A1-Plaza

• : Parkeerplaats

Jouw recensie over het restaurant A1-Plaza

burcu F.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2017
Standaard concept, dus veel keus uit eten. De gerechten waren niet wauw, wel leuk om met een grote groep heen te gaan. De bediening kwam vaak langs om lege borden af te halen.
Annemette V.
  • Datum van je bezoek: 20 okt. 2017
Hele ruime keuze!! Super lekker eten! Heb hier echt twee uur van kunnen genieten. Na het eten nog voor de toetjes gegaan, heerlijk allemaal! Ik kom hier zeker terug.
Lisanne S.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2017
Veel keuze uit verschillende gerechten, kwalitatief goed en erg vriendelijk personeel. Wel jammer dat sommige gerechten niet op tijd werden bijgevuld.
Martin G.
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2017
Een raadsel waarom het hier zo druk een is. Beperkte keuze, wat er is is gewoon niet lekker en als je vegetarier bent hoef je maar vijf keer te vragen wat er voor de vegetarier te krijgen is. Wil je kleindochter pasta dan wordt er diep gezucht en komt er na een half uur een bord pasta die ook een half uur gekookt heeft, een soort pastapap dus.

Wel staan de mensen tot aan buiten te wachten en in die rij mag je dus achter aan sluiten als je wil afrekenen. Wel bijbetalen als je daarmee de tijd overschrijdt. 18:56 is 18:56 niet waar? Iets voor je ergste nachtmerries.
Korteraar ..
  • Datum van je bezoek: 13 feb. 2017
het eten is prima, overvloedig, smaakvol en er is een zeer ruime keuze, het decor is goed, de entree is echter wat "moeizamer" . als je met een gezelschap bent van 5 personen, en je bent niet allen op exact dezelfde tijd binnen, dan begint het gedoe. want je moet in één keer afrekenen en er is een tijdslimiet. dus hebben we even zitten wachten, maar tijdens het wachten kost een glas wijn plotseling 3,60, terwijl het tijdens het eten 1,00 kost. dit voelt als onhandig en minder prettig. ook moet je vooraf aangeven of je 2, 2,5 of 3 uur zit. ik vroeg... mogen we n iet gewoon gaan zitten en dat u na afloop constateerd of het 2, 2,5 of 3 uur is...maar dat is niet mogelijk.

