A Gen Ing

Meer informatie over restaurant A Gen Ing

6,6
HannekePerier .
  • Datum van je bezoek: 5 aug. 2016
Prima restaurant, uitgebreide keuze 3 gangen menu voor maar € 21,00.
Hele prettige en toegankelijke gastheer en gastvrouw.
Heerlijk gegeten, prima sfeer!!
Arievw .
  • Datum van je bezoek: 23 apr. 2016
Vanavond uitstekend gegeten. Onze keuze: voorgerechten uiensoep (zeer smaakvol, goed gevuld en niet te zout) en een trio van garnalen/makreel/zalm op bedje van sla.

Hoofdgerechten: pasta met verse groente en varkensmedaillons in mosterdsaus.

Na deze gerechten "kon er niets meer bij" op een goede kop koffie na. Zeer gastvrij en correct ontvangen. Aanrader!
PaulDest .
  • Datum van je bezoek: 16 apr. 2016
Hier gegeten met 14 personen via een wowdeal. Zwaar beneden de maat en een absolute afrader.

We hadden een aantal weken vooraf gereserveerd maar op de dag van het etentje werden we 's middags door het restaaurant gebeld met de vraag met hoeveel personen we zouden komen, want dat waren ze blijkbaar vergeten te noteren.

Bij het restaurant aangekomen bleek het een donker restaurant te zijn met afgedankt meubilair en wankele tafels. Het restaurant was volgeboekt ( zo'n 40 klanten) en er was maar een persoon bediening. Het menu van de deal was eenzijdig door het restaurant ingekort zonder ons vooraf hierover in te lichten.

Het vlees/vis werd opgediend en tegen de tijd dat de bijlages kwamen was de rest al weer koud. Totaal geen salades bij de gerechten en alleen maar 4 boontjes met spek omwikkeld.

We hebben hier een zware kater aan over gehouden en raden dit restaurant ten zeerste af.
Dick W.
  • Datum van je bezoek: 24 feb. 2016
Als voorgerecht had ik een uiensoep. De uien hadden voor mij iets meer gefruit (bruin bakken) mogen worden alvorens ze te vermengen met bouillon, dat geeft toch net een betere smaak. De rib-eye met pepersaus was prima en rood, zoals ik hem wilde. Als dessert een Tante Kaatje (roomijs met advocaat en slagroom). Jammer van de slagroom uit een spuitbus, maar verder lekker. Voor een eetcafe gewoon goed.
HansWo .
  • Datum van je bezoek: 3 okt. 2015
Lekker gegeten, hoofdgerecht aangekleed met aardappelgratinee en boontjes gewikkeld in katenspek gecombineerd met vriendelijke bediening van de gastheer
Sanne-klaassen .
  • Datum van je bezoek: 2 aug. 2015
Erg amateuristisch. Ze hebben nog veel te leren. Menu was ook erg beperkt. Waren ons bonnetje kwijt. Eten was wel lekker.
Emlies .
  • Datum van je bezoek: 6 mei 2015
Voor de tweede keer in korte tijd, in dit eetcafé gegeten. Lekker wandelend vanaf de camping. De bediening (eigenaar van de zaak) is vriendelijk en behulpzaam. En de kwaliteit/ prijsverhouding is goed. Je gaat met een goed gevulde maag naar huis. Iedere week is er een wisselend 3-gangen menu voor € 21,95. Voor de rest kun je à la carte een keuze maken. De kaart is beperkt, maar er is voor elk wat wils. Vlees, vis vegetarisch. De eerste keer hadden we slibtong, (die is niet meer onbeperkt te bestellen) was goed bereidt en deze keer het oosters stoofpotje. Ook heel smakelijk.
Het interieur is aan vernieuwing toe, maar we kunnen ons voorstellen dat de eigenaar eerst wil kijken of de zaak goed gaat lopen. En het is ook een kwestie van smaak. Voor ons is het eten het belangrijkste. Er is geen wijnkaart maar de wijn die geschonken wordt is goed van smaak, zowel wit als rood. Al met al goed eten en drinken voor een redelijke prijs.
Patrick1963 .
  • Datum van je bezoek: 12 feb. 2015
Vorige week Donderdag hier gegeten, wat een gezellige zaak is dit zeg. Het is pas overgenomen door een nieuw stel, en dat die uit het vak komen is te merken. Gastheer Leo (geloof ik) is zeer onderhoudend en weet op proffesionele wijze het vak uit te dragen , door de juiste houding en muziek keuze. Ik had de zalmmoot van de grill welke kakelvers smaakte en ook echt van de grill was. En mijn tafelgenoot bestelde de slibtong en ook deze was perfect gebakken. Door de juiste sfeer zijn we nog 3 uur blijven hangen met div koffie's en likeurtjes. Succes !! Ons zie je zeker terug als jullie nieuwe lounge terras klaar is !!!
Hautbages .
  • Datum van je bezoek: 20 nov. 2014
Hier wordt traditioneel en eenvoudig gekookt met een zeer goede prijsstelling voor het menu.
Een keer per week onbeperkt sliptongetjes eten voor 15 euro, en dat hebben we gedaan.
Super vers was de vis, het garnituur dateert van de jaren zeventig, niets mis mee, als de vis maar goed is.
En inderdaad bijbestellen is geen probleem.
De huis wijn is prima van smaak en betaalbaar, nu nog wat uitgeven aan de verfrissing van het interieur.
Renate G.
  • Datum van je bezoek: 17 aug. 2014
Heerlijk gegeten voor fijne prijzen!! Bediening top! Fijn om eens lekker veel groenten bij het gerecht te krijgen. Voorgerechten erg groot! Nee...hier ga je niet met honger naar huis!!!
Elroca .
  • Datum van je bezoek: 12 jul. 2013
We zijn afgegaan op een actie : onbeperkt sliptongetjes met verse frietjes en salade. 3 x bijbesteld, geen probleem. heerlijk van smaak en vers. Camille de kelner is supervriendelijk , snel en behulpzaam. Veel , lekker en voor weinig !!