A1-Plaza

31-334681988

Meer informatie over restaurant A1-Plaza

• : Parkeerplaats

• Betaalpas , Mastercard , Visa card
  • Af te huren , Air-conditioning , Catering , Lift aanwezig , Rolstoelvriendelijk , Wi-Fi
Eten8,2/10
  • Datum van je bezoek: 14 sep. 2016
- Recensie wordt momenteel bewerkt -
Harry1965 . Bourgondiër (2 recensies) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 20 aug. 2016
Zonder te overdrijven, zeer goed gegeten. Qua kwaliteit en prijsverhouding, krijg je heel veel waar voor wat je betaalt. Personeel is attent, het jongere wat minder ervaren maar wel vriendelijk en behulpzaam. Keuze uit een uitgebreid assortiment. Wok en grill voeren de boventoon, maar rest van het buffet is tevens zeer groot. Voor ieder wat wils laten we maar zeggen. Sushi, oesters tot aan pizza en poffertjes en als afsluiting niet te vergeten een heerlijk dessertbuffet.
Inrichting is modern en gezellig ingedeeld, het oogt niet groot, terwijl er toch aardig wat man in kunnen.
Hansleenheer . Bourgondiër (3 recensies) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 16 jul. 2016
Mooi ruim restaurant,veel keuze en dus voor ieder wat wils. Voorgerechten: van soepen tot zeer uitgebreid koud buffet,allemaal erg smakelijk. Hoofdgerechten: van vers gemaakte sushi,poffertjes,italiaanse keuken die vers voor je bereid wordt,wokgedeelte,bbq/grill met oa entrecote,ribeye,erg lekker ook. Verder ook nog een heerlijk warm buffet met echt alles wat je je maar kunt bedenken. Nagerechten: vers fruit,oa aardbeien(met slagroom),meloen en ananas. Verder ijssoorten met chocolade fontijnen en nog een uitgebreid desserbuffet. Crème brulée was onze favorite! Daarna is er nog koffie en thee of verse munt thee. Al met al is er eigenlijk zo veel lekkers,dat je gewoon een keuze moet maken en het jammer vindt dat je op een gegeven moment gewoon vol zit... Verder misschien handig dat er een speel gedeelte is waar de kids lekker kunnen spelen. Heel vriendelijk en behulpzaam personeel.
Veel gratis parkeergelegenheid; je auto staat pal voor de deur
Al met al hebben wij hier heerlijk gegeten en gaan dan ook graag binnenkort nog een keer terug.
Char18 . Gastronoom (22 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Ik ben met mijn vriendinnen naar A1-Plaza geweest vorige week.
We hebben erg genoten van het eten, vooral het wokken was lekker.
De sushi was te doen, maar niet vers gemaakt. Tot slot was de bediening zeer vriendelijk en zou ik terug komen voor het wokken.
Erik J. Gastronoom (13 recensies) 8 /10
  • Datum van je bezoek: 29 mei 2016
Onderweg naar amsterdam om een musical te gaan zien halverwege gestopt om te gaan eten bij A1 plaza. Het all you can eat concept incl. Alcohol vrije drankjes. Sushi was overheerlijk en ook de vlees en vis gerechten die vers klaar gemaakt werden waren erg lekker. De overige dingen die aangeboden werden zijn de standaard zaken zoals bami sate pangang enz. Wel goed hoor. Uitgebreid toetjes buffet en echte verse jus d'orange. Zeer vriendelijk personeel. Ik zeg een aanrader
Bert-Jan B. Gastronoom (32 recensies) 6,3 /10
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2016
In een erg saaie omgeving bediend worden. Wat kan je zeggen van deze all-you-can eat? Behoorlijk doorsnee. Weinig speciaals. De sushi was goed maar niks spectaculairs. Volgende keer zoeken we een iets gezelliger plek op.
Maartentwillert . Bourgondiër (2 recensies) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 30 apr. 2016
Geweldige assortiment van gerechten. Lamracks, steak van de grill of anders een gegrilde zalm of wat anders van vis tot een proeverij van kleine hapjes als verse huisgemaakte carpaccio, sushi. Veel keuze uit warme gerechten. En voor liefhebbers van zoetigheid, ern groot scala aan desserts, huisgemaakte creme brulee (je ziet de spikkels van vanillestokjes), panna cotta, tiramisu, vers fruit, ijs, chocoladefontein en nog veel meer. Wat betreft service, tja het is dat je alles zelf moet halen, maar ze halen wel alles netjes van tafel en zijn ook zeer attent om je iets te brengen als je het vraagt. Je wordt trouwens wel keurig ontvangen bij de receptie en aan tafel gebracht. Het restaurant vind ik in mijn optiek keurig verzorgd, mooi warm van inrichting en erg van deze tijd.
Frida1975 . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 27 apr. 2016
Heel gezellige en geslaagde avond bij A1plaza gehad. Pluimpje voor het personeel. Het was erg druk maar ze waren allemaal erg vriendelijk en hadden nog tijd voor een praatje.
Eten zag er goed en lekker uit en dat was het ook!
Kwaliteit is super! Echt hun best gedaan. Vooral wok was bij ons in trek. Maar de desserts waren een goede afsluiter van onze avond!
Het restaurant is groot, maar niet dat je dat merkt door al die hoekjes die ze gecreeerd hebben.
Jetje1980 . Bourgondiër (2 recensies) 9,3 /10
  • Datum van je bezoek: 22 apr. 2016
Gisteren heerlijk hier gegeten. Alle kleine liflafjes uitgeprobeerd, waren allen zeer smaakvol. Gezellig gezeten. Je hebt het gevoel dat je in een a la carte restaurant zit, toch redelijk beschut voor een all you cam eat restaurant. Personeel vlot en vriendelijk aan tafel. Kwaliteit die je krijgt voor de prijs is zeker waard.
Myrthevrijthof . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 27 mrt. 2016