jammer dat dit aspect zo klungelig gaat, want voor de rest is het een prima tent.
Dunya K.
  • Datum van je bezoek: 11 feb. 2017
Volop genoten. Super veel keuze uit heerlijk gemaakte gerechten.
Vlees van de grill, groenten van de wok, smaakvol bereid. Echt veel keuze voor iedereen die wat anders wil. Pizza, sushi, wat je maar wilt. (Trouwens pizza wordt gemaakt zoals je het zelf wilt;))
En als je nog een gaatje over hebt..., zoveel keuze nog uit de toetjesbuffet.
Mooie locatie aan de snelweg. Hoewel het vrij groot is, doet het erg gezellig aan. Personeel is vlot en behulpzaam.
Lonneke B.
  • Datum van je bezoek: 16 jan. 2017
Volop genoten van de vele gerechten.
Grill, wok, sushi, desserts, alles even smaakvol.
Vriendelijk en behulpzaam personeel.
Mooi restaurant, goede plek om met vrienden of familie af te spreken.
Sharon O.
  • Datum van je bezoek: 25 dec. 2016
Heerlijk gegeten en genoten! Super!
Onze familie was zeer tevreden over hoe het ondanks de drukte alles zo goed georganiseerd is..
Warm ingericht meg hele mooie kerstdecoratie. Personeel is heel attent. Eten echt een dikke tien! Heerlijk met kerst, kreeft op het menu. Totaal verrast.
We komen zeker gauw weer eens langs.
Hanneke V.
  • Datum van je bezoek: 28 nov. 2016
Wat een gezelligheid, lekker eten met het gehele gezin. De kinderen vermaken zich ook goed in de speelruimte. Er is voor ieder wat te eten, Chinees, Hollands, sushi etc. Heel veel toetjes en voor gerechten. De grillplaat en het wokken ontbreken natuurlijk ook niet.
Gisele B.
  • Datum van je bezoek: 27 nov. 2016
Tot nu toe het beste Restaurant.
ZEER veel keuze, gezellig, ruim, geen wachttijden, eten smaakt goed. Vriendelijk personeel.
Franca B.
  • Datum van je bezoek: 18 nov. 2016
Restaurant is mooi aangeklees. Het vlees was goed mals, vis ook heerlijk. Wok smaakvoll. En ruime keus aan heel veel verschillende eten. Vriendelijk personeel. De borden werden snel van de tafels gehaald, ondanks dat het er zeer druk was. Een absolute aanrader.
Rick V.
  • Datum van je bezoek: 5 nov. 2016
Complimenten!
Heerlijk gegeten. Veel keuze en variaties mogelijk.
behulpzaam bediening.
Restaurant is met verschillende zithoeken prettig ingericht, je merkt niet dat het restaurant groot is.
Greet N.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2016
Werkelijk genoten van mijn avond uit.
Heerlijke variatie van gerechten, vriendelijk personeel en een gezellige sfeer, wat wil een mens nog meer.
Sushi, wok, grill en dessert en alle andere gerechten zijn smaakvol. Ze houden de buffetten netjes bij. En dan de dessert... zoveel keuze en alles wat ik geproefd heb even lekker.
Lieke G.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2016
Geweldig eten! Superveel keuze. Entrecote was zeer goed. Wok en andere gerechten idem dito. En met zo'n grote assortiment aan dessert kan je avond natuurlijk niet meer stuk. Ontvangst correct en vriendelijk, hele fijne bediening aan tafel gehad.
Restaurant ziet er super cozy uit.
In een woord omvat. Njammie????I
Robbert B.
  • Datum van je bezoek: 19 okt. 2016
Fantastisch goed restaurant.
Verzorgd interieur, net personeel.
Keuze in gerechten zeer uitgebreid. Grill, wok, pasta, zeebanket, sushi, tapas en groot dessert buffet met ijs, vers fruit, patisserie en chocoladefonteinen.
Alle gerechten mooi gepresenteerd en smaakvol.
Riek V.
  • Datum van je bezoek: 18 okt. 2016
Heerlijk gegeten. Gesmuld van de wok en grillgerechten. Sushi is echt top. Dessert zalig.
Uitstekend restaurant, zeer aan te bevelen. Vriendelijk personeel, goed ontvangen. Mooi modern gestyld.
Dikke pluim.
Carrie S.
  • Datum van je bezoek: 2 okt. 2016
????Heerlijk genoten van de vele keuze uit wok en grill.
Chacuterie, sushi, zeebanket is zeer uitgebreid en smaakvol. Voor onze kinderen was de speelruimte natuurlijk het fijnst, maar gelukkig ook nog pizza, poffertjes en wat andere lekkere dingen gegeten.
Groot warm buffet en nog grotere dessertbuffet????. Heel veel toetjes, gebakjes, vers fruit, ijs en nog twee smaken chocofontein. Pret kon bij de kinderen niet op. En bij ons trouwens ook niet.
Vriendelijk en behulpzaam personeel. Mooi warm en gezellig ingericht en toegankelijk voor rolstoel, wat zeker voor ons van belang is.
Dirk V.
  • Datum van je bezoek: 19 sep. 2016
Al meerdere malen hier gegeten met onze uitwonende kinderen, kleinkinderen, buren en gewoon gezellig met z'n tweeën en steeds met een heel goed gevoel weer naar huiswaarts gekeerd met een tevreden en volle maag. Het eten is perfect, alles vers , van zeer goede smaak en de nagerechten zijn geweldig lekker. Voor de kleine kinderen hebben ze een chocolade fontein, divkleine heerlijke gebakjes, verse slagroom, fruitbuffet noem maar op. Voor ons de nummer 1 en we zullen nog veel bezoekjes komen met of zonder nieuwe gasten die we meenemen.
Frederike V.
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
Wat een verrassing, mijn vooroordelen over dit soort enorme restaurants zijn niet bevestigd. We hebben er goed gegeten. Zeker de grill is een aanrader. Met zeer veel zorg maken ze alles voor je klaar. Ook de wokgerechten waren heerlijk. Verder is het leuk dat er veel kleine tapasgerechtjes liggen en ook sushi en sashimi. De gerechten in het warme buffet wat al klaar stonden was goed van smaak. Ook prettig is dat het restaurant is met hoekjes is ingericht, waardoor je niet het gevoel hebt in een enorm volle ruimte te zitten. In tegenstelling tot mijn verwachting vooraf, wil ik hier best wel een keertje naar terug.
Harry1965 .
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Zonder te overdrijven, zeer goed gegeten. Qua kwaliteit en prijsverhouding, krijg je heel veel waar voor wat je betaalt. Personeel is attent, het jongere wat minder ervaren maar wel vriendelijk en behulpzaam. Keuze uit een uitgebreid assortiment. Wok en grill voeren de boventoon, maar rest van het buffet is tevens zeer groot. Voor ieder wat wils laten we maar zeggen. Sushi, oesters tot aan pizza en poffertjes en als afsluiting niet te vergeten een heerlijk dessertbuffet.
Inrichting is modern en gezellig ingedeeld, het oogt niet groot, terwijl er toch aardig wat man in kunnen.