A Tavola

Kadijksplein 9 1018 AC Amsterdam Nederland Kaart
31-206254994

Over het restaurant A Tavola

De pure, Italiaanse keuken

Gevoel is voor de autodidact Gerardo Mazziotta het belangrijkste instrument achter het fornuis. De basis is de pure, traditionele Italiaanse keuken, waarbij ambachtelijkheid centraal staat. Het brood bakt Gerardo elke dag eigenhandig, de vis wordt dagelijks vers gehaald bij de afslag en de wijnen importeert hij hoogstpersoonlijk uit Italië. Die aandacht proef je overal in terug, een waar genot!

Meer informatie over restaurant A Tavola

7,1

Jouw recensie over het restaurant A Tavola

Ingrid L.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Het was erg druk vanwege uitmarkt. Helaas hebben wij 1,5 uur moeten wachten op onze hoofdgerecht. Toen het uiteindelijk geserveerd werd, bleek dat de groenten op waren. Zonder mededeling werd dit op onze tafel gelegd. Pas toen wij wat ervan zeiden, boden ze sla aan. Erg teleurstellend dat ze niet van te voren waarschuwen dat het lang kan duren maar ook dat bepaalde ingrediënten op waren. Ze hadden als service ons alvast brood of een extra drinken gratis kunnen aanbieden maar helaas was dat niet het geval. Erg jammer
RdW .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Geweldige avond gehad. Typisch familie restaurant van kwaliteit. Heerlijk eten, fantastische service en nog betere atmosfeer. Geen gehipe-te bende, gewoon een steengoed restaurant. Punt.
Morten F.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Attente bediening. Fijne sfeer.Lekker eten!
Lonneke F.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Gezellig buurtrestaurant met goed eten, prima bediening en niet duur.
Jaap G.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Op 16/3/17 heb ik daar gegeten. Voorgerecht en wijn waren goed, hoofdgerecht (speenvarken) was erg saai, ook de bijgerechtjes. Het vlees was nogal droog. De bimi was te lang gekookt.
Eva V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijke avond gehad! Goed eten, goede sfeer.
Sjoerd G.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Prima plek voor een authentiek Italiaans diner tegen een redelijke prijs. Risotto met heerlijke smaak van diverse paddestoelen, Mooi stuk ossehaas standaard medium rare gebakken. Met z'n 4-en €230,= kwijt voor 4 voor- en hoofdgerechten 2 nagerechten, wijn, water en koffie. Af en toe moet je wat lang wachten tot je attentie krijgt, maar je krijgt dan ook alle aandacht.
Charles H.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Al derde keer dat deze zaak dicht blijkt te zijn na een reservering. Uitgerekend wederom nu er 7 mensen uit alle delen van het land komen is het weer dicht. Hoe ik dat moet gaan oplossen, geen idee. Volgens mij gaat het niet goed met deze zaak. Door deze ervaringen mis ik het gevoel van motivatie van hun zijde. Daarnaast was het eten de laatste twee keer beneden de maat voor de prijs die ze vragen. Dit was vroeg wel een heel goede zaak, maar het lijkt allemaal op zijn retour of vergane glorie te zijn.
ray B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Prijs kwaliteit niet ok! Eten was eenvoudig maar goed, echter behoorlijk aan de prijs. Met name de prijs voor de drank is veel te hoog. De grootste domper van de avond was toch wel dat op een gegeven moment de lichten uit werden gedaan en wij, zonder melding vooraf, letterlijk te horen kregen ' en nu moeten jullie weg'. Werden niet in de gelegenheid gesteld om onze wijn op te drinken. Prima dat je de zaak gaat sluiten, maar informeer je gasten hier voorafgaand even over!! Eerste en laatste keer voor ons.
Frans L.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Er was geen mogelijkheid om binnen te eten. Al het beschikbare meubilair stond buiten op het terras. Aan het begin van de avond was de buitentemperatuur redelijk aangenaam, maar enige tijd werd het echt te fris. het voorgerecht 'tutto a tavola' was oké (niet meer en niet minder). Toen het begon te schemeren, werd er een mini waxinelichtje op tafel gezet. Tegen de tijd dat het hoofdgerecht werd geserveerd, was het donker. Hierdoor was het onmogelijk te zien wat er op ons bord lag. Het visuele aspect is - zo lijkt mij - toch een niet-onbelangrijke component. Doordat de buitentemperatuur daalde, was ook het vleesgerecht veel te snel afgekoeld.
Een ander minpunt is dat de (Italiaanse) serveerster geen Nederlands spreekt (wel een school-Engels). Voor mij een absolute vereiste voor eenieder die werkzaam is in de horeca. Kortom, ik zal niet snel opnieuw reserveren bij a Tavola.
Caitlin T.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Ik was samen met mijn tante uiteten ter gelegenheid van mijn afstuderen. Het vlees was erg lekker en goed. Alleen mijn groentes waren veel te zout (zo erg dat ik het liet staan) en mijn tante zou groente en aardappelen zonder ui krijgen (ivm een allergie) maar dat kwam nooit. Toen alles op was kreeg ze een bordje met sperziebonen (erg lekker), maar geen aardappelen meer. Er ging niets van de rekening af. Hier gaan wij niet meer terug. Ze hadden ons ten minste een kopje koffie kunnen aanbieden...
