A Tavola

Kadijksplein 9 1018 AC Amsterdam Nederland Kaart
31-206254994

Over het restaurant A Tavola

De pure, Italiaanse keuken

Gevoel is voor de autodidact Gerardo Mazziotta het belangrijkste instrument achter het fornuis. De basis is de pure, traditionele Italiaanse keuken, waarbij ambachtelijkheid centraal staat. Het brood bakt Gerardo elke dag eigenhandig, de vis wordt dagelijks vers gehaald bij de afslag en de wijnen importeert hij hoogstpersoonlijk uit Italië. Die aandacht proef je overal in terug, een waar genot!

Meer informatie over restaurant A Tavola

Maandag 12:00 - 22:00
Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Per boot te bereiken

Jouw recensie over het restaurant A Tavola

Lucy P.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2018
Hartelijke en persoonlijke ontvangst, eten en wijn altijd perfect en ruime porties, hoop dat ze nog lang blijven
Kiek B.
  • Datum van je bezoek: 5 dec. 2018
Gisteravond, dinsdag 4 december, hier met een vriendin gegeten. We wilden een klein hapje eten, niet meer. Dus ieder één gerecht genomen. De een het daggerecht, Sepie con piselli ( gesmoorde inktvis met doperwten), de ander de Ravioli del giorno, ravioli gevuld met artisjok en kaas, geserveerd met boter en salie. Beide gerechten waren perfect, prachtig zelfgemaakte ravioli, boterzachte inktvis, heerlijk! De bediening is charmant Italiaans, de wijnglazen werden goed gevuld met een prima huiswijn.
Tot onze verbazing was het zeer rustig in het restaurant dat toch echt tot de betere echte Italianen van de stad kan worden gerekend.
En, zeer belangrijk, er was geen muziek!
We komen zeker gauw terug!
Nora P.
  • Datum van je bezoek: 21 nov. 2018
Ok
Jeroen M.
  • Datum van je bezoek: 12 okt. 2018
vriendelijke bediening, maar niet meer de bijzondere Italiaan die het ooit was.
Frank W.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Prima authentiek Italiaans restaurant. Erg goed/lekker klaargemaakt eten, alleen kwam de lamsschenkel zonder enig garnituur en dat was wel karig. Op verzoek werd het standaardgarnituur geserveerd, zonder meerprijs.
Terry S.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Very good
Giuseppe M.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Erg leuk, het eten de sfeer en de omgang met bediening, zeker nog terug komen! Het is een mooi uitzicht vanuit se kade, daarom werdt het snel kiezen daast a tavola liggen alleen nog cafés en een Indische restaurant waar vooral wordt gedronken, van de hele buurt was atavola een smullende plek
Lars M.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Top gegeten en herken niets van eerdere commentaren. Vriendelijke bediening met heerlijke sgroppino!
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Vergane glorie
Lothar K.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Eten is echt goed, de wijn is te duur
Katja B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Eten was prima, aardige mensen maar er werd gerookt achter de keuken en dan kwam het restaurant in. Niet fijn. Wijn werd royaal ingeschonken. Linguini was superlekker.
Ingrid L.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Het was erg druk vanwege uitmarkt. Helaas hebben wij 1,5 uur moeten wachten op onze hoofdgerecht. Toen het uiteindelijk geserveerd werd, bleek dat de groenten op waren. Zonder mededeling werd dit op onze tafel gelegd. Pas toen wij wat ervan zeiden, boden ze sla aan. Erg teleurstellend dat ze niet van te voren waarschuwen dat het lang kan duren maar ook dat bepaalde ingrediënten op waren. Ze hadden als service ons alvast brood of een extra drinken gratis kunnen aanbieden maar helaas was dat niet het geval. Erg jammer
RdW .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Geweldige avond gehad. Typisch familie restaurant van kwaliteit. Heerlijk eten, fantastische service en nog betere atmosfeer. Geen gehipe-te bende, gewoon een steengoed restaurant. Punt.
Morten F.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Attente bediening. Fijne sfeer.Lekker eten!
Lonneke F.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Gezellig buurtrestaurant met goed eten, prima bediening en niet duur.
Jaap G.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Op 16/3/17 heb ik daar gegeten. Voorgerecht en wijn waren goed, hoofdgerecht (speenvarken) was erg saai, ook de bijgerechtjes. Het vlees was nogal droog. De bimi was te lang gekookt.
eva V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijke avond gehad! Goed eten, goede sfeer.
Sjoerd G.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Prima plek voor een authentiek Italiaans diner tegen een redelijke prijs. Risotto met heerlijke smaak van diverse paddestoelen, Mooi stuk ossehaas standaard medium rare gebakken. Met z'n 4-en €230,= kwijt voor 4 voor- en hoofdgerechten 2 nagerechten, wijn, water en koffie. Af en toe moet je wat lang wachten tot je attentie krijgt, maar je krijgt dan ook alle aandacht.
Charles H.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Al derde keer dat deze zaak dicht blijkt te zijn na een reservering. Uitgerekend wederom nu er 7 mensen uit alle delen van het land komen is het weer dicht. Hoe ik dat moet gaan oplossen, geen idee. Volgens mij gaat het niet goed met deze zaak. Door deze ervaringen mis ik het gevoel van motivatie van hun zijde. Daarnaast was het eten de laatste twee keer beneden de maat voor de prijs die ze vragen. Dit was vroeg wel een heel goede zaak, maar het lijkt allemaal op zijn retour of vergane glorie te zijn.
Raymond B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Prijs kwaliteit niet ok! Eten was eenvoudig maar goed, echter behoorlijk aan de prijs. Met name de prijs voor de drank is veel te hoog. De grootste domper van de avond was toch wel dat op een gegeven moment de lichten uit werden gedaan en wij, zonder melding vooraf, letterlijk te horen kregen ' en nu moeten jullie weg'. Werden niet in de gelegenheid gesteld om onze wijn op te drinken. Prima dat je de zaak gaat sluiten, maar informeer je gasten hier voorafgaand even over!! Eerste en laatste keer voor ons.