A Taste of Honey

Zaterdag 09:30 - 17:00

• Af te huren , Huisdieren welkom , Terras
Rik V.
  • Datum van je bezoek: 22 aug. 2015
we hebben hier de bagel de bick sepraice gehad met een potje koffie dat was allemaal even lekker we zaten in een soort tuin dat was heel gezellig het personeel was heel vriendelijk

ben en rik
Fijnproever444 .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2015
Ik kom al vanaf de beginjaren bij taste of honey en kom hier vooral omdat de sfeer hier ongedwongen is en omdat je hier heerlijk rustig op het teras kunt zitten terwijl je midden in de stad bent. Een leuke stadstuin. De stijl is kitsch en rock and roll, een beetje van alles wat. De kaart is al vanaf het begin niet mee veranderd, evenals het interieur. Ik vind dat het interieur(en het sanitair) wel even een lik verf kan gebruiken en dat de boel eens even grondig schoongemaakt mag worden. Het is nogal smoezelig. De laatste twee keer moesten we meer dan 15 minuten wachten voordat we geholpen werden. De vrouw die bediende was erg lang met iedereen aan de klets. Dit is natuurlijk leuk maar mag niet ten koste gaan van andere gasten. Het eten is redelijk maar niet zo goed als in het begin. Het is net of de inspiratie een beetje vervlogen is.
Pauwelkwak .
  • Datum van je bezoek: 4 aug. 2015
Oké de koffie gewone filterkoffie en al je een Italiaans bakkie met melk wilt dan opgeklopte melk erop. Je kan er van denken wat je wilt maar een eigen stijl hebben ze hier. Inrichting bijzonder en zo bizar dat het leuk wordt. De kaart die niet verandert, ach wat maakt het uit de bagels zijn prima. Bediening vriendelijk en beleeft. Gewoon een leuke tent voor een (h)eerlijke lunch.
ManonB282 .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2015
Schattig zaakje! Wij zaten heerlijk buiten in de tuin, doet knus aan. Thee uit kop en schotel uit verschillende serviezen, erg leuk. Lekkere broodjes en vriendelijke bediening.
Alex R.
  • Datum van je bezoek: 4 feb. 2015
Het is dat ik weet dat het hier in de zomer heerlijk vertoeven is in de tuin. Maar binnen is het niet meer wat het zou moeten zijn, jong meisje, kok die kauwgom kauwt, lakse bediening, wek aardig maar niet oplettend. Mooie ziek die slecht wordt ondrhouden en schoonmaken lijkt er niet te worden gedaan! Broodjes zijn al lang hetzelfde, weinig vernieuwing en niks spannends meer helaas! Ohja en de koffie is niet te drinken, na al die jaren moet een goeie kop koffie toch mogelijk zijn, ook met leuke prestatie erbij....
Theo D.
  • Datum van je bezoek: 20 sep. 2013
Heerlijke Beagels hier. Goed belegd vooral die met zalm. Leuke terras in het centrum van Deventer. De bediening is goed en heeft een eigen manier. Uniek zaakje!
Maidenofmay .
  • Datum van je bezoek: 1 aug. 2013
Van de week heerlijk geluncht in de tuin. Heel kleine tafeltjes, maar niet te dicht op elkaar en lekker veel schaduw. Supervriendelijke bediening en heerlijke broodjes. Echt een aanrader!
Cathelijne V.
  • Datum van je bezoek: 2 dec. 2012
Erg sfeervol, hele aardige bediening die graag een praatje maakt maar zich zeker niet opdringt. Heerlijke zelfgemaakte taart, de appelperentaart is een aanrader.