Heerlijk gegeten. Grote keus aan verschillende gerechten. Erg smaakvol. Prijs/kwaliteit is goed.
Zeer vriendelijk personeel.
Restaurant ziet netjes verzorgd uit. Mooi en warm ingericht. Zeker een aanrader.
Willem M. Bourgondiër (4 recensies) 6,8 /10
  • Datum van je bezoek: 25 mrt. 2016
Zijn hier ca 1/2 tot 3/4 jaar geleden voor het laatst geweest. Alles was duidelijk duurder geworden. A la carte sushi's gegeten en een fles witte huiswijn besteld. De smaak van de sushi's wat redelijk, maar toch minder dan we gewend waren, sommige vielen bij het oppakken uitelkaar. De huiswijn kwam uit een vat of karton, er zat geen etiket op en was niet bepaald smakelijk. We zaten op banken die overduidelijk aan slijtage, scheuren, onderhevig zijn. Hadden we daar nog niet eerder meegemaakt. De bediening was vriendelijk maar niet bepaald kundig. Jammer, volgende keer maar eens ergens anders proberen. In het algemeen voor ons een 7- als overall waardering.
Marly1983 . Bourgondiër (3 recensies) 9,5 /10
  • Datum van je bezoek: 5 mrt. 2016
Eerste indruk toen we binnenkwamen: "jeetje wat is het hier druk." Echter ondanks de drukte werden we snel bij de kassa geholpen en vriendelijk naar de tafel begeleid. De bediening aan tafel heeft ons het concept uitgelegd aangezien we hier nog niet eerder geweest waren. Een enorme keuze aan gerechten. Mijn vriend waande zich in een paradijs!
Hij heeft zich bij de grill uitgeleefd, heerlijke lamsracks en biefstuk. Ook andere gerechten van de grill waren volgens hem erg goed. Zelf genoten van de diversiteit aan wokgerechtjes, tapas en sushi. Zeer omvangrijke dessertbuffet. Creme brulee was hemels. Ondanks de drukte zeer vriendelijk geholpen en qua waar we zaten niet veel gemerkt dat het zo druk was. Gezellige ingericht. Mooi en modern met een aangename cosy sfeer.
Kom zeer gauw met wat vrienden hier terug;)
Sammie1234lammers . Bourgondiër (2 recensies) 9,8 /10
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Morgen gaan we hier voor de achtste keer naartoe. Alle voorgaande keren voortreffelijk gegeten. Ruime keuze, schoon, netjes. Mooi modern en gezellig ingericht. Wok is voor ons uiteraard de hoogtepunt van het uit eten gaan, maar de dessert moeten we ook niet vergeten ;) . Voor de rest is er heerlijke tapas gerechten en ook genoeg keuze in grill en amdere warme gerechten. Salade bar en sushi altijd goed aangevuld. Gebruikte borden en glazen worden netjes op tijd weggehaald, zodra je met je nieuwe bord weer bij de tafel komt is je oude bord weg. Drinken zelf halen vind ik geen probleem omdat je hierdoor ook niet hoeft te wachten totdat er een van de vele bediendes komt vragen of je nog wat wil drinken. Mijn ervaring is dat er meer als voldoende keuze is, er op tijd wordt aangevuld, het personeel vriendelijk is (zelfs als er mensen zijn die slecht ter been zijn worden die netjes begeleid naar het toilet) en als je hier bij vertrek je buik niet lekker vol hebt gegeten is dat je eigen schuld. Wij hoeven geen ander wok restaurant meer te proberen!
Sabrineet . 1e beoordeling (1 recensie) 9 /10
  • Datum van je bezoek: 20 feb. 2016
Het is er druk, maar meer dan dat kan ik niet vertellen qua slechtere punten.
Het eten is er overheerlijk en super uitgebreide keus. Toetjes om je vingers bij af te likken. De service is prima, en is zeer klantvriendelijk. Zeker voor de prijs is het geweldig en super lekker.
Restaurant is gezellig opgedeeld in hoekjes terwijl het toch een vrij groot restaurant is.
Designanddifferent . 1e beoordeling (1 recensie) 10 /10
  • Datum van je bezoek: 9 feb. 2016
We kwamen hier terecht na de goede resencies van het hotelwebsite hiernaast. En daadwerkelijk positief verrast. Gezellig ingericht, doet een beetje lounge gevoel aan door de prachtige sterrenhemel en de lilapaarse accenten met bruin gecombineerd. Een luxe mondiaal sfeer en dat voor een all you can eat restaurant. Heerlijke gerechten. Sushi was zeer goed, maar ook de wok, grill en de desserts waren echt om je vingers bij af te likken. Je ziet dat er veel aandacht wordt besteedt aan de details. We werden vriendelijk ontvangen. Was wel erg druk, maar dan moet het wel een goed restaurant zijn als er toch zoveel mensen hier komen. De bediening is behulpzaam en attent. Mijn man is slecht ter been en ze hebben ons dicht bij het buffet gezet en ze brachten ons drinken terwijl je het normaal zelf zou moeten doen. Dus pluimje voor die aardige jongen. We hadden dat ook bij de gastvrouw aangegeven en die had ons verzocht om een recensie op internet te zetten want blijkbaar worden de goede dingen nooit op internet verwoord, dus bij deze hier een positieve bericht.
Bren1980 . 1e beoordeling (1 recensie) 8,8 /10
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
By far the best all you can eat waar we geweest zijn.
Vriendelijk ontvangen en naar tafel gebracht. Hip ingericht en hoe groot het ook is, je hebt het gevoel dat je toch intiem zit. Tuurlijk moet je zelf je eigen gerechten halen, maar wat een uitgebreide keuze. En de bediening komt wel netjes afruimen.
De grill was bij mijn man de favoriet. Zelf was ik meer van de hapjes en de dessert. Zo veel lekkers om te watertanden.
Personeel houdt netjes alles bij en ondanks de enorme drukte ziet het er verzorgd uit.

