A-muze

Heereweg 238 2161 BR Lisse Nederland Kaart

Meer informatie over restaurant A-muze

Dinsdag t/m Zondag

Kan beter

Jouw recensie over het restaurant A-muze

Spinnetje S.
  • Datum van je bezoek: 28 feb. 2018
We zijn hier met twee personen geweest voor een high tea.
Voor €17,50 op verwacht je wel wat. Het viel erg tegen. Was niet vies maar heel weinig. Een paar broodjes en het zoete deel sloeg nergens op. Bij een high tea verwacht je toch kleine cupcakes, gebakjes, bon bons etc. Dit was een scone, een mini mini chocolade broodje en twee onidentificeerbare hapjes. Meer een high priced tea dus..
Helaas.
Noma R.
  • Datum van je bezoek: 22 dec. 2017
Prima restaurant voor een eenvoudige, goede maaltijd maaltijd. Medewerkers te afwachtend. Als je minder tijd hebt, wordt daar onvoldoende op ingespeeld. Eten op orde en precies zoals je verwacht. Geen verrassingen. In een restaurant met deze naam verwacht je eigenlijk iets bijzonders bij de amuse...!
Peter Z.
  • Datum van je bezoek: 21 jan. 2017
Met 6 personen gegeten in dit sfeervolle restaurant. Het heeft een intieme sfeer. De bediening nam de jassen aan en verzorgde snel de eerste drankjes. Brood en amuze (natuurlijk) snel ter tafel. Het 3 gangenmenu voor 25 euro bleek een positieve verrassing. Kwalitatieve gerechten met goede smaken en van de juiste omvang. Ook bij de gerechten van de kaart positieve geluiden aan tafel. De wijnkeuze per glas was divers en werd vooraf aan elke gang aangevuld (zien wij nog wel eens anders). De fles met kraanwater werd steeds aangevuld. Over de muziekkeuze waren de meningen verdeeld. Samenvattend een gezellig restaurant met een prima keuken en een professionele proactieve bediening. Wij komen zeker nog eens terug.
Robert W.
  • Datum van je bezoek: 1 nov. 2016
Zeer goede service! Bij tijdige reservering kan je je favoriete tafel aanvragen. Medewerkers zijn zeer attent en gastgericht, maar niet te opdringerig en hebben kennis van zaken.. Je hoeft nooit lang te wachten op het eten. Het eten is goed: altijd vooraf verse brood soorten, met elke keer een afwisselende saus en roomboter. Voorgerechten zijn altijd op de juiste temperatuur voor het betreffende product en smelten op je tong. Onze favoriet is de carpaccio. De hoofdgerechten zijn mals en met passie bereid. Een zeer goede kwaliteit zeker icm de prijs. Desserts zijn altijd prachtig opgemaakt, ook hier is de liefde voor het vak terug te zien van de kok. De thee Amuse met verse munt en diverse kruiden is een echte aanrader, maar ook de cappuccino is van een geweldige kwaliteit. Kortom: genieten op alle fronten!
Milan S.
  • Datum van je bezoek: 4 okt. 2016
Voor mijn verjaardag hier geluncht en een uitstekende middag gehad. Service is goed en een uitstekende prijs/kwaliteit verhouding. De lauw warme pulled pork was wat droog. Hier werd een saus bij geserveerd maar een jus van de marinade zou het gerecht misschien completer maken. De burger was goed medium gebakken en erg sappig. Het decor is wat oudbollig maar dat komt de sfeer ten goede
Anne-Gre E.
  • Datum van je bezoek: 20 jul. 2016
Uitstekend gegeten bij dit gezellige grand cafe. Mooi opgediende gerechten die ook nog eens heerlijk smaakten! Wij kozen voor een arrangement: amuse, brood, 3 gangen menu, 2 drankjes en koffie of thee met 3 koekjes voor slechts 59 euro. De prijs /kwaliteit is dan top!!!
De bediening was vriendelijk. Zou soms iets attenter mogen zijn.
Wij vonden het absoluut een aanrader!
Peter P.
  • Datum van je bezoek: 18 mei 2016
Beide voor een verrassingsmenu gekozen. Begonnen de avond met een amuse van zalm en sinaasappel. Sinaasappel te overheersend, zalm niet kunnen proeven.
Voorgerechtje was kalfsmuis met rolletjes komkommer en een teriyaki dressing. We vroegen ons beide af wat de teriyaki dressing bij het gerecht deed.
Hoofdgerecht was kabeljauw met een korst van parmezaan en balsamico. Goed gerecht, heerlijk zachte vis met veel smaak.
Als nagerecht had ik kaasplankje. Weinig spannends... Jonge kaas, oude kaas, geiten kaas.
Service in orde maar niet erg enthousiast.
Decor... Blijf een systeemplafond iets vinden voor een kantoor, niet voor een restaurant. Daardoor weinig sfeer.
Op het hoofdgerecht na, een teleurstellende ervaring.
Marloes V.
  • Datum van je bezoek: 14 mei 2016
Wij eten hier regelmatig: goed eten tegen een betaalbare prijs, leuke afwisselende kaart en vriendelijke bediening. Er heerst een gemoedelijke sfeer waardoor we daar graag een avond tafelen.
Mike O.
  • Datum van je bezoek: 26 feb. 2016
Hier gegeten met in de Lekker Lisse weken. Fijn restaurant met gezellige sfeer. Eten was prima, goed op smaak en voldoende. Bediening was aardig, maar het duurde veel te lang allemaal. Dat was een nadeel, verder leuke avond gehad.
Beste proever,

