A Tavola

Kadijksplein 9 1018 AC Amsterdam Nederland Kaart
31-206254994

Over het restaurant A Tavola

De pure, Italiaanse keuken

Gevoel is voor de autodidact Gerardo Mazziotta het belangrijkste instrument achter het fornuis. De basis is de pure, traditionele Italiaanse keuken, waarbij ambachtelijkheid centraal staat. Het brood bakt Gerardo elke dag eigenhandig, de vis wordt dagelijks vers gehaald bij de afslag en de wijnen importeert hij hoogstpersoonlijk uit Italië. Die aandacht proef je overal in terug, een waar genot!

Meer informatie over restaurant A Tavola

Maandag 12:00 - 22:00
Dinsdag t/m Zondag 12:00 - 22:00

• Mastercard , Pin , Visa
  • Af te huren , Per boot te bereiken

Jouw recensie over het restaurant A Tavola

Frank W.
  • Datum van je bezoek: 25 jul. 2018
Prima authentiek Italiaans restaurant. Erg goed/lekker klaargemaakt eten, alleen kwam de lamsschenkel zonder enig garnituur en dat was wel karig. Op verzoek werd het standaardgarnituur geserveerd, zonder meerprijs.
Terry S.
  • Datum van je bezoek: 18 jul. 2018
Very good
Giuseppe M.
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2018
Erg leuk, het eten de sfeer en de omgang met bediening, zeker nog terug komen! Het is een mooi uitzicht vanuit se kade, daarom werdt het snel kiezen daast a tavola liggen alleen nog cafés en een Indische restaurant waar vooral wordt gedronken, van de hele buurt was atavola een smullende plek
Lars M.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2018
Top gegeten en herken niets van eerdere commentaren. Vriendelijke bediening met heerlijke sgroppino!
Bianca V.
  • Datum van je bezoek: 30 mrt. 2018
Vergane glorie
Lothar K.
  • Datum van je bezoek: 16 feb. 2018
Eten is echt goed, de wijn is te duur
Katja B.
  • Datum van je bezoek: 9 dec. 2017
Eten was prima, aardige mensen maar er werd gerookt achter de keuken en dan kwam het restaurant in. Niet fijn. Wijn werd royaal ingeschonken. Linguini was superlekker.
Ingrid L.
  • Datum van je bezoek: 26 aug. 2017
Het was erg druk vanwege uitmarkt. Helaas hebben wij 1,5 uur moeten wachten op onze hoofdgerecht. Toen het uiteindelijk geserveerd werd, bleek dat de groenten op waren. Zonder mededeling werd dit op onze tafel gelegd. Pas toen wij wat ervan zeiden, boden ze sla aan. Erg teleurstellend dat ze niet van te voren waarschuwen dat het lang kan duren maar ook dat bepaalde ingrediënten op waren. Ze hadden als service ons alvast brood of een extra drinken gratis kunnen aanbieden maar helaas was dat niet het geval. Erg jammer
RdW .
  • Datum van je bezoek: 22 jul. 2017
Geweldige avond gehad. Typisch familie restaurant van kwaliteit. Heerlijk eten, fantastische service en nog betere atmosfeer. Geen gehipe-te bende, gewoon een steengoed restaurant. Punt.
Morten F.
  • Datum van je bezoek: 16 mei 2017
Attente bediening. Fijne sfeer.Lekker eten!
Lonneke F.
  • Datum van je bezoek: 10 mei 2017
Gezellig buurtrestaurant met goed eten, prima bediening en niet duur.
Jaap G.
  • Datum van je bezoek: 17 mrt. 2017
Op 16/3/17 heb ik daar gegeten. Voorgerecht en wijn waren goed, hoofdgerecht (speenvarken) was erg saai, ook de bijgerechtjes. Het vlees was nogal droog. De bimi was te lang gekookt.
eva V.
  • Datum van je bezoek: 28 jan. 2017
Heerlijke avond gehad! Goed eten, goede sfeer.
Sjoerd G.
  • Datum van je bezoek: 30 dec. 2016
Prima plek voor een authentiek Italiaans diner tegen een redelijke prijs. Risotto met heerlijke smaak van diverse paddestoelen, Mooi stuk ossehaas standaard medium rare gebakken. Met z'n 4-en €230,= kwijt voor 4 voor- en hoofdgerechten 2 nagerechten, wijn, water en koffie. Af en toe moet je wat lang wachten tot je attentie krijgt, maar je krijgt dan ook alle aandacht.