Seckin K. Bourgondiër (3 recensies) 5,8 /10
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Vanavond hier gegeten en het was een teleurstelling. Ontzettend druk waardoor je overal moest wachten en de hygiene was niet ok (bijv. Achter de bar of de geur van de kok die gerechten aanvulde). Erg jammer.
Marc W. Gastronoom (58 recensies) 5,5 /10
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Een vreetschuur... Dat is het eerste wat in me opkwam toen we het restaurant betraden. Bij de entree was het een chaos van wachtende gasten. De 'gastvrouw' aan de kassa (je moet 30 ruro pp vooruit betalen) had er zichbaar maling aan en zeek onder toeziend oog van de wachtende bezoekers nog even een erg jonge medewerker af. Onfatsoenlijk!

Bij de bufetten was het ook een chaos. Te lange rijen.. De borden waren nog heet van de vaatwasser maar ondanks dat kleefden er aan de meeste borden nog harde etensresten. Keuken-Medewerkers drukken zich met grote bakken voedsel door de rijen om de bufetten aan te vullen.

Ook de drank moet je zelf halen en ook daar kun je aansluiten in de rij.

Overigens is de keuze enorm en is de kwaliteit van de meeste gerechten best redelijk. Vooral de variëteit aan heerlijke desserts viel ons op.

Het concept is prima als je van dit soort restaurants houdt, erg veel eten wilt en de lat qua hygiene niet al te hoog legt. De A1-plaza was wat ons betreft een ervaring voor één keer. Volgende keer liever een 'gewoon' wokrestaurant...
Moengo . Bourgondiër (3 recensies) 4,8 /10
  • Datum van je bezoek: 31 jan. 2016
Gisteren met gezin gegeten bij A1 plaza. Elke keer weer een teleurstelling . Voor ons echter geen all you can eat concepten. Wij gaan in het vervolg naar goede Chinese restaurants. Pizza uit de diepvries en droog, sushi buffet ziet er op website plaatje goed uit, maar in de echt vlut en niet aangevuld. Warm buffet staat te lang en wordt niet vers aangevuld . Patat en andere snacks te droog. Toetjes hadden geen smaak en veel te zoet. We hadden gewokte hert , maar bleek rundvlees te zijn. Onhygienisch taferelen, mensen die lepel of tang in het eten zetten i.v.p. aan de kant. Ze hadden 2 soorten bami en geen nasi of witte rijst , wij moesten erom vragen.