A-Kong

Meer informatie over restaurant A-Kong

• Visa card
MillyF .
  • Datum van je bezoek: 27 jan. 2015
heerlijk altijd vooral de bakkeljauw....haal hier regelmatig vaak dezelfde maaltijd.Kan bijna niet meer iets zelf maken als mijn dochter komt eten!
Heb haar verwend met deze goede keuken.
Inrichting is niet bijzonder om er te gaan eten,maar wel functioneel; er ligt altijd een krantje en Leo is een erg aardige man, zo ook zijn vrouw die in de keuken staat.
Jeroen B.
  • Datum van je bezoek: 17 nov. 2014
Ik kom hier al vanaf het begin. Vroeger was het een Indonesisch restaurantje
met een eigenaar die vertrok als hoofd van de keuken van het Tropen-
museum. Daarna kwam A Sang en niet veel later A Kong.
De keuken is in al die jaren constant op het goede niveau gebleven waar
het Parool indertijd de hoogste waardering voor had.
Als ik geen tijd heb om zelf te koken haal ik hier graag mijn maaltijd. Jeroen.
Michiel .
  • Datum van je bezoek: 10 dec. 2013
A-Kong (Leo) is een toptent, waar de meeste mensen hun eten afhalen. Je kunt er ook eten, maar heel gezellig is het er niet. Je kunt er voornamelijk Chinees en Surinaams eten bestellen. Beide keukens beheerst Leo als een koning. Ik kom er al meer dan vijftien jaar en ben van plan daar de komende jaren ook nog te komen. Gisteren nog eten gehaald. Wat lekker en wat een hoeveelheden. Bestellen voor twee personen is bijna voor vijf personen eten krijgen. Leo, bedankt!
Angel020 .
  • Datum van je bezoek: 21 feb. 2013
Eten is is heerlijk. Je krijgt grote en verse porties voor weinig geld. Vooral de Surinaamse maaltijden (Moksi Metie) zijn erg lekker. Ik haal altijd eten af want het het restaurant gedeelte ziet er rommelig uit om daar de maaltijd te nuttigen, al kan dat ook wel knus overkomen. Wat wel jammer is dat het er geen mogelijkheid is om te pinnen. Desondanks blijft A-Kong een vaste prik voor ons gezin in het weekend.