus. Vond de rest van het eten ook wat tegenvallen, carpacciodressing had een raar smaakje, soep was erg dik en machtig, kaassoufles waren lauw. Dessert heeft een hoog kant en klaar makro gehalte.
Geen tent voor een fijnproever, wel voor iemand die zin heeft om lekker te bunkeren en al snel tevreden is.
Niels T.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2014
Na terugkomst van een dagje uit met vrienden, hier gaan eten. Kon het hele restaurant niet, maar we reden er langs. Het eerste wat opvalt is gelijk de drukte en menigte waar je doorheen moet, want je betaald vooraf voor een bepaalde tijd en alcoholische dranken moest je een strippenkaart bij kopen. Een vreetschuur van jewelste was de eerste ingeving, dat viel mee. De keuze is enorm, wok, sushi, pizza, pasta....allemaal met een eigen kok. De kwaliteit van het eten is goed, de wok en sushi gerechten net als bij elk andere goede all you can eat wok, niet benoemingswaardig. Bediening, haalde snel de bordjes weg en drinken kon je zelf pakken. Niet echt een tent waar ik gauw weer zou komen, maar als je met een groep bent waar iedereen iets anders wilt eten voor een lage prijs, ben je hier aan het goede adres.
Ronald_kuijpers .
  • Datum van je bezoek: 10 okt. 2014
Wat een Top Restaurant zeg we eten hier minimaal 1 keer per maand
Eten is top voldoende keus
De kwaliteit van vlees en vis is echt super
Interieur is geweldig
Service is goed.....
De koks maken er echt een feestje van
Beste all you can eat restaurant uit de regio
SLS08 .
  • Datum van je bezoek: 7 apr. 2014
Door een vriendelijke man werden we ontvangen. Wij vroegen ons af hoe het concept alcohol hier werkte. Je krijgt een stempelkaart met 5 drankjes, die moet je of opmaken, of voor de volgende keer bewaren. Hij gaf ons deze kaart dit keer cadeau.
Bij een wereldrestaurant verwachtte ik veel gerechten, helaas was dit een doorsnee Chinees restaurant, dus viel het wat tegen. Ik had er meer van verwacht en meer wereldse gerechten verwacht.
Pastamilan S.
  • Datum van je bezoek: 5 apr. 2014
Gereserveerd met 9 mensen. Nieuw voor ons was het vooraf betalen voor 2 of 2,5 uur, verder geen probleem. Eten zeer uitgebreid, zeer veel keus zelfs pannenkoeken en kleine pizza's en snelle bijvulling, alles was erg lekker. Bediening was ook prima. Beste all you can eat restaurant waar we de afgelopen tijd zijn geweest.
Ireneherrewijn .
  • Datum van je bezoek: 17 okt. 2013
Een buitengewoon goed restaurant. Al het eten is vers en wordt regelmatig bijgevuld zodat er geen lege bakken staan. Voor een wok/ buffetrestaurant uitstekende kwaliteit. Zie je zelden. De keuze is enorm. Dit geldt voor alle gerechten. Ook voor het drankassortiment. Het enige mindere is de binnenkomst. Is een beetje chaotisch voordat je naar je tafel begeleid wordt.
Arie67 .
  • Datum van je bezoek: 7 sep. 2013
Zeer uitgebreide keuze uit gerechten, zowel wok als grill, zelfs pizza's kunnen worden gemaakt. Uitgebreide keuze uit koude salades en hapjes, net zoals de desserts. Echt waar voor je geld.
Omdat onze dochter jarig was, kwam het personeel zelfs aan de tafel zingen, kreeg ze een verrassing en een dessert met mooi vuurwerk erop en dat ondanks dat het spitsuur was op zaterdagavond, echt top.
Als tip voor het restaurant; mensen zelf de creme brulee moeten voorzien van het knapperige korstje. Dit is een leuk bedacht extraatje, maar voegt niets toe en met veel kleine kinderen in de buurt ietwat gevaarlijk. Zet ze dan maar kant en klaar neer. Ondanks de massaliteit valt het erg mee met het gevoel van drukte aangezien alles zich netjes verdeelt over de diverse buffetten. Aanrader.
Jasper T.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2013
Verrassend goed wok/buffetrestaurant.

De naam 'wereldrestaurant' slaat op het feit dat je niet alleen wokgerechten kunt krijgen, maar ook andere keuzes, zoals pasta's, vlees en vis, pannenkoeken, sushi, en uitgebreide desserts. Meestal is het zo, hoe meer keuze, hoe minder de kwaliteit, maar hier geldt dit zeker niet. Alles is vers, wordt goed bereid en smaakt prima.

Voor het bedrag dat je betaalt een prima zaak om lekker uit eten te gaan..
Gerrit V.
  • Datum van je bezoek: 24 jul. 2013
Erg goed! Eten was lekker, ruime keuze aan drinken, alcoholische dranken door middel van stempelkaart wat voorkomt dat er gasten zijn die zich klem zuipen, werkt super! Vlees van de grillplaat krijg je netjes opgemaakt op je bord. Buffet is uitgebreid, toetjes die ik bij andere wokrestaurants nooit heb zien staan. Kortom, we komen zeker terug!