Bedankt voor uw fijne recensie. Graag vernemen wij wat er in uw ogen te lang duurde, zodat wij hier op kunnen letten de volgende keer als het restaurant weer vol zit.
Graag tot een volgende keer!
Vriendelijke groet,
René

Reactie van proever:

Goedendag, wij moesten zelf om menukaarten vragen na vrij lang gewacht te hebben. Het duurde tussen gerechten door veel te lang. Een andere tafel van twee die later kwam kreeg wel hun gangen binnen korte termijn. Dit is een verbeterpunt, maar eten was erg lekker!
Kvic .
  • Datum van je bezoek: 25 feb. 2016
Gisteravond met een gezelschap van 18 personen gegeten. De ontvangst was vriendelijk en onze tafels zo neergezet dat we een 'eigen' hoek hadden. Top. We konden kiezen uit 3 voor-, hoofd-, en nagerechten. De carpaccio vooraf was goed opgemaakt en smakelijk. De hertenbiefstuk als hoofdgerecht was heerlijk mals, het hertenstoofpotje was smakelijk maar had wel iets meer mogen zijn. De compote van appel en peer was smaakvol. De combi van chocolade mousse en spekkoek was een mooie afsluiter.

De bediening was attent en vriendelijk en we kregen uitleg bij de gangen. Niets op aan te merken.

Qua decor scoort de zaak iets minder vanwege het systeemplafond. De ruiimte per tafel en de aankleding van de zaak was verder goed. Pluspunt is de open keuken achter in de zaak.
Bedankt voor de fijne recensie!

frederick1957 .
  • Datum van je bezoek: 19 aug. 2015
Ach je stapt zomaar eens binnen om wat te eten, je verwacht niets, en dan word je toch verrast in dit restaurant, leuke uitgebreide kaart, prettige bediening met goede uitleg over het eten !!, zo maar wat extra's erbij een amuze. We hadden die week ervoor bij vd Valk Sassenheim gegeten, slechte ervaring daar, en dan kom je bij toeval hier terecht, wat een verschil, deze mensen weten hoe het hoort chapeau !! Een aanrader eerste klas !!
Dick S.
  • Datum van je bezoek: 12 mei 2015
Vegetarisch gegeten, zalig voorafje en een te smullen hoofdgerecht, toe choc-mousse. Heerlijke Chardonnay. We komen altijd weer graag terug!
Zeker op een doordeweekse avond is het gezellig, in de weekends vind ik voor mijn gehoorapparaten wel wat lawaaiig... Gelukkig kan ik die dimmen als het muziek-behang te hard staat...
rosemarijnroes .
  • Datum van je bezoek: 11 okt. 2014
We werden hartelijk ontvangen en naar onze tafel geleid. Het is niet zo groot, dus lekker de ruimte in zachte banken. Heeerlijk gegeten van het dagmenu. prachtig opgemaakt en heel erg lekker. Een aanrader. Wij komen zeker terug.
R.A. N.
  • Datum van je bezoek: 2 sep. 2014
Wij werden hartelijk ontvangen door de service gerichte bediening. De menu keuzes zijn divers dus snel gemaakt met voor een ieder dat wat hij/zij wenst.
Zeer alert werkt het restaurant met de spijsbereiding indien er sprake is van voedselallergie.
Dit geldt zowel voor de bediening als wel de keuken. Het uitserveren gebeurt tijdig en adequaat.
De gerechten staan in een goede prijs/kwaliteit verhouding. Het restaurant is i.c. de toiletten een propere verschijning.
Een aanrader in Lisse.
Hoogervorst .
  • Datum van je bezoek: 7 jun. 2014
Op een zaterdagavond hier gaan eten. Wij werden hartelijk ontvangen en wij kozen ervoor om op het terras te gaan zitten. De serveerster nam keurig de drankjes op en daarna kwam de eigenaar met broodjes (tappenade e.d.). Wij hebben beiden voor het 3 gangen menu van nu gekozen. Allereerst een amuze, welke zeer smaakvol was. De bediening weet hier nog wat service is. Op een gegeven moment begon het te regenen en zijn wij naar binnen gegaan. Het eten was erg goed bereid en presentatie was goed. De prijs kwaliteit verhouding is zeer goed en er is niets extra gerekend voor het brood of het water. Absoluut een aanrader!!!
anne V.
  • Datum van je bezoek: 23 nov. 2013
Het zag er vanbuiten gezellig druk uit, dus wij naar binnen. Wat ik in het voorbijgaan niet had gezien waren de systeemplafond, dan moet het wel heel lekker en gezellig zijn wil ik die niet meer zien. Helaas, om te beginnen zaten we verkeerd, aan de enige kleine tafel midden in de zaak zonder fijne verlichting. De Amuse was verassend lekker, de rest van het eten was voor ons een teleurstelling, jammer, we waren spontaan een avondje uit en dan wil je gewoon lekker eten.
Jelte69 .
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2013
Een goed restaurant in het centrum van Lisse. Goed eten voor een redelijk prijs. Bediening begon wat stroef maar werd later vriendelijker. Goede smaken en leuke gerechten met verrassende tinten.
Dank u voor de fijne recensie!
Sonja V.
  • Datum van je bezoek: 6 jul. 2013
Goed eten, lekker op terras gegeten. Vriendelijke bediening maar je kind meenemen naar je eigen restaurant, die de aandacht van de gasten trekt, omdat de vrouwelijke eigenares meehelpt in de bediening komt niet professioneel over. Goede spareribs, goed dorade, en lekkere tomatensoep.