A1-Plaza

Ruimtevaart 8 3824 MX Amersfoort Nederland Kaart
31-334681988

Meer informatie over restaurant A1-Plaza

• : Parkeerplaats

• Af te huren , Airconditioning , Catering , Lift aanwezig , Toegankelijk voor rolstoelen , Wi-Fi
Voordelig
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Wat een gezelligheid, lekker eten met het gehele gezin. De kinderen vermaken zich ook goed in de speelruimte. Er is voor ieder wat te eten, Chinees, Hollands, sushi etc. Heel veel toetjes en voor gerechten. De grillplaat en het wokken ontbreken natuurlijk ook niet.
Gisele B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Tot nu toe het beste Restaurant.
ZEER veel keuze, gezellig, ruim, geen wachttijden, eten smaakt goed. Vriendelijk personeel.
Franca B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Restaurant is mooi aangeklees. Het vlees was goed mals, vis ook heerlijk. Wok smaakvoll. En ruime keus aan heel veel verschillende eten. Vriendelijk personeel. De borden werden snel van de tafels gehaald, ondanks dat het er zeer druk was. Een absolute aanrader.
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Complimenten!
Heerlijk gegeten. Veel keuze en variaties mogelijk.
behulpzaam bediening.
Restaurant is met verschillende zithoeken prettig ingericht, je merkt niet dat het restaurant groot is.
Greet N.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Werkelijk genoten van mijn avond uit.
Heerlijke variatie van gerechten, vriendelijk personeel en een gezellige sfeer, wat wil een mens nog meer.
Sushi, wok, grill en dessert en alle andere gerechten zijn smaakvol. Ze houden de buffetten netjes bij. En dan de dessert... zoveel keuze en alles wat ik geproefd heb even lekker.
Lieke G.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Geweldig eten! Superveel keuze. Entrecote was zeer goed. Wok en andere gerechten idem dito. En met zo'n grote assortiment aan dessert kan je avond natuurlijk niet meer stuk. Ontvangst correct en vriendelijk, hele fijne bediening aan tafel gehad.
Restaurant ziet er super cozy uit.
In een woord omvat. Njammie????I
Robbert B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Fantastisch goed restaurant.
Verzorgd interieur, net personeel.
Keuze in gerechten zeer uitgebreid. Grill, wok, pasta, zeebanket, sushi, tapas en groot dessert buffet met ijs, vers fruit, patisserie en chocoladefonteinen.
Alle gerechten mooi gepresenteerd en smaakvol.
Riek V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Gesmuld van de wok en grillgerechten. Sushi is echt top. Dessert zalig.
Uitstekend restaurant, zeer aan te bevelen. Vriendelijk personeel, goed ontvangen. Mooi modern gestyld.
Dikke pluim.
Carrie S.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
????Heerlijk genoten van de vele keuze uit wok en grill.
Chacuterie, sushi, zeebanket is zeer uitgebreid en smaakvol. Voor onze kinderen was de speelruimte natuurlijk het fijnst, maar gelukkig ook nog pizza, poffertjes en wat andere lekkere dingen gegeten.
Groot warm buffet en nog grotere dessertbuffet????. Heel veel toetjes, gebakjes, vers fruit, ijs en nog twee smaken chocofontein. Pret kon bij de kinderen niet op. En bij ons trouwens ook niet.
Vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooi warm en gezellig ingericht en toegankelijk voor rolstoel, wat zeker voor ons van belang is.
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Al meerdere malen hier gegeten met onze uitwonende kinderen, kleinkinderen, buren en gewoon gezellig met z'n tweeën en steeds met een heel goed gevoel weer naar huiswaarts gekeerd met een tevreden en volle maag. Het eten is perfect, alles vers , van zeer goede smaak en de nagerechten zijn geweldig lekker. Voor de kleine kinderen hebben ze een chocolade fontein, divkleine heerlijke gebakjes, verse slagroom, fruitbuffet noem maar op. Voor ons de nummer 1 en we zullen nog veel bezoekjes komen met of zonder nieuwe gasten die we meenemen.
Frederike V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Wat een verrassing, mijn vooroordelen over dit soort enorme restaurants zijn niet bevestigd. We hebben er goed gegeten. Zeker de grill is een aanrader. Met zeer veel zorg maken ze alles voor je klaar. Ook de wokgerechten waren heerlijk. Verder is het leuk dat er veel kleine tapasgerechtjes liggen en ook sushi en sashimi. De gerechten in het warme buffet wat al klaar stonden was goed van smaak. Ook prettig is dat het restaurant is met hoekjes is ingericht, waardoor je niet het gevoel hebt in een enorm volle ruimte te zitten. In tegenstelling tot mijn verwachting vooraf, wil ik hier best wel een keertje naar terug.