Charles H.
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2016
Al derde keer dat deze zaak dicht blijkt te zijn na een reservering. Uitgerekend wederom nu er 7 mensen uit alle delen van het land komen is het weer dicht. Hoe ik dat moet gaan oplossen, geen idee. Volgens mij gaat het niet goed met deze zaak. Door deze ervaringen mis ik het gevoel van motivatie van hun zijde. Daarnaast was het eten de laatste twee keer beneden de maat voor de prijs die ze vragen. Dit was vroeg wel een heel goede zaak, maar het lijkt allemaal op zijn retour of vergane glorie te zijn.
Raymond B.
  • Datum van je bezoek: 11 nov. 2016
Prijs kwaliteit niet ok! Eten was eenvoudig maar goed, echter behoorlijk aan de prijs. Met name de prijs voor de drank is veel te hoog. De grootste domper van de avond was toch wel dat op een gegeven moment de lichten uit werden gedaan en wij, zonder melding vooraf, letterlijk te horen kregen ' en nu moeten jullie weg'. Werden niet in de gelegenheid gesteld om onze wijn op te drinken. Prima dat je de zaak gaat sluiten, maar informeer je gasten hier voorafgaand even over!! Eerste en laatste keer voor ons.
Frans L.
  • Datum van je bezoek: 24 sep. 2016
Er was geen mogelijkheid om binnen te eten. Al het beschikbare meubilair stond buiten op het terras. Aan het begin van de avond was de buitentemperatuur redelijk aangenaam, maar enige tijd werd het echt te fris. het voorgerecht 'tutto a tavola' was oké (niet meer en niet minder). Toen het begon te schemeren, werd er een mini waxinelichtje op tafel gezet. Tegen de tijd dat het hoofdgerecht werd geserveerd, was het donker. Hierdoor was het onmogelijk te zien wat er op ons bord lag. Het visuele aspect is - zo lijkt mij - toch een niet-onbelangrijke component. Doordat de buitentemperatuur daalde, was ook het vleesgerecht veel te snel afgekoeld.
Een ander minpunt is dat de (Italiaanse) serveerster geen Nederlands spreekt (wel een school-Engels). Voor mij een absolute vereiste voor eenieder die werkzaam is in de horeca. Kortom, ik zal niet snel opnieuw reserveren bij a Tavola.
Caitlin T.
  • Datum van je bezoek: 1 sep. 2016
Ik was samen met mijn tante uiteten ter gelegenheid van mijn afstuderen. Het vlees was erg lekker en goed. Alleen mijn groentes waren veel te zout (zo erg dat ik het liet staan) en mijn tante zou groente en aardappelen zonder ui krijgen (ivm een allergie) maar dat kwam nooit. Toen alles op was kreeg ze een bordje met sperziebonen (erg lekker), maar geen aardappelen meer. Er ging niets van de rekening af. Hier gaan wij niet meer terug. Ze hadden ons ten minste een kopje koffie kunnen aanbieden...
RPK .
  • Datum van je bezoek: 15 jul. 2016
Het eten was goed maar naar verhouding wel wat stijf geprijsd. De mannelijke bediening was weinig accuraat en attent. Op de aflevering van een foutief - niet besteld - hoofdgerecht werd niet anders dan met 'sorry' gereageerd, vergezeld met de vraag aan degene waar het voor bestemd was 'of dit ook goed was'. Geaccepteerd, want de gerechten voor de anderen stonden op tafel koud te worden en wij wilden wel gezamenlijk eten. Er werd verder niet meer op teruggekomen.
Adri K.
  • Datum van je bezoek: 29 jun. 2016
Niet alleen was het voorgerecht lekker maar ook de hoofdgerechten waren prima van kwaliteit. Jammer was de bediening. Ze had geen toegevoegde waarde aan de Italiaanse zweer die er in het restaurant hangt. Al met al hebben we een prima avond gehad.