A La Wok

• provincie Gelderland
  • ...

Meer informatie over restaurant A La Wok

• MasterCard , Pin , Visa
  • Af te huren , Airconditioning , Catering , Huisdieren welkom , Terras , Toegankelijk voor rolstoelen

Jouw recensie over het restaurant A La Wok

familie-Hup .
  • Datum van je bezoek: 5 jun. 2017
Het restaurant heet nu A la Tapas met keuzemenu

Heerlijk gegeten, ruime keus en veel variatie in de gerechten.
De gerechten zijn gebaseerd op de Oosterse keuken, ook de traditionele Chinese gerechten zoals bami, nasi, fu yung hai etc. staan op de keuze lijst. Maar sushi (rijst hapjes) en patat / gepofte aardappel etc.
Als nagerecht vrije keus uit diverse smaken ijs etc. is inclusief

De porties zijn niet te klein of te groot en na 10 gerechten echt genoeg gegeten

Sfeervolle inrichting en vriendelijke en snelle bediening

Kortom : aanrader
Leny V.
  • Datum van je bezoek: 16 jun. 2016
Wij komen regelmatig eten bij A la Wok 't Harde. Het eten is er smakelijk en de service is prima en gezellig. Wij voelen ons thuis bij deze wok!!
veerlotje .
  • Datum van je bezoek: 15 jun. 2016
Een Chinees restaurant vlakbij het station in t'Harde waar je voor een mooie prijs lekker kunt wokken.

Het lopend buffet is niet heel groot maar wel voldoende. Er is ruime keus uit vis, vlees, groente, soep, overige snacks en het eten is van prima kwaliteit!

Het decor is zoals zoals je van een Chinees restaurant kan verwachten en de service van het personeel is vriendelijk en op tempo.

Aan de buitenkant ziet het restaurant er niet heel erg aantrekkelijk uit.
Hier kan zeker wat aan gedaan worden.

(Inmiddels is het restaurant van A La Wok veranderd naar A La Tapas)
Ik ben benieuwd naar de veranderingen!
Josine V.
  • Datum van je bezoek: 19 mrt. 2016
Wij zijn hier vaak wezen eten dus we hadden er na 2 jaar niet geweest te zijn er weer zin in, het viel erg tegen het personeel was vriendelijk maar t eten matig veels te kort in de wok wat je liet wolken. We gaan hier niet meer eten...
ria K.
  • Datum van je bezoek: 28 aug. 2015
matig gegeten hier:
WOK
dat wat ze aangeven als pittigste saus is zo tam dat mijn 5 jarig nichtje dat zelfs kan eten.
voor de rest, genoeg keuze in vis en vlees en groenten om te wokken. Ze koken het alleen mijns inziens veeeeels te lang voor eer het eindelijk de wok in gaat, en dat terwijl er niemand voor mij was om te wokken.

GRILL
grillen lijken ze nog niet onder de knie te hebben, want een biefstukje op de grill hoort dichtgeschroeid te worden, maar grill stond zo laag dat het stukje vlees gesudderd leek te worden.

PLAAT
Ongelooflijk hoe ze hier een sliptong kunnen verpesten. er bleef maar olie op gegoten worden, waardoor mijn vis overgaar was en doordrenkt in de olie. was niet echt lekker meer te noemen. De champignons die ook op de plaat gingen, kon je beter eerst uitknijpen. De "knoflook-/ kruiden" marinade die ze er op het einde op doen wordt veels te kort gegaard waardoor je bijna rauwe knoflook aan het eten bent.

KANT-EN-KLAAR gerechten
niets op aan te merken. goed mals vlees, goed warm, goed op smaak gebracht en alles goed warm.

DESSERTS
Genoeg keuze tussen ijs, cake/taart en overigen. heerlijk ijs, slagroom even om vragen. maar dan is je toetje helemaal compleet
Testkok .
  • Datum van je bezoek: 17 jul. 2013
Decor is zoals je verwacht van een Chinees restaurant. Personeel is vriendelijk en erg vlot.
Zeer uitgebreid buffet met wokingrediënten, waaronder ook veel vis. Uitgebreide keus aan woksauzen. Wokgerechten zijn heerlijk. Overige gerechten van het buffet (de standaard babi pangang, nasi, bami e.d.) vallen echter heel erg tegen. Dus een heerlijk restaurant om te wokken, maar niet voor de standaardgerechten.