Harry1965 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Zonder te overdrijven, zeer goed gegeten. Qua kwaliteit en prijsverhouding, krijg je heel veel waar voor wat je betaalt. Personeel is attent, het jongere wat minder ervaren maar wel vriendelijk en behulpzaam. Keuze uit een uitgebreid assortiment. Wok en grill voeren de boventoon, maar rest van het buffet is tevens zeer groot. Voor ieder wat wils laten we maar zeggen. Sushi, oesters tot aan pizza en poffertjes en als afsluiting niet te vergeten een heerlijk dessertbuffet.
Inrichting is modern en gezellig ingedeeld, het oogt niet groot, terwijl er toch aardig wat man in kunnen.
  • Datum van je bezoek: 28 jul. 2016
Super gegeten. Heel veel keuze. Wok, grill, sushi alles even smaakvol. Toetjes om je vingers bij af te likken. Fijne bediening, zeer attent. Mooie inrichting. Voldaan naar huis gegaan.
Hansleenheer .
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Mooi ruim restaurant,veel keuze en dus voor ieder wat wils. Voorgerechten: van soepen tot zeer uitgebreid koud buffet,allemaal erg smakelijk. Hoofdgerechten: van vers gemaakte sushi,poffertjes,italiaanse keuken die vers voor je bereid wordt,wokgedeelte,bbq/grill met oa entrecote,ribeye,erg lekker ook. Verder ook nog een heerlijk warm buffet met echt alles wat je je maar kunt bedenken. Nagerechten: vers fruit,oa aardbeien(met slagroom),meloen en ananas. Verder ijssoorten met chocolade fontijnen en nog een uitgebreid desserbuffet. Crème brulée was onze favorite! Daarna is er nog koffie en thee of verse munt thee. Al met al is er eigenlijk zo veel lekkers,dat je gewoon een keuze moet maken en het jammer vindt dat je op een gegeven moment gewoon vol zit... Verder misschien handig dat er een speel gedeelte is waar de kids lekker kunnen spelen. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.
Veel gratis parkeergelegenheid; je auto staat pal voor de deur
Al met al hebben wij hier heerlijk gegeten en gaan dan ook graag binnenkort nog een keer terug.
Char18 .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Ik ben met mijn vriendinnen naar A1-Plaza geweest vorige week.
We hebben erg genoten van het eten, vooral het wokken was lekker.
De sushi was te doen, maar niet vers gemaakt. Tot slot was de bediening zeer vriendelijk en zou ik terug komen voor het wokken.
Erik J.
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Onderweg naar amsterdam om een musical te gaan zien halverwege gestopt om te gaan eten bij A1 plaza. Het all you can eat concept incl. Alcohol vrije drankjes. Sushi was overheerlijk en ook de vlees en vis gerechten die vers klaar gemaakt werden waren erg lekker. De overige dingen die aangeboden werden zijn de standaard zaken zoals bami sate pangang enz. Wel goed hoor. Uitgebreid toetjes buffet en echte verse jus d'orange. Zeer vriendelijk personeel. Ik zeg een aanrader
Bert-Jan B.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
In een erg saaie omgeving bediend worden. Wat kan je zeggen van deze all-you-can eat? Behoorlijk doorsnee. Weinig speciaals. De sushi was goed maar niks spectaculairs. Volgende keer zoeken we een iets gezelliger plek op.
Maartentwillert .
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Geweldige assortiment van gerechten. Lamracks, steak van de grill of anders een gegrilde zalm of wat anders van vis tot een proeverij van kleine hapjes als verse huisgemaakte carpaccio, sushi. Veel keuze uit warme gerechten. En voor liefhebbers van zoetigheid, ern groot scala aan desserts, huisgemaakte creme brulee (je ziet de spikkels van vanillestokjes), panna cotta, tiramisu, vers fruit, ijs, chocoladefontein en nog veel meer. Wat betreft service, tja het is dat je alles zelf moet halen, maar ze halen wel alles netjes van tafel en zijn ook zeer attent om je iets te brengen als je het vraagt. Je wordt trouwens wel keurig ontvangen bij de receptie en aan tafel gebracht. Het restaurant vind ik in mijn optiek keurig verzorgd, mooi warm van inrichting en erg van deze tijd.
Frida1975 .
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Heel gezellige en geslaagde avond bij A1plaza gehad. Pluimpje voor het personeel. Het was erg druk maar ze waren allemaal erg vriendelijk en hadden nog tijd voor een praatje.
Eten zag er goed en lekker uit en dat was het ook!
Kwaliteit is super! Echt hun best gedaan. Vooral wok was bij ons in trek. Maar de desserts waren een goede afsluiter van onze avond!
Het restaurant is groot, maar niet dat je dat merkt door al die hoekjes die ze gecreeerd hebben.
Jetje1980 .
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Gisteren heerlijk hier gegeten. Alle kleine liflafjes uitgeprobeerd, waren allen zeer smaakvol. Gezellig gezeten. Je hebt het gevoel dat je in een a la carte restaurant zit, toch redelijk beschut voor een all you cam eat restaurant. Personeel vlot en vriendelijk aan tafel. Kwaliteit die je krijgt voor de prijs is zeker waard.