RPK .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Het eten was goed maar naar verhouding wel wat stijf geprijsd. De mannelijke bediening was weinig accuraat en attent. Op de aflevering van een foutief - niet besteld - hoofdgerecht werd niet anders dan met 'sorry' gereageerd, vergezeld met de vraag aan degene waar het voor bestemd was 'of dit ook goed was'. Geaccepteerd, want de gerechten voor de anderen stonden op tafel koud te worden en wij wilden wel gezamenlijk eten. Er werd verder niet meer op teruggekomen.
Adri K.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Niet alleen was het voorgerecht lekker maar ook de hoofdgerechten waren prima van kwaliteit. Jammer was de bediening. Ze had geen toegevoegde waarde aan de Italiaanse zweer die er in het restaurant hangt. Al met al hebben we een prima avond gehad.
Madeleine S.
  • Datum van je bezoek: 25 jun. 2016
Het eten bij A Tavola was gemiddeld. Niet alles was even goed op smaak. De mix van voorgerechten was lekker en de ravioli was smaakvol. Minder smaak hadden de lamskotelletjes. Het grootste probleem bij A Tavola is de prijs-kwaliteit verhouding. Relatief weinig eten voor veel geld.
De locatie is zeer goed, het terras buiten geweldig. Hoewel de sides bij sommige hoofdgerechten wat aan de late kant waren, was de bediening goed.
Anneke D.
  • Datum van je bezoek: 23 jun. 2016
We waren een tijd lang niet meer bij A Tavola geweest, omdat de bediening onprettig was. Er was een tijd lang sprake van een nogal agressieve hoofdober die alleen maar liep te schreeuwen naar zijn personeel. Daar was deze keer geen sprake van. Hebben buiten op het terras gegeten. Werden bediend door een heel vriendelijk en gezellige Italiaanse. Voorgerecht verschillende hapjes met vers gegrilde groenten en flinterdun gesneden inktvis, gevolgd door een paar warme hapjes. Hoofdgerechten waren ook uitstekend en de tiramisu was top! Komen zeker terug.
Sun62 G.
  • Datum van je bezoek: 2 jun. 2016
Gisteren met twee vriendinnen gegeten. Als hoofdgerecht bestelden wij de risotto met garnalen en asperges, en een tagliatelle met pesto. Zelf vond ik de risotto niet bijzonder. Er zaten korrels in die nog niet goed gekookt waren en het heerlijk smeuïge van een echte risotto ontbrak.
De bediening was vriendelijk totdat mijn vriendin die de tagliatelle had besteld op een stukje glas of plastic beet. Ze maakte er melding van. De bediening zei "sorry" en liep weg met het bord. We zagen haar richting keuken lopen en weer terug in het restaurant maar kwam niet meer terug bij ons. Ietwat vertwijfeld keken we elkaar aan. Is het soms normaal om zoiets in het eten aan te treffen? Toen ze naar onze tafel liep vroeg ik haar of ze dit al gemeld had in de keuken. Dit had ze gedaan. Ja dus ? Vervolgens waren we in een onverkwikkelijke discussie beland. Uiteindelijk bood ze mijn vriendin een gratis kopje koffie aan. Mijn vriendin probeerde haar duidelijk te maken dat het haar niet om de koffie ging en dat ze dat ook niet wilde, maar dat het ging om de manier waarop met een klacht werd omgegaan. Om een einde te maken aan deze gênante vertoning hebben wij om de rekening gevraagd. Tot onze grote verbazing bleek de tagliatelle niet op de rekening te staan?! Tja dat riep weer de nodige vragen op....
Carpedia H.
  • Datum van je bezoek: 6 apr. 2016
Lekker rustig, heerlijk gegeten. Zeer vriendelijke en goede bediening. Tegenwoordig wordt er heel sympathiek met een menubord gewerkt. De Tutto Tavola (verschillende koude en warme voorgerechtjes) was heerlijk. De pasta met kreeft was geweldig, maar er had voor mij iets meer pasta bij gemogen. De zeebaars was ook indrukwekkend. Hier geen poespas en tierlantijntjes maar lekker simpel 'homy' Italiaans. Het zou fijn zijn als er in de toekomst naast de huiswijn nog meer betaalbare wijnen op de wijnkaart zouden staan. Wij komen zeker weer!
Lucia D.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Gelukkig was er nog een tafeltje vrij, want het was enorm druk.
Als voorgerecht namen we een variatie Tutto a tavola. Warme en koude gerechten samen. Echt een lekkere binnenkomer. Maar het was ondertussen wel erg koud; ook binnen. Geen verwarming aan. Dat tafeltje was opeens minder aantrekkelijk. Het melden van het koud hebben hielp niets. Maar we konden wel voor het hoofdgerecht op een minder koud plekje zitten. Ik had de Filetto al taleggio, een ossehaasbiefstuk met kaas en prei. En mijn tafelgenoot had Scaloppa spinaci. Het was lekker maar de presentatie van de gerechten en de daarbij geserveerde aardappeltjes en groenten viel ons enorm tegen. En dat maakt bij ons dan ook uit voor de beoordeling. De witte en de rode huiswijn zijn goed. Toen een tweede glas rode wijn niet prettig rook, werd die direct en met een grote glimlach vervangen. Kortom een wat aangepaste temperatuur en presentatie van het eten krijgen ons wel een keertje terug.
lydia K.
  • Datum van je bezoek: 13 jan. 2016
Erg lekker gegeten; de biefstuk met balsamicosaus is een echte aanrader . Vriendelijke bediening, alleen het interieur mag wel een beetje vernieuwd worden.Maar toevallig hoorde ik dat ze binnenkort gaan verbouwen. Wordt dus alleen maar beter!
Ineke O.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2015
Een heerlijke amuse (toast met olijflie en zacht gebakken stukjes aubergine), daarna werkelijk heerlijke carpaccio de bacalhau, en ook een met groenten gevulde paprika. Wijn uitstekend. Koffie wat minder: slap en lauw.