A H Tim

• Visa card
6,9
Sander O.
  • Datum van je bezoek: 17 apr. 2016
was al jaren vaste klant bij deze man maar na overname was het eten niet goed en we kwamen er nooit meer.
afgelopen week kregen we weer zin in chinees en we gaven A H Tim de voordeel van de twijfel
en het was weer ouderwets zeer goed en lekker dus aanrader weer
Mike H.
  • Datum van je bezoek: 6 feb. 2016
Heeeerlijk...de beste uit deze streek..wij genieten elke keer weer ..we halen altijd thuis smikkelen...goed bereide gerechten..en ik ben toch wat gewend als Amsterdammer dus ik kan het weten!! Tot de volgende keer
Jaap R.
  • Datum van je bezoek: 24 okt. 2015
Wat is dit restaurant afgegleden sinds de overname. Toen Ah Tim er zelf nog in zat was het top en was er maar 1 Chinees restaurant waar ik haalde of ging eten. Nu is het vreselijk. Echt alles is veel te vet, niet te eten en echt vreselijk. Het enige voordeel is dat je niet anderhalf uur meer bij het afhalen moet rekenen voordat je eten klaar is, maar dit komt omdat wie je ook spreekt, er bijna niemand meer eet of haalt bij Ah Tim. Dan heb je ook niemand voor je. Wat vreselijk zonde is dat. Ik kom hier nooit meer!
Manuel V.
  • Datum van je bezoek: 11 mei 2015
Op maandag met twee personen het verrassingsmenu besteld.
Vooraf de chinese Hors D'oeuvre ( mini loempia's, kali kok en pangsit). Prima van smak. Vervolgens een heerlijke sate met 3 verschillende soorten vlees met een Japans sausje.
Hierna het hoofdgerecht: een stuk kabeljauwfilet, Kip, Ossenhaas, Varkenshaas en Garnalen. En lekker!
Allemaal goed verschillend van smaak. En meer dan genoeg en de vraag of we nog meer wilden. Wauw!
Nog een ijsje toe en koffie.
Verwacht niet teveel van de "heerlijke bonbons" die bij de koffie geserveerd worden. Dat doet echt afbreuk aan het eten.
De bediening is zeer gastvrij.
We hebben slechts 60 euro afgerekend. Prijs / kwaliteit dus top. Zeker een aanrader.
Rik G.
  • Datum van je bezoek: 10 apr. 2015
Sinds enige tijd is A H Tim verandert van eigenaar. Sindsdien eten of halen wij daar weinig. Helaas zijn de producten achteruit gegaan. Dit vind ik erg jammer,want het was altijd goed. Hoe is dit nu mogelijk.
Mike_Obdam .
  • Datum van je bezoek: 29 mrt. 2014
Bah bah bah, wat is de kwaliteit hier ver te zoeken. Afgelopen jaar is deze zaak over gegaan naar een nieuwe eigenaar en ik weet niet wat zijn doelstellingen zijn maar dit gaat totaal de verkeerde kant op zo. Net eten afgehaald en hooguit een kwart op kunnen eten, zonder overdrijven het was gewoon echt vies. Koe lo kai (kip in bierbeslag) als je er met je vork inprikte spoot het vet eruit en de kip was gortdroog. De bami en nasi slecht gevuld en waterig van smaak. Hak Chieuw Ngau (Biefstuk in zwarte pepersaus) grauwe en slijmerige saus met een paar stukken ui en wortel (lekker goedkope vulling) en een verdwaald reepje paprika. Over de rest van de gerechten zal ik het niet eens gaan hebben. Ik heb mijn conclusie getrokken, na de nieuwe eigenaar het afgelopen jaar 4 á 5 kansen te hebben gegeven is het nu echt afgelopen: ik kom hier niet meer.
Jammer dat een ooit zo goed lopend restaurant onder een nieuwe eigenaar in zo een korte tijd kan afglijden. Enige positieve wat ik ten opzichte van de vorige eigenaar kan melden: toen ik op "Prime time" kwam afhalen stond mijn bestelling al klaar, maar dat komt waarschijnlijk doordat er slechts 1 andere afhaler zat en het restaurant een bezetting van 1 tweepersoons tafeltje had.
Fjwesten .
  • Datum van je bezoek: 27 jun. 2013
Hier het verrassingsmenu gegeten. Hoewel niet echt verrassend was de kwaliteit en de smaak voortreffelijk. Je gaat hier niet met trek de deur uit. De bediening is zeer vriendelijk. Het restaurant heeft wel een nieuwe eigenaar maar geen nieuwe kaart.