A Taste of Szechuan

Meer informatie over restaurant A Taste of Szechuan

Jouw recensie over het restaurant A Taste of Szechuan

SEIKO .
  • Datum van je bezoek: 29 sep. 2017
Zijn al bij diverse Chinese restaurants hier in de buurt geweest maar dit is een uitstekend restaurant hebben hier heerlijk gegeten voor een prima prijs.
Werden keurig geholpen.
Pui Y.
  • Datum van je bezoek: 29 dec. 2015
Een leuk chinees restaurant waar veel verschillende chinese gerechten op de (afhaal)kaart staan. Ben zelf fan van de szechuan beef en de babi pangang.
Ook heb ik een keer met een grote groep in het restaurant gegeten. Een leuke avond gehad met een goede bediening. Ik zal hier snel terugkomen.
David B.
  • Datum van je bezoek: 21 sep. 2015
Een handig restaurant in een winkelcentrum met makkelijk parkeren, terwijl we op reis zijn en net een Chinees hapje willen eten.
Het lijkt alsof dit restaurant primair op afhaaleten drijft, en dan met een paar tafels erbij. Wel ruim opgesteld en met keurig schoon roos tafellinnen.
De bediening is snel, maar niet bepaald vriendelijk of verwelkomend.
Op ons verzoek - we waren op dat moment alleen - om de harde muziek (Mexicaans/Spaans!) wat zachter te zetten, werd 'ja' gezegd, maar 'nee' gedaan.
Het menu biedt veel keus en we hebben snel besloten: vegetarische mini-loempia's (6 voor €5) en Lo Han Chai (verschillende schrijfwijzen) (€15). De mihoen in plaats van rijst kost een extra €4.
Een pot Chinese thee voor 2: €7 (de witte wijn, die we eerst voorzichtig proefden, was niet te drinken).
Ondanks de betrekkelijk hoge prijzen zijn we best tevreden met de kwaliteit van het voedsel.
Maar het is beslist geen restaurant waar we zeggen, "Joepie, laten we daar weer 'ns gaan eten!"
Stefano K.
  • Datum van je bezoek: 16 aug. 2015
Vandaag eten gehaald bij dit restaurant o.a. rijst met chinese kip kerrie
De kip kerrie was smaakloos en echt heel slecht. Het gerecht zag er wel vers en goed uit. Maar de kerriesmaak was er absoluut niet. Daarnaast was het gerecht zeer waterig. Dit gerecht zal ik in iedergeval hier niet meer halen c.q. bestellen.
Eetz .
  • Datum van je bezoek: 11 jul. 2014
Wij komen hier vaak eten of afhalen. Het eten is altijd lekker. De service is ook goed. Soms Is het druk en moet je iets langer wachten, maar dat is het meer dan waard. Het decor Is iets minder modern, maar alle planten maken het toch gezellig. Ook hebben ze hier meer soorten sambal. Kortom wie zin heeft in Chinees eten in Amstelveen, rijd dan even langs, goedkoop is het niet, maar wel lekker!
HoiTinLover Y.
  • Datum van je bezoek: 8 dec. 2013
Op zoek naar lekker authentiek Chinees eten waren we afgelopen zondag hier. (NB: geen pin.)
De tippan schotel (hier teppanyaki genoemd, maar was dat niet de keuken die Amerikaanse Japanners op de hamburgerplaat ontwikkelden?) was gewoon een dikke warme opdienschaal. We hebben zijn functie gemist in het gerecht, dat overigens prima smaakte.
De king do spareribs waren aan de lauwe kant; de saus was verrukkelijk en maakte veel goed. (Wat deed die atjar er trouwens bij? Ach, wel lekker.)
Jammer was dat we - ondanks de naam van het restaurant - hooguit een hint van de echte sechuan-peper hebben kunnen ontdekken. De smaak van het eten was zeker verfijnd, maar niet authentiek. Al met al lekker gegeten, maar we komen niet terug op zoek naar echt Chinees eten.
Tot slot het decor. Er staat een prachtige verzameling bonsais. Verder klassieke 'Chinees restaurant' inrichting. De waardering voor het decor met een 5 is het gevolg van de smakeloze muzak: slappe aftreksels van Spaanse gitaar- en Zuid-Amerikaanse pianomuziek, op een niet te vermijden geluidsniveau. Zoals onze pubers het zeggen: "Doe het gewoon niet..."
Pui Y.
  • Datum van je bezoek: 3 nov. 2013
Ik ben net verhuisd naar Amstelveen Westwijk en ik heb voor het eerst hier gegeten met onze hele familie. Deze chinees is authentiek en voorzien van verschillende Aziatische gerechten zoals Indisch , Thais en Chinese eten. De bediening is hier vriendelijk en ze leggen hun menukaart uitgebreid uit. De babi pangang , szechuan beef en de diverse rijsttafels (indisch , thais , chinees) zijn hier zeker aan te raden. Ik kom hier zeker nog terug om de andere gerechten te